Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor ACC > Wrażenia z Wyścigów

[Funraces 2014] Old School & Nordschleife

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 28-09-2014, 23:04   Post #1 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
[Funraces 2014] Old School & Nordschleife

Jak było?
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-09-2014, 23:12   Post #2 (permalink)
Awatar MatT
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 626
zajebiście

bardzo przyjemna i płynna jazda. 3x na . Najwięcej przyjemnego ścigania miałem w R1. W R2, też trochę było, ale już nie tyle co wcześniej. W R3 raczej hotlapowanie, ale jechało się baaaaardzo przyjemnie.
Gratulacje dla wszystkich, którzy startowali i dojechali do mety.
MatT jest offline  


Rating: 19538 | Skill: 4.37 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 00:47   Post #3 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
W kwalifikacjach stoczyłem pojedynek z tiną. Sie kobita napędziła. Pół sekundy udało mi się urwać, po 20km

Race1
Start i od razu obrona w T1. Potem powolny odjazd. W połowie wyścigu inni popełniali błędy i walczyli ze sobą, a ja spokojnie dojechałem do mety.

Race2 P5 :/
Start z P10, "za karę" z Q. W T1 zobaczyłem jak Szczepan objeżdża kilku po zewnętrznej, w tym mnie. Ja utknąłem za trzema lub czterema. Szczepan z tiną uciekają, a ja nie mam jak się przedrzeć. Hamowanie do prawego nawrotu w S1 po prostej i... pyk, pyk od Shpona. Mały zawał serca, bo jadę po piachu. Obyło się bez ofiar. Dojechałem znów stawkę czterech wspaniałych. Jedziemy już w S2, zbliżamy się do Karuzeli. Ważne, żeby przetrwać, nie wpaść na nikogo, skup się, skup sss... DAREEEK Dostaję pyk w bok od Diderusa na hamowaniu do prawego nawrotu przed Karuzelą. Już leciałem czterema kołami po wewnętrznej, modląc się, żeby nie skasować wszystkich. Cud, że wyhamowałem. Mini zawał nr 2. Na Karuzeli Darek poszedł szukać przyczepności na asfalcie. W tym momencie widzimy z przodu tinę z przebitą oponą i... zrobił się kocioł. Ktoś zahamował, ktoś odbił, ktoś puknął mnie i zepchnął na trawę... NIE NIE NIE! Tina przede mną również na trawie. Hamuję, ona hamuje. Stuk w tył i przebijam FL oponę. No żesz...!

Potulnie jadę do boksów. Wymiana i wracam na P7. Dwa hotlapy, błędy innych i zakończyłem dwa oczka wyżej, zdobywając 1p. Byłby jeszcze jeden za BL, ale zepsułem parę zakrętów na ostatnim kółku. W dodatku uszkodzenia nie pozwalały na szybszą jazdę. Dodatkowy punkt przegrałem o 0,2s. Trzy kółka, a jakie emocje!

Race3
Tina zgłosiła awarię, a Szczepan... sobie poszedł. Start z połowy stawki i spokojna jazda. Pełen bak i plan, by zjechać na sam koniec po dwie oponki, bez dolewania. Pierwsze okrążenie dość nerwowe, ale rywale pomagali w wyprzedzaniu. Pod koniec okrążenia został mi już tylko MatT. Na głównej prostej złapałem się w drafcie i awansowałem na czoło klasyfikacji. Czysty tor, więc... hotlapy! 3x lepsze, niż w kwalifikacjach, w tym PB 7:51.9. Zjazd po 5. i spokojnie do mety.

Mógłbym tak jeszcze drugie tyle ★_★ Musiałbym tylko przygotować setup, bo ten default to momentami zabójczy.
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 10:18   Post #4 (permalink)
Awatar Hubert Stryczewski
 
Zarejestrowany: Jul 2014
Postów: 140
Bardzo fajna impreza, dzięki której sporo nauczyłem sie odnośnie kierowania, samej kierownicy i jej ustawień heh....w końcu.

Jednak nie obyło się bez komplikacji. W pewnym momencie w R2 sądziłem, że uszkodziłem skrzynię biegów...a jak okazało się , niestety w najlepszym momencie czyli start do R3, uszkodził mi się potencjometr w pedale gazu i stąd jazda w trybie Serwisowym heh...

Tylko zapaliły sie światłe i z 3 pozycji przed T1 spadłem chyba na ostatnią pozycję

Teraz pewnie z miesiąc czasu będę pauzował zanim nabędę nową kierownicę bo do tej pory miałem Thrutmaster Ferrari Gt i naprawdę za te pieniądze godna polecenia
Teraz chce już kupić coś lepszego,nawet używanego ale to już w innym temacie, chyba że macie coś na zbyciu

Thooorn...mimo, że po raz kolejny nie osiągnąłem swojego celu to tego typu imprezy są Najlepsze za co Dzięki Wielkie i czekam na więcej naprawdę Świetny pomysł.

Gratulacje dla czołówki i wszystkich uczestników
Hubert Stryczewski jest offline  
Rating: 1725 | Skill: 1.68 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 12:27   Post #5 (permalink)
Awatar retsam
 
Zarejestrowany: Feb 2011
Skąd: Tychy/Pszczyna
Postów: 4.716
Fajna zabawa, fajne samochody. Piekło mnie pochłonęło - jak zawsze.
retsam jest offline  
Rating: 16598 | Skill: 5.68 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 14:38   Post #6 (permalink)
Awatar Diderus
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Skąd: Ziemia
Postów: 1.242
Fajny pomysł Thooorn. Auta z duszą, Tor z charakterem (albo odwrotnie ). Wyniki takie sobie - zawsze gdzieś w połowie stawki.

R1 pogrzebałem chyba z minutę po starcie, jak przed prawym zakrętem, auto na hamowaniu szło jak na lodzie i zatrzymałem sie w piachu, tracąc z P5 na P10. Potem zyskałem tylko na błędach rywali. Fajna Walka ze Shponem, kótrą przegrałem na najdłuższej prostej a potem próbując odrobić nawywijałem cuda. P6 na koniec.
R2 myślałem, że będzie lepiej, ale tym razem wcześniej o jeden zakręt MaTT pyknął mnie lekko na pobocze. Pojechałem dalej. Różne przepychanki z przodu dają mi awans na P4, potem tracę, znowu zyskuję i kończę na P4. A było tak blisko P3 - tylko te moje błędy..
Cytat: Napisał thooorn Zobacz post
...Ważne, żeby przetrwać, nie wpaść na nikogo, skup się, skup sss... DAREEEK Dostaję pyk w bok od Diderusa na hamowaniu do prawego nawrotu przed Karuzelą. Już leciałem czterema kołami po wewnętrznej, modląc się, żeby nie skasować wszystkich. Cud, że wyhamowałem.
No wiesz, jak jechałeś na zablokowanych kołach na prosto, żeby się zmieścić w zakręt, ja jechałem po Twojej lewej i lekkko musnąłem Cię PP rogiem karoserii o tój TL róg karoserii. Moja wina. Muszę więcej miejsca zostawiać mistrzom simracing.pl Potem to poboczem leciałeś

R3 fajny, ale skopany po drugim kółku, bo przed wjazdem do boksu wyłączyłem naprawę uszkodzeń, a jak na złość, zaraz po wjeździe do boksu przywaliłem w stojące na pierwszym stanowisku auto i uszkodzenia sie znów włączyły, o czym przekonałem się jak już mnie naprawiali. I tak zamiast odwiedzić moich mechaników ok 30 sekund, mogłem spokojnie late, wypić przez 75 sekund. Koniec końców znowu P5.

Fajne to było. Taka namiastka Historyka ...
Diderus jest offline  
Kierownica: zablokowana | Hamowanie: w ostateczności | Zmiana biegów: a po co?

Rating: 14374 | Skill: 1.30 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, funraces, nordschleife, school

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

161 osób online
161 Gości
0 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator