Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Real Racing

GT Academy Race Camp 3.10-13.10

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Real Racing Wszystko co dotyczy prawdziwych sportów motorowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 01-10-2015, 22:14   Post #1 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.050
GT Academy Race Camp 3.10-13.10



Ponieważ aż trzy osoby, które miały styczność z portalem jadą (Niko, Strachu i ja) założyłem osobny wątek. Na koniec każdego dnia postaram się jakieś dłuższe wypowiedzi na forum zamieścić. W podpisie macie jeszcze twittera, gdzie postaram się powrzucać jakieś zdjęcia
https://www.facebook.com/FEEDERSportPoland
Powyżej link do zespołu Niko i Kuby, gdzie też będą wrzucali jakieś wiadomośći.
Ponte15 jest offline  
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2015, 22:38   Post #2 (permalink)
Awatar live_87
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Skąd: Medyka
Postów: 1.661
A kto jest tym 4 Polakiem?
live_87 jest offline  


Rating: 46261 | Skill: 8.58 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-2015, 02:22   Post #3 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Jakiś nieznany simracer, Kubika czy jakoś tak.
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-10-2015, 10:48   Post #4 (permalink)
Awatar KORraN
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: Holandia
Postów: 740
Trzymam za Was kciuki! Szkoda, że po zeszłorocznym finale wiadomo, że nie tylko względy sportowe decydują o zwycięstwie...

Poza jazdą samochodem przygotowywaliście się jakoś fizycznie przed finałem w Abu Dhabi? Rozmawialiście z chłopakami z finału 2014, żeby dostać jakieś wskazówki?
KORraN jest offline  


Rating: 3704 | Skill: 6.77 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec CSR Elite Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-10-2015, 12:53   Post #5 (permalink)
Awatar live_87
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Skąd: Medyka
Postów: 1.661
Cytat: Napisał thooorn Zobacz post
Jakiś nieznany simracer, Kubika czy jakoś tak.
Ooo dzięki za info Thooorn. Jeśli to ten co ma swój kanał na YT to znam go.
live_87 jest offline  


Rating: 46261 | Skill: 8.58 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-10-2015, 22:37   Post #6 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.050
Dojwchalismy do hotelu jakies poltorej godziny temu. WIlgotność 70% i po wyjsciu z samotu o 21 wrazenie jak w saunie.
Jutro sesje zdj na torze i test fitness. Niko i gtplmagixster jezdzili na torze w trakcie przygotowań, ja tylko treningi biegowe i temu podobne. Niko w bmce na semi slicku na poznaniu a Mateusz kilkanascie kolek w gtrze po Ulezu..
Ponte15 jest offline  

Ostatnio edytowane przez Ponte15 : 03-10-2015 - 22:51
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-10-2015, 22:13   Post #7 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.050
Dzisiaj rano o 9 wyjazd na tor, z hotelu widac zachodnia trybune. Potem odprawa na torze, mierzenie kombinezonow, butow i benchmark test na bataku. Na koniec sesja zdjeciowa, lunch i powrot do hotelu.Jazdy na torze dopiero jutro po południu,dzis od 15 wolne. Pozwiedzalismy potem okolice hotelu yas i zrobilismy rekon kilku zakretow ktore bylo widac. Wczesniej wypelnilismy jeszcze kupe dokumentow i wniosek o locencje MSA.
Ponte15 jest offline  
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-2015, 07:40   Post #8 (permalink)
Awatar Sewer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 8.027
Powodzenia ! czekamy na filmy i foty
Sewer jest offline  
ASROCK Z77 PRO3 Extreme 4 , i7 2600K@ 4.8 GHz , Thermalright MACHO HR-02, Corsair DominatorGT 2x8GB 1866@2133 , Palit GTX 1070 JetStream,Crucial MX100 256GB, Crucial M4 64 GB, Samsung F3 500GB, Seagate Barracuda 12 500GB, Barracuda 2TB ST2000DM006, Corsair RM650X , Logitech G25, DELL 2209WA


Rating: 33274 | Skill: 2.24 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-10-2015, 12:46   Post #9 (permalink)
Awatar Ponte15
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 1.050
Ja już od wczoraj w domu. Wróciłem przed piątą i potem od razu na uczelnie na 10-tą. Miałem już wczoraj opisać wszystko, ale nie miałem siły i koło 20-tej zasnąłem.

Po przylocie koło 20-tej ichniejszego czasu niezłe zdziwko nas czekało. Temperatura z 34 stopnie, ale wilgotność taka, że nie było czym oddychać, a okulary po wyjściu z lotniska od razu zaparowały. Na lotnisku miał na nas czekać przedstawiciel akademiii, a tu wychodzimy i ani widu ani słychu nikogo. W końcu przed wyjściem z lotniska czekał na nas Jack obok, którego stał min Gaetan Paletou.
Władowaliśmy się do Nissana NV350, w którym jak się potem okazało pościgamy się kilkanaście razy więcej niż na torze. W ciągu następnych dni Jack woził nas a to na jakiś wieżowiec, a to na tor prawie nie zwalniając na progach i kręcąc do odcinki. Pierwsze dni Jack bawił się ścigając z innymi team leaderami spod świateł i przy wjeździe na tor, a my przechodziliśmy z jednej sesji zdjęciowej na drugą.

Od poniedziałku (5.10 którego jeszcze nie opisałem) zaczęły się prawdziwe zmagania. Po długiej i wyczerpującej sesji na wieżowcu przenieśliśmy się do hotelu obok, gdzie poznaliśmy naszego mentora Josefa Krala. Potem wieczorem (oczywiśćie CEE jako ostatnia) kręciliśmy w hotelu przejście prze basen i następnie mieliśmy zrobić kółko po Silver National w Gran Turismo (wcześniej było tylko jedno okrążenie zapoznawcze). Ostatni raz w GT jeździłem w czerwcu, więc chyba bardziej się stresowałem przed tym niż przed jazdą potem w Juke'u. Niko był najszybszy, ja zrobiłem bodaj 3 czas. Potem Josef powiedział, że na torze też będziemy mieli 2-3 lapy zapoznawcze i potem już trzeba od razu mieć tempo.

Koło 22 zawieźli nas na tor, gdzie mieliśmy mieć jeszcze jedną sesje w kombinezonach. Przy okazji spotkaliśmy Niemców, którzy wracali już z jazd Jukiem.
Niestety jazdy nie odbywały się na torze, tylko na jakimś placyku w pobliżu wokół rozstawionych pachołków. Tor był polany wodą, a na tylnych oponach założone jakieś plastiki by zmniejszyć grip. Najlepiej sobie radzili Hiszpanie zwłaszcza jeden z nich, który objechał 360 stopni wokół pachołka niczym Kubica na Monza Rally Show.
Potem jakiś Holender (nota bene który załapał się do top4 regionu) chyba z 3 razy spinował. Raz go obróciło w T1, a kilka sekund później znowu
Pod koniec u ekipy UK pojechał jeszcze Max Chilton, którego też na koniec obróciło.
W końcu wszystkie ekipy skończyły przyszła kolej na nas (jak zawsze wzorowo nas potraktowali, po wręczeniu koszulek pół godziny później niż reszcie dzień wcześniej). Najpierw pojechało 2 Czechów, poszło im nieźle chyba żaden nie zaspinował. Potem miał jechać Niko, ja, Mateusz, Kuba i dwóch Węgrów.
Na początku próbowałem hamować lewą nogą, z uwagi na to że jechaliśmy automatem i rozkminiłem, że najwyżej dodam gazu jak tył zacznie uciekać. Szybko jednak się okazało, że słabo mi to idzie i siedzący obok Mark Shulzhitskiy wybił mi to z głowy
Czasów nam nie podali, ale było mniej więcej koło 45s, Niko miał około 47s, Kuba i Mateusz chyba trochę gorzej. Jak się okazało batak i ta runda i tak nie miały znaczenia. TC była bardzo czuło ustawiona i już przy lekkim poślizgu auto mega zduszało. Poniżej mój przejazd.

Następnego dnia wiedzieliśmy, że czeka nas test fitness, ale oczywiście nie mogli powiedzieć, o której godzinie i trochę nie wiadomo było czy się objadać na śniadanie. Okazało się, że jechaliśmy z 2 godziny do Wadi Adventure.

Najpierw kazali nam zrobić sobie zmywalne tatuaże z numerem startowym na ramieniu, a potem przeszliśmy szkolenie z zakładania kamizelki ratunkowej i pływania pontonami raftingowymi. Następnie przewieźli nas na miejsce startu i znowu musieliśmy słuchać 20-minutowego wstępu Roba Barffa do tego zadania. 2 najgorsze osoby z każdej ekipy jadą po tym zadaniu do domu, a 2 najlepsze dostają immunitet na następne zadanie. Rozważaliśmy pobiegnięcie drużynowo, ale kiedy okazało się, że rywalizujemy między sobą, każdy był zdany na siebie.

Po starcie wszyscy ruszyli z całych sił. Do pierwszej przeszkody (wspięcia przy pomocy liny na pochyloną platformę) było pewnie z 800metrów. Potem znowu trochę biegu w dół zbocza i przejście poręczami nad bajorkiem z wodą.



Potem trzeba było przepłynąc (pewnie z 100m ciężko powiedzieć ile) i dostać się jak najszybciej do pontonu (4 osoby wchodziły do jendego). Przed pontonami przyspieszyłem i udało się wyprzedzić Niko i Jana Malinę z Czech
Na pontonie można było trochę odpocząć, bo większość już mocno zajechana była i nie miała siły wiosłować. W końcówce jeszcze się trochę zmobilizowaliśmy i wyszedłem na brzeg gdzieś koło 4 pozycji w CEE (6 osób przechodzi dalej).
Zostało jeszcze z 50m do przepłynięcia, czyli niby bułka z masłem. Byłem gdzieś w połowie jak taki prąd mnie złapał, że nie byłem już w stanie płynąć do przodu. W końcu zniosło mnie na sam początek i myślałem, że to już koniec. Stanąłem sobie na metalowej rampie i próbowałem ogarnąć sytuację. Kilka innych osób też tak zniosło i błagalnie krzyczeli do miejscowych w kajakach o pomoc. Stałem tak z półtorej minuty, przed oczami już widziałem koniec marzeń o jeździe po Yas Marina, ale w końcu dostrzegłem że z lewej strony prąd jest mniejszy i osoby na tej lini płyną do przodu. Szczęśliwie udało mi się dopłynąć na brzeg, ale byłem pewien że i tak to już koniec, bo straciłem z 5 może 6 minut. W końcu Josef mówi, że są jeszcze kaski i okazało się że byłem na P5. Parę minut potem dotarł Niko i zdobył ostatni kask. Niestety Kuba, który nie umiał za dobrze pływać odpadł
Trochę mi mina zrzedła kiedy okazało się, że po tym zadaniu kolejne osoby jadą dziś do domu. Nie miałem już siły ani ochoty na żadne jazdy dzisiaj. Po 10min leżenia na ziemii próbowałem wstać i trochę mną zachwiało.

Następne zadanie to drag race na 400m w Nissanach 370Z. Każdy miał najpierw jeden przejazd próbny, a potem shootout w parach. Przegrywający odpada, a rywalizacja toczy się do jednego zwycięstwa
Presja była niezła, bo wiedzieliśmy, że jutro w końcu zaczną się jazdy po torze.
W pierwszej parze Niko pokonał Jana z Czech i przyszła kolej na mnie i Mateusza.
Najpierw odliczanie 1min... 30s w końcu można podjechać na linię startu i ustawić się tak by zapaliły się oba żółte światła. Podjeżdzam... jest jedno żółte, myślę że muszę trochę cofnąć, instruktor mówi jednak bo trochę podjechać do przodu. W końcu są 2 żółte i wtedy... Do tej pory nie wiem czemu tak to wyszło, zielone zapaliło się tak szybko, że mocno zaspałem na starcie, a chwilę potem złapałem takiego wheel spina że było po zawodach. Na domiar złego nie ogarnąłem do końca na tym jednym próbnym przejeździe płynnej zmiany biegów i nie wbiłem dobrze drugiego biegu.... Ciężko się było po tym otrząsnąć i nawet Ferrari World następnego dnia i park wodny jako rodzaj pocieszenia od GT Academy dla przegranych nie poprawiły za bardzo nastroju. Rollercoster na prawdę nie samowita sprawa, w pewnym momencie jedzie się około 200km/h z pół metra nad ziemią.
Teraz w rywalizacji pozostaje jeszcze Niko i Mateusz, za których trzymam kciuki, ale wiele osób uważa, że ci z CEE i tak nie mają szans. Następnego dnia po drag race wszystkie ekipy tłukły kółka od rana do wieczora, a nasi w ogóle nie jeździli. Podobno za dalsze po wygraniu Akademii płaci centrala Nissana w kraju zwycięzcy...

Tutaj trochę zdjęć, potem edytuje i wrzucę do posta swoje.
https://www.flickr.com/photos/gtacad...57657248324033
Ponte15 jest offline  
Szukając formy...

Rating: 126314 | Skill: 10.03 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
academy, camp, race

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

634 osób online
633 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator