Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz trening闚

Og這szenia Administracyjne

stare 23-08-2017, 23:30   Post #4 (permalink)
modlicha
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Sk康: Jaros豉w
Post闚: 6.548
Kilka uwag odno郾ie malowania:

Po pierwsze 1 zesp馧 = 1 marka auta. Czyli tym razem dobieramy si w zespo造 w kt鏎ym obaj kierowcy je盥膨 tym samym autem.

Po drugie skin zespo這wy powinien posiada wsp鏊ny motyw, ale jak najbardziej dopuszcza si, a nawet zach璚a aby ka盥y samoch鏚 posiada jakie cechy charakterystyczne tylko dla danego kierowcy.

Po trzecie przynajmniej w dw鏂h widocznych miejscach umieszczamy na aucie nr kierowcy.
Nie ma wymog闚 co do formy i stylu graficznego numeru. Nie wymaga si te 瘸dnych "tabliczek" pod numer. Dajemy tutaj dowolno嗆 aby kierowcy dopasowali t kwestie pod grafik swojego skina.

W sekcji Download na stronie IRG udost瘼nione zosta造 szablony dla ligi SMP_DTM oraz reklamy ligowe kt鏎e trzeba obowi您kowo umie軼i na autach

templates and adverts

Nie b璠ziemy narzuca miejsca i wielko軼i minimalnej umieszaczania reklam - ale przypominamy o tym aby logotypy obu portali by造 jednakowej wielko軼i oraz na tyle du瞠, aby by造 wyra幡ie widoczne (na transmisjach!)

Baneru z logiem ligii SMP_DTM nie ma potrzeby umieszcza ponownie na karoserii, poniewa logo to zosta這 ju umieszczone na przedniej i tylnej szybie, kt鏎e zosta造 ju "zaszyte" w modzie.

W zwi您ku z tym kierowcy nie mog ju u篡wa plik闚 z szybami i ich zmienia. MALUJEMY TYLKO KAROSERIE.

Nie mniej logo ligi jest dost瘼ne w paczce, gdyby kto jednak czu przemo積 potrzeb umieszczenia go po raz trzeci.

Przy tworzeniu malowania i paczki ze skinem, zwracamy szczeg鏊n uwag na nazwy pliku .dds i .MAS!

Unikalna cze嗆 w nazwie dds to skr鏒 DTM i nr kierowcy. Dla przyk豉du nr kierowcy to XX wi璚 nazwy dds to

DTMXXalt.dds

a je郵i kto ma numer 3-cyfrowy to

DTMXXXalt.dds


taki dds pakujemy do archiwum .MAS za pomoca narz璠zia MAS file utility i r闚nie w podobny spos鏏 nazywamy:


DTMXXalt.mas

lub

DTMXXXalt.mas

Nast瘼nie uruchamiamy program IRG Toola i wbudowane w nim narz璠zie do wysy豉nia skin闚. Wype軟iamy odpowiednie pola (zwracamy uwag na poprawnosc nazw i liter) i wysy豉my skina.

Wysy豉nie skin闚 | IRG World


Poni瞠j s tematy z poradami jak stworzy skina.

[rfactor2] poradnik tworzenia skina i video

Oraz m鎩 filmik jeszcze z ligi Megane jak stworzy prostego skina w bardzo przyjaznym programie Paint.NET - idealne dla pocz徠kuj帷ych:

https://www.youtube.com/watch?v=eeHa...ature=youtu.be

A tak瞠 linki do pokrewnych temat闚 zwi您anych z malowaniem z portalu IRG

RF2 Dodawanie w豉snych malowa/Adding custom skins | IRG World
Szko豉 elakiernictwa
modlicha jest offline  


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 1182
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lew nog | Zmiana bieg闚: υpatki
 

Logowanie
Login:
Has這:
 Zarejestruj si!

Facebook
Administratorzy