Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server

Oceniamy kierownice [szablon oceny]

stare 09-02-2017, 12:06   Post #33 (permalink)
powietrze
Awatar powietrze
 
Zarejestrowany: Feb 2017
Skąd: Poślizgów Dolny
Postów: 2
W rajdach jest wspomagnie (jak padnie hydraulika to nie ma skręcania i ręce pieką).Wiem że w F1 jest np znacznie ciężej kręcić niż w WRC. Ale trochę źle się wyraźiłem, opór jest faktycznie mały ogólnie, ale przy szybkim i większym skręcie czuć pewien opór niepozwalający na aż tak szybkie i komfortowe kręcenie jak w cywilu bez wspomagania(dokładnie to np. w momencie po skręcie w lewo i początku kręcenia w prawo). W cywilnym samochodzie bez wspomaganie też nie czuć za dużego oporu , dopiero na parkingu jest to odczuwalne.
Jeżeli ff ma sens to po co jest aż tak silny(symulacja momentu wyrywania kierownicy z rąk?) (wiem że można regulować siłę).
Ja głównie staruję w rajdach w WRC na tym G więc tam wspomaganie mam ale tak jak mówię w cywilnym samochodzie bez wspomagania też nie ma oporu jest tylko czucie drogi.

ps. Czy może ktoś mi odpowiedzieć tak poza konkursem:
mam wyczyszczone pod pedalem gazu i hamulca ale pojawiają się piki.Czy tą niewielką szczelinę na prawo od pedałów gdzie są połączenia kabli z potencjometyrem też trzeba czyścić ? Sprężonym powietrzem?
ps2. Ta kierownica miała być cicha dzięki pewnemu wynalazkowi, no ale może następna ich kierownica to już nie będzie G i wymyślą coś lepszego.
Pozdrawiam miłośników czucia nawierzchni.
powietrze jest offline  

Ostatnio edytowane przez powietrze : 09-02-2017 - 12:19
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

183 osób online
182 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator