Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server

iRacing: filmy, fotki i inne multimedia

stare 23-02-2010, 23:25   Post #6 (permalink)
LesiU
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.482
Cytat:
Największym plusem jest IMO to, że ten silnik w swym zakresie obrotów brzmi cały czas inaczej, to nie jest jeden dźwięk o modulowanej częstotliwości, czuć, że coś tam się w środku kręci, rezonuje, drży, ten silnik żyje!
Dodam jeszcze, że kolejną fajną rzeczą która mi się podoba w dźwiękach silników w iR to fakt, że silnik ma inne brzmienie przy tych samych obrotach w zależności od tego, czy przepustnica jest otwarta tylko trochę (na luzie jak na filmiku powyżej), czy też otwarta do końca, jak wtedy kiedy przyspieszamy.
W iR masz standardowo nagrywane sample dla różnego zakresu obrotów, identycznie jak w przypadku silnika ISI. Masz sample dla verylow, low, med, high i veryhigh. Te masz dla coast i power (a więc dla odpuszczonego gazu i dla wciśniętego), oddzielnie dźwięki dla kabiny i wewnątrz. Pod tym względem jest dokładnie tak samo jak w ISI/SimBin. Kwestia jakości sampli oraz procesu nagrywania.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

177 osób online
174 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator