Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 28-12-2007, 18:55   Post #11 (permalink)
Awatar **DFP User**
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: woj. podlaskie
Postów: 28
Nowa fura:

Screen z gry:KLIK
Render:XRT

Mam prośbę, abyście zamieszczali również swoje rendery jeśli jakieś macie
**DFP User** jest offline  
R.Kubica RULE I LOVE DRIFT


Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2007, 20:13   Post #12 (permalink)
Awatar MKRaven
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 429
Ja tam żadnych renderów do LFS nie robię, ale w Blenderze zacząłem robić Astona Martina DBR1, tyle że od dwóch miesięcy średnio mam na to czas, więc etap prac jest bardzo wstępny .
MKRaven jest offline  
Rating: 3372 | Skill: 4.21 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2007, 20:17   Post #13 (permalink)
Awatar **DFP User**
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: woj. podlaskie
Postów: 28
Ooo to fajnie. Może kiedy pokażesz swój wyrób Ja tez działam w blenderze Pozdrawiam
**DFP User** jest offline  
R.Kubica RULE I LOVE DRIFT


Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2007, 23:53   Post #14 (permalink)
Awatar **DFP User**
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: woj. podlaskie
Postów: 28
Na nowy rok :

Screen: KLIK
Render: XRT

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
**DFP User** jest offline  
R.Kubica RULE I LOVE DRIFT


Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2008, 18:49   Post #15 (permalink)
Awatar MKRaven
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 429
Temat w LFS, ale render to render więc:

Wie może ktoś czy/jak da się importować do Blendera modele samochodów (wraz z teksturami) z rFactora?
MKRaven jest offline  
Rating: 3372 | Skill: 4.21 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-03-2008, 14:41   Post #16 (permalink)
Super Moderator
Awatar Krzysztof Szczech
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Poznań / Piła
Postów: 6.608
Nie wiem, w czym to renderujesz, ale dodaj jakąś teksturę z odbiciem otoczenia (można takie pościągać z netu - najlepiej jakieś cubemap'y) i zwiększ współczynnik fresnela:
http://prs.simracing.pl/forum/f124/m...tml#post159058
Dzięki temu samochody zaczną wyglądać realistycznie.
Krzysztof Szczech jest offline  


Rating: 45278 | Skill: 5.75 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

453 osób online
452 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator