Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz trening闚
Wr鵵   SimRacing wy軼igi online > Dzia造 Tematyczne > Kierownice i inne kontrolery > Sprz皻 w豉snej produkcji / modyfikacje sprz皻u

peda造 PC arduino leonardo

Zarejestruj si Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Sprz皻 w豉snej produkcji / modyfikacje sprz皻u Wszystko o akcesoriach wykonanych we w豉snym zakresie

Odpowiedz
LinkBack Narz璠zia w徠ku Wygl康
stare 26-06-2017, 19:42   Post #1 (permalink)
Awatar piotrekzx
 
Zarejestrowany: May 2017
Post闚: 11
peda造 PC arduino leonardo

Witam, czy kto robi pedaly z zastosowaniem arduino? Pr鏏owalem zrobi takowe korzystajac z tego poradnikaCar Simulator Arduino Pedals: 7 Steps (with Pictures)
Problem w tym 瞠 przy probie wgrania tego softu wyskakuje b陰d "Joystick' was not declared in this scope"

Wczesniej uda這 mi si stworzy samo sprz璕這 z poradnika o r璚znym https://www.youtube.com/watch?v=kv0FTpRLFMY
piotrekzx jest offline  

Ostatnio edytowane przez piotrekzx : 26-06-2017 - 20:17
Odpowied z Cytatem
stare 26-06-2017, 21:05   Post #2 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Sk康: Wroc豉w
Post闚: 2.524
Kto w komentarzach mia podobny problem - kto inny rzuci takie mo磧iwe rozwi您anie: "I have use version 1.0 of /MHernoimus joystick libary. Try to download version 1.0 not 2.0. Hoppfully that is the problem." Nie wiem, mo瞠 nie zauwa篡貫 i wato sprawdzi.
gorzasty jest offline  
The perfect curves: 90-60-90
90km/h, 60 pulse, 90 drift angle

Rating: 10307 | Skill: 4.86 | OpenRating: 0
Odpowied z Cytatem
stare 26-06-2017, 21:15   Post #3 (permalink)
Awatar piotrekzx
 
Zarejestrowany: May 2017
Post闚: 11
Tak, nic to nie da這, nie wiem w czym problem bo script z tego ebrake arduino dzia豉j normalnie, dodam 瞠 wystarczy造 by mi 2 osie na sprzeglo i na r璚zny, niekoniecznie musz by 3, mo瞠 ma kto gotowca do wklejenia w bibliotek arduino?
piotrekzx jest offline  
Odpowied z Cytatem
stare 27-06-2017, 12:08   Post #4 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Sk康: Wroc豉w
Post闚: 2.524
Spr鏏uj mo瞠 sprawdzi czy masz ca造 soft i biblioteki do Ardu aktualne. Ja te ostatnio nie mog貫m wgra jakiego szkicu tylko dlatego, 瞠 mia貫m star wersj. Poza tym nie pomog, bo si nie znam na tym...
gorzasty jest offline  
The perfect curves: 90-60-90
90km/h, 60 pulse, 90 drift angle

Rating: 10307 | Skill: 4.86 | OpenRating: 0
Odpowied z Cytatem
stare 27-06-2017, 13:37   Post #5 (permalink)
Awatar brrupsz
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Sk康: Pozna
Post闚: 774
// Create the Joystick
Joystick_ Joystick;

jak na moje to tego mo瞠 brakowa po sekcji z #include.
brrupsz jest offline  
Rating: 8278 | Skill: 13.06 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana bieg闚: Uk豉d H
Odpowied z Cytatem
stare 27-06-2017, 17:50   Post #6 (permalink)
Awatar piotrekzx
 
Zarejestrowany: May 2017
Post闚: 11
brrupsz Dzi瘯i w豉snie w tym by problem, 3 osie dzialaja, a czy m鏬豚ys dopisa mi jedn pod a3? przyznam ze jestem w tym noga ale widz 瞠 mam 3 osie wolne jeszcze to jak ju jest na gaz/hamulec/sprz璕這 to przyda豉 by si czwarta na r璚zny. Oznaczy貫m czerwon otoczk zaj皻e osie. A i jeszce jakich potencjometrow polecacie u篡 bo akurat mia貫m jakie z oznaczeniami: b204,b503 po dwie sztuki.

Narazie moje peda造 wygl康aj tak
piotrekzx jest offline  
Odpowied z Cytatem
stare 27-06-2017, 17:51   Post #7 (permalink)
Awatar piotrekzx
 
Zarejestrowany: May 2017
Post闚: 11
A tu podaje szkic w kt鏎ym chcia豚ym aby kto doda jeszcze jedn o pod "a3"


// Jens Arduino Pedals
// This car simulator pedals program have gas, brake and clutch to connect to usb port.
// No extra drives need to be installed in windows to get this to work.
//
// For more information how to connect and get this to work go too Jens Car Simulator Arduino Pedals
//
// NOTE: This file is for use with Arduino Leonardo and Arduino Micro only.
// Arduino Micro only.
//
// To get this program to work you need GPLv3 joystick libary from
// https://github.com/MHeironimus/Ardui...ee/version-2.0
//
// by Jens S繹derstr繹m jensws.com
// 2016-11-01
//--------------------------------------------------------------------


#include <Joystick.h>
// Create the Joystick
Joystick_ Joystick;

// Variable
int gas = A0;
int brake = A1;
int clutch = A2;
int gasValue = 0;
int gasValuebyte = 0;
int brakeValue = 0;
int brakeValuebyte1 = 0;
int brakeValuebyte2 = 0;
int clutchValue = 0;
int clutchValuebyte1 = 0;
int clutchValuebyte2 = 0;

// init joystick libary
void setup() {
Joystick.begin();
}

void loop() {

// Gas
gasValue = analogRead(gas);
if (gasValue >= 1) {
gasValuebyte = gasValue / 4 ;
}
else
{
gasValuebyte = 0 ;
}
Joystick.setThrottle(gasValuebyte);
delay(1);

// Brake
brakeValue = analogRead(brake);
if (brakeValue >= 1) {
brakeValuebyte1 = brakeValue / 4;
brakeValuebyte2 = brakeValuebyte1 - 127;

}
else
{
brakeValuebyte2 = -127;
}
Joystick.setYAxis(brakeValuebyte2);
delay(1);

// Clutch
clutchValue = analogRead(clutch);
if (clutchValue >= 1) {
clutchValuebyte1 = clutchValue / 4;
clutchValuebyte2 = clutchValuebyte1 - 127;

}
else
{
clutchValuebyte2 = -127;
}
Joystick.setZAxis(clutchValuebyte2);
delay(1);
}


Pr鏏owalem sam ale nie wysz這
piotrekzx jest offline  

Ostatnio edytowane przez piotrekzx : 27-06-2017 - 18:58
Odpowied z Cytatem
stare 27-06-2017, 21:09   Post #8 (permalink)
Awatar brrupsz
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Sk康: Pozna
Post闚: 774
Kod:
#include <Joystick.h>
// Create the Joystick
Joystick_ Joystick;

// Variable
int gas = A0;
int brake = A1;
int clutch = A2;
int ebrake = A3;
int gasValue = 0;
int gasValuebyte = 0;
int brakeValue = 0;
int brakeValuebyte1 = 0;
int brakeValuebyte2 = 0;
int clutchValue = 0;
int clutchValuebyte1 = 0;
int clutchValuebyte2 = 0;
int ebrakeValue = 0;
int ebrakeValuebyte1 = 0;
int ebrakeValuebyte2 = 0;

// init joystick libary
void setup() {
Joystick.begin();
}

void loop() {

// Gas
gasValue = analogRead(gas);
	if (gasValue >= 1) {
		gasValuebyte = gasValue / 4 ;
	}
	else
	{
		gasValuebyte = 0 ;
	}
Joystick.setThrottle(gasValuebyte);
delay(1);

// Brake
brakeValue = analogRead(brake);
	if (brakeValue >= 1) {
		brakeValuebyte1 = brakeValue / 4;
		brakeValuebyte2 = brakeValuebyte1 - 127;
	}
	else
	{
		brakeValuebyte2 = -127;
	}
Joystick.setYAxis(brakeValuebyte2);
delay(1);

// Clutch
clutchValue = analogRead(clutch);
	if (clutchValue >= 1) {
		clutchValuebyte1 = clutchValue / 4;
		clutchValuebyte2 = clutchValuebyte1 - 127;
	}
	else
	{
		clutchValuebyte2 = -127;
	}
Joystick.setZAxis(clutchValuebyte2);
delay(1);

// eBrake
ebrakeValue = analogRead(ebrake);
	if (ebrakeValue >= 1) {
		ebrakeValuebyte1 = ebrakeValue / 4;
		ebrakeValuebyte2 = ebrakeValuebyte1 - 127;
	}
	else
	{
		ebrakeValuebyte2 = -127;
	}
Joystick.setXAxis(ebrakeValuebyte2);
delay(1);

}
nie gwarantuje, 瞠 to zadzia豉. mo磧iwe, 瞠 b璠ziesz musia zmieni Joystick.setXAxis(ebrakeValuebyte2); na jak捷 inn o ni X. wed逝g przyk豉du na gicie powinny by dost瘼ne X,Y,Z,Rx,Ry,Rz wi璚 jak X nie zagada to spr鏏uj kt鏎捷 z tych.
brrupsz jest offline  
Rating: 8278 | Skill: 13.06 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana bieg闚: Uk豉d H
Odpowied z Cytatem
stare 28-06-2017, 14:29   Post #9 (permalink)
Awatar gorzasty
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Sk康: Wroc豉w
Post闚: 2.524
Dobry temat! Ch皻nie kiedy skorzystam ze szkicu kt鏎y zast徙i p造tk Dereka. Je郵i Windows widzi tyle osi, to nie mo瞠sz ich u篡wa? Mo瞠 to tylko kwestia odpowiedniego pod陰czenia pot闚? A co z przyciskami je郵i mog zapyta/ Dzia豉j przez jak捷 matryc aby by這 ich 32?

Co do pot闚 to mog tylko tyle doradzi 瞠by by造 liniowe, nie logarytmiczne i nie wieloobrotowe (chyba, 瞠 masz jakie przek豉dnie z帳kowe do obs逝gi ich, ale wg mnie nie ma takiej potrzeby aby kombinowa z nimi). K這pot w tym, 瞠 w Polce oznaczenie B maj liniowe a poza Polsk jest odwrotnie - B maj logarytmiczne chyba
gorzasty jest offline  
The perfect curves: 90-60-90
90km/h, 60 pulse, 90 drift angle

Rating: 10307 | Skill: 4.86 | OpenRating: 0
Odpowied z Cytatem
stare 28-06-2017, 20:04   Post #10 (permalink)
Awatar piotrekzx
 
Zarejestrowany: May 2017
Post闚: 11
Wszystko dzia豉 wystarczy這 zmieni port do wgrywania oprogramowania
piotrekzx jest offline  

Ostatnio edytowane przez piotrekzx : 28-06-2017 - 22:00
Odpowied z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
arduino, leonardo, pedaly sim pedals arduino, peda造

Narz璠zia w徠ku
Wygl康

Zasady Postowania
Nie mo瞠sz zak豉da nowych temat闚
Nie mo瞠sz pisa wiadomo軼i
Nie mo瞠sz dodawa za陰cznik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB Code jest W陰czony
Emotikony s W陰czony
[IMG] kod jest W陰czony
HTML kod jest Wy陰czony
Trackbacks are W陰czony
Pingbacks are W陰czony
Refbacks are W陰czony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Has這:
 Zarejestruj si!

Facebook
Administratorzy