Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT3 > FIA GT3 > GTR2

[GTR2] Liga 2007

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

GTR2 Ogólne rozmowy na temat GTR2

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 30-12-2006, 19:07   Post #1 (permalink)
Awatar camer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Lublin
Postów: 6.846
[GTR2] Liga 2007

Ponizej podstawowe zalozenia ligi, czesc spraw jest jeszcze do dogrania, dlatego niektore punkty maja 2 opcje.

1. Fizyka - PRS

2. Dopuszczone wozy - wszystkie.

3. Podzial stawki - sztywny podzial GT i nGT, bez mozliwosci przejscia pomiedzy klasami ze wzgledu na ewentualne laczenie wyscigow przy malej ilosci zgloszen, uzupelnianie na zasadzie wolnych miejsc i checi/zdolnosci.

4. Rodzaj startu - lotny, po FL za SC.

5. Pogoda - zmienna. Autorski system prognozy pogody by SimRacing.pl.

6. Dystans - 2h lub 2:15.

7. Ilosc rund/tory - 12, tory zostana wylonione zapewne podczas glosowania. Jak widzicie -> Enna out.

04.02. Monza GP
25.02. Zhuhai GP
18.03. Magny-Cours GP
15.04. Estoril GP
06.05. Hockenheim GP
27.05. Dubai GP
17.06. Barcelona GP (zmiana godziny lub dnia ze wzgledu na real F1)
02.09. Imola GP
23.09. Donington GP
14.10. Oschersleben GP
04.11. Valencia GP
25.11. Spa-Francorchamps GP

8. Kalendarz - wyscig danej klasy raz na 3 tyg w niedziele o 21:00 + 2 oficjalne praktyki [GT+nGT]. rozpoczecie sezonu - koniec stycznia/poczatek lutego 2007 .

9. Frekwencja i sposoby jej zapewnienia - 2 zgloszone nieobecnosci bez konsekwencji, pozniej kara punktowa za kazda absencje. niezgloszona absencja kosztowac bedzie jeszcze wiecej. wysokosc kar do ustalenia.

10. Uszkodzenia - normal 100%

11. Punktacja - jak w zeszlym sezonie (patrz liga.simracing.pl).

12. Ilosc osob w danej klasie - 30. Ilosc osob w wyscigu - 25.

13. Kary wagowe:

(GT/nGT):
1 miejsce +40/20 kg
2 miejsce +30/15 kg
3 miejsce +20/10 kg
4 miejsce -20/10 kg
5 miejsce -30/15 kg
6 miejsce -40/20 kg

maximum jakie mozna uzbierac 100/50 kg.
zdobycie 1 miejsca przy maximum -> podwyzka na 150/75 kg na nastepny wyscig.


Poprosze o konstruktywna dyskusje nt powyzszych zalozen osob zainteresowanych wzieciem udzialu w rozgrywkach. Jesli macie jakies dodatkowe propozycje/przemyslenia rowniez prosze o informacje w tym topicu.
camer jest offline  

Ostatnio edytowane przez camer : 14-01-2007 - 22:30
Rating: 103355 | Skill: 10.79 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-12-2006, 19:13   Post #2 (permalink)
Awatar =Skorpio=
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Szczecin
Postów: 616
Ciekawi mnie ilosc osob w klasie - nie moze byc wiecej niz 30, a kto wystartuje zadecydują elimiacje do GT2/GT1 ?
=Skorpio= jest offline  
Rating: 7952 | Skill: 4.91 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-12-2006, 20:51   Post #3 (permalink)
Awatar camer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Lublin
Postów: 6.846
chodzi o to,ze ograniczenie serka to 25 osob. wiec jesli bedzie za duzo osob w danej klasie np 40, to wowczas 15 osob byloby poza burta. w naszej propozycji jest 30 osob/klase (5 osob dla zapewnienia frekwencji) co daje mozliwosc startu 60 osobom w lidze - to chyba wystarczajace. wiadomo, ze na poczatku moze byc taka sytuacja, ze grid bedzie pelny i rzeczywiscie wtedy trzeba bedzie zrobic eliminacje, lecz patrzac wstecz, takiego oblozenia mozemy sie spodziewac tylko podczas 1szego wyscigu, potem nie powinno dla nikogo zabraknac miejsca. uruchomienia GT1/GT2 nie przewidujemy. majac to na uwadze prosze powoli sie zastanawiac w ktorej klasie sie mniej wiecej widzicie. niedlugo pojawi sie regulamin i bedziemy mogli zaczac zbierac zgloszenia.
jesli chodzi o auta to w GT wybor jest spory, bo stawka dzieki modowi PRS mocno sie wyrownala i mc12, f550, saleen i lambo sa mniej wiecej na podobnym poziomie, a pracujemy jeszcze na f575. w ngt do wyboru z czuba stawki beda 3 auta: bmw m3 (lekko przytepione), porsche rsr i f360 gtc. pozostale dla pasjonatow .
camer jest offline  
Rating: 103355 | Skill: 10.79 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2006, 13:17   Post #4 (permalink)
Awatar Vale
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Skąd: Chocznia
Postów: 1.736
Sporo nowych torow - to dobrze
Start - fajnie byloby jakby byl za SC (takie bardziej real)
Dystans - przy 2h dochodzi rozna taktyka czyt. 1 lub 2 stopy, wiec lepsze 2h
Enna out? - Szkoda, lubie ten tor
Frekwencja - Czyli jesli ktos sie nawet nie zglosi do wyscigu w Commerc a nie wystartuje to za 3 razem i nastepnymi dostaje kare punktowa? W sumie ostro, ale to dobrze, frekwencja powinna byc
A ja sie widze tylko w GT - nGT nie lubie
Rozpoczecie sezonu - w sumie mi to rybka czy styczen czy luty, moze lepiej jednak bedzie luty jak kazdy bedzie mial GTR2 i bedzie czas na pomalowanie skinow.
Pozatym regulamin zostaje jak byl?
A co z helpami Rozumiem ze nie bedzie autoklaczy?
Vale jest offline  


[ABIT IP35] [E2160 @3GHz @1.34V] [Scythe Ninja rev. B] [2x1GB OCZ Platinium rev. 2 XTC 4-4-4-12] [Galaxy 8800GT 512MB CM Heat-pipe][Creative X-FI XtremeMusic] [CORSAIR HX 520W] [Chieftec SH-01B-B-B] [LG FLATRON L1952HQ] DFP


Rating: 20611 | Skill: 4.89 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2006, 13:50   Post #5 (permalink)
Sev
Awatar Sev
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Wrocław
Postów: 5.519
Co do skinów to nic nie stoi na przeszkodzie aby je opracować zanim pojawi się GTR2 PL. Z wypróbowaniem na "testowej" wersji GTR też nie powinno być problemu.

Jak na razie wszystko mi odpowiada, ale jak to bywa, większość wyjdzie w praniu. Mamy jeszcze co najmniej miesiąc więc to sporo czasu.
Sev jest offline  
Ale po co te nerwy...


Rating: 8859 | Skill: 6.26 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2006, 16:11   Post #6 (permalink)
Awatar Mykael
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: Germany / Ludwigshafen
Postów: 477
Cytat: Napisał camer Zobacz post

9. Frekwencja i sposoby jej zapewnienia - 2 zgloszone nieobecnosci bez konsekwencji, pozniej kara punktowa za kazda absencje. niezgloszona absencja kosztowac bedzie jeszcze wiecej. wysokosc kar do ustalenia.
Energicznie jestem przeciw niestety pracuje na zmiany i raczej niemozna oczekiwac zebym bral sobie urlop (o ile to bylo by mozliwe). Juz jestem przeciez karany za to ze niemoge pojechac bo siedzie w robocie i jeszcze maja byc mi punkty odebrane....to chyba nie ta droga...

Wiem ze chcecie zapewnic pelna stawke i duza frekwencje ... ale niewiem czy to dobry sposob...

Chyby ze jak terminy beda staly to podesle Adminowi swoj grafik ... tam gdzie praca krzyzy wyscig to zostane usprawiedliwiony a pozatym bedzie regulamin przytrafial...czyli jak niewystapie w racie z innych powodow niz praca.

Cytat: Napisał camer Zobacz post
3. Podzial stawki - sztywny podzial GT i nGT, bez mozliwosci przejscia pomiedzy klasami ze wzgledu na ewentualne laczenie wyscigow przy malej ilosci zgloszen, uzupelnianie na zasadzie wolnych miejsc i checi/zdolnosci.
Szkoda ze niebedzie mozna w dwoch klasach wystapic...ale to chyba tez spowoduje wieksza frekwencje...przynajmniej w GT.
Wydaje mi sie ze laczenie klas gt i ngt powinno byc ostatecznym wyjsciem...bo zamieszanie na torze bedzie ogromne ( tak mi sie wydaje ).
Moze warto na testach to pocwiczyc
Mykael jest offline  
Pozdrawiam Mykael

Rating: 6532 | Skill: 3.99 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2006, 19:08   Post #7 (permalink)
Awatar Quelxes
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Londyn
Postów: 3.679
W real zamieszania nie ma. Raz był wyścig łączony na Spa to w nGT pojawiło się może z 5 osób, więc jak tu coś testować skoro większość i tak wzięła GT :kwasny: Nie pamiętam by były przez to jakieś problemy (przez obecność samochodów dwóch róznych klas na torze). Co śmieszne, kilka osób, które się porwały na GT (a wtedy lepiej dla nich było jechać w nGT) na zakrętach nie wyrabiali przy nGT więc co ciekawe to GT stanowiło problme dla nGT
Quelxes jest offline  
Rating: 18928 | Skill: 9.15 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-01-2007, 15:54   Post #8 (permalink)
Sev
Awatar Sev
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Wrocław
Postów: 5.519
Cytat: Napisał camer Zobacz post
9. Frekwencja i sposoby jej zapewnienia - 2 zgloszone nieobecnosci bez konsekwencji, pozniej kara punktowa za kazda absencje. niezgloszona absencja kosztowac bedzie jeszcze wiecej. wysokosc kar do ustalenia.
Po przeczytaniu posta Mykaela trochę się zacząłem nad powyższym punktem zastanawiać. Z jednej strony punkt widzenia Mykaela jest słuszny ale z drugiej strony jeżeli pozwoli się na absencję bez konsekwencji, ucierpi frekwencja.
Z innego punktu widzenia, uczestnictwo w lidze polega na ściganiu się i zdobywaniu punktów, tak aby na koniec sezonu mieć ich najwięcej - w dużym uproszczeniu. Jeżeli ktoś nie startuje, z różnych powodów, to sam pozbawia się potencjalnych punktów w danym wyścigu i tym samym jego końcowy dorobek punktowy też będzie mniejszy. To już jest kara wymierzona dla samego siebie. Tylko co w przypadku gdy ktoś starty w lidze ogranicza tylko do ścigania się online na dłuższym dystansie? Wątpię by dużo takich driverów było, ale...
Wiadomo nie od dziś że starty w lidze są, odpłatne. Jeżeli ktoś decyduje się na starty, opłaca je to wątpię by nie szanował swoich pieniędzy i nie startował z własnego widzimisię albo nie jeździł by zdobywać jak najwięcej punktów. Zazwyczaj ma jakiś poważniejszy powód. Nieobecności "usprawiedliwione" mogły by pozostać bez kar punktowych, ale np. po trzeciej czy czwartej nieobecności do quala wyjazd byłby nie na 4 w tym 2 mierzone lapy ale na 3 w tym 1 mierzony, lub umowna karą przejazdu przez boksy. Natomiast nieusprawiedliwione (niezgłoszone), nie dość że karą punktową to np. startem do następnego wyścigu z końca stawki i im więcej absencji to dodatkowe kary drive through.
"Kary" dla zgłoszonych nieobecności nie były by wtedy aż tak dotkliwe jak w przypadku ujmowania punktów. Karę przejazdu można by odbyć w dowolnym etapie wyścigu, w dogodnym momencie. Przez 2h znajdzie się chwila. Najgorzej będzie jak to wypadnie na Spa
To moja może skomplikowana, ale sugestia.
Przypadek Mykaela jest dobrym przykładem, ale nie każdy pracuje wg grafiku, ja czasem pracuję też w weekend, tyle że nieregularnie (zależy ile pracy się zbierze) ale cale szczęście pracuję nie tylko w "pracy" ale i w domu, a w domu mogę sobie pracę sam ułożyć. A co w przypadku tych co nie mogą? A to teściowa przyjedzie , a to inna klęska żywiołowa się przytrafi - i lipa, nie pojedzie się mimo że ma się możliwość zgłoszenia tego faktu.
To wydaje mi się że wymaga przedyskutowania.
Sev jest offline  
Ale po co te nerwy...


Rating: 8859 | Skill: 6.26 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-01-2007, 16:03   Post #9 (permalink)
Awatar camer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Lublin
Postów: 6.846
w regulaminie fia gt za nieobecnosc przewidziane sa kary wagowe, moze i my tak to rozwiazemy, natomiast punkty karne zostawimy tylko dla osob, ktore zglosza sie, a nie pojawia sie na race.

BTW - 1szy post uzupelniony o nowy fjuczers -> kary wagowe. a szykujemy jeszcze jedno autorskie rozwiazanie, ale na razie to tajemnica, bo jeszcze nie wszystko ustalone .
camer jest offline  
Rating: 103355 | Skill: 10.79 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-01-2007, 16:05   Post #10 (permalink)
Awatar Rochu
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Wieluń
Postów: 1.442
Karanie za więcej niż dwie usprawiedliwione nieobecności, w przypadku niektórych osób (jak pokazuje przykład Mykaela), może się okazać nie do końca dobrym rozwiązaniem.

Może warto wprowadzić zasadę, że nieobecność zgłoszona wcześniej niż np. 1 lub 2 tygodnie przed wyścigiem, będzie całkowicie wolna od jakichkolwiek konsekwencji.
Rochu jest offline  
Rating: 43120 | Skill: 6.79 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

192 osób online
192 Gości
0 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator