Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server

Triple screen Vs VirtualReality

stare 06-07-2018, 16:04   Post #10 (permalink)
Wyjebany12
Awatar Wyjebany12
 
Zarejestrowany: Jun 2018
Skąd: Poland
Postów: 54
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
VR daje naturalna perspektywe.
wprawdzie na monitorze tez mozna ustawic realistyczny fov, w rzeczywistosci to oznacza widok przez maly fragment przedniego okna. Malo kto jest takim masochista w zwiazku z czym wybierajac kompromis zaburza wspomniana perspektywe. Im wiekszy monitorowy fov tym wieksze wrazenie szybkosci (jakby obiekty przyblizaly sie szybciej) co oczywiscie nie pomaga.
Takze dzieki temu ze w VR scena jest wieksza, to obiekty sa wieksze a wiec i precyzja prowadzenia sie zwieksza.
Dalej stereoskopowy obraz pozwala lepiej oceniac odleglosci.

oczywiscie trzeba sie nauczyc zyc z mala rozdzialka w VR, nie miec skutkow ubocznych i miec dobry HW ktory to uciagnie. wiele ludzi (w tym ja) ktorzy kupili vr twierdzi ze do monitorow by nie wrocili
Ja właśnie nie wyobrażam sobie teraz gry na monitorze
Wyjebany12 jest offline  

Thrustmaster T300 RS | Fanatec CSR Elite Pedals | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
 

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator