Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

Magny-Cours - Zwycięzcy GT2

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 06-04-2006, 18:46   Post #1 (permalink)
Awatar Quelxes
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Londyn
Postów: 3.679
Magny-Cours - Zwycięzcy GT2

Jarosław 'dragoo' Nowicki po doskonałej jeździe wygrał drugi w tym sezonie wyścig w klasie GT2. dragoo już na sesji kwalifikacyjnej pokazał, że jest świetnie przygotowany do tego wyścigu 'wykręcając' czas, który zapewnił mu pierwsze pole startowe. W wyścigu tylko potwierdził swoją najwyższą formę nie oddając prowadzenia nawet na chwilę, a do mety dojechał pokonując 81 okrążeń z przewagą jednego okrążenia nad drugim zawodnikiem. Na drugim miejscu uplasował się Dariusz 'IceMan' Bartoszek, który startował z drugiej pozycji, a trzecie miejsce na podium obstawił Paweł 'Gofer' Gołda, startując z trzeciej pozycji. Jak widać już kwalifikacje pokazały nam kto jest najlepiej dysponowany przed tym wyścigiem, a potwierdził to tylko fakt, że czwarty kierowca dojechał ze stratą jednego okrążenia do Gofra. Podczas wyścigu na torze Magny-Cours mogliśmy oglądać bardzo dużo 'ścigania' przez co kierowcy cały czas przetasowywali się zmieniając swoje pozycje, jedyny wyjątek stanowi tu zdobywca pierwszego miejsca. Niestety byli również pechowcy, którzy nie ukończyli wyścigu, w trzech samochodach nie wytrzymały silniki, a dwóch kierowców musiało zjechać do boksów ze względu na wykrycie nieprawidłowości w ich samochodach. Te dwa przypadki spowodowały iż organizatorzy wyścigów serii GTR postanowili dokładniej przyjrzeć się przygotowaniu nie tyle samych kierowców ale zespołów. Zapowiedziano baczne zwrócenie uwagi na stosowanie się do wszystkich zasad regulaminu, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji.
Tuż po wyścigu odbyła się krótka konferencja prasowa i udało nam się zadać kilka pytań pierwszej trójce.
Moje gratulacje dla zwycięzcy. Kwalifikacja to wywalczenie pole position. Wyścig to prowadzenie od startu do mety i jedno okrążenie przewagi nad drugim kierowcą. Czemu zawdzięczasz tak świetną formę?
dragoo: Po pierwsze, musze przyznać, że absolutnie nie spodziewałem się miejsca na pudle, a co dopiero pierwszej lokaty. Rzeczywiście, przez cały wyścig ani razu nie straciłem swojej lokaty, choć w pewnym momencie, podczas pitstopu przewaga nad drugim kierowcą zmalała do kilku sekund - było blisko
Jestem niesamowicie szczęśliwy, gdyż to moje pierwsze zwycięstwo. Muszę przyznać, że treningi potraktowałem nieco po macoszemu, aczkolwiek te kilkanaście... no, może kilkadziesiąt okrążeń przed wyścigiem mocno mi pomogły. Miałem możliwość testowania nowego ustawienia wozu i to chyba właśnie jemu (setup'owi) zawdzięczam zwycięstwo. Chciałbym przy tej okazji podziękować dublowanym kierowcom za bardzo ładne zachowanie, no, może z kilkoma wyjątkami, oraz pozostałej dwójce, z którą będę zmagał się w kolejnym wyścigu.

Gratuluję drugiej, wysokiej pozycji. Na samym początku wyścigu nawiązałeś walkę z dragoo. Czy niewymuszone błędy stały się powodem utraty szans na najwyższe miejsce podium?
IceMan: Tak, próbowałem walczyć i mogło być ciekawie, niestety minimalny kontakt miedzy nami, wręcz otarcie lakieru na nawrocie spowodował, że cudowny bolid jakim jest Lambo, postanowił wykonać piękny piruet - obrót o 180* niczym nawrotka na ręcznym. Po tym zdarzeniu tylne opony słabiej już trzymały i jechałem troszkę ostrożniej, myśląc raczej o utrzymaniu drugiej pozycji, która też daje awans do GT1.
Gratuluję miejsca na podium. Na samym początku sporo wrażeń zapewnił ci Marek 'smejki' Smejkal, a później to już walka o drugie miejsce z IceMan'em. Zabrakło troszkę szczęścia czy może IceMan okazał się być lepiej przygotowany?
Gofer: Wyścig od początku był bardzo emocjonujący. Po błędzie, który popełniłem na drugim okrążeniu spadłem na odległe miejsce i musiałem się przebijać do przodu. Po łatwym wyprzedzeniu kilku kierowców trafiłem na smejki'ego, który okazał się wymagającym przeciwnikiem. Walka z nim była naprawdę bardzo ciekawa. Mijaliśmy się nawzajem kilka razy, mieliśmy równe tempo. Rozstaliśmy się dopiero chwilę po pierwszym pitstopie. Później spotkałem IceMan'a, który był ode mnie szybszy ale jechał na 3 pitstopy. Szanse na wyprzedzenie go miałem tylko w wypadku jego błędu, który przytrafił mu się w końcówce wyścigu. Niestety miał on wsparcie ze strony kolegi z zespołu - dragoo, który był na prowadzeniu i miał nad nami okrążenie przewagi. Muszę przyznać, że na ten wyścig byłem słabo przygotowany. Właściwe treningi zacząłem dopiero na 3 dni przed wyścigiem i mimo, że IceMan też nie był w najwyższej formie, nie udało mi się z nim wygrać.
Zajęcie miejsca w top3 zapewnia Wam możliwość startów w wyścigu GT1. Już teraz pokazaliście, że świetnie sobie radzicie na tym torze. Jak oceniacie swoje szanse w najbliższą niedzielę?
dragoo: Mogę powiedzieć jedno... to nie będzie lekka przeprawa. Czasy eliminacyjne pokazały, kto tak naprawdę będzie torował sobie drogę do sukcesu - na pewno to nie będę ja. Jest wielu wspaniałych kierowców, którzy na pewno tak łatwo nie oddają miejsca w TOP5. To właśnie miejsce w tym przedziale usatysfakcjonowało by mnie maksymalnie w wyścigu GT1.
Takie są moje przewidywania, jednak jak będzie naprawdę to pokaże czas. Ja w każdym bądź razie będę walczył na tyle na ile pozwoli samochód i forma.

IceMan: Jeśli uda mi się zapanować nad nadmiernym zużyciem opon to myślę, że TOP5 jest możliwe. Ale póki co wciąż się uczę jazdy na zdartych oponach, bo tył Lambo w takiej sytuacji potrafi mocno zaskakiwać (śmiech). Natomiast jeśli nadal będę popełniał głupie błędy jak do tej pory to raczej druga piątka albo i niżej.
Gofer: W wyścigu GT1 pojedzie zbyt wielu doświadczonych kierowców aby myśleć o powtórzeniu wyniku z GT2, ale na pewno będę walczył o miejsce w pierwszej dziesiątce. Przy dobrej taktyce i szybkiej jeździe jest to całkowicie realne, zwłaszcza, że bardzo lubię ten tor.
Czy uważacie, ze przejechanie jednego wyścigu na Magny-Cours może Wam dać jakąś przewagę w drugim?
dragoo: Nie sądzę aby miało to jakikolwiek wpływ na losy kolejnego wyścigu. Każdy z kierowców z pewnością przejechał, bądź przejedzie dziesiątki okrążeń, by jak najlepiej przygotować się do zmagań. Choć z drugiej strony przejeżdżając te 80 lapów, mamy pewien zapas i nadwyżkę okrążeń nad kierowcami GT1, a już na pewno mamy dobrze przygotowany setup Więc i pewnie jakieś plusy się znajdą...
IceMan: Hmmm, no nie wiem, odciski na tyłku itd. itp. po GT2 mogą przeszkadzać (śmiech). 2h15min to strasznie dużo jak dla mnie i drugi taki wyścig to duże obciążenie fizyczne i psychiczne (starość nie radość - śmiech). Ale jakieś doświadczenie na pewno się przydaje, szczególnie mi, bo to mój pierwszy sezon w GTR i dopiero uczę się jeździć tym dziwnym autem, i uczę się torów, tak więc powinno być coraz lepiej (śmiech).
Gofer: Oczywiście, że tak, ale nie można zakładać, że pozostali zawodnicy nie trenowali na długich dystansach. To, że przejechaliśmy już pełen dystans w GT2 może nam pomóc, jednak nie gwarantuje to sukcesu, tylko płynną jazdę. Jedynym handicapem jaki mamy jest to, że my już znamy miejsca, gdzie najlepiej wyprzedzać, a gdzie lepiej odpuścić.
Najlepszej trójce z GT2 bardzo dziękuje za udzielony wywiad, a wszystkim startującym w niedzielnym wyścigu GT1 życzę powodzenia.
Quelxes jest offline  
Rating: 18928 | Skill: 9.15 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
gt2, magnycours, zwycięzcy

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator