Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Cenega Cup

[Cenega Cup] Silverstone, wyścig II - wrażenia, zażalenia, opinie

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga Cenega Cup Wszystko co związane z Ligą Cenega Cup

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 16-12-2007, 20:10   Post #1 (permalink)
Awatar SnikerS
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Wyszków
Postów: 774
[Cenega Cup] Silverstone, wyścig II - wrażenia, zażalenia, opinie

I znów ja się muszę pierwszy wyżalić... Ale teraz to się już mocno zdenerwowałem Dziś byłem w super formie, świetnie mi się jeździło, dobre czasy kręciłem, wywalczyłem Pole Position, start bardzo udany, utrzymałem prowadzenie... a tu 2 okrążenie Safety Car wyjechał, trochę się zdezorientowałem, to była moja pierwsza jazda w życiu z SC, jakieś komunikaty na dole zaczęły się pojawiać. Lukam na nie... i bach obróciło mnie, na szczęście dosyć szybko powróciłem, lecz kilka pozycji straciłem. No i nie wiedziałem, czy mogę w tej sytuacji wyprzedzać i próbować dostać się na swoje poprzednie miejsce. Się zamotałem, no ale ok, jakoś jedziemy dalej, tylko że chyba przeze mnie 2 osoby musiały odbyć karę w boskie za rzekomo wyprzedzanie przy SC ( przepraszam za to ) Wróciłem na 1 miejsce i zacząłem ostro cisnąć, super mi się jechało. Z każdym okrążeniem spotter informował mnie, że zyskuję przewagę nad kierowcą za mną. No i nadszedł czas zjazdu do bosku, wszystko ok, podjeżdżam i lekki szok, czas naprawy 90 sekund W czasie jazdy nic nie czułem, że jestem popsuty, na LCD też nic nie wyświetlało, spotter również nic nie informował, że mam jakieś usterki Nie wiem co się stało, straciłem przez to baardzo dużo pozycji, wyjechałem chyba dopiero 14 ech... No ale nic zaczynam odrabiać straty, z okrążenia na okrążenie cisnę coraz mocniej, przesuwam się do przodu. ( W między czasie w lusterku widziałem jak dodgers zderzył się z kierowcą którego dublował... ładny piruet w powietrzu zrobiłeś ) Jechałem 7 było chyba z 8 okrążeń do końca strata do 6 spora. Lecz ostro jadę dalej, z okrążenia na okrążenie się zbliżam, pod koniec wskakuje na 6 miejsce i jadę tuż za 5... Dwa okrążenia do końca, 5 zawodnika mam przed sobą, szykuję się do ataku, a tu bach, silnik płonie... No nie wierze jaki pech mam w ten weekend ( no albo raczej jakie głupie błędy popełniłem ?! ) Tak mi się super jechało, nawet PP wywalczyłem, a tu znów taki zonk
SnikerS jest offline  
Rating: 43228 | Skill: 8.78 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 20:33   Post #2 (permalink)
Awatar dodgers
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Wyszków
Postów: 1.419
hmm to wyżale się i ja. start dobry, wyprzedziłem Marka i jechalem spokojnie za SnikerSem. drugie okrazenie, wyjeżdża SC, no to myśle bedzie troszke spokoju. T5, SnikerS leci na trawe, no to jade troszke wolniej, ale zeby nie za bardzo, w nadziei, że SnikerS do mnie dojedzie, zanim zjedzie SC, SC zjechał ja wystartowałem za wczesnie, kara, 7 pozycja... no nic, trzeba sobie radzić, więc biore się do roboty i cisne na maksa. na 14 bodajże kółku byłem już drugi (w międzyczasie mialem maly wypadek z ktoryms z kierowców i na łuku po długiej prostej wylecielismy z zakretu, IMO bylo to z moje winy bo chcialem sie wcisnąć, więc poczekałem az ów kierowca ruszy, kiedy pojechal, ja ruszyłem, ale za 5 skund sie okazalo , ze ten sam koleś jedzie bokiem po trawie. no ot juz nie moja wina xD, jade dalej). po zjeździe do pitstopu spojrzalem na pozycje... pierwszy. myśle, co jest? patrze na przewage nad nastepnym - 25 sekund. w lekkim szoku jade spokojnie dalej, az do chyba 20 okrążenia, kiedy to miałem zadanie zdublować italiana. zadanie okazało się niewykonalne. przy dojezdzie do T9 (druga szykana za prosta hangar), italiano znacznie zwolnil i wyjechal na zewnętrzną, pomyslalem, ze ma flage i mnie puszcza, kiedy sie skladalem do zakretu, temu tylko poszedl dym spod lewego przedniego kola i zaczal wracać na optymalny tor jazdy. tak zgadliście... z impetem wjechalem mu w zad. przekoziolkowalem kilka razy, starcilem przedni spojler, przednie zawieszenie było przechylone chyba ze 20 stopni w prawo. jakims cudem dojechalem do pitstopu, ale tam okazalo sie ze naprawa zajmie...ok 390 sekund. pozostalo wcisnac ESC i czekać na powstanie tegoż tematu ;]
ogólnie 3 pozycja, nie jest źle, w polowie wyscigu spodziewalem sie czegoś innego, jednak, tak to już bywa.
dodgers jest offline  
Rating: 33693 | Skill: 4.55 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Fanatec Clubsport Pedals | Act Labs | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 20:38   Post #3 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
To i moje 3 grosze

Primo, spora część nie zna zasad Safety Car ? Należy oddać miejsca jak ktoś był wyżej i próbuje gonić - wyścig jest przecież wtedy zamrożony.

Secundo - miałem dobry start, spokojnie jechałem i awansowałem na 3. miejsce. Ppotem Safety Car, jechałem za dodgersem i dodgers mi dał do wiwatu Raz wjechał na piach, ale jakoś wyhamowałem, ale za drugim razem spanikowałem i dałem po heblach nie chcąc go za wszelką cenę wyprzedzić (już wiedziałem co by się stało..., patrz post wyżej Snikersa), spin - spadłem bodaj 4 miejsca no i niestety nikt mnie nie puścił już na swoją pozycję. I od tego momentu się pogubiłem, po raz kolejny brak doświadczenia, spin i Jarko nie wyrobił Uszkodzenia na 200 sekund i pozamiatane.

Tertio - jechałem sobie potem dalej i mogę powiedzieć, że jestem zadowolony ze swojego tempa. W miarę szybko i równo (jeśli nie jechałem za kimś), nikt mnie nie musiał już dublować... Zaliczyłem bodaj 1 spina, zbliżając się do kolosm

Podsumowując - może limit pecha wyczerpałem, niestety awaria kierownicy sprawy nie ułatwiała, ale jasno patrzę w przyszłość Choć Indianapolis raczej bardzo nie lubię...

Dziękuję wszystkim za emocje i przepraszam za kłopoty.
Larus jest offline  

Ostatnio edytowane przez Larus : 16-12-2007 - 20:41
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 21:01   Post #4 (permalink)
Awatar Szypeć
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Postów: 68
Dobra mnie nikt nie przebije. Nie miałem zbytnio czasu trenować na Silverstone, więc wczoraj pojechałem na 0 pitów, ale że nie było przy tym żadnej przyjemności to dzisiaj postanowiłem jechać na 1 pit, dać softy i zobaczyć jak pójdzie. Wszystko było dobrze, do momentu pierwszego pitu, myślałem, że ta pierwsza linia jest za wcześnie i jechałem trochę za szybko. Dostałem stop/go, a jak jechałem odbyć karę to dostałem następne stop/go Byłem 8, potem odrobiłem 1 pozycję, no i goniłem i goniłem tjagiel, na metę wjechalismy niemalże równo, tylko, że ja jednak przegrałem ze stratą 0.055 s ;/
Szypeć jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 21:03   Post #5 (permalink)
Awatar marco
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Skąd: Opole
Postów: 344
Pierwszy wyscig poszedl nadzwyczaj gladko i P2.
W drugim obiecujacy poczatek, niestety zjawil sie w lusterkach dodgers i po chwili kolizja oraz uszkodzone tylne skrzydlo. Po jednym okrazeniu z uszkodzeniami freeze i pobudka na bandzie.

Gratulacje dla top3 i do zobaczenia na Indianapolis.
marco jest offline  
Rating: 3429 | Skill: 3.43 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 22:00   Post #6 (permalink)
Awatar Peter1975
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Postów: 77
Ochłonąłem:)

No to ochłonąłem z wrażeń. Coż okazało się, że w tym sporcie to przede wszystkim szczęście i zimna krew daje wyniki Szczęście niewątpliwie miałem dzisiaj. Start przyzwoity, potem wyprzedza mnie ktoś za Hangarem (jeszcze nie przejżałęm replay i nie pamiętam kto). Potem próbuję odzyskać pozycję, ale - tutaj przeprosiny dla tego kogoś - lekki kontakt tylnym kołem i spin. Stoję sobie na trawie i oglądam pięknie wymalowane bolidy jak mnie wyprzedzają. Wciskam się jako 13 chyba. No to po zawodach mowię. Odpuściłem i jadę spokojnie. Nie szarżuję. I to była najlepsza strategia. Do pierwszego pitu jestem już 5 albo 6. Tył mi się ślizgał niemiłośiernie, chyba załatwiłem opony na tym pierwszym spinie. Wyjeżdzam z pit zaraz za Dark2. Jedziemy równiótko. Skupiam się na jeździe, kątem oka dostrzegam, że już jestem 4...3...2. Wow myślę sobie. Dark2 przede mną. Znam go nie od dziś. Wiem jak jedzie. Jadę spokojnie za nim. Czekam. Jest błąd, spin. Wskakuje na 1 pozycję. Patrze, 10 lapów do końca. Dark 5 sek za mną, następny 10. Szybka kalkulacja. Utrzymać przewagę nad 3. Nie dać się Darkowi. Lap 26,27,28,29, czas się dłuży niemiłosiernie. Dark 2 sek za mną. Meta Wow. Komputer przeżywa szok i się zawiesza zaraz pominięciu lini mety. Nie żartuję. Powiesił się
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za wspaniałą sportową walkę i zabawę.
Peter1975 jest offline  
Rating: -259 | Skill: -0.77 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 22:07   Post #7 (permalink)
Awatar KOMODO
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Skąd: Czestochowa
Postów: 112
U mnie dzis byla porazka.
A wszystko przez glupia kierownice Na treningu jak i kwalfikacjach spisywala sie super, ale jak gra wlaczyla sie na wyscig i bolid stanal na starcie kierownica sie ZACIELA musialem ja szybko wylaczyc i wlaczyc przez co stracilem Force Feedback wiec jechalo sie nia idiotycznie i bez wyczucia.
Zaowocowalo to ze na T1 lekko wypchnalem nevo lecz pozniej go puscilem, by tego bylo malo ratujacy sie Xizor wykopal mnie z toru przez co spadlem na 7 pozycje i wtedy wiedzialem ze juz mam po wyscigu.
Przez nastepne okrazenia musialem sie uczyc jak sie jezdzi taka kierownica, po parunastu okrazeniach zaczynalem doganiac paru wolniejszcyh, pozniej czolowka zjechala do pitstopu co dalo mi mozliwosc lekkiego nadgonienia, no ale pozniej i mnie czekal postoj.
Kolo 20 okrazenia mniej wiecej wiedzialem jak jechac dzieki czemu dogonilem mojego kata Xizora chyba mu sie zrobilo przykro bo zaliczyl spina na zakrecie w ktrorym mnie wypchnal dzieki czemu wskoczylem na 4 pozycje.

Tak oto moje marzenia o podium stracilem w chwili startu, moral ZAWINILA MASZYNA
KOMODO jest offline  
Rating: 539 | Skill: 1.11 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 22:12   Post #8 (permalink)
Awatar rybek
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 49
KOMODO jeździj na klawiaturze ta Ci nie zawali
rybek jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 22:16   Post #9 (permalink)
Awatar tjagiel
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 26
Cytat: Napisał Szypeć Zobacz post
(...) no i goniłem i goniłem tjagiel, na metę wjechalismy niemalże równo, tylko, że ja jednak przegrałem ze stratą 0.055 s ;/
Fakt, końcówka była niezła Oglądałem sobie replaya, doganiałeś mnie średnio 2-3 sekundy na kółku, chyba na 5 kółek przed końcem patrzę - 14 sekund przewagi, mogę wyluzować - aż nagle 2 kółka do końca i tylko 4 sekundy! Niestety miałem fatalne tempo (kombinowałem z setupem przed wyścigiem - i tak pokombinowałem, że miałem sporo gorsze czasy niż wczoraj), do tego opony już śliskie - i tylko patrzyłem w lusterka jak się zbliżasz... Końcówka na prostej start-meta to prawie łeb w łeb Gdyby linia była sto metrów dalej - byłbyś szybszy No i jeszcze ten spin u Ciebie chyba na przedostatnim kółku. Jednym słowem - miałem farta Enyłej - dzięki za emocje

Przy okacji apel - możnaby na Indianapolis wpuścić do ligi Junior więcej ludzi? Najlepiej wszystkich którzy będą chcieli (oczywiście max. 20). Dzisiaj jeździliśmy w ósemkę i efekt był taki, że przez 90% wyścigu nie widziałem przed sobą ani za sobą żadnych samochodów.
tjagiel jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-12-2007, 22:36   Post #10 (permalink)
Administrator
Awatar McLaren
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Białystok
Postów: 14.862
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do McLaren
sprawa ilosci dopuszczonych do wyscigu przedstawia sie tak ze w ten sposob na starcie staja tylko te osoby co potrafia w miare sprawnie jechac, dwa jest po co rozgrywac eliminacje i kazdy cwiczy zeby sie zalapac przez co jest wyzszy poziom
McLaren jest offline  



Rating: 72251 | Skill: 6.46 | OpenRating: 0
Logitech G25 | VPP Pedal-Set | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator