Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów

A do rajdów? T300 alcantara? T500 RS? A może... ?

stare 14-11-2017, 13:42   Post #3 (permalink)
Danonak
Awatar Danonak
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Skąd: Łódź
Postów: 1.871

rF2 SMP GT3 2017
rF2 ALMS 2016 GTE

Jeśli chodzi o T300 vs T500 to główne różnice wyglądają następująco:
T300: Silnik bezszczotkowy (mniej mechanicznego oporu przy kręceniu a co za tym idzie szybciej można kontre założyć), słabszy silnik FFB, zasilacz w obudowie wiec grzeje sie bardziej, kierownica awaryjna.
T500: Silnik szczotkowy (daje delikatny opór przy kreceniu "na sucho", moim zdaniem uczucie bardziej zbliżone do rzeczywistości), mocniejszy silnik FFB, zasilacz wyprowadzony poza obudowe, właściwie bezawaryjna, oryginalnie dostarczana ze statycznymi lopatkami (jeśli chcesz mieć koło przy którym lopatki kreca sie razem z kierownica to trzeba kupic drugie)

CSP v3 wykorzystasz tak samo w rajdach jak i na torach. Uczucie blokowaniu kół plus silniczki wibracyjne na pedalach robią robote. Sam fakt, ze na T3PA Pro jeździsz w skarpetkach a do CSP v3 wypada zakładać buty powinien Ci uzmysłowić o czym mowa.
Danonak jest offline  


Rating: 39436 | Skill: 13.46 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy