Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Nowości

Direct Drive - stepper vs servo

stare 11-10-2017, 14:51   Post #4 (permalink)
sebna
Awatar sebna
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Dublin
Postów: 849
Cytat: Napisał FIK 2012 Zobacz post
Tak jak kolega pisze osw i nowy momos robi konkretna robote ! Duzego miga nie bralbym po w porownaniu do malego pisza na forach ze ma laga jakiegos ,a dwa i tak z malego nie wykorzystasz nawet polowy mocy gearantuje .Jak najbardziej polecam Tomo super koles i super servis
haha podobno właśnie ten lag daje bardziej naturalne odczucia gumy na asfalcie. Chodzi o większą masę elementów ruchomych i przez to większą bezwładność, która daje nieco bardziej miśkowaty efekt Ogólnie nie chce mi się na tyle próbować, żeby kupować big miga ale jak bym miał kupować nowy zestaw to może bym spróbował dla samego porównania. Zdania są podzielone, choć większość woli small mige Oczywiście Big Mige to efektywnie najmocniejsze serwo na rynku jeżeli ktoś lubi takie rzeczy Nawet jeżeli ktoś nie chce jeździć na wysokich mocach to nawet small mige da się okazyjnie wpędzić w chwilowy clipping. Big mige już dużo trudniej ze względu na (dla większości wózków) niemalże nieograniczony zapas mocy na chwilowe spiki w zakrętach np. Dla większości użytkowników to tylko akademickie rozważania bo mało kto jeździ na tak dużych mocach, żeby miało to mieć dla niego jakiekolwiek znaczenie ale OP próbował AF na maks mocy więc może mieć to dla niego znaczenie długofalowo.

Poza zapasem mocy i większym marginesem na clipping ze small mige powinno dać się zrobić bardzo zbliżony feel do big mige ale z big mige nigdy nie zrobisz small miga.
sebna jest offline  

| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
 

Facebook
Administratorzy