Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Race07 WTCC > Wrażenia z Wyścigów

[WTCC 2011] 13.02.2011 - Donington Park - inauguracyjny wyścig sezonu 2011

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 30-01-2011, 10:45   Post #1 (permalink)
Administrator
Awatar BzYczek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Racibórz
Postów: 7.156
Post [WTCC 2011] 13.02.2011 - Donington Park - inauguracyjny wyścig sezonu 2011






Link do toru: Donington Park


BzYczek jest offline  
Rating: 78964 | Skill: 10.60 | OpenRating: 0
| Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 10:46   Post #2 (permalink)
Administrator
Awatar BzYczek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Racibórz
Postów: 7.156
Oficjalne godziny kwalifikacji, wyścigu oraz ich długość:
  • Trening 1 - 20:00 (40 minut)
  • Kwalifikacja 1 - 20:40 (15 minut)
  • Rozgrzewka 1- 20:55 (10 minut)
  • Wyścig 1 - 21:05 (20 minut)
  • Trening 2 - 21:25 (10 minut, czas przeznaczony na wejście na serwer po R1)
  • Kwalifikacja 2 - 21:35 (15 min, polega na ustawieniu kierowców zgodnie z pkt. 2.6.4 Regulaminu)
  • Rozgrzewka 2 - 21:50 (10 minut)
  • Wyścig 2 - 22:00 (40 minut) - obowiązkowy pitstop z wymianą przynajmniej jednej pary opon

Cytat: Napisał Regulamin Ligi Race07 WTCC2010 - ustawienie kierowców w Kwalifikacji 2
Punkt 2.6.4
Ustawienie stawki odbywa się poprzez wyjazd z boksu zawodników w określonej kolejności w kierunku przeciwnym w celu uzyskania kary DQ.
Wyjazd danego zawodnika z boksu odbywa się tylko i wyłącznie na polecenie administratora.
Cytat: Napisał Regulamin Ligi Race07 WTCC2010 - ustawienie kierowców w Kwalifikacji 2
Punkt 3.1.5.4
W przypadku wyjazdów poza tor podczas najszybszego okrążenia kwalifikacyjnego nadaje się karę zakazu startu w kwalifikacjach w następnym wyścigu.
Lista zakwalifikowanych osób:
Do startu w wyścigu uprawnione są osoby zgodnie z SLS
Przypominam, że należy zgodnie z Regulaminem podczas treningów przejechać co najmniej 10 okrążeń pomiarowych aby zakwalifikować się do startu w wyścigu.
Sprawy organizacyjne:
Jest to pierwszy wyścig sezonu więc proszę o:
  • zapoznanie się z Regulaminem Ligi WTCC BigRaceSim 2011
  • sprawne i szybkie wejście na serwer po R1. Informacja o postawieniu serwera będzie umieszczona na czacie Portalowym
  • wstrzymanie się od rozmów na sesjach do tego nie przeznaczonych z wyjątkiem poinformowania o ważnych sprawach dotyczących pingów, ustawienia zawodników do R2 itp.
  • śledzenie na czacie informacji od adminów
  • nie używanie świateł (szczególnie zawodnicy w Hondach) podczas wyścigów ponieważ nie widać wtedy świateł hamowania
Prognoza szczegółowa:


Interpretacja szczegółowa pogody: Weather forecast
BzYczek jest offline  

Ostatnio edytowane przez BzYczek : 12-02-2011 - 19:27
Rating: 78964 | Skill: 10.60 | OpenRating: 0
| Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 14:51   Post #3 (permalink)
Awatar markow
 
Zarejestrowany: Oct 2007
Skąd: Toruń
Postów: 128
Post

Wczoraj pojeździłem po tym torze różnymi autami.
Zacząłem od Hondy, tym autkiem ścigałem się w poprzednim sezonie i znam je najlepiej, dlatego dość szybko je ustawiłem pod swój styl jazdy. Czas jaki udało się zrobić po kilkunastu okrążeniach to 1.39.4xxx. Następny w kolejce był Chevi, ku mojemu zaskoczeniu szybko, bo po 3-4 okr poprawiłem czas Hondy o 0,2 sek. Chevrolet dużo chętniej pokonuje szybkie zakręty. Trudniej nim w paść w boczne uślizgi. Wydawało mi się, że faktycznie Chevrolet musi być najszybszy, skoro nie znając auta tak łatwo pojechałem szybciej niż hondą.
Następne było BMW, tego auta prawie nigdy nie dotykałem (nie umiem nim szybko jechać). Postanowiłem dać sobie trochę czasu. Na początku spin za spinem, lekkie najechanie na kerby i od razu spin. Za szybkie wciśnięcie gazu na nierównościach przy wychodzeniu z zakrętów i spin. Do tego nawet szybka kontra nie ratowała samochodu z opresji. Trzeba równie szybko odjąć gazu, żeby się wyratować. Z okrążenia na okrążenie czasy się poprawiały. W pierwszym i drugim sektorze BMW okazało się zdecydowanie szybsze od poprzedników. Można nim później hamować i nie przeszkadza mu równoczesne hamowanie i skręcanie, czego Honda bardzo nie lubi i często kończy się jazdą na wprost. Czas w BMW miałem w sumie gorszy o ponad sek., ale to przez trzeci sektor. Trzeba tym autem zdecydowanie dłużej pojeździć, bardzo dużo traciłem na nawrotach, ale to wina kierowcy a nie auta.
Ostatniego do testu wziąłem seata, Bardzo fajnie mi się nim jeździło. Zwrotne auto, chętnie skręca w szybkie zakręty. Zdecydowanie mniej odczuwa się w nim nierówności na torze, tzn. mniej mu przeszkadzają. Czas zdecydowanie najlepszy poprawiłem Cheviego o ponad 0,5sek. Łatwo nim trafiać w zakręty dobrze hamuje, pomyślałem sobie, że jeżeli zdecyduję się na start w tym sezonie to zmieniam auto na Seata. Na pewno wydaje się najbardziej stabilny a do tego jest bardzo szybki, bez zawarcia z nim dłuższej znajomości.
Na koniec wróciłem do Hondy, żeby zobaczyć czy ten seat jest faktycznie taki szybki, czy może ja znam coraz lepiej tor i czasy wynikają z tego faktu. Faktycznie Hondą od razu pojechałem jeszcze szybciej, ale trzeba się w niej na walczyć. Auto nie jest takie przyjazne kierowcy, co Seat.
Po tym wszystkim dalej nie wiem, jakie autko wybrać.
BMW odpada (jestem za cienki), wydaje się trudny wybór między Seatem a Hondą, a może Cheviemu dałem za mało czasu lub nie potrafiłem go zestroić z tym torem?
Może moje wypociny przydadzą się nowym kierowcą. Będzie im łatwiej wybrać swoje auto na sezon.

A jakie czasy Wy kręcicie w różnych autach?
markow jest offline  
Rating: 14894 | Skill: 7.05 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 16:42   Post #4 (permalink)
Awatar Bienio
 
Zarejestrowany: May 2008
Skąd: Lublin/Warszawa
Postów: 691
Ja zawsze byłem za napędem na tył i sercem byłem przy BMW Natomiast FWD są zdecydowanie łatwiejsze w prowadzeniu z kilku powodów. Łatwiej pokonują kerby, nie da się zespinować na wyjściu, łatwiej wyjść z poślizgu jeśli dostaniemy lekkiego strzała w tył, skrzynia sekwencyjna z auto-blipem, coś może jeszcze by się znalazło. Z FWD jeździłem właściwie tylko Seatem i czasy robiłem porównywalne lub nawet lepsze niż BMW, więc rozsądek podpowiadał mi, że na sezon powinienem wziąć łatwiejszy samochód. Jednak gdy pojeździłem trochę V8SC i wróciłem do BMW, okazało się, że to bajecznie prosty w prowadzeniu samochód Trzeba uważać z gazem na wolnych wyjściach z zakrętów, czasem zarzucić kontrę tam czy gdzie indziej i dostaje się to, czego w FWD wg mnie nie ma - super przyjemność z jazdy
Bienio jest offline  
Rating: 17001 | Skill: 9.34 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 17:02   Post #5 (permalink)
Administrator WTCC
Awatar kobe
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Poznań
Postów: 2.353
Moj PB to niskie 1:37, ale dosyc ostro cialem na szykanie, mysle ze wysokie 37 bez ciecia jest do zrobienia, moze nawet srednie
kobe jest offline  


http://wcs.iracing.com/player/marcin-skrzypczak/

Kiera ze STARA | Hamowanie: na ręcznym | Zmiana biegów: pilotem

Rating: 215003 | Skill: 16.07 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 18:16   Post #6 (permalink)
Awatar J@zzu
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Szczytno
Postów: 1.175
Chyba jedyna poważna zaleta BMW (oprócz frajdy z jazdy ) to bezkonkurencyjny start. Ciężko wystartować lepiej od BMW z autach typu FWD
J@zzu jest offline  
Prędkość nie zabija, zabija nagłe zatrzymanie...



Rating: 13307 | Skill: 6.25 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 18:53   Post #7 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.039
Zależy od toru, bo czasami trzeba mieć bardzo wysoką jedynkę (skrzynia ma tylko 5 biegów), no i oczywiście od balastu. Na mokrym tez bywa różnie, ale faktem jest, że bmw ma lepszy start, choć na więcej niż 1-2 miejsca przed T1 nie ma za bardzo co liczyć
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 19:01   Post #8 (permalink)
Awatar TaKe2
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Łódź
Postów: 605
Może faktycznie lepiej wystartować się nie da, ale w Race07 jak się dobrze zbierzesz FWD to wcale nie stracisz do BMW. Przynajmniej ja tak miałem z reguły w tamtym sezonie. Jak dobrze startowałem to mnie beemki wcale tak łatwo nie objeżdżały. Pamietam za to, że w rF dwa lata temu to była kosmiczna różnica
TaKe2 jest offline  



Rating: 42758 | Skill: 6.26 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2011, 22:17   Post #9 (permalink)
Awatar SebaOnePL
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Skąd: Lublin
Postów: 2.521
Ja lepsze pozycje osiągałem jadąc Hondą w I i II sezonie ligi Race07. Do ligi WTCC zasiadłem do BMW i mimo iż wyniki bardzo kiepskie (choć to też wina innych czynników) to teraz znowu zasiadam do BMW. Mimo iż trudniej to radość z jazdy jest powalająca i aż chce się trenować.
SebaOnePL jest offline  
Rating: 21893 | Skill: 3.25 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-01-2011, 10:53   Post #10 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.039
Zmieniając temat... przejechałem się bmw po Doni i mam nadzieję, że nigdy ten tor nie wyjdzie do iR, bo pewnie się okaże, że jest zupełnie inny i nie będzie już takiego funu z jazdy, a ten ma genialny cały fragment pomiędzy wyjściem z ostatniego nawrotu, a T11

I tak - mam gdzieś to, że tor nie jest skanowany laserowo i że r07 jest trochę arcade
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2011, donington, inauguracyjny, park, sezonu, wtcc, wyścig

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy