Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Real Racing

Formuła 1 - sezon 2018

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Real Racing Wszystko co dotyczy prawdziwych sportów motorowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 23-02-2018, 09:57   Post #21 (permalink)
QHr
Awatar QHr
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Postów: 91
Czytałem, że szyba jest lepszym rozwiązaniem dla Mercedesa bo mają cięższy bolid, co oznacza, że przy cięższym Halo będą mieli utrudnione zarządzanie balastem, natomiast bolid Ferrari jest lżejszy i zastosowanie Halo nie ma na nich aż takiego wpływu, jak na Mercedesa.

Czyli Vettel nie miał wyboru, jeśli chce wygrać z Hamiltonem. Ciekawi mnie tylko czy wybór Halo pokrywał się z jego odczuciami, czy dostał polecenie od zespołu.
QHr jest offline  



Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 17:51   Post #22 (permalink)
Awatar xarturr
 
Zarejestrowany: Feb 2018
Postów: 41
Tymczasem Kimi już trenuje w AC...na Nordschleife...

https://www.instagram.com/p/BfiYyF2B...atiasraikkonen
xarturr jest offline  

Logitech G25 | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 19:00   Post #23 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.041
Było o tym pisane jakiś czas temu na Autosporcie. Jak wiadomo rodzina Bianchiego pozwała FIA do sądu. W międzyczasie Redbull i McLaren zaczęli rozwijać swoje eksperymentalne wersje pałąków lub owiewek. Wyniki prac przedstawili FIA, która stanęła w tym momencie pod ścianą. Gdyby zdarzył się kolejny podobny wypadek jak Bianchiego nie wybroniliby się przed żadnym sądem, nie przyjmując proponowanego im rozwiązania zwiększenia bezpieczeństwa. Chcąc nie chcąc Halo lub owiewka musiały być przyjęte...

@modlicha. Halo akurat jest bardzo wytrzymałe w przeciwieństwie do owiewki. Aczkolwiek sens jego w F1 jest imo mały. Kojarze tylko wypadek Alonso ze Spa 2012 i zderzenie Schumachera z Liuzzim w Abu 2010, gdzie Halo mogłoby pomóc lub uchronić kierowców (przyjmując że mieliby mniej szczęścia). W F1 i tak praktycznie nie możliwe jest już trafienie kierowcy kołem, przez podwójne linki, które je zabezpieczają.

2. W przypadku wypadku takiego jak Wilsona Indycarowi taka owiewka i tak nic nie da...

Cytat: Napisał rex Zobacz post
, pewnie De Villota by przeżyła,
De Villota przeżyła

Cytat: Napisał rex Zobacz post
Gdyby wcześniej coś takiego było to pewnie Bianchi by przezył spotkanie z Manitou
Bianchiego zabiło przeciążenia, zdaniem oficjalnego Doctora F1 (wywiad F1 racing)

Cytat: Napisał rex Zobacz post
Henry Surtees, który dostał kołem w głowę itd.
Tu zgoda, ale jak mówiłem w F1 koła nie odpadają (już od 2009r, po dołożeniu kolejnej pary linek), a może wystarczyłoby po prostu zastosować podobne rozwiązanie jak w F1 (linki).
Ponte15 jest online  

Ostatnio edytowane przez Ponte15 : 23-02-2018 - 19:12
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 19:55   Post #24 (permalink)
Awatar xarturr
 
Zarejestrowany: Feb 2018
Postów: 41
Cytat: Napisał Ponte15 Zobacz post
Tu zgoda, ale jak mówiłem w F1 koła nie odpadają (już od 2009r, po dołożeniu kolejnej pary linek), a może wystarczyłoby po prostu zastosować podobne rozwiązanie jak w F1 (linki).
xarturr jest offline  

Logitech G25 | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 20:36   Post #25 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.610
Cytat:
@modlicha. Halo akurat jest bardzo wytrzymałe w przeciwieństwie do owiewki.
Prawdopodobnie ta owiewka z którym jeździło Ferrari to nie jest tak wytrzymała, ale ta którą zastosowali w Indy Cars pochodzi prosto z samolotów myśliwskich i wytrzymuje strzelanie mrożonymi kurczakami z prędkością kilkuset km/h .
Zachowuje się jak powierzchnia nadmuchanego balonu i tylko odkształca, a następnie wraca do swojego kształtu. Nie ma pęknięć, nie rozbija się (przy tych prędkościach)

W przypadku wypadku takiego jak Wilsona właśnie owiewka by pomogła, a nie halo (twardy czubek nosa bolidu leciał w kierunku jego kasku od przodu.)

W przypadku sprężyn, śrubek, małych metalowych przedmiotów z rozbitych aut halo nie chroni - owiewka już tak.

Jestem przekonany, że zadecydowały względy polityczno, strategiczno finansowe (kto ma zgarnąć kasę za patent - itd.).
modlicha jest offline  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 27-02-2018 - 00:02


Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 1182
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-02-2018, 21:45   Post #26 (permalink)
Awatar kamik
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Postów: 718
Było gdzieś o tym, nie pamiętam źródła, że producentem Halo jest firma związana z Ferrari czy jakoś tak. No bo czy nikogo nie dziwi, że CAŁY TEST owiewki wykonał jeden kierowca - z Ferrari - i trał on ile, dwa okrążenia? Już nawet nie chciało im się zrobić tego wiarygodnie
Nie dajmy sobie wmówić że białe jest białe eeeee, no.
kamik jest offline  
Rating: 58613 | Skill: 14.31 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-02-2018, 22:50   Post #27 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.041
Apropos owiewek, to już w latach 70-tych w F1 stosowali owiewki, oczywiście nie tak wysokie (miały inną funkcję), ale imo nawet puryści nie mieliby powodów do narzekań, gdyby je wprowadzili.

Ferrari z tego roku bez HALO byłoby dla mnie najpiękniejszym bolidem od kiedy pamiętam.
Ponte15 jest online  
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2018, 17:26   Post #28 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.041
Rok temu było podobne dyskusje (wiadomo opony asfalt etc.). Ale w tym roku 1,17,1 Vettela przy 1,25,2 Hamiltona w 2014 to różnica jakby bez szykany jeździli
Ponte15 jest online  
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2018, 19:48   Post #29 (permalink)
Awatar live_87
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Skąd: Medyka
Postów: 1.656
Coś F1 ma parcie na Roberta
live_87 jest offline  


Rating: 46261 | Skill: 8.58 | OpenRating: 1237
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2018, 23:51   Post #30 (permalink)
Administrator Forum
Awatar sobol
 
Zarejestrowany: Oct 2014
Skąd: Białystok
Postów: 990


Strasznie mnie ciekawi jak poradzi sobie Toro Rosso z Hondą i Mclaren z Renault. Na razie Ci drudzy, heh...
sobol jest offline  
Rating: 14167 | Skill: 3.98 | OpenRating: -440
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2018, formuła, sezon

« MotoGP 2018 | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy