Szukaj:
PL EN ES
Polecamy




Kalendarz treningów
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga iRacing

GT and Oval

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga iRacing Wyścigi na platformie iRacing

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 04-03-2013, 21:31   Post #1 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
GT and Oval





Zapraszam wszystkich do udzialu w lidze GT and Oval

Bedzie to liga skladajaca sie z wyscigow samochodami GT przeplatanych wyscigami po owalach.

Kalendarz
Kalendarz bedzie sie skladal z 12 rund (8 GT i 4 owale) i bedzie wygladal wedlug takiego wzoru:
2 wyscigi GT
1 wyscig owalowy.

Wyscigi beda rozgrywane zo 2-3 tygodnie. Wyscigi GT beda na tych samych torach i w tych samych tygodniach, co ofiacjalna seria GT Challenge.

3 pierwsze wyscigi to:
17-3-2013 - Sebring International Raceway (GT)
31-3-2013 - Watkins Glen International - Boot (GT)
14-4-2013 - Daytona International Speedway (Oval)

Na razie mam zaplanowane 3 pierwsze wyscigi, poniewaz nie wiem, jak bedzie wygladal kalendarz oficjalnej serii GT Challenge w sezonie 2 2013. Gdy tylko pojawi sie ofcjalne info na ten temat, wtedy zaplanuje kolejne wyscigi.

Wyscigow na owalach raczej nie da sie pogodzic z oficjalnym kalendarzem. Z posrod najpopularniejszych wsrod uzytkownikow SRPL torow owalowych wybralem:
Daytona
Charlotte Motor Speedway (jest w podstawce)
Homestead
Atlanta

Samochody
GT
- McLaren MP4-12C
- Ford GT

Ovale
- Chevrolet SS Gen6
- Ford Fusion Gen6

Od tego sezonu iracing pozwala na udzial w hostowanych wyscigach multiclass/multicar majac zakupiony tylko ten samochod, ktorym bedziemy sie scigac. Takze kupujecie tylko jeden samochod dla wyscigow GT i jeden dla owali.

Kary wagowe/balast
Wyscigi GT
Poniewaz McLaren jest generalnie szybszym samochodem niz Ford GT, bedzie jezdzil z balastem 135kg aby wyrownac osiagi aut, jesli chodzi o czasy okrazen. Trzeba jednak pamietac, ze na jednych torach McLren bedzie troche szybszy a na innych Ford. Musicie sami wybrac na poczadku sezonu, jakim autem pojedziecie caly sezon. W opcjach garazu mozecie dodac sobie balast dla McLarena i porownac swoje czasy z nieobciazonym fordem GT.
Gdy pojawi sie nowy build S2 2013, zrewidujemy balast dla McLarena, poniewaz osiagi aut wzgledem siebie moga sie troche zmienic.

Ovale
Chevrolet SS Gen6 i Ford Fusion Gen6 beda mialy dokladnie ta sama fizyke. Tutaj nie trzeba wyrownywac osiagow aut balastem.

Wybor samochodu
Wyscigi GT
Samochod, ktorym wystartujecie w swoim pierwszym wyscigu GT, bedziecie nim musieli startowac do konca sezonu. Wyscigi w ktorych wystartujecie innym samochodem nie beda liczone do punktacji koncowej. Przy tym balascie wedlug moich testow na roznych torach, raz Ford jesz szybszy a raz McLaren. Rozwazcie swoj wybor dokladnie przed pierwszym wyscigiem.

Ovale
Jak wyzej.

Dlugosc wyscigow
Podczas "weekendu wyscigowego" odbedzie sie jeden wyscig o dlugosci okolo 60 minut (owale i GT).

Wymagana klasa
Poniewaz mam nadzieje, ze dolaczy do nas (mam nadzieje) troche osob z poza SRPL, postanowilem ze do wyscigow beda mogly tylko osoby z conajmniej licencja D w gore.

Pitstopy
W wyscigach GT pitstopy nie beda wymuszone regulaminem, ale ze wzgledu na zmniejszona pojemnosc baku paliwa dla obu samochodow do 70 litrow, beda konieczne.
Samochody owalowe beda mialy zmniejszona pojemnosc baku paliwa do 37 litrow (50% oryginalnej pojemnosci).

Dni i godziny.
Bedziemy sie scigac w niedziele.
20:00 - start sesji treningowej
20:40 - kwalifikacje
- GT otwarte 10 minut
- ovale zamkniete 5 minut (lub 4 okrazenia)
20:50 - start wyscigu (ok. 60 minut)

Setupy
Zarowno w owale, jak i wyscigi GT bedziemy jezdzic na setupach otwartych. Jesli tylko przygotuje setup dla siebie, to go udostepnie (dla samochodu, ktorym bede jechal).
Dodatkowo jesli ktos nie wie, to na forum jest udostepnionych calkiem sporo setupow dla obu aut GT.
McLaren
Log in | iRacing.com™ Motorsport Simulations
Ford GT
http://members.iracing.com/jforum/po...t/1844203.page

Z wozkami owalowymi moze byc gorzej, poniewaz nie potrafie ustawiac tego typu samochodow, a i trudniej znalezc dla nich setup.
W najgorszym wypadku bedziecie mogli uzyc setupow fixed, ktore oczywiscie bedzie mozna modyfikowac pod siebie.

Zapisy

Stworzylem lige na platformie iracing.
Mozna sie do niej zapisywac tutaj:
Liga nazywa sie #Simracing.pl
http://members.iracing.com/membersit...ueDirectory.do

Strona ligi.
http://members.iracing.com/membersit....do?league=563

Tam tez bedzie sie odbywalo naliczanie punktow, i tym podobne sprawy administracyjne. NIe bedziemy zapisywac sie do wyscigow z poziomu SRPL. SRPL bedzie nam sluzyl tylko do rozmow na forum ogloszen kolejnych wyscigow i roznych ustalen.


Tutaj macie krotki filmik instruktarzowy na tema lig w iracing.


Wysle zaproszenie z poziomu tego interface'u do wszystkich polakow, jakich mam w kontaktach, ale prosilbym was takze o "naganianie" zaufanych ludzi (nie tylko z Polski) z oficjalnych serii (najpewniej z GT Challenge, GT & Proto, czy Grand AM. Oczywiscie w wyscigach moze startowac kazdy, kto wyszedl z rookie w obu przypadkach (road, gdy bedziecie startowali w wyscigu GT i owal, gdy bedziecie startowali w wyscigu owalowym).

Do zobaczenia na torze
norbi jest offline  

Ostatnio edytowane przez norbi : 06-03-2013 - 18:40
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-2013, 22:06   Post #2 (permalink)
Awatar Sewer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 7.622
Super ja juz dołączyłem
Oby tylko sie nie pokrywalo z DRM i CART - owale - a SRPL
Sewer jest offline  
ASROCK Z77 PRO3 Extreme 4 , i5 2500K@ 4.8 GHz , Thermalright MACHO HR-02, Corsair Vengeance 2x4GB 1600 CL9 , Palit GTX 1070 JetStream,Crucial MX100 256GB, Crucial M4 64 GB, Samsung F3 500GB, Seagate Barracuda 12 500GB, Barracuda 7200.10 320GB, Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25, DELL 2209WA


Rating: 33274 | Skill: 2.25 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 01:44   Post #3 (permalink)
Administratur Historic
Awatar Szczepan
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Nowa Sól/Kraków
Postów: 6.170
Cytat:
3 pierwsze wyscigi to:
17-3-2013 - Sebring International Raceway (GT)
7-4-2013 - Zandvoort (GT)
sewer to sie pokrywa z DRM
Szczepan jest offline  
Rating: 137990 | Skill: 8.25 | OpenRating: 3039
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 06:34   Post #4 (permalink)
Awatar Sewer
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 7.622
Kurde to lekka lipa
Sewer jest offline  
ASROCK Z77 PRO3 Extreme 4 , i5 2500K@ 4.8 GHz , Thermalright MACHO HR-02, Corsair Vengeance 2x4GB 1600 CL9 , Palit GTX 1070 JetStream,Crucial MX100 256GB, Crucial M4 64 GB, Samsung F3 500GB, Seagate Barracuda 12 500GB, Barracuda 7200.10 320GB, Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25, DELL 2209WA


Rating: 33274 | Skill: 2.25 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 07:50   Post #5 (permalink)
Awatar monsteroberto
 
Zarejestrowany: May 2012
Skąd: Bristol
Postów: 627
no i pieknie
monsteroberto jest offline  
Rating: 3053 | Skill: 6.07 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 08:31   Post #6 (permalink)
Art
Awatar Art
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 8.575

rF2 ALMS 2016 P1

I'm in
SUPER
Art jest offline  
Rating: 147953 | Skill: 7.34 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 10:45   Post #7 (permalink)
Awatar webweb
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Skąd: Zawadzkie
Postów: 579
Niedziela - to termin WTCC w sumie teraz najliczniejszej ligi.
Z tego co widzę na razie pokrywa się tylko 21-04-13.
Mam nadzieję weźmiecie to pod uwagę.
webweb jest offline  


Rating: 28736 | Skill: 6.07 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 11:12   Post #8 (permalink)
Awatar mateuszKM
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Skąd: Kielce (okolice)
Postów: 881
I DRM.
Ogólnie niedziela to taki średnio pasujący termin, ale ze względu na to, że tylko co dwa tyg to myśle, że dam radę być na każdym
mateuszKM jest offline  
Rating: 3138 | Skill: 4.49 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 12:26   Post #9 (permalink)
Awatar ultronic
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Skąd: Dębica
Postów: 38
Witam
Dzięki za zaproszenie w serii GT z miłą chęcią wezmę udział (o ile praca mi na to pozwoli)
ultronic jest offline  
Rating: 431 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-2013, 13:21   Post #10 (permalink)
Awatar greesha
 
Zarejestrowany: Mar 2007
Skąd: Slough
Postów: 557
Dzieki!

Tez juz zaakceptowalem.

Bede jezdzil jak tylko praca mi pozwoli (i 7 miesieczna corka ;D)


EDIT:

Fajnie by bylo gdyby kazdy z nas sobie przygotowal wlasnego skina na lige . Moj juz jest wlasnie w trakcie tworzenia. Wkleje pozniej.
greesha jest offline  

Ostatnio edytowane przez greesha : 05-03-2013 - 16:35
Rating: 723 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G27
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
oval

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f178/gt-oval-14970/
Dodane przez For Type Data Hits
Ligi This thread Refback 16-07-2013 12:41 3
iRacing GT and Oval 2013 by Simracing.pl - Round 1 : Sebring International Raceway - LIVE RACING - YouTube This thread Refback 24-03-2013 21:03 6
WIRTUALNE WYSCIGI • Zobacz wątek - McLaren GT3 Cup This thread Refback 05-03-2013 12:50 3
Liga Letnia 2013 | eLiga.net.pl This thread Refback 05-03-2013 09:24 15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

165 osób online
162 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy