Szukaj:
PL EN ES
Polecamy

Kalendarz treningów

Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Działy Tematyczne > Szkoła jazdy

proszę o weryfikacje moich ustawień kierownicy G27 i Project Cars

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Szkoła jazdy Dział przeznaczony dla osób chcących powiększyć swoją wiedzę z zakresu SimRacingu

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-07-2015, 23:25   Post #1 (permalink)
Awatar takpoprostu

proszę o weryfikacje moich ustawień kierownicy G27 i Project Cars

Witam wszystkich serdecznie, jestem od niedawna posiadaczem Logitecha G27. Gram na komputerze.

Wszystko super pięknie - ale walcze cały czas z ustawieniami kierownicy a bardziej force feedbacka. Coś mi nie leży i chciałbym byście zerkneli fachowym okiem co można jeszcze zmienić by FFB stał się przyjaźniejszy - bardziej mięsisty i nei taki narwany jak jest teraz. proszę pamiętać że jestem początkujący w ProjectCars i niezbyt młody - więc wiedze przyswajam wolniej ;]

Aktualnie niby wszystko ok, ale gdy najadę na pobocze to kierownica strasznie trzaska wali aż mi się dziecko budzi w drugim pokoju, to takie troszkę mało naturalne, chociaż wiem że drganie i szarpanie kierownicy powinno w takim wypadku występować.

Kolejna kwestia to gdy jadę prosto i delikatnie ruszam kierownicą czuję jak tam te silniki tak dziwnie pracują, tak jak by chciały dać opór ale same nei widziały co zrobić - czy można to jakoś zniwelować ? By ta praca silników w G27 była płynniejsza przy delikatnych ruchach kierownicą ?

Ostatnia kwestia to niezbyt czuję gdy auto ucieka na bok... Gdy traci przyczepność jest jak najbardziej ok, kierownica staje się luźna - ale gdy ucieka mi autko nie czuje tego zbytnio na kierownicy... Staje się luźna i koniec.

Co Waszym zdaniem warto zmienić w moich ustawieniach by poprawić komfort jazdy ?

Oto moje ustawienia:

FFB