Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Race07 WTCC > Wrażenia z Wyścigów

[WTCC 2014] 14.09.2014 Laguna Seca

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 02-09-2014, 00:30   Post #1 (permalink)
Administrator DTM
Awatar Groszek
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Skąd: Tychy
Postów: 1.521
[WTCC 2014] 14.09.2014 Laguna Seca












LINK DO TORU:



Link do obowiązkowego patcha na sezon WTCC 2014 oraz Seata Leona TDI:

>>WTCC2014 Patch<<

>>SEAT LEON TDI<<



Jak instalować dodatki opisane jest tutaj:

FAQ Race07



Wskazane jest zsynchronizowanie potrzebnych plików poprzez program:

SRPLSync

Po rozpakowaniu program należy umieścić w katalogu gdzie znajduje się Race_Steam.exe,
czyli \Steam\SteamApps\common\race 07\
uruchomić, podać dane logowania do SLS i oznaczyć serwer Race07 WTCC do synchronizacji.





Oficjalne godziny kwalifikacji, wyścigu oraz ich długość:
  • Trening 1 - 20:00 (40 minut)
  • Kwalifikacja 1 - 20:40 (15 minut)
  • Rozgrzewka 1- 20:55 (10 minut)
  • Wyścig 1 - 21:05 (20 minut)
  • Trening 2 - 21:30 (10 minut, czas przeznaczony na wejście na serwer po R1)
  • Kwalifikacja 2 - 21:45 (15 min, polega na ustawieniu kierowców zgodnie z pkt. 2.6.4 Regulaminu)
  • Rozgrzewka 2 - 21:55 (10 minut)
  • Wyścig 2 - 22:05 (45 minut) - obowiązkowy pitstop z wymianą przynajmniej jednej pary opon




Lista zakwalifikowanych osób:
  • Do startu w wyścigu uprawnione są osoby zgodnie z SLS
  • Przypominam, że należy zgodnie z Regulaminem podczas treningów przejechać co najmniej 15 okrążeń pomiarowych aby zakwalifikować się do startu w wyścigu
  • Do wyścigu dopuszczone jest maksymalnie 30 osób z najlepszymi czasami uzyskanymi w prequalu.
  • Czas i ilość okrążeń wymaganych do zakwalifikowania się do wyścigu można poprawiać do soboty przed wyścigiem do godziny 00:00

Sprawy organizacyjne:

Kierowców prosimy o:
  • zapoznanie się z Regulaminem Ligi WTCC 2014
  • o sprawne i szybkie wejście na serwer po R1. Informacja o postawieniu serwera będzie umieszczona na czacie Portalowym. Jeżeli ktoś nie będzie mógł/chciał startować w R2 daje znać Administratorom
  • wstrzymanie się od rozmów na sesjach do tego nie przeznaczonych z wyjątkiem poinformowania o ważnych sprawach dotyczących pingów, ustawienia zawodników do R2 itp.
  • śledzenie na czacie informacji od adminów
  • przestrzeganie prędkości w pit stopie, która wynosi max 60 km/h

Prognoza szczegółowa:




Interpretacja szczegółowa pogody: Weather forecast
Groszek jest offline  

Ostatnio edytowane przez Groszek-TY : 13-09-2014 - 14:17
I`m GORSZEK



Rating: 32141 | Skill: 6.45 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Logitech G25 | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 18:06   Post #2 (permalink)
Awatar GULF
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Skąd: Warszawa-Nieporęt
Postów: 506
Szkoda że nie wystartuję :/
GULF jest offline  


Rating: 3327 | Skill: 0.85 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Prawą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 19:48   Post #3 (permalink)
Administrator DTM
Awatar Groszek
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Skąd: Tychy
Postów: 1.521
Ogólnie coś ostatnio Nas unikasz
Groszek jest offline  
I`m GORSZEK



Rating: 32141 | Skill: 6.45 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Logitech G25 | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-09-2014, 14:21   Post #4 (permalink)
Administrator DTM
Awatar Groszek
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Skąd: Tychy
Postów: 1.521
W pierwszym poście dodano informację o pogodzie, proszę się zapoznać.


Tylko 15 zgłoszeń, no Panowie co jest Jeszcze trochę czasu zostało więc zachęcamy do zgłaszania się i pojechania jutro ciekawa walka bok w bok czy tam zderzak w zderzak gwarantowana
Groszek jest offline  
I`m GORSZEK



Rating: 32141 | Skill: 6.45 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Logitech G25 | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-09-2014, 19:51   Post #5 (permalink)
Awatar GULF
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Skąd: Warszawa-Nieporęt
Postów: 506
Ja bym chętnie pojechał, ale nie mam opłaty, dziś się i tak pokażę na treningu
GULF jest offline  


Rating: 3327 | Skill: 0.85 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Prawą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 00:03   Post #6 (permalink)
Awatar UncleBob
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Skąd: Zielona Góra
Postów: 105
Przeprosiny dla Pablo_90 za R2, dałem tam ciała i to ostro. Sorry Paweł.
UncleBob jest offline  
Rating: 89254 | Skill: 6.55 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 00:52   Post #7 (permalink)
Awatar GripMan
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Skąd: Ostrów Wlkp.
Postów: 390
Qual - P10
Pobiłem swoje pb. Zakładałem że fajnie by było być w top10 i w sumie się udało

R1 - P8

Start nawet mi wyszedł, do T2 zyskałem 2 pozycje. Chwilę później tracę pozycję na rzecz Matta ale zyskuję również po błędzie Radka. Pod koniec kółka udaje mi się jeszcze wyprzedzić Karcziego. I od tego momentu obrona pozycji. Przez 16 minut najpierw próbowałem uciec Karcziemu. Gdzieś w połowie wyścigu wyprzedził go Rad. Ten drugi wykorzystał moje słabsze wyjście na prostą s/m i wyprzedził mnie na jakieś 3 minuty przed końcem. Ale i tak jestem z siebie zadowolony.

R2 - P9

Tu start już trochę gorszy. Z prawej śmiga Krystik w beemce zaraz za mną Kobe, który wyrywa do przodu w T2. Później najgorsza część dzisiejszego weekendu. Stworzył się za mną korek przez to, że nie potrafiłem wyprzedzić Chrisa. Po kolei wszyscy mnie łykali. do tego popełniłem błąd w T3 i spadłem na trzecie miejsce od końca. Wyprzedzam Diderusa po jego błędzie i znów zatrzymuję się na Chrisie. Przestrzeliwuję ostatni zakręt. Na szczęście nie zgarniam go z toru. Do T2 z racji lepszego wyjścia wyprzedza mnie Diderus. W T2 pukam Chrisa w tylni zderzak. Na szczęście bez poważniejszych konsekwencji nie licząc tego, że wyprzedza mnie Modlicha. Atakuję Chrisa jeszcze raz i powtórka z rozrywki. Tym razem wyprzedza mnie Diderus którego wyprzedziłem wcześniej po jego kolejnym błędzie. Ląduję na ostatnim miejscu. W końcu udaje mi się wyprzedzić Chrisa. W S3 tego samego okrążenia zyskuję jeszcze dwie pozycje po przygodach Pablo_90 i UncleBoba. Nie mogąc poradzić sobie z Diderusem zjeżdżam do pitu. Lekko mijam swoje stanowisko i tracę kilka sekund. Po wyjeździe na świeżych oponach udaje mi się załapać w końcu jakieś sensowne tempo. Udaje mi się nawet pobić PB. Próbuję dogonić UnlceBoba, bezskutecznie. Miałem co prawda lepsze tempo ale nie wystarczyło to żeby do niego dojechać. Po błędzie na przed ostatnim kółku pojawia się między nami Kula. Myśląc że to już meta i nie widząc szans na wyprzedzenie żyłuję chwilę auto na trójce. Po przekroczeniu lekkie zdziwienie bo dalej mam kontrolę nad autem . I oświecenie że przecież jeszcze nie było tabelki z czołówką. Szybko wbijam czwórkę i udaje mi się wyprzedzić Kulę który również odpuścił. Zdezorientowany wyjeżdżam za szeroko w T6. Kula na szczęście był już daleko z tyłu. Na sam koniec dostaje jeszcze prezent od UncleBoba, który spinuje w ostatnim zakręcie.

Przepraszam Chris za te szturchańce.
GripMan jest offline  


Rating: 17730 | Skill: 4.94 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 01:24   Post #8 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
Dla mnie oba wyścigi kiepskie. W pierwszym nawet nieźle, bo nie byłem ostatni, ale (tak jak Bartek pisze dużo błędów). W drugim, nawet z początku nawet p3, ale komuś w ostatnim zakręcie taki stan rzeczy przeszkadzał i wali mi w bo z takim impetem, że potem auto gorzej skręca w lewo (obejrzę repa to sobie przypomnę kto to był). Spadam na p6 i jakoś straciłem zapał do jazdy. Tracę coraz więcej pozycji, po drodze wywalam modliche - Przepraszam. Jakoś nie spodziewaĺem się, że tak mocno zacieśnisz zakręt i się na zderzymy. Jak na złość auta się "skleiły" i nie umiałem odbić w lewo. Jeszcze raz przepraszam. Potem to już tylko gorzej. Za późno sobie ustawiłem zmianę opon i tankowanie, nie umiałem zmienić ilości paliwa jak mi maja dotankowac i musiałem dłużej na torze zostać, przez co tracilem kolejne pozycje - bo inni już mieli świeże opony. Potem jeszcze S&G, bo sobie limiter omyłkowo wyłączyłem i jak ruszyłem z kopyta to zatrzymałem się na 70km/h. I potem to już do mety na przed ostatnim miejscu.
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 17:56   Post #9 (permalink)
Administrator rFactor 2
Awatar modlicha
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Skąd: Jarosław
Postów: 6.648
Ciąg dalszy pecha w WTCC.
Przed wyścigiem odkryłem że lewa łopatka w Dfgt zbija mi po 2 biegi naraz.
Musiałem się przestawić na shifter, co nie było łatwe.
Qual gorzej niż PB. Na ostatnim pomiarowym miałem -0,7s ale wyjechałem za linię i odpuściłem.

Start z 14 pozycji. Po SPA poprawiłem przełożenia i teraz start mam atomowy. Od razu wyprzedzam 3 auta. Na T1/T2 kolejny awans. Niestety kolejny zakręt dostaje strzał w zderzak. Spin, wpadają na mnie auta z tyłu. Kierownica skręcona o 70 stopni. Ciężko złapać tempo, kieruje jedną ręką, a druga sporo czasu na shifterze bo tor wymaga często zmiany biegów.

Tym tempem nie mam szans nikogo dogonić. Dopada mnie kula. Chwilę walczymy. A potem wywala mnie z toru. Takich przygód gdzie ktoś mnie wyrzucił z toru było jeszcze kilka, ale Sebastian jako jedyny zachował się fair. Zaczekał aż odpale silnik i rusze. I dlatego jako jedyny nie będzie miał zgłoszenia. Walczyliśmy jeszcze kilka okrążeń, obroniłem się.

R2 start z 4 pozycji. Znowu atomowo ruszam - wyprzedzam 2 rywali. Jadę za kol. Toborem na P2 dopóki nie pojawiają się szybki Kobe, Ponte i kristik. Po którejś przepychance ląduje w piachu. Spadam poza top10. Nadrabiam straty, doganiam grupę zawodników, którzy jadą wolniej. Za mną jest Rad, jest daleko więc poszerzam sobie T1 żeby dobrać się do zawodników przede mną. Rad opóźnia hamowanie tak, że wali mnie w tyłek i wywala z trasy. Spadam na sam koniec. Uszkodzenia niewielkie, auto ok. Tempo mam naprawdę dobre. Doganiam walcząca grupkę 3 kierowców. Gdzie trzech się bije tam czwarty korzysta. Wyprzedzam i się oddałam. Opony się kończą bo je mocno zdzierałem i Darek Pieda zaczyna mnie nękać. W czystej walce mu się nie udaje, więc wywala mnie z toru.
Gadasz głupoty Darek. Obejrzyj repa. Trzymam wewnętrzną, a ty żeby się tam wcisnąć jedziesz poboczem. Gdy już mnie uderzasz, ani nie odpuszczasz, ani nie naciskasz hamulca, Twoja prędkość rośnie i ciśniesz aż mnie całkiem obróci.

Odechciewa się ścigania w tej lidze bo to jakieś destruction derby i jazda na chama. Aż pięciu zawodników popsuło mi weekend. Nie wiem, nie panujecie nad tymi samochodami, czy robicie to specjalnie? Tylko jeden zachował się fair i oddał pozycję.
Z nerwów zaliczam 2 pitstopy, bo za pierwszym razem dostaje wety...kurde się gdzieś palec obsunął i zatwierdziłem błędny profil.
Szkoda bo tempo miałem dobre, gdy już jechałem ostatni byłem w stanie się oddublowywać na zawodnikach z końca top 10. Dojechałem do mety tylko dlatego, żeby zdobyć punkty dla zespołu, bo nie było już Kamusia. Jestem zdegustowany postawą niektórych...
modlicha jest online  

Ostatnio edytowane przez modlicha : 15-09-2014 - 18:24
Rating: 50649 | Skill: 4.06 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-09-2014, 18:52   Post #10 (permalink)
Awatar kula82
 
Zarejestrowany: May 2011
Skąd: Wrocław
Postów: 317
GripMan
"szybko wbijam czwórkę i udaje mi się wyprzedzić Kulę który również odpuścił. Zdezorientowany wyjeżdżam za szeroko w T6. Kula na szczęście był już daleko z tyłu"
-Odpuscilem poniewaz okolo 6min. przed koncem dostalem komunikat o konczacym sie paliwie,ale mimo wszystko jeszcze cisnołem po wyprzedzeniu Matt-a bo wydawalo mi sie ze uda mi sie dojechac ale szybko zobaczylem ze paliwo spada i musialem zaczac odpuszczac ,stracilem przez to 3 pozycje(dojechalem na P10) do mety dojechałem z iloscia paliwa ponizej 0.8 ,ale wolalem miec gorsze miejsce niz nie dojechac wcale(fatalnie sobie to zaplanowalem)
Ogolnie wyscig ciekawy szczegolnie po zmianie opon mialem calkiem przyzwoite tempo,czuje ze coraz jepiej mi idzie i widac to po wynikach wyscigow (juz od kilku wstecz),wkurza mnie jedynie to ze nie potrafie ruszac ze startu ze wszystkimi tylko zawsze trace jak cholera,a we wczorajszym R2 to juz masakra szczerze mowiac mialem ochote wbic sie w barierke na T1 tak mnie frustracja ogarneła na samego siebie.
Modlicha
Sorki kolego za ten strzał ,ale jak moge cos powiedziec na swoje usprawiedliwienie to we wczorajszym wyscigu nie moglem sie rozgladac na boki poniewaz skrzynie sekwencyjna oddalem do malarni ponieważ przerabialem mechanizm i musialem jechac na łopatkach,ale mimo wszystko odsunolem fotel mocno do tyłu tak ze widzialem cala lewa boczna szybe,z tym ze w tej sytuacji tez nie jestes bez winy (przynajmniej tak pamietam to z wyscigu,ale jeszcze nie ogladalem powtorki wiec na 100% nie wiem) poniewaz mialem troszke lepsze tempo i w kilku próbach ataku kiedy do zakretu jechalismy 2W nagle scinales nie zwracajac na mnie uwagi i gdybym nie odpuszczal to juz wczesniej doszlo by do tragedi,poprostu wydaje mi sie ze zbyt agresywnie sie broniles w kilku sytuacjach,ale oczywiscie tego uderzenia nie prubuje usprawiedliwiac,poprostu chcialem tylko wyrazic swoja opinie.
kula82 jest offline  
Rating: 14442 | Skill: 3.24 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Własny układ H
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, laguna, seca, wtcc

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

251 osób online
249 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator