Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Real Racing

IV Wyjazd na Nordschleife pod patronatem SimRacingPL 2017

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Real Racing Wszystko co dotyczy prawdziwych sportów motorowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 14-11-2017, 03:41   Post #171 (permalink)
Awatar Bienio
 
Zarejestrowany: May 2008
Skąd: Lublin/Warszawa
Postów: 689
Domyślam się, że na Nurbie jest jakiś briefing przed jazdą, więc pytanie do tych, którzy tam byli. Jakie jest wzorowe zachowanie w takiej sytuacji? Zatrzymanie się na poboczu i ostrzeganie innych kierowców, czy bezpieczne ominięcie miejsca zdarzenia, aby nie powodować "korków"?
Bienio jest offline  
Rating: 17001 | Skill: 9.34 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2017, 08:00   Post #172 (permalink)
Awatar Thoo24Mass
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Kraków
Postów: 2.768
Nie ma żadnego briefu. Z reguły jak ktoś się rozwali to następny zatrzymuje się żeby sprawdzić czy wszyscy cali. Ten fragment toru z filmiku jest o tyle niebezpieczny, że leci się tu między 170-200km/h mocniejszymi autami a tor jest mocno pofalowany. Gość zrobił rozsądnie. Szkoda tylko, że mu auto zdjęli.
Thoo24Mass jest offline  
Rating: 121617 | Skill: 8.96 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2017, 09:50   Post #173 (permalink)
Awatar feels3
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 5.711
Było mokro, to nie pomagało.

Osobiście jazdę w deszczu na Nordzie bym odpuścił, no chyba ze miałbym tor tylko dla siebie
feels3 jest offline  
Rating: 28473 | Skill: 6.27 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2017, 11:01   Post #174 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.376

rF2 Gogle i W

Mokro to było od tego:

" (...) a 911 GT3RS pops a coolant hose into Hatzenbach and 13 more cars pile in, unable to stop on the fluid spill."

Co do sygnalizowania wypadków, to na moje oko koleżka zrobił jeden błąd. Powinien co sił w nogach lecieć w górę toru. Niestety nie spieszyło mu się i taki efekt. Oczywiście nie jego wina, że wypadek miał miejsce. A jak mu rozbili brykę, to nawet powiedział coś w rodzaju "A kij z tym" (Ganz egal w 1:15).
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 24459 | Skill: 2.40 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2017, 12:31   Post #175 (permalink)
rex
Administrator rFactor2
Awatar rex
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Skąd: Gliwice
Postów: 5.855
Też osobiście pognałbym co sił wyżej, aby można było przed zakrętem do hamować. Dodatkowo zabrałbym ze sobą jeszcze kilka osób. Od razu nadjeżdżający wiedzieliby, że coś się stanęło.
Niestety taki instynkt mają osoby odpowiedzialne za grupę. Pozostałe jednostki mogą sobie nie zdawać z tego sprawy, ale to też nie ich wina.
rex jest offline  


Rating: 45993 | Skill: 4.51 | OpenRating: 911
Thrustmaster T500 RS | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2017, nordschleife, patronatem, pod, simracingpl, wyjazd

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy