Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server

Triple screen Vs VirtualReality

stare 06-07-2018, 08:56   Post #7 (permalink)
MaXyM
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.282
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
VR daje naturalna perspektywe.
wprawdzie na monitorze tez mozna ustawic realistyczny fov, w rzeczywistosci to oznacza widok przez maly fragment przedniego okna. Malo kto jest takim masochista w zwiazku z czym wybierajac kompromis zaburza wspomniana perspektywe. Im wiekszy monitorowy fov tym wieksze wrazenie szybkosci (jakby obiekty przyblizaly sie szybciej) co oczywiscie nie pomaga.
Takze dzieki temu ze w VR scena jest wieksza, to obiekty sa wieksze a wiec i precyzja prowadzenia sie zwieksza.
Dalej stereoskopowy obraz pozwala lepiej oceniac odleglosci.

oczywiscie trzeba sie nauczyc zyc z mala rozdzialka w VR, nie miec skutkow ubocznych i miec dobry HW ktory to uciagnie. wiele ludzi (w tym ja) ktorzy kupili vr twierdzi ze do monitorow by nie wrocili
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator