Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów

[SMP DTM] Zandvoort 10.12.2017

stare 07-12-2017, 00:27   Post #1 (permalink)
modlicha
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.546
[SMP DTM] Zandvoort 10.12.2017


8. runda serii SMP DTM - FINAŁ na torze Zandvoort







W poprzedniej zapowiedzi napisałem, że utrzymanie przewagi gwarantującej Maćkowi Bekasowi tytuł mistrzowski tuż po zakończeniu przedostatniej rundy nie powinno być trudne. Być może nałożyłem na niego zbyt dużą presję tym stwierdzeniem - bo występ lidera na torze Norisring był fatalny i Maćkowi mimo udanych kwalifikacji nie wyszedł ani R1 ani R2. Wygląda jakby za bardzo chciał postawić kropkę na "i".

Natomiast główni konkurenci czyli Zbigniew Siara i Grzesiek Bułat zgromadzili ilość punktów wystarczającą do zachowania matematycznych szans na zdobycie tytułu. Jednakże muszą oni liczyć na dwukrotne DNF Maćka lub solidne kłopoty techniczne. A do tego wygrać oba wyścigi w ostatniej rundzie w przypadku Zibiego,a w przypadku Grześka nawet jeszcze zapewnić sobie PP w kwalifikacjach. Arcytrudne zadanie i nikomu się to nie udało jeszcze w tym sezonie.

Także szampan w lodówce Maćka Bekasa może się chłodzić, ale z otwarciem musi się wstrzymać do ostatniego machnięcia szachownicą w sezonie SMP DTM.

Ale to nie Zibi i nie Grzesiek grali pierwsze skrzypce na Norisring - bohaterem był Dominik Wasieńko, który zarówno na mokrym R1 jak i suchym R2 przełamał "klątwę" i ukończył oba wyścigi na podium - z tego R2 na najwyższym stopniu.

Dominik zajmuje obecnie 7 miejsce w klasyfikacji, ale na dobrą sprawę - kolejny taki występ w jego wykonaniu może go pchnąć nawet na podium generalki. Chociaż tutaj musi już liczyć nie tylko na swoją jazdę, ale również na potknięcia rywali. W każdym razie w walce o P2 i P3 w klasyfikacji liczą się zawodnicy do P7 włącznie. Sprawa jest otwarta.

Przed nami obiekt ceniony przez simracerów za świetne flow, ale też bardzo trudny do wyprzedzania. Być może pomogą w tej kwestii dwie strefy DRS.

Czeka nas ostatnia dawka solidnych emocji w tym roku.

ZAPRASZAMY.






Start kwalifikacji 21:00

Wyścig 1 o 21:30 (25 minut)
Wyścig 2 ~22:00 (42 laps + FL)

Orange zone obowiązuje w sektorze 1


ZALECANE USTAWIENIA SIECIOWE:
Ze względu na ostatnie problemy administracja ligi zaleca następujące usatwienia "Network Settings"

1. Koniecznie sprawdzić czy nie jedziemy na ustawieniach domyślnych (które sa poniżej 512 kbps) - wszystkie presety w rf2 sa praktycznie przestarzałe - wybieramy zawsze tryb CUSTOM

2. Jeśli posiadasz internet z Upload/Download do 10 Mbps - USTAWIAMY koniecznie parametry w network settings dokładnie tak jak nasze łącze. Udostępniamy rf2 całe nasze pasmo. Bezwzględnie.

3. W przypadku szybkości internetu up../down... powyżej 10Mbps można zacząć "ograniczać" dostęp rf2 do pasma jednak jeśli mamy możliwość (jesteśmy w trakcie wyścigu jedynymi użytkownikami internetu) udostępniajmy grze jak najwięcej z dostępnej przepustowości.


Proszę przeczytać regulamin ligi oraz wszystkie ogłoszenia administracyjne. Tam jest wszystko co wam potrzebne. Ale oto kilka najważniejszych rzeczy o których należy pamiętać aby nie popsuć wyścigu sobie, a przede wszystkim innym:

  • Nie zapomnieć odpalić IRG Toola przed wejściem na serwer - bo zostaniemy wyrzuceni z serwera. Uruchomiona również wtyczka DAQ. Obowiązuje wysłanie telemetrii po preQ, kwalifikacjach i wyścigu
  • W kwalifikacjach nie blokujemy tych na szybkim kółku. Jeśli popsuliśmy swoje okrążenie - też nie blokujmy innych.
  • Na starcie na prostej S/M nie zmieniamy linii jazdy bez upewnienia się, że mamy miejsce - to była główna przyczyna karamboli na full i mini races jeszcze przed dotarciem do T1
  • Pamiętamy o zasadzie 2W. Zostawiamy miejsce jeśli rywal zrównał swoją przednią oś z naszą tylną.
  • Tylko jeden raz możemy zmienić tor jazdy broniąc wewnętrzną. Przed następnym zakrętem możemy zjechać w kierunku zewnętrznej, ale zostawiamy rywalowi już miejsce na dohamowanie.
  • Powrót na tor z pobocza tylko gdy jesteśmy 100% pewni, że nikt nie nadjeżdża i nigdy prostopadle do toru - najlepiej ustawić się równolegle na poboczu i wtedy bezpiecznie wjechać na tor kontrolując co jest w lusterkach.
  • Jeśli wyspinujemy i zatrzymamy się na środku toru, blokujemy hamulce i nie pozwalamy autu się toczyć - NIGDY nie ruszamy dopóki tor nie będzie całkowicie pusty. Zawodnika, który jest unieruchomiony - łatwo ominąć nawet na środku toru. Zawodnik, który się porusza lub toczy jest nieprzewidywalnym "celem".
  • Pamiętamy o limitach wyjazdów







Qualification starts at 21:00

Race 1 at 21:30 (25 minutes)
Race 2 ~22:00 (42 laps + FL)


Orange zone applies in sector 1


RECOMMENDED NETWORK SETTINGS:
Due to recent problems, the league administration recommends the following "Network Settings"

1. Be sure to check if you do not have the default settings (which are below 512 kbps) - all presets in rf2 are practically obsolete - we always choose the CUSTOM mode.

2. If you have an internet connection with Upload / Download up to 10 Mbps - WE NEED TO SETUP NETWORK SETTINGS PARAMETERS, exactly like our internet connection bandwidth. We make that our entire broadband is available for rf2.

3. In the case of internet speeds above 10Mbps, you can start to "restrict" rf2 access to bandwidth, but if you have the opportunity (you are the only internet users during the race), let the game appropriate access to available bandwidth.



First of all, you should read the rules and all administration annoucements. There is everything you need. But here are some important things to keep in mind not to spoil your own race or another driver's one:
  • Do not forget to run IRG tool before entering the server , in other case you will be kicked from the server.
    DAQ plugin should also be runnig. Telemetry data are obligatory after pre-qualification, qualification and race.

  • In qualifying outlap do not disturb another drivers on their fast lap. If you have spoiled your lap - do not retard others drivers as well.
  • At the start on start/finish straight do not change your driving line without making sure that there is a place for your car - it was the main cause of crashes on full and mini races.
  • Remember the main 2-wide principle. Leave the space if your opponent is next to you - at least his front wheels is 'neck and neck' to your rear wheels before a turn.
  • Only once we can change the driving line defending our position. Before the next bend, we can back towards the outside line, but you have to leave your opponent space for braking.
  • Back on track from grass/gravel only when you are 100% sure that no one ever comes up - the best way is to set your car parallel to the track and then safely enter the asphalt.
  • If you spin off and stop in the middle of the track, push the brakes and do not let your car to roll - NEVER move until the circuit is completely empty. A car which stand still is easy to get around, even in the middle of the track. The player who moves or rolls is an unpredictable aim.
  • Remember the track limits


modlicha jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 07-12-2017 - 17:00


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 1182
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
 

Facebook
Administratorzy