Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów
Wróć   SimRacing wyścigi online > Wortal SimRacingPL > Off Topic > Kupię / Sprzedam

[S] Audi A6 Avant 2002 Quattro 2.7 V6 biturbo z inst. gazową

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Kupię / Sprzedam Ogłoszenia

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 08-01-2018, 11:48   Post #1 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.420
[S] Audi A6 Avant 2002 Quattro 2.7 V6 biturbo z inst. gazową

Sprzedam Audi A6 C5/4B Avant 2002 (model poliftowy), w kolorze czarna perła (Ebony Pearl), wnętrze w czarnej skórze, z silnikiem benzynowym 2.7 V6 biturbo 250KM (184kW) Quattro z automatyczną 5 biegową skrzynią Tiptronic.
Zawieszenie standardowe (komfortowe). Aktualny przebieg 292000km. Auto kupiłem w styczniu 2013, z przebiegiem około 220000km i na podstawie stanu wnętrza, myślę że jest prawdziwy.
Auto raczej bez większych kolizji. Oglądałem je od dołu i nie zauważyłem nic, co mogłoby sugerować jakieś naprawy.
Prawdopodobnie kiedyś mogło stuknąć w coś przodem, ale względnie lekko, bo poprzeczny C-ownik wzmacniający przedni zderzak ma widoczne pęknięcie i przez to zderzak nie jest idealnie dopasowany do kloszy świateł.

Lakier oryginalny, auto nie było malowane za wyjątkiem poprawek przy górnej krawędzi przedniej szyby zrobionych za mojej "kadencji"; przy okazji wymiany szyby przy 274kkm (z odprysku w końcu zrobiło się pęknięcie).
Grubość powłoki w granicach około 50-170um, w zależności od miejsca na nadwoziu (najcieńsza na dachu) - wartości podaję z głowy, bo mierzyłem już jakiś czas temu. Mam miernik, więc można jeszcze raz pomierzyć przy oględzinach auta.


Auto posiada instalację gazową, założoną przy 250000km (podzespoły podane na liście napraw niżej). Zbiornik w miejscu koła zapasowego.
Do silnika wlewany olej Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech (pełny syntetyk) + płukanka Liqui Moly Pro-Line.


STAN AUTA
Auto jest na chodzie, ale nie jest bez wad, m.in. przy silniku i do poprawek lakierniczych. Tragedii jednak też nie ma, o czym w dalszej części opisu.
Plan był taki, że jeśli nie znajdę sensownego Allroada 4.2, to zrobię 2.7 i nią będę dalej jeździł... Udało się jednak znaleźć fajnego Alka, więc teraz w niego będę "inwestować"


Cena: 9000zł

Zdjęcia poglądowe. Linki do wszystkich zdjęć zamieściłem na dole opisu.






VIN: podany na jednym ze zdjęć w galerii
Data produkcji: 14.02.2002
Data I rejestracji: 06.06.2002 (zakupione w polskim salonie)

W zestawie dwa główne kluczyki oraz przywieszka z kodem kluczyka (potrzebna przy zamawianiu nowego w ASO), i oczywiście karta pojazdu, dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem (do sierpnia 2018 ) i OC (kończy się na początku lutego 2018, czyli jeszcze miesiąc).
Do tego dorzucam oryginalny kabel diagnostyczny do sterownika STAG (od gazu) oraz standardowy chiński kabelek OBD2 do diagnostyki.
Spalanie gazu, przy mieszanej i spokojnej jeździe Olkusz-Kraków-Zakopane, wychodzi około 15L/100km.


Dosyć bogate wyposażenie:
- uturbiony V6 250KM (co daje około 7kg/1KM)
- stały napęd 4x4 Quattro
- wspomaganie hydrauliczne BEZ Servotronica (podaję to jako zaletę bo według mnie Servotronic, będący dodatkowym elektrycznym wspomaganiem zależnym od prędkości auta, aż tak nie pomaga a często irytuje. Tutaj, bez niego, nawet na oponach 225 kierownica chodzi w miarę lekko i daje fajny feedback),
- dwustrefowa klimatyzacja,
- centralny zamek na wszystkie drzwi + klapa bagażnika,
- skórzana tapicerka foteli, kanapy i boczków drzwi,
- skórzana kierownica + dźwignia biegów, rączka ręcznego i pokrywa podłokietnika,
- wielofunkcyjna kierownica (sterowanie głośnością radia, przełączaniem utworów/stacji i zmieniarką CD, strojeniem radia itd.),
- podgrzewane fotele przednie i tylna kanapa,
- fotochromatyczne lusterka (zewnętrzne i wewnętrzne),
- podgrzewane i elektrycznie regulowane zewnętrzne lusterka,
- elektrycznie składane lusterka,
- 4x elektryczne szyby,
- biksenony (mijania i drogowe) - po włączeniu drogowych, do ksenonów włączają się dodatkowo H7,
- spryskiwacze przednich świateł,
- czujniki parkowania przód i tył,
- radio CD "Concert" + zmieniarka na 6 CD (w schowku w bagażniku),
- poduszki powietrzne z przodu i po bokach dla kierowcy i pasażera, oraz kurtyny powietrzne na całej długości (przód+tył),
- pełny FIS (wyświetlacz między zegarami),
- ABS + ESP, przy czym ESP można całkowicie wyłączyć przyciskiem,
- elektryczna regulacja wysokości fotela i wysokości oraz głębokości podparcia odcinka lędźwiowego przednich foteli - przesuwanie wzdłuż i regulacja pochylenia oparcia są ustawiane ręcznie,
- dekory drewniane (fornir) na desce, konsoli i drzwiach,
- fartuch przelotowy na narty (w środkowej części oparcia tylnej kanapy, za podłokietnikiem),
- oparcie tylnej kanapy dzielone 2/3 i 1/3,
- wskaźnik temperatury oleju silnika, oraz napięcia akumulatora - to wprawdzie standard w A6 tej generacji, ale przydatne.
- lampki pod przednimi fotelami, podświetlające przestrzeń na nogi pasażerów z tyłu. Przydatne, gdy przewozi się jakieś rzeczy w tym miejscu i chce coś wyjąć. Jest to wprawdzie standard w standardowych fotelach, ale wspominam o tym bo według mnie przydatny ficzers (a fotele Recaro tego nie mają ),
- regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach (przód-tył i góra-dół),
- podgrzewane spryskiwacze szyb (nie jestem pewien, czy świateł też),


Auto stoi już na oponach zimowych 205/55 16" i oryginalnych stalowych felgach 6" ET40. W zestawie dodatkowa, piąta opona, ale bez felgi. Opony jeszcze mają zapas bieżnika.

Do zestawu dorzucam komplet kół ze zdjęć - z oponami letnimi 225/45 18" na felgach 8" BBS ET37. Jedna felga jest względnie nowa (kupiona nowa w maju 2015). Pozostałe przejęte po poprzednim (poprzednich?) właścicielu. Nowa felga jest prosta i nic przy niej nie było robione. Pozostałe są po prostowaniu. Piąte koło, jako zapasowe, również jest na tej samej feldze (najmniej prostej i spawanej w jednym miejscu) i na takiej samej oponie jak pozostałe.
Opony do dojechania i wymiany na nowy komplet. Rozmiarówka jest lekko zawyżona, ale dzięki temu lepiej się sprawdzają na trasie, bo przy tej samej prędkości obroty silnika są niższe. Prędkość na liczniku pokrywa się wtedy z rzeczywistą.

---------------

Poniżej moje notatki, co zostało zrobione przy aucie (i kiedy) - pominąłem rzeczy takie jak wcześniejsze wymiany wycieraczek, filtra kabinowego czy oleju silnikowego:

Poprzedni właściciel (w posiadaniu auta jakoś od przebiegu 190kkm) podobno zrobił, ale na co nie mam żadnych papierów:
- regeneracja turbin,
- regeneracja konwertera skrzyni biegów,
- wymiana napinaczy łańcuszków rozrządu, na oryginalne ale używane,
- uszczelnienie obu pokryw zaworów,
- wymiana sterownika skrzyni biegów,
-

Auto zaraz po moim zakupie miało wymieniony czujnik położenia dolnego wahacza lewy przód, od poziomowania świateł.
Niedługo później został założony nowy silnik od tylnej wycieraczki. Bosch zamiast Valeo, przez co pracuje w przeciwnym kierunku i dlatego wycieraczka parkuje po przeciwnej stronie


Przy około 225k km wymieniłem:
- przepływomierz na nowy Bosch,
- oba końcowe tłumiki - na oryginał, ale używane (lewy był wcześniej nieoryginalny), ze zmienionymi końcówkami,
- przednie lampy, na regenerowane używki + xenony 4200k,


Przy około 235k km wymieniłem:
- uszczelki łączenia rur klimatyzacji w ścianie grodziowej,
- nabita klima, od zera i ozonowana kabina,


Przy około 240k km wymieniłem:
- czujnik temp. cieczy chłodzącej (nowy, z ASO),
- obudowa filtra kabinowego - nowa z ASO,
- czujnik stanu/temp. oleju (z ASO),


Przy 242500km zrobiłem:
- spuszczenie starego oleju ze skrzyni (miał kolor czerwony.. .Dextron 3? ),
- wykręcenie miski olejowej skrzyni i dokładne czyszczenie + magnesy, założona nowa, oryginalna uszczelka z ASO,
- wymiana filtra oleju skrzyni biegów. Był zamiennik, teraz jest oryginał ZF (IBS-Filtran),
- zalanie nowym olejem Ravenol 5/4HP (Zamiennik dla ZF Lifeguard 5),
- wymiana dynamiczna, spuszczanie przez wąż powrotny z chłodnicy oleju do skrzyni (plus wcześniejsze spuszczenie z tych węży),
- nowy korek spustowy z uszczelką (ASO) i nowy korek kontroli stanu oleju (też z uszczelką z ASO),
- założone nowe śruby miski (na imbus),


Przy 244000km zrobiłem:
Przód (lewy i prawy):
- wymiana obu górnych wahaczy (na TRW),
- wymiana obu dolnych wahaczy (na TRW),
- wymiana łożyska koła (na SKF),
- wymiana zewnętrznego przegubu (na SKF),
- wymiana przewodu hamulcowego, na HEL w oplocie stalowym,
- wymiana tarczy hamulcowej (na ATE standardową),
- wymiana klocków hamulcowych (na ATE ceramic),
- prowadnice klocków w zaciskach są przeczyszczone i nasmarowane ATE Plastilube,
- wymieniona osłona podszybia (z ASO)


Przy 245500km zrobiłem:
- założyłem przewody od SAI (nowe, ASO),


Przy 247200km zrobiłem:
Przód (lewy i prawy)
- wymiana obu wsporników łożyskowych (trójkąty do mocowania amortyzatora i górnych wahaczy do nadwozia) - nowe z ASO,
- wymiana obu "łożysk" metalowo-gumowych od mocowania amortyzatorów - nowe, Lemforder,
- wymiana obu amortyzatorów - nowe, Sachs Super Touring (tj. standardowe),
- wymiana śrub mocujących amortyzatory do dolnych wahaczy,
- wymiana nakrętek mocujących kielichy amortyzatorów do wsporników łożyskowych,
- na tym etapie wszystkie śruby i nakrętki od przedniego zawieszenia są już wymienione na nowe,


Przy 248750 zrobiłem:
Tył (lewy i prawy)
- wymiana tarcz hamulcowych (ATE standardowe),
- wymiana klocków hamulcowych (ATE Ceramic),


Przy 250520 zrobiłem:
- założenie instalacji LPG w krakowskim m-Gas, na podzespołach:
* zbiornik TW-270 toroidalny 72L,
* wielozawór Tomasetto Achille AT.02,
* gazoszczelna obudowa Bormech DT-01.09,
* filtr gazu (faza lotna) ZWM Czaja FL01,
* 2x reduktor/parownik AC S.A. R 01 (czarny),
* zawór odcinający Valtek 03,
* przewody Parker ITR typ Autogas/ECE 67,
* wlew paliwa (pod klapką) Tomasetto Achille Mod. AT08,
* wtryskiwacze HANA 2000 (zielone),
* czujnik ciśnienia AC S.A. PS-02 (klasy 2),
* sterownik AC Stag-300-6 ISA2 Plus


Przy 253650 zrobiłem:
- wymiana czujnika G65 ciśnienia układu klimatyzacji - nowy z ASO,


Przy 254600 zrobiłem:
- wymiana tulei/gum przedniego stabilizatora,


W okolicach 260000 zrobiłem:
- wymiana prawego tylnego drążka zbieżności (nowy z ASO),
- zeszlifowane płytek z blachy nadwozia, od górnego mocowania amortyzatora prawy tył - wstawione śruby z podkładkami i nakrętkami,
- wymiana obu przednich końcówek drążków kierowniczych (na nowe TRW),


Przy 275400 zrobiłem:
- demontaż starej szyby (Marco Polo Kraków),
- poprawki lakiernicze (Kolanowski Kraków) przy krawędzi dachu,
- montaż nowej szyby Pilkington (Marco Polo Kraków).


Przy 276350 zrobiłem:
- wymiana oleju Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech z płukanką Liqui Moly Pro-Line + filtr oleju (Bosch),


Przy 277700 zrobiłem:
- wymiana świec na Bosch Platin-IR FR6KI332S LPG 0.7mm


Przy około 283315:
- przegląd instalacji gazowej w m-Gas, w tym również usunięcie wycieków: o-ringi w reduktorach, nowe przewody (Semperit podobno miały wadę i przeciekały)
oraz przepięcie instalacji chłodzenia na konfigurację szeregową - najpierw nagrzewnica, następnie reduktory,
- wymiana korka zbiornika wyrównawczego na nowy, z ASO,


Przy około 283500:
- demontaż nagrzewnicy i dokładne płukanie wodą pod ciśnieniem z sieci oraz kwaskiem cytrynowym i octem.


Przy około 286500:
- wymiana obu łączników na środkowym odcinku układu wydechowego,


Przy 286678:
- wymiana filtra kabinowego na Bosch: 1 987 432 371


Wymieniłem również (ale nie pamiętam, przy jakim przebiegu):
- czujnik położenia pedału hamulca (od załączania świateł stop) - nowy, z ASO,
- zawór N75 sterujący podciśnieniem turbin - nowy, z ASO,
- wycieraczki przód (chyba na zimę 2016/2017)


Na wszystkie części kupione w ASO mam faktury. Na większość spoza ASO również powinienem mieć jakiś dowód zakupu.


-----------------------------


Teraz najważniejsze, czyli ogólna lista wad:

- chłodnica cieczy chłodzącej silnik ma wyciek, gdzieś z prawej strony, prawdopodobnie przy krawędzi. Po rozgrzaniu silnika (co skutkuje otwarciem zewnętrznego obiegu chłodzenia) i zwiększeniu się ciśnienia w układzie wysikuje płyn w ilości mniej więcej takiej, ile jest w zbiorniczku wyrównawczym.
- przewód sterowania prawą turbiną. Jest to przewód podciśnieniowy sterujący zaworem upustowym spalin, a więc wpływa na ich ilość podawaną na łopatki turbiny. Przewód ten nie jest szczelny. Drugi myślę że też warto sprawdzić.
W efekcie, silnik dostaje za dużo powietrza już przy niższych obrotach, przez co nie wkręca się na obroty tak jak powinien,
- jedna z sond lambda za katalizatorem zgłasza błąd, co wpływa na mapę paliwa i korekty krótko i długoterminowe,
- silnik wciąga ponad 1L oleju na 1000km. Nie ma ewidentnych plam pod autem, nie zauważyłem jednak, by auto kopciło spalonym olejem. Podejrzewam, że są gdzieś wycieki, a jakaś część oleju jest też spalana. Silnik jest ogólnie upaprany starym olejem (jeszcze z czasów poprzednich właścicieli). Miałem w planie zrobić porządne czyszczenie komory silnika i sprawdzenie wycieków przed zabraniem się za naprawy, ale te przesuwałem w czasie i w końcu tego nie zrobiłem,
- coś wyraźnie szumi po zapięciu pompy klimatyzacji z paskiem klinowym - prawdopodobnie łożysko klimy,
- sprawdzić główny wentylator chłodzący chłodnicę i czujniki nim sterujące - prawdopodobnie nie wchodzi na wyższe obroty po zagrzaniu silnika,


- poprawki lakiernicze do nadwozia, głównie na drzwiach, krawędziach błotników i klapie bagażnika.
- prawy bok jest przerysowany, od przednich drzwi aż do tylnego błotnika włącznie. Ten był wgnieciony na krawędzi nad kołem, ale go wyklepałem na tyle, by defekt się nie rzucał w oczy. Przednie i tylne drzwi też są delikatnie wgniecione - widać to najbardziej na wysokości klamek drzwi, gdzie blacha się łączy z ramą drzwi.
Miejsca z płytkimi rysami następnie delikatnie spolerowałem bardzo drobnoziarnistym wodnym papierem ściernym oraz pastą lekko ścierną.


- wkładka zamka drzwi kierowcy nie jest sprawna - nie da się jej otworzyć kluczykiem. Zamek otwiera się tylko z pilota,
- wkładka klapy bagażnika jest zdemontowana (otwór zaklejony taśmą izolacyjną) - też była niesprawna. Jak wyżej, kluczykiem nie otworzymy bagażnika - albo z pilota, albo przyciskiem na drzwiach kierowcy,
- czujnik położenia wahacza lewy przód (od poziomowania świateł) - uszkodzona wtyczka (przetarty jeden z przewodów) oraz gniazdo czujnika (rdza zjadła jeden pin),
- ręczny z jednej strony (chyba lewa) jest zapieczony i nie łapie,
- sporadycznie rozrusznik nie chce zakręcić, ale wystarczy przetoczyć auto na luzie o paręnaście centymetrów, i wtedy odpala bez problemu,
- klekotanie przy zimnym silniku - prawdopodobnie napinacze łańcuszków rozrządu (do weryfikacji),
- pompka SAI (doprowadzania powietrza wtórnego przy zimnym silniku) zdechła i bardzo wyje, więc na razie jest odpięta. Do regeneracji/wymiany
- prawy tylny układ hamulcowy nie ma założonego stalowego przewodu hamulcowego, bo nakrętka od starego przewodu jest zapieczona po stronie nadwozia,
- stukanie, na nierównościach, w prawym tylnym amortyzatorze - albo amortyzator albo jego górne łożysko,
- dolna osłona silnika (ta mocowana od dołu auta) jest odpięta - brakuje kilku zapięć, przez co lekko opadała.
- przekładnia kierownicza ma już lekki luz,
- lewy tylny drążek zbieżności jest zapieczony. Zbieżność mieści się jednak w tolerancji, więc można z tym na razie jeździć,
- linki ręcznego do podciągnięcia,


- kiedyś po opuszczeniu szyby zaplątała się linka mechanizmu jej podnoszenia, w przednich prawych drzwiach. Poskładałem mechanizm tak, by szyba nie opadała ale linka jest już na tyle cienka, że mogłaby w końcu całkowicie strzelić, dlatego na chwilę obecną odpięta jest główna wtyczka od sterowania szybami, w drzwiach kierowcy - żebym nie musiał ciągle pamiętać, że mam tej szyby nie obniżać Wszystkie 4 silniki i układ sterowania jako takie są natomiast sprawne.
- czujniki parkowania w tylnym zderzaku są do wymiany
- światła cofania nie działają - do sprawdzenia wiązka między dźwignią skrzyni, skrzynią i światłami,
- tylne światło przeciwmgłowe jest obecnie zdemontowane, bo już rdza przeżarła wtyczkę. Blenda gdzieś przepuszcza wodę i ta zalewała wtyczkę przeciwmgłowego - kupiłem już nowe gniazdo, ale jeszcze trzeba się zająć wtyczką
- nie działa podgrzewanie lusterek zewnętrznych,
- lusterko wewnętrzne "wylało" podczas tegorocznych upałów. Można z tym jeździć za dnia, ale nie wiem jak w nocy,
- panel sterujący klimatronic nie zapamiętuje ustawionej temperatury po wyłączeniu zapłonu (po włączeniu zawsze ustawia się na 20*C). Na forach można przeczytać, że to niby jest normalne... W moim Allroadzie moduł pamięta temperatury, więc to jednak nie jest OK.
Dodatkowo, po szybkim wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu, sam potrafi się przełączyć w tryb Econo (czyli klima nie chłodzi) i wówczas trzeba kilka razy wyłączyć/włączyć zapłon a najlepiej wyjąć kluczyk i odczekać kilka minut i dopiero wtedy włożyć i włączyć zapłon.
Zwykle to wystarczy, ale zdarzało się, że trzeba było trochę dłużej kombinować. Zwykle mi to nie przeszkadzało, bo zdarzało się bardzo sporadycznie.
- przewód od czujnika jakości powietrza jest gdzieś uszkodzony, bo zgłasza błąd mimo, że czujnik jest sprawny (czujnik sprawdziłem w Allroadzie i tam nie wyrzuca błędu),
- panel sterowania środkowym oświetleniem lubi zimą, gdy jest mróz, nie włączać oświetlenia, gdy otworzy się drzwi. Trzeba wtedy ręcznie go włączyć. Czasami wystarczy tylko włączyć i przełączyć z powrotem na tryb automatyczny. Prawdopodobnie są zimne luty na PCB tego przełącznika, na nóżkach głównego gniazda od wtyczki. Wystarczy je przelutować,
- czujniki otwarcia obu tylnych drzwi również przy mrozie lubią czasami nie działać, co skutkuje niewłączeniem się podświetlenia pod fotelami, lampek w tylnych drzwiach i komputer auta generalnie traktuje je wtedy jako zamknięte,
- prawdopodobnie nie działa grzanie tylnej kanapy,
- nie działa przełącznik blokady obniżania tylnych szyb przez pasażerów z tyłu. Tj. zawsze jest w pozycji odłączonej, więc osoby z tyłu nie mogą sterować szybami, dopóki się tego przycisku nie wciśnie,
- gdzieś "zgubiłem" końcówkę prawego tłumika końcowego,
- drzwi kierowcy do wyregulowania na zawiasach,
- mechanizm rolety bagażnika się rozpadł i jej nie zwija.
- roleta klapy bagażnika jest zdemontowana - nie zakładałem, bo i tak trzeba zrobić światło przeciwmgłowe, co wymaga zdjęcia tapicerki klapy (a więc też i rolety).
- w bardziej upalne dni FIS robi się mniej czytelny, szczególnie w górnej części,
- niespasowanie dolnego plastiku przedniego zderzaka z błotnikiem to efekt kilkukrotnego zahaczenia spodem zderzaka o krawędzik, przy wycofywaniu na parkingu. Zderzak wtedy zaczyna się odginać do góry a że jest skręcony z błotnikami, to wtedy je też zaczyna lekko odginać.
- dźwigienka zamykająca pokrywę podłokietnika nie sprężynuje i przez to nie zatrzaskuje pokrywy podłokietnika. Wprawdzie nie otwiera się sam (nie jest na sprężynie), ale czuć pod łokciem, że nie jest zablokowany w obudowie,
- na jednym ze zdjęć widać zdemontowany uchwyt na napoje w konsoli środkowej. Jest, ale na razie pożyczyłem go sobie do Allroada Niedługo zamówię dodatkowy, i wtedy oryginalny wróci na swoje miejsce
- powycierane przyciski radia, panelu klimatyzacji i świateł to "ficzers" wersji poliftowej A6 tej generacji... materiał gumowany, fajny w dotyku, ale szybko się wyciera... to samo jest w A8 D3
- uszkodzony jest bolec czujnika otwarcia maski. Również coś z przewodem jest nie tak, bo komputer nigdy nie pokazywał otwartej maski mimo, że powinien,
- brak welurowego dywanika kierowcy. Stary już był dziurawy i go wyrzuciłem, później używałem tylko gumowych (bardziej praktyczne ze względu na częste wyjazdy w góry). Gumowe przełożyłem do Allroada...
- w tapicerce podłogi, wygryziony jest kawałek gąbki mniej więcej w miejscu, gdzie się trzyma piętę lewej nogi... któryś z poprzednich właścicieli musiał tam nieźle gnieść... nie jest na wylot tapicerki,
- klosze przednich świateł były regenerowane, ale już zaczynają żółknąć i matowieć z zewnątrz, szczególnie prawy. Po wizycie na myjni lekko parują od wewnątrz, ale dosyć szybko to przechodzi,
- skóra na kierownicy już jest trochę powycierana,


Link do folderu ze szczegółowymi zdjęciami, w małej rozdzielczości (18MB):
https://www.dropbox.com/sh/qnjmyiwmo...s8ydLdSja?dl=0

Link do powyższych zdjęć w pełnej rozdzielczości (335MB):
https://www.dropbox.com/sh/pgv5p1v1u...cQ0NqiDqa?dl=0


Z rzeczy, które według mnie pasowało by zrobić "na już", to wyciek płynu chłodzącego.
Pasowałoby też zrobić rozrząd, wymienić olej silnika i zrobić przegląd instalacji gazowej z wymianą filtrów (do tej pory było to robione tam gdzie założyłem instalację, czyli w m-Gas).
Na wykończeniu są tylne klocki hamulcowe.

Pozostałe, jak przeładowanie z turbin, wycieki oleju czy odpięta pompa SAI, to coś z czym da się jeździć na co dzień, ale oczywiście dobrze byłoby je zrobić w najbliższym czasie.


Starałem się opisać wszystkie wady auta o jakich wiem, które notowałem w trakcie jego eksploatacji. Jeśli sobie jeszcze o jakichś przypomnę, to uzupełnię listę i napiszę w nowym poście.
LesiU jest offline  

Ostatnio edytowane przez LesiU : 11-01-2018 - 21:59
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-01-2018, 04:59   Post #2 (permalink)
Awatar pocisk
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 278
Pokaż nowego
pocisk jest offline  

Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-01-2018, 10:20   Post #3 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.420
Już go widziałeś. Nawet skomentowałeś
Czym jeździcie w realu?
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-01-2018, 23:18   Post #4 (permalink)
Awatar pocisk
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 278
A myślałem ze to samo
pocisk jest offline  

Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-01-2018, 21:54   Post #5 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.420
Byłem wyważyć koła (oba komplety). Wibracje zniknęły

Swoją drogą, drugi raz wyważam koła w Cadex na Kościuszki 7 w Będzinie, i jestem zadowolony.
Z kolei Euromastera w Olkuszu (przy trasie E94, na tyłach Orlenu) nie polecam. Kilkukrotnie wyważałem u nich oba komplety kół i jak widać, nie potrafili tego zrobić dobrze.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2002, audi, avant, biturbo, gazową, inst, quattro

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy