Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Cenega Cup

Po R1 na Long Beach

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga Cenega Cup Wszystko co związane z Ligą Cenega Cup

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 03-02-2008, 12:20   Post #11 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Uffff, miałem napisać wczoraj jak ochłonę, ale jak widać nie udało się

Po treningowym starcie z PP, byłem pełen obaw - kilka samochodów po prostu zmiotło mnie z toru. Jednak mimo tego zdecydowałem się pojechać Qual na 100%, co faktycznie ponownie dało Pole Position.

Start na szczęście minął w miarę spokojnie... dla 1st row, bo patrząc na replay to dalej działo się już mniej przyjemnie. Udało mi się szybkością na zew. wyprzedzić jadącego po wewnętrznej kolosm i tym sposobem powoli się oddalałem jadąc na P1.

Dalej były akcje z Safety Car, jednak jechałem swoje, a że mimo szczerych chęci do SC nie dotarłem miałem praktycznie wszystkich zdublowanych Jechało mi się świetnie, spokojnie i kontrolując sytuację, aż do 1. pit-stopu, gdzie stało się coś dla mnie niewytłumaczalnego. Otóż nie mając żadnych uszkodzeń na LCD pewnie podjechałem na pit, a tu komunikat DAMAGE 50 sec. Myślałem, że pęknę ze złości - ktoś ma pomysł jak takie coś się mogło zdarzyć ? Może to jakaś kara za coś Na dodatek kolosm przeze mnie nie mógł zająć swojego miejsca i musiał czekać te całe 50 sek. na mnie. PARANOJA z tym rFactor w tym względzie

Druga część wyścigu to już kaszka z mleczkiem i jazda na mniej więcej 70-80% możliwości aż do samej mety.

Gratuluję wszystkim, którzy dojechali - to wczoraj było wielkie wyzwanie!

PS. Postaram się za chwilę dodać video ze startu Adv Zachęcam Junior ro relacji również
Larus jest offline  
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 12:40   Post #12 (permalink)
Awatar Marw
 
Zarejestrowany: Oct 2007
Skąd: Świętochłowice
Postów: 775
Kolosm: Co do dublowania to wlasnie ogladam repa i pierwsza proba byla na prostej s/f gdzie zaczalem hamowac wczesniej, Larus mnie wyprzedzil i ty tez ale zaliczyles spina (cos tam lezalo na torze wiec moze przez to) wiec ciagle bylem przed toba. Potem druga proba byla na tej krotkiej prostej gdzie rzeczywiscie moglem troche odposcic gaz. Miales jednak taka przewage predkosci ze myslalem ze i tak mnie dojdziesz na dodatek zakret pojechalem szeroko robiac ci miejsce. Sorry jesli bylo to nieprofesjonalne ale to byly pierwsze lapy i stres byl bardzo duzy. Potem juz chyba nie sprawialem problemu dublujacym.

Larus: Ja mialem na LCD pokazane male uszkodzenia zawiechy wiec przed zjazdem do pitu chcialem sprawdzic czy bedzie to naprawiane i ewentualnie wylaczyc. Niestety chwila dekoncentracji, przywalilem bokiem i juz mialem co wylaczac
Marw jest offline  
Rating: 4169 | Skill: 2.88 | OpenRating: 0
Logitech DFP
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 13:13   Post #13 (permalink)
Awatar kolosm
 
Zarejestrowany: Oct 2007
Skąd: Rybnik
Postów: 505
Marw nie mam do Ciebie pretensji, rzeczywiście na prostej s/f świetnie mnie puściłeś ale potem mój błąd i spin na T1...znowu gonitwa i właśnie na tej mini prostej kolo pitów było niebezpiecznie, tak jak pisałem, za późno pojechałeś zewnętrzną...bałem sie tam szarżować więc hamowałem wcześniej, no i praktycznie w zakręcie Cię zdublowałem po czym ...znowu spin myślę że to nas obu sporo nauczy, aby puszczać wcześniej na prostej: nikt nie dostanie kary a dublujący spokojnie wyhamuje
Pozdrawiam
kolosm jest offline  


SUZUKI GSX 750 f

Rating: 10287 | Skill: 4.79 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 13:21   Post #14 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Oto obiecana relacja ze startu Adv




Comment: niezła masakra tam na dalszych miejscach Nie rozumiem podejścia niektórych...
Larus jest offline  

Ostatnio edytowane przez Larus : 03-02-2008 - 15:38
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 15:08   Post #15 (permalink)
Awatar qwerty2k2
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 18
Cóż, po raz kolejny zostałem załatwiony przez jakieś bzdurne bugi związane z oponami - no chyba że to kolejne wprowadzone zasady FIA... W zapisanym w pliku setupie miałem wybrane softy, w ostatniej chwili przed wyjazdem na tor w qual zmieniłem je na SS. Przejechałem kilka okrążeń (4-5) po czym mnie wykopało z serwera. Po połączeniu (chwilę to trwało) nie było już czasu na poprawę czasu, więc zgodnie z sugestiami na świeżych zrobiłem jedno mierzone okrążenie, dałem ESC i poczekałem do końca sesji.
Zauważyłem wtedy jedną dziwną rzecz, otóż mimo że w garażu widziałem wybrane i zablokowane SS to przeklikując się w ekraniki LCD pokazał mi MEDY - tylko jak to interpretować? Że medy założą mi na następnym pitstopie? Jak zbadać jakie opony mam wybrane W TEJ CHWILI? Białe paski są przypadkowo na wszystkich rodzajach opon...
Podczas wyścigu okazało się oczywiście, że jednak bajer ze zmianą opon i mierzonym okrążeniu pod koniec quala na nic się nie zdał - na 14 okrążeniu opony zaczęły czerwienieć. Na pitstopie ekipa uszczęśliwiła mnie medami, z tego wszystkiego walnąłem się z obliczeniach ilości paliwa, ale to miało niewielkie znaczenie bo chwilę później rozwaliłem się dając po bandzie.
Do prawdy nie rozumie jak wy sobie radzicie z tymi badziewnymi oponami bo to jakaś totalna paranoja.

PS. Gratulacje dla Top3, Larus pozamiatałeś
A i pozdrowienia dla forlorna za nieudany zamach na mnie (i na dodgersa) na 5 lapie
qwerty2k2 jest offline  
Rating: 63 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 15:26   Post #16 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Wystarczy na qualu zjechać do boksu i dać mechanikom zmienić na świeże i wyjechać na tor. Potem ESC i gotowe.
Larus jest offline  
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 20:19   Post #17 (permalink)
Awatar forlorn
 
Zarejestrowany: May 2007
Skąd: Poznań
Postów: 234
dzięki za pozdro qwerty2k2 muszę to zobaczyć.
Przepraszam przesadziłem dzisiaj nie pojechałem, pewnie doszło by do tego samego co wczoraj.
Trza się zapisać na testy np.F179 i poćwicz, a F1 pójdzie gładko
forlorn jest offline  
Rating: -362 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-02-2008, 21:24   Post #18 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Podpisuję pod tym z F1 79 - nawet nie wyobrażacie sobie jaki respekt się nabiera do pedału gazu - to F1 Cenega to jest pikuś przy tym.
Larus jest offline  
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

178 osób online
175 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator