Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

Konferencja po donington nGT

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-06-2006, 10:54   Post #1 (permalink)
Awatar simon999
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 6.372
Konferencja po donington nGT

W czwartek, 1 czerwca 2006 odbyła się kolejna eliminacja w klasie nGT. Tym razem kierowcy rywalizowali na torze Donington w Anglii. Do wyścigu przystąpiło 19-stu kierowców. W sesji kwalifikacyjnej, która odbyła sie na wilgotnym torze PP zdobył Mariusz "camer" Chamera - 1.32.876, drugi czas wykręcił Paweł "Gofer" Gołda - 1.33.090 a trzeci Patrick "czarny" Belliot - 1.33.198. Niestety z rozmaitych względów wyścigu nie ukończyło aż 7 kierowców. Dla takich sław jak: Piotra "Karas" Karasiewicza, Artura "Mlod" Mlodzinskiego czy wspominanego juz wcześniej Patricka "czarny" Belliota wyścig w Wielkiej Brytanii był nieudany.

Po zawodach, na konferencji prasowej udało mi się dobrze ustawić dyktafon i nagrać dla portalu PRS wypowiedzi zawodników na pytania zadawane przez dziennikarzy.

Mariusz 'camer' Chamera

Cały weekend w Anglii był dal Ciebie udany, najpierw PP i potem zwycięstwo. Szczęście czy ostry trening?

"Sporo ćwiczyłem, głównie w wozie klasy GT, ale to oczywiście zaprocentowało przy jeździe w klasie nGT. Jeśli chodzi o zwycięstwo w wyścigu to jednak dopisało szczęście, bo na 14 min do końca dopadł mnie mlod (w vertigo) i dla mnie juz było jasne, ze p1 wymyka mi się z rak. Jednak dzięki jego problemom technicznym dojechałem na 1szym miejscu."

W klasyfikacji generalnej zajmujesz 3 miejsce. Czy to oznacza, że poważnie myślisz o tytule mistrza?

"Chyba większość osób myśli o jak najlepszym miejscu, ja myślę o p1 - to jasne . nGT traktuje trochę bardziej lajtowo niż GT, ale przecież jeszcze nie mam mistrzostwa tej klasy w dorobku, wiec milo by było, jakby się udało."

Morgan ustępuje osiągom F360 czy Porsche. Przy Twoim prowadzeniu auta różnicy tej nie widać. Jak to robisz?

"Pewnie to te ponad 11 000 lapów, które przejechałem w GTR (uśmiech)."




Lukasz 'luk' Bukowski

Już na początku wyścigu spadłeś na koniec stawki. Co się stało?

"Hamując do T3 przestraszyłem się, że Gofer we mnie wjedzie i sam niepotrzebnie wypadłem. W nerwach popełniłem jeszcze jeden błąd i spadłem na ostatnie miejsce."

Czy myślisz, ze gdyby nie problemy na początku wygrałbyś?

"Ciężko powiedzieć. Napewno walczyłbym o zwycięstwo bo straciłem sporo czasu, a przebić się do przodu to tez nie było takie proste. Ale czy bym wygrał... nie ma co gdybać."

W Brnie byłeś pierwszy, w Donington drugi. Oznacza to chyba, ze na Belgijskim torze SPA tez celujesz w top 3. Mam racje?

"Jak najbardziej. Przede wszystkim zależy mi, żeby przyjechać przed Goferem i Leonem i znów odrobić trochę punktów. Ale muszę też uważać na kolegę z teamu - Camera - bo depcze mi po piętach (uśmiech). Oczywiście chciałbym wygrać ale szczerze mówiąc nie wiem czy przed środa w ogóle zasiądę do GTRa bo zaczęła się sesja na uczelni i kompletnie nie mam na to czasu."



Mariusz 'Leon' Lebioda

Startowałeś z odległej dziewiątej pozycji a jednak udało Ci się przedrzeć do top 3.

"Rzeczywiście kwalifikacje nie były dla mnie zbyt pomyślne. Postanowiłem, że pojadę w miarę możliwości szybko i bezbłędnie, ale trzeba przyznać, że awans do top 3 ułatwili nieco rywale."

Pod koniec wyścigu doskoczyli do Ciebie Szymon "simon999" Stróżyński i Paweł "Gofer" Gołda. Wynikiem twojej malejącej przewagi były błędy czy zbyt asekuracyjna jazda?

"Końcówka wyścigu była dla mnie bardzo emocjonująca. Jechałem już na mocno zużytych oponach, więc samochód bardzo ślizgał się na zakrętach. W takiej sytuacji niestety bardzo łatwo popełnić błąd, co niestety mi się przydarzyło."

Zajmujesz ex aequo pierwsze miejsce z Pawłem "gofer" Gołdą w generalce klasy nGT. Zapowiadają się duże emocje w walce o mistrzostwo.

"Szczerze mówiąc podstawowym celem w wyścigu w Donnington było dojechanie do mety przed Goferem i odrobienie straty punktowej .Walka o tytuł mistrzowski na pewno będzie ciekawa i emocjonująca, bo jak wiadomo w stawce mamy wielu świetnych kierowców, którzy powalczą o każdy punkt w generalce."



Największym pechowcem weekendu był Jacek "Dybens" Dybowski. Może o całym zdarzeniu opowie sam zawodnik.

Wyścig na torze Donington zaliczyłbyś do udanych gdyby nie ostatni lap. Powiedz nam co się stało?

"Tak można tak podejść do tego wyścigu był dla mnie bardzo ciekawy dużo się działo przez dwie godziny. Naprawdę sporo się napracowałem i było fajnie .Mimo że złapałem karę S&G to było dosyć wysoko w końcówce ale zaszło tam do kontaktu z jednym z zawodników zdublowanych i praktycznie ostatnią prostą kończyłem na wstecznym. Dosyć niecodzienne zdarzenie i dla mnie dosyć stresujące ,mimo że podchodzę do zmagań NGT z innym nastawieniem mianowicie na walkę. No na razie się nie zawiodłem i zbytnio się nie nudzę .
Co do samego zajścia ? Nie chce go komentować! nawet jestem zdziwiony że ktoś mnie o to pyta. Może dlatego że była to niecodzienna kolizja ale ....było minęło i trzeba o tym zapomnieć bo to ma być dobra zabawa a nie jakieś zgrzyty. Były przeprosiny, przyznanie się do winy ale (nieoficjalne) ?! i tylko tutaj można by było coś namazać ale po co?
Korzystając z okazji jak napisałem że się dziwie zainteresowaniu.. ponieważ nie było chętnych kierowców z naszej ligi a jest ich trochę żeby ocenić ten incydent i podzielić się swoją opinią w tej sprawie. Dobrze że mamy sędziów którzy to mogą zrobić ale to nie miało tak funkcjonować.
Ja raczej staram się dawać swój głoś w jakimś nieporozumieniu lub konflikcie na torze (nie zawsze trafiony) ale o to chodzi o to żeby dzielić się poglądami a nie to mnie nie dotyczy więc co mnie to obchodzi?."

W ramach przypomnienia w lidze GTR wszystkie zdarzenia na torze oceniane są przez samych zawodników. Dopiero gdy nie ma odzewu od 'driverów' sędziowie zabierają się za ocenę danej sytuacji.
simon999 jest offline  




Rating: 71017 | Skill: 8.13 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
donington, konferencja, ngt

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

230 osób online
229 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator