Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor F1 1979

[F1'79 2008] Przed Grand Prix Holandii

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor F1 1979 Wyścigi na platformie rFactor Liga F1'79

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 01-10-2008, 05:38   Post #1 (permalink)
Awatar groovy
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 2.561
[F1'79 2008] Przed Grand Prix Holandii

W poprzednim sezonie smigalismy na wersji 67, w tym sezonie bedziemy juz jezdzic na prawidlowej czyli z 1979. Powiem, ze ta wersja jest jeszcze bardziej hardcore'owa i napewno walki nie zabraknie pomimo waskiego toru i szybkich zakretow. Wg. mnie jest to jeden z ciekawszych objektow w roku. Zapiernicza sie jak siemasz a o blad jest bardzo, ale to bardzo latwo. Tylko najtwardsi twardziele dojada. Pozostali beda zwiedzac pobocza z wysokosci parunastu metrow.

Raport z wyscigu real 1979

Co bierzecie? BROS'iaki pewnie wezma jakas Ferke lub Williamsa.
groovy jest offline  
Rating: 54326 | Skill: 10.77 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 11:10   Post #2 (permalink)
Awatar Leon
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 613
Rzeczywiście tor jest hardcorowy, a ta hopa za T4 to już wogóle Mimo to fajnie się jeździ. Ja wezmę chyba znowu Ligiera, ale to jeszcze nie jest przesądzone. Testy trwają
Leon jest offline  


Rating: 52014 | Skill: 8.07 | OpenRating: 1409
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 15:17   Post #3 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.755
Hopa za T4 juz w wersji 67 była zajefajna, a teraz jest jeszcze fajniej. Nic tylko tak dobrać skrzynię aby właśnie tam zmieniać bieg

Sezon temu wyścig ukończyła dosłownie garstka, zaledwie siedmiu kierowców z 14 startujących. Ponadto wygrywający Leon nie zdublował jedynie top3, a trzeci Gared stracił szanse na drugą pozycję w wyniku mało efektownego bączka za T1 (chociaż ze względu na większe V na prostej Ferrari Lucasa pewnie by mnie załatwiło i tak), kiedy to starał się nie dać dogonić Lucasowi. Myślę, że w tym sezonie nie będzie lepiej i niewiele osób zobaczy linię mety - a tak na marginesie czy obecna wersja toru jest pozbawiona buga jaki miał tor z 1967?
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 4794
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 16:08   Post #4 (permalink)
SiD
Awatar SiD
 
Zarejestrowany: Mar 2005
Skąd: Londyn
Postów: 1.788
Powiem krotko- tor o konfiguracji rajdowego OSa i asfalt jakosci lotniska....po bombardowaniu
To jedyny tor po ktorym jezdzi sie trudniej w porownaniu do wersji 1.0. Trzeba bardzo ostroznie obchodzic sie z gazem i w odpowiednich miejscach zmieniac biegi.Cos mi sie wydaje ze bedzie megarzeznia i mete zobaczy moze 4-5 kierowcow.
Co do wyboru auta to chyba tutaj ma on marginalne znaczenie bo i tak bedziemy walczyc z torem a nie samochodem
SiD jest offline  


Rating: 12928 | Skill: 2.62 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 16:13   Post #5 (permalink)
Awatar Qbekbear
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 6.494
O ja, a w realu jakie tłumy dojechały

Kurczę, czytam sobie te tematy z F1 '79, i mam coraz większą ochotę na te potworki że może w przyszłym sezonie zacznę wpadać na niezobowiązujące () treningi, jak czas pozwoli
Qbekbear jest offline  


Rating: 26003 | Skill: 6.62 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 16:41   Post #6 (permalink)
Awatar morte666
 
Zarejestrowany: Oct 2006
Postów: 843
O ja cie nie mogę xD po prostu jestem w niebie. Planowałem jechać Ligierem ale zobaczyłem tor, nic z tego. Biorę kochanego Tyrrella i wiśta wio. Tor jest genialny, ciągła walka z samochodem. Brak tylko miejsc do wyprzedzania ale i tak się ładnie spocimy xD

Edit: Ci to mieli jaja jechać w rl...
morte666 jest offline  
__________________________


Rating: 2649 | Skill: 1.61 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 16:54   Post #7 (permalink)
Awatar Podkręcony_Ziutek
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: Głubczyce
Postów: 924
Jeszcze nie miałem okazji przejechać się po tym torze, a już jestem zestresowany

Dzisiaj zaczynam ostro trenować.
Podkręcony_Ziutek jest offline  
Rating: 963 | Skill: 1.55 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 18:25   Post #8 (permalink)
Administrator F1'79
Awatar coro2000
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Skąd: Nałęczów
Postów: 1.491
Tor jest świetny. Nie wiem czemu tak mało osób ukończyło w tamtym roku, ja wypadałem tylko gdy testowałem punkty hamowania i prędkość w zakręcie. A do wyprzedzania dobry jest T1, w T4 też można postraszyć ale to wszystko się jeszcze obczai. Najlepsza jest walka o utrzymanie przyczepności na wybojach

Czas narazie to jakieś 1:15:9.
coro2000 jest offline  


Rating: 82386 | Skill: 8.04 | OpenRating: -103
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 19:07   Post #9 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.755
http://esben.tipple.no/images/blog/t.../zandvoort.gif

Coro może dlatego, że w wersji 1967:
- Nie było żadnego punktu orientacyjnego przed dohamowaniem do T1. Wystarczyło lekko hamowanie opóźnić i leciałeś prosto na skarpę. Po zawodach, ten zakręt nie wybaczał najmniejszego błędu w dohamowaniu
- Szykana T2 i T3 wymagała wejścia tuż obok krawężników (coś jak ta w Austrii), w dodatku odcinek T1 - T3 jechałeś na niskich biegach, a przyśpieszać trzeba było sporo
- T4 było lajtowe, ale hopka tuż za nim już średnio.
- T5 i T6 (na rysunku Hunserug i slotemaker) miały to do siebie, że możliwa była jazda pełnym gazem, tylko i wyłącznie po jednej linii. Zjechałeś z niej no to do widzenia, lecimy w krzaki.
- T7 (Scheivlak) był spoko.
- T8 i T9 - to taka szykana na pełen gaz, z hopkami. Przez chyba cały wyścig pokonywałem ją ślizgając się, bo Lotus już tak miał, a odpuszczać gazu nie chciałem (bo czmeu jechać wolniej jak można szybciej?)
- T10, (Tunnel Ost) też potrafił podnieść ciśnienie, jak się śmigało przez wąski mostek
- T11 (Panorama) w sumie łatwy zakręt (jak na ten tor), tylko trzeba było dobrze w niego wejść. Wtedy można było śmignąć go na pełnym gazie i jeszcze mieć dobre wejście w Pulleveld/Bosult
- T12 i T13 (Pulleveld/Bosult) jeden zakręt ustawiał wejście w drugi. Jeśli się dobrze weszło w ten pierwszy (Lotusem mierzyłem zawsze tak jakbym chciał przynajmniej połową bolidu wyjechać po wewnętrznej części toru w apexie) to można było potem lekko przytrzymać gaz i wejść łądnie w T12, dość szybko dając gaz do dechy. Efekty mogły być niefajne, typu nadmierna podsterowność albo tył sprawdzający co z przodu. Najlepiej się wychodziło łapiąc stan pośredni między tymi dwoma.

Z tego wyścigu pamiętam jedno - jak w niemal każdym torze kierownica chodziła mi płynnie (skręt kiery a potem prostowanie jej przy wyjściu) tak w Zandvoort kiera latała od jazdy na wprost po maksymalne wychylenie, niezależnie od miejsca bolidu w zakręcie. Skręt/kontra, skręt/kontra i drugi i trzeci sektor pokonane.

Świetny tor
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 4794
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2008, 19:37   Post #10 (permalink)
Awatar Zenon
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Rzeszów
Postów: 9.751
Weźcie sobie Corvetki z modu Historic, tymi do dopiero jest fun
Zenon jest offline  
Rating: 78667 | Skill: 5.82 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2008, f179, grand, holandii, prix, przed

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy