Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów

A do rajdów? T300 alcantara? T500 RS? A może... ?

stare 14-11-2017, 22:09   Post #7 (permalink)
snookie
Awatar snookie
 
Zarejestrowany: Nov 2017
Postów: 3
Dzięki Panowie za info, bardzo mi pomogło.

Faktycznie płaski dół w alcantarze i mobilne łopatki najmniej do mnie przemawiały w tej kierownicy. Wydaje mi się, że wolę nieruchome, a skoro t500 będzie bardziej "wymagająca" w kręceniu to tym lepiej. A więc t500 wygrywa

Tak jeszcze myślę, co do samego wieńca, to czy jest opcja, żeby zastąpić go zwykłą sportową zamszową kierownicą? Przyciski nie będą raczej niezbędne. Da się to zrobić czy coś może się zepsuć? Waga chyba nie ta?

Danonek co do wykorzystania CSP v3 w rajdach, miałem na myśli czy w RBR będę czuł różnicę między fanatecami a t3pa pro. Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale czy RBR potrafi wysłać wystarczająco informacji do tych pedałów?

Ogólnie to strasznie kusicie tymi fanatecami , podobnie jak trzema monitorami i w ogóle jak oglądam Wasze kokpity to szok, ale nie chce od razu zacząć kopać studni bez dna, nowe sprzęty poza kierownicą na razie odpadają.

Więc na dzień dobry T500 RS, a jeśli ktoś ma niepotrzebne TH8A, rękaw, pedalsy od fanateca, monitor/tv, albo jakiś ciekawy rig to proszę o info
snookie jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy