Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory

Nowy symulator - czy jest jeszcze miejsce?

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Dostępne symulatory Wszystko o symulatorach dostępnych na rynku

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 01-02-2016, 18:11   Post #21 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.721
Cytat: Napisał oddball85pl Zobacz post
No dobra. Piszecie grafika + realizm. Ale czy to się sprzeda? Jaka duża jest potencjalna grupa odbiorców?
No jeżeli ma to być duża grupa odbiorców to trzeba ich jakoś przekonać.
Należałoby w takim układzie zachęcić piękną grafiką, pierdyliardem wózków/torów, obsługą padów, bo niby czemu pomijać tak dużą grupę docelową. No i oczywiście na każdym kroku zapewniać że to jest super symulator.
I tak mało kto się zorientuje że to tylko taki chwyt marketingowy, a gdy ta mała grupa ludzi się połapie to jeszcze większa grupa ludzi będzie ich zapewniać że się mylą.
No i większość z tych co chcieli super symulator i tak ten "symulator" kupi, więc nie będzie to już miało większego znaczenia
Klapaucjusz jest offline  


Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2016, 20:09   Post #22 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.559
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Wlasciwie cos w tym jest.

Mozna by jeszcze zaprosic potencjalnych kupcow do otwartych alfa-beta testow. Oczywiscie pod warunkiem, ze za to zaplaca cene gry. Chociaz nie bedzie sie to nazywalo kupno, tylko early access.
Potem co roku mozna rzucic jakis ochlap, w postaci nowej rewolucyjnie symulowanej funkcji (np. symulacja ubywania paliwa w baku), czegos co simy znaja parudziesieciu lat. Opowiadaniem o bezustannym rozwojem oraz dazeniem do doskonalosci sima bedzie mozna mamic tych przyszlych klientow... tfu, oni wlasnie juz za to zaplacili...
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2016, 20:30   Post #23 (permalink)
Awatar w126
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 431
Symulatory nie polegają na jakimś nowatorskim pomyśle projektanta, co może jeszcze się dziś zdarzać ogólnie w grach, a może raczej w "niezależnych". Tu po prostu trzeba dojść jak najbliżej doskonałości technicznej i artystycznej w wielu trudnych obszarach. Jeśli w paru punktach nowy produkt będzie się wyróżniał, to ludzie to pewnie docenią, ale zaczynając od zera ze wszystkim wydaje się to prawie niemożliwe.
A w ogóle skąd takie pytania? Gdyby pytał jakiś ...84 z Krakowa, to co innego, a tak...
w126 jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2016, 23:45   Post #24 (permalink)
Awatar oddball85pl
 
Zarejestrowany: Jan 2016
Skąd: Kraków
Postów: 54
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Generalnie pokrywają się one z moimi przemyśleniami. Pewnie będę was jeszcze gnębił pytaniami

A skąd pytania? Pracuję w pewnej krakowskiej firmie produkującej gry. Obecnie pracujemy nad tytułem, którego wydawcą będzie Techland (platformy PC, XONE, PS4). Gra ukarze się początkiem 2017, ale już dziś trzeba myśleć, co dalej Ten czas chcę wykorzystać na wybranie następnego projektu + pre produkcję, która powinna trwać około pół roku. W tego typu grze okres pre produkcji może się jeszcze bardziej wydłużyć, gdyż w grę wchodzą czynniki zewnętrzne (licencje). Dlatego już dziś pytam, czy to ma sens z punktu widzenia graczy. Oczywiście też zdaję sobie sprawę, że ewentualna premiera miałaby miejsce w 2019, ale tak to już jest w tej branży, że sensowne gry nie powstają w pół roku.
oddball85pl jest offline  

Thrustmaster T300 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2016, 23:48   Post #25 (permalink)
Awatar Glaniu
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Postów: 631
Jeżeli jest coś sensownego to chętnych do płacenia nie brakuje patrząc na takie iracing

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
Glaniu jest online  
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-2016, 00:45   Post #26 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.559
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Dawno temu techland postanowil wydac gre rajdowa.
Zwrocil sie w kierunku jedynego wtedy simracingowego forum w pl o konsultacje. Niestety nic sobie z tych uwag nie brali. A bylo co poprawiac. Choc graficznie bylo ladne (np. szczegolowy damage).

Niestety aby zrobic sima trzeba paru zdolnych ludzi od fizyki. A jak wiadomo fizyka fizyce nie jest rowna. Zeby symulacja auta byla wiarygodna to trzeba naprawde tegich glow. No chyba ze zatrudnicie kogos z krakowskich uczelni. W kazdym razie sam zespol ktory robi dobre gry nie wystarczy.

W kazdym razie na pewno pomozemy tworzac definicje idealnego sima
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-2016, 06:48   Post #27 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.039
I na pewno będziecie mieli najlepszych alfa/beta testerów w Polsce
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Elite Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-2016, 11:44   Post #28 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar Mariuszgs
 
Zarejestrowany: Dec 2014
Skąd: Kraków
Postów: 585
Cytat: Napisał oddball85pl Zobacz post
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Generalnie pokrywają się one z moimi przemyśleniami. Pewnie będę was jeszcze gnębił pytaniami

A skąd pytania? Pracuję w pewnej krakowskiej firmie produkującej gry. Obecnie pracujemy nad tytułem, którego wydawcą będzie Techland (platformy PC, XONE, PS4). Gra ukarze się początkiem 2017, ale już dziś trzeba myśleć, co dalej Ten czas chcę wykorzystać na wybranie następnego projektu + pre produkcję, która powinna trwać około pół roku. W tego typu grze okres pre produkcji może się jeszcze bardziej wydłużyć, gdyż w grę wchodzą czynniki zewnętrzne (licencje). Dlatego już dziś pytam, czy to ma sens z punktu widzenia graczy. Oczywiście też zdaję sobie sprawę, że ewentualna premiera miałaby miejsce w 2019, ale tak to już jest w tej branży, że sensowne gry nie powstają w pół roku.
Idea fajna, ale czy wy chcecie zbankrutować?
Panowie, tu nie Ameryka. Taką grę tworzy się latami, a i tak efekt może być różny.
Symulator to nie jakaś popierdółka, tylko gra która wymaga wiele pracy, testów itd.. Macie miliony na to? Przecież to są gry niszowe, wśród moich znajomych nie ma nikogo, kto by w coś takiego grał. Chyba, że jesteście studiem, który ma już te miliony i wreszcie może stworzyć coś co da mu radoche, a nie kasę... W co oczywiście nie wierzę.
Poza tym jak już coś się w miarę uda, to trzeba to jakoś wypromować..
Zresztą, jak robicie gry to wiecie lepiej
Mariuszgs jest offline  
Rating: 46355 | Skill: 6.03 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-2016, 12:17   Post #29 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.559
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
produkcja kazdej gry trwa kilka lat i kosztuje miliony. Kwestia jest aby te miliony sie zwrocily.

Przestan Mariusz wyolbrzymiac trudnosc budowy sima jakby to bylo co najmniej budowa staku kosmicznego. To tylko gra. Pewnie za chwile przyjdzie jakis zwolennik iR i bedzie udowadnial ze ten najdoskonalszy sim jest rozwijany juz 5 lat (wlasciwie 15) i ciagle mu daleko do doskonalosci. Zreszta podobnie ISI. Na to odpowiem tylko ze to sciema. Zaden zespol (mam na mysli iR czy ISI) nie inwestuje 100% swojego czasu i innych srodkow w rozwoj swych gier-simow.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-02-2016, 14:18   Post #30 (permalink)
Awatar oddball85pl
 
Zarejestrowany: Jan 2016
Skąd: Kraków
Postów: 54
Cytat: Napisał Mariuszgs Zobacz post
Idea fajna, ale czy wy chcecie zbankrutować?
Nie chcemy zbankrutować Żeby była jasność - zadaję tylko pytania "czy warto?". NIC nie obiecuję, nic póki co nie planujemy.

Cytat: Napisał Mariuszgs Zobacz post
Panowie, tu nie Ameryka. Taką grę tworzy się latami, a i tak efekt może być różny.
Każdą grę tworzy się latami - dobra gra to minimum 2 lata produkcji i każdy w branży musi mieć świadomość podjęcia tego ryzyka. Gry tworzy się z myślą o rynku światowym, rynek polski to raptem 4% przychodów naszych dotychczasowych gier. A to, że tu nie Ameryka to trochę akurat pomaga - gry robi się w złotówkach a sprzedaje w dolarach. Koszty utrzymania studia też są niższe niż na zachodzie - chociaż to trochę zbyt duże uproszczenie bo jest cała grupa usług za które płacisz właśnie w tych dolarach - przeważnie zanim zobaczysz pierwsze dolary przychodu.

Cytat: Napisał Mariuszgs Zobacz post
Symulator to nie jakaś popierdółka, tylko gra która wymaga wiele pracy, testów itd.. Macie miliony na to? Przecież to są gry niszowe, wśród moich znajomych nie ma nikogo, kto by w coś takiego grał. Chyba, że jesteście studiem, który ma już te miliony i wreszcie może stworzyć coś co da mu radoche, a nie kasę... W co oczywiście nie wierzę.
Milionów nie mamy Owszem symulatory to gatunek niszowy. Jednak ta nisza jest na tyle duża, że warto o nią zawalczyć. Poza tym wychodzę z założenia, że dobry produkt zostanie doceniony przez społeczność, która jest bardzo zaangażowana w swoje - nazwijmy to hobby. Co oczywiście też dużo utrudnia.

I tu niestety muszę cię rozczarować ale nikt nie tworzy gier (poza osobami które robią to po godzinach jako hobby), żeby na tych grach nie zarobić. Jeśli gry na siebie nie zarabiają nie są rozwijane, rzadko powstają kolejne części. Grę masz szanse sprzedać tylko raz - jeśli zawalisz premierę rozwój gry nie odwróci przyklejonej łatki słabej gry.

Poza tym zawsze można zrobić sima który ma wbudowany casual mode - gdzie gracz może po prostu pojeździć i nie martwić się o wiele czynników. Moim zdaniem to wcale nie uczyni gry gorszą a poszerzy ją o potencjalne grono odbiorców. Jednak to póki co to tylko moje dywagacje. Bo może wcale tego nie trzeba robić (patrz inny gatunek seria Souls) a produkt i tak odniesie sukces. Sukces i porażka w grach to i tak pojęcie dość względne - mówię tu o wielkości sprzedaży.

Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
Przestan Mariusz wyolbrzymiac trudnosc budowy sima jakby to bylo co najmniej budowa staku kosmicznego. To tylko gra. Pewnie za chwile przyjdzie jakis zwolennik iR i bedzie udowadnial ze ten najdoskonalszy sim jest rozwijany juz 5 lat (wlasciwie 15) i ciagle mu daleko do doskonalosci. Zreszta podobnie ISI. Na to odpowiem tylko ze to sciema. Zaden zespol (mam na mysli iR czy ISI) nie inwestuje 100% swojego czasu i innych srodkow w rozwoj swych gier-simow.

Tu byś się akurat zdziwił jak skomplikowanym procesem jest tworzenie gier - głównie przez jego nieprzewidywalność.

Jeśli gra / seria zarabia to często 100% zasobów poświęca się na jej rozwój. iR - to bardziej usługa niż gra (nie chce jej porównywać do F2P) która musi być ciągle rozwijana by działała coraz lepiej i użytkownicy chceli przedłużać abonament. Zdziwiłbym gdyby 100% studia nie było zaangażowane w rozwój tej gry. Gdyby ona nie zarabiała (lub nie wychodziła na 0) nikt by sobie tym głowy nie zaprzątał. To niestety tylko biznes. I nie da się go ciągnąć bez pieniędzy. Jest takie fajne powiedzonko, że nie ma w gamedevie pieniędzy których byś nie spalił
oddball85pl jest offline  

Thrustmaster T300 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
czy, jest, jeszcze, miejsce, nowy, symulator

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f106/nowy-symulator-czy-jest-jeszcze-miejsce-18015/
Dodane przez For Type Data Hits
The Only Review of Sebastien Loeb Rally Evo you Need to Read | Pretend Race Cars This thread Refback 31-01-2016 23:59 1


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

240 osób online
239 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator