Szukaj:
PL EN ES
Polecamy




Kalendarz treningów
stare 07-07-2017, 11:13   Post #1 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 11.849

rF2 WEC 2016 GTE
rF2 ALMS 2016 GTE

Wakacje 2017

"Wyścigi to życie. Wszystko przed i po to tylko czekanie" - tak powiedział Steve McQueen.
I takie hasło reklamowe umieszczał Radical w materiałach promujących w 2010 roku,
gdy wypuszczał jeden ze swoich modeli.

Więc aby nie dopadło nas bezczynne czekanie na sezon jesienny Mistrzostw Polski - proponujemy radykalną rozrywkę. Czym będziemy się ścigać?



RADICAL SR3
Silnik benzynowy, R4, 1.5
Moc/przy obrotach 225 KM


STOP! Ile? Silnik 1.5? - będziemy się ścigać kosiarkami? No dobra ma 225 KM, ale umówmy się, że wiele sedanów , SUV, Vanów na naszych drogach może się pochwalić taką mocą ..... no nie zachwyca ...
ale czytajmy dalej specyfikację:

Nadwozie dwumiejscowy sportowy prototyp, 4077 x 1799 x 1093 mm, masa własna 620 kg.

A i tutaj mamy odpowiedź - waży tyle co Maluch 126p. Szybkie dzielenie i wychodzi nam 0.32 KM na kilogram - niewiele mniej niż GT3, którymi ścigaliśmy się w sezonie SMP.

Informacja uzupełniająca:

0-100 km - 3.1 s i już jesteśmy w niebowzięci

Dziennikarz sportowy Michał Grygiera tak opisuje swój pierwszy kontakt z Radicalem:

Cytat:
Ruszamy! Wyjazd z paddocku i już jestem w siódmym niebie. Wszystko się trzęsie, zmiana biegów oznacza solidne szarpnięcie i cios w plecy. Pierwsza połowa toru to rozgrzewanie opon. Jak słyszę, zimne slicki zachowują się na asfalcie jak kłoda drewna. Jednak, gdy je rozgrzejemy, będzie można wykorzystać je w całości. Zatem kręcę kierownicą w lewo i prawo, raz za razem. Wreszcie w połowie dajemy pełnym ogniem. Przyspieszenie jest kosmiczne. Jeździłem ponad 500 konnymi autami, ale nie mogę porównać tego z niczym innym. Dla ustalenia faktów — pierwsza setka w tym „ledwie” 210 konnym modelu pojawia się już po 2,8 sekundy! Cóż, baaardzo blisko Veyrona. Porsche 911 Turbo potrzebuje na to jakieś pół sekundy więcej czasu.Zresztą, przyspieszanie nawet przy 100 km/h robi podobne wrażenie. Kopniak w głowę. Ciężko powiedzieć, czy bardziej cieszą redukcje, czy wbijanie wyższych przełożeń. Wrażenie niesamowite. Ale, nie tak jak — zakręty! (...) Jest takie jedno miejsce na Torze Poznań, które nazywa się Baba Jaga. Nigdy nie sądziłem, że zdołam wjechać w niego przy blisko 200 km/h, a w najwolniejszym momencie będzie 130 km/h. (...) W tym konkretnym miejscu w Wielkopolsce naprawdę ciężko pojechać szybciej. Chyba, że dysponujesz bolidem F1
No to jak, jesteście gotowi? To zapraszamy. Na początek tory i terminarz.

[IMG][/IMG]

Wkrótce więcej informacji
Gared jest offline  

Ostatnio edytowane przez Gared : 07-07-2017 - 11:29
Rating: 69770 | Skill: 7.38 | OpenRating: 1247
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2017, wakacje

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

161 osób online
159 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy