Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Cenega Cup

Kary za II wyścig na Indianapolis - Advanced

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga Cenega Cup Wszystko co związane z Ligą Cenega Cup

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-03-2008, 20:17   Post #41 (permalink)
Awatar mnemonik
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Warszawa / Miedzylesie
Postów: 88
mr forlorn, żałuję że muszę wytoczyć armatę ...

mowisz że nie było żółtej, mój dowód poniżej
spróbuj udowodnic że jej nie było
(skoro rfactor nie nagrywa tej informacji ani na repie, ani w xml)


a)
wyciąg z xml (wersja z servera dostępna publicznie)
...
14,5 s italiano ma spotkanie ze SnikerSem
<Incident et="56.3">Italiano(15) reported contact (0.4 with another vehicle SnikerS(30)</Incident>

15s Manini poza torem (to wg mnie czas ogłoszenia żółtej
<Incident et="56.7">Mario_Mannini(22) reported contact (0.29) with Cone</Incident>

16s Snicers poza torem , dołącza do niego Mark
<Incident et="58.8">Mark(31) reported contact (0.87) with another vehicle SnikerS(30)</Incident>

...
19s nasze spotkanie (4 s po zółtej)
<Incident et="60.9">forlorn(21) reported contact (0.23) with another vehicle mnemonik(29)</Incident>

... chwile poźniej
<Score et="62.1">Yellow flag state 0-&gt;1</Score> <- ten napis oznacza ogłoszenie SC, zwykłe żółte nie są notowane


czasy w sek. to moje tłumaczenie, pochodzą z podglądu repa.


b) sprawdzilem doswiadczalnie na T1, indianapolis:
żółta flaga w sektorze ogłaszana jest natychmiast po wyjechaniu bolidu czterema kolami poza tor.
U nas miało to miejsce w 15s z powodu wycieczki Manini

c) sekunde po naszym incydencie zostaje ogłoszony SC,
rfactor uznał że liczba koiizji i samochodów poza tarem to juz przesada,
a z tym normalnie sie nie kwapi,
to kolejny dowód na to że zółta już była wcześniej.


P.S.
Nie chciałem tego robić, bo uznaliśmy ze to wtedy za RA,
bylem wtedy bardzo wkurzony, wlasnie z powodu odczucia, że ktoś załatwił mnie na żótej fladze,

Żebyście sobie nie pomyśleli że to mój wymysł z ostatnich godzin,
przytaczam tu post #99 z dyskusji,
http://prs.simracing.pl/forum/f161/p...88/#post150369
mnemonik jest offline  
G25, Intel Core 2 Quad Q6600@3.0GHz, 2GB OCZ1150, GeForce 8800GTS 640MB, MOBO Asus P5K Premium

Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 15:10   Post #42 (permalink)
Awatar mnemonik
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Warszawa / Miedzylesie
Postów: 88
Maxym jako uzasadnienie werdyktu wyekstrachowałeś z tego zdarzenia
(w ogólności słuszny) argument: nakaz jazdy przewidywalnej.
Przytoczony tu chyba jednostronnie (ma zostosowanie tylko do mnie)
i sprawiasz wrażenie jakby wcale nie interesowały Cię pozostałe okoliczności.

Starałem sie wskazywać fakty:
- ostrożna jazda na T1 (żaden argument)
- lecące części (skwitowałeś cyt. "Odchylasz sie od best line wyznaczonej przez czarny pasy bez uzasadnienia")
moja interpretacja: nie mam prawa omijać wraków, mam jechać BL cokolwiek by sie nie działo,
- delikatna zmiana kierunku (stwierdziłeś kierownica skręcona, coś innego widać jednak na fotkach)
- różnica wysokości (3 długości bolidu) czyli element nagłego wtargnięcia forlorna w tą konfiguracje
i różnica prędkości jadących z przodu w stosunku do atakującego z tyłu,
(w.g. mnie fakt ten także powinien podlegać ocenie w kontekście przewidywalności)

O ile dobrze Cię zrozumiałem, wszystkie wypowiedzi podsumowałeś cyt.
"walka wszystkimi możliwymi sposobami ..."
Czy stosuję tutaj jakieś niedozwolone formy OBRONY ?

Nawet próba wykazania że decyzja jest sporna a nie tylko "mogła by być"
to też nie jest podstawa do uchylenia kary.
Nieformalne głosowanie dało jak dotąd wynik 4:4.
Zauważ że ludzie 'narażają' się tutaj adminowi w nie swoim interesie -
to chyba dobitnie o czymś świadczy

Żółta flaga to moja ostatnia linia obrony i dam sobie spokój.
Po pierwsze czy dowód na żółtą flagę jest wystarczający ?
A jeśli tak, czy zdejmie to ze mnie odpowiedzialnośc ze ten incydent. ?



P.S. głosu Marcoone nie dało się zaliczyć do udziału w głosowaniu, bo pisał ogólnie i nie ustosunkował sie do tego konktretnego zdarzenia.
Głos Phantom'a pozwolilem sobie policzyć jako 1:1,
(z uwagi na to że głos Xerd'a policzylem 0:1 choć też był tylko ze wskazaniem)
mnemonik jest offline  
G25, Intel Core 2 Quad Q6600@3.0GHz, 2GB OCZ1150, GeForce 8800GTS 640MB, MOBO Asus P5K Premium

Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 15:42   Post #43 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.524
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
po pierwsze i najwazniejsze kara nie bedzie uchylona poniewaz klasyfikacja zostala ogloszona.
Druga sprawa jak widzisz sytuacja jest sporna - ja ja rozstrzygnalem w ten a nie inny sposob.

co do szczegolowych pytan:
- na torze nie widzialem zadnych wrakow. wszystko sie odbylo na zielonym wiec nie wiem co wymijales
- w jednym z pierwszych postow udowadniales ze w momencie kontaktu miales kierownice prosto a wiec jechales swoim torem. ja twierdze ze miales ciagle skrecona wjezdzajac forlornowi pod kola.
- zachowanie ostroznosci wg twojej definicji bylby rownoznaczny z zakazem wyprzedzania. bo przeciez kazdy moze sobie pojechac jak chce wiec wyprzedzanie moze byc niebezpieczne. A to nieprawda. Forlorn zalozyl ze pojedziesz prawidlowym torem a on pojedzie obok ciebie skracajac sobie dystans do Ciebie i majac szanse moze na pozniejszy atak. ty zjechales ze swego toru jazdy wprost pod niego.

Ja to ocenilem ze byles winny zdarzenia i to konczy dyskusje.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 16:18   Post #44 (permalink)
Awatar mnemonik
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Warszawa / Miedzylesie
Postów: 88
czyli na żółtej można wyprzedzać !?
przepraszam, koniec dyskusji
mnemonik jest offline  
G25, Intel Core 2 Quad Q6600@3.0GHz, 2GB OCZ1150, GeForce 8800GTS 640MB, MOBO Asus P5K Premium

Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 16:22   Post #45 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.524
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
nie mozna. ale on Cie nie wyprzedzal
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 16:32   Post #46 (permalink)
Awatar mnemonik
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Warszawa / Miedzylesie
Postów: 88
jak to ?
maxym nie czytasz forum, tyle Ci powiem
forlorn sam sie do tego przyznal, potem wycofal,
to udowodniłem: rosnące obroty silnika wskazują dobitnie
na pedał gazu w podłodze

Koncząc już,
odwołanie złożyłem jako pierwszy, trzeba było je wtedy uwalić, a nie czekać do ogłoszenia wyników, przypominałem jak mogłem

A kara została nałożona już po rozdaniu nagród
(dostałem za drugie miejsce w rundzie, a jak wiemy były za sume punktów za dwa wyścigi)

konkrety:
13.01 wyścig
16.01 info o nagrodzie
25.01 kara
27.01 odowlanie

06.03 werdykt
mnemonik jest offline  

Ostatnio edytowane przez mnemonik : 12-03-2008 - 16:53
G25, Intel Core 2 Quad Q6600@3.0GHz, 2GB OCZ1150, GeForce 8800GTS 640MB, MOBO Asus P5K Premium

Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 17:13   Post #47 (permalink)
Awatar forlorn
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Poznań
Postów: 234
przyznałem się do tego że miałem miałem wciśnięty pedał gazu a nie hamulca pomyliłem się nie muszę wszystkiego pamiętać.Tym bardziej że nie obejrzałem repa zaraz po Twoim poście.Do czego miałem się przyznać?Dla mnie normalne że na wyjściu z zakrętu wciskam gaz, a nie hamulec.Jeszcze raz napisze.Moim zdaniem to RA.Do krzyss zobacz na pojedynek Massy z Kubicą w GP Japoni, to jest dobry przykład na pojedynek na zakrętach.Jeśli ustawiasz bolid nie na max prędkość tylko na jak najlepsze pokonywanie zakrętów to gdzie masz wyprzedzić?Na prostej?
Mnemonik zgadzam się z Tobą to powinien być RA,a werdykt odwołania podany dużo wcześniej.
Ciekawe czemu dopiero teraz jest tyle zainteresowanych?Trzeba było pisać wcześniej!
Może to by pomogło w rozwikłaniu tej sprawy wcześniej i jako RA
forlorn jest offline  
Rating: -362 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 17:37   Post #48 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.524
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
werdykt byl wtedy gdy byla kara. teraz tylko dyskutujemy o slusznosci nadania kary.
Kara nie wyplynela na wyniki wyscigu poniewaz postanowienie o ocenie kolizji w waszych wyscigach padlo juz po fakcie.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 17:51   Post #49 (permalink)
Awatar mnemonik
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: Warszawa / Miedzylesie
Postów: 88
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
- w jednym z pierwszych postow udowadniales ze w momencie kontaktu miales kierownice prosto a wiec jechales swoim torem. ja twierdze ze miales ciagle skrecona wjezdzajac forlornowi pod kola.
Staram sie byc konkretny:


Picasa Web Albums - Bartosz - indianapolis

dla niedowidzących jest tam opcja [View largest photo]





Dziekuje za poświęcenie Twojego cennego czasu,
Wiem juz do jakich "80%" mnie sklasyfikowałeś
i że nie miałeś zamiaru wysłuchać co miałem do powiedzenia.
Gratuluje dobrego samopoczucia.
mnemonik jest offline  
G25, Intel Core 2 Quad Q6600@3.0GHz, 2GB OCZ1150, GeForce 8800GTS 640MB, MOBO Asus P5K Premium

Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2008, 18:01   Post #50 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.524
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
poczucie humoru to strace zaraz i zamkne ten watek a ty dostaniesz czasowego bana za trolowanie. Uwazasz ze ta fotka DOKLADNIE pokazuje jak jest skrecona keirownica?
Pokazuje ze w momencie kontaktu byles odchylony od linii przejazdu.. i to w przeciwnym kierunku niz oczekiwany.

Ja natomiast dokladnie przegladalem ten rep, w tym z twojego kokpitu i tam wyraznie widac ze w momencie kontaktu nawet nie byles na etapie odkrecania, tylko caly czas skrecales w prawo.

Poza tym dalsze twoje wywody nic nie zmienia. Wiec przestan nabijac posty w kolko powtarzajac to samo.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator