Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

Przed wyścigiem na torze Estoril

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-04-2007, 19:43   Post #1 (permalink)
Awatar Quelxes
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Londyn
Postów: 3.679
Przed wyścigiem na torze Estoril

Już za parę dni odbędzie się czwarta eliminacja mistrzostw FIA GT w klasach nGT i GT na torze Estoril. Jako, że testy na tym torze trwają już od dłuższego czasu, zawodnicy zdołali wyrobić sobie na jego temat opinie. Zgodnie twierdzą, że tor jest ciekawy, lecz dość trudny i bezlitosny dla opon, które w opinii co niektórych kierowców ‘topią się’ podczas jazdy. Te elementy mogą sprawić iż wyścig okaże się jeszcze ciekawszy i bardziej emocjonujący niż poprzednie. Szefowie teamów i mechanicy już od paru tygodni starają się odpowiednio ustawić samochody, a osobom odpowiedzialnym za strategie pojawiają się pierwsze siwe włosy. Jazda na jeden stop jest praktycznie niemożliwa (może znajdzie się jakiś kamikaze), raczej w grę wchodzą 2, a możliwe, że nawet 3 pit stopy. Wszystko będzie zależało od pogody na wyścig. Oby tropikalne upały omijały Estoril z daleka.


Korzystając z okazji nagraliśmy przejazd Kamila Niemczuka w jego BMW M3 GTR.





Komentarz do filmu:

Linię s/m przekraczamy na szóstym biegu z prędkością przekraczającą 230 km/h. Pod koniec prostej, tuż przed rozpoczęciem hamowania osiągniemy niecałe 250 km/h. Ostre hamowanie do T1 z 6 do 2 biegu. Spokojnie przyśpieszamy – T1 potrafi czasami zaskoczyć – do trójki by ‘złożyć’ się w T2, w którym delikatnie odpuszczamy gaz, po czym ponownie dociskamy go do dechy. Do T3 zbliżamy się już na ‘czwórce’. Mocne hamowanie do ‘dwójki’, przy czym w tym wypadku punkt hamowania należy dobrać tak, by zakończyć je będąc już głęboko w zakręcie. Wychodząc z Lamy możemy dość mocno docisnąć gaz, jako że mamy dość sporo miejsca do lewego kerbu. Curva VIP to jak by dwa zakręty w jednym, więc w jego pierwszej części dobrze jest trzymać się z dala od wewnętrznego kerba, by móc przyciąć w drugiej części i tym samym wcześniej zacząć przyśpieszanie - cały zakręt pokonujemy na drugim biegu. ‘Cegła na gzie’ aż do Parabolica Interior, gdzie czeka nas ostre hamowanie z 5 biegu. Parabolice pokonujemy na 2 biegu w pierwszej części zakrętu by dość odważnie przyśpieszać w jego drugiej części. Wychodząc z niej powinniśmy już na 3 biegu z gazem w podłodze. ‘Czwórka’, i ostre hamowanie do Orelha. Łatwo jest tu minąć punkt hamowania i delikatnie przestrzelić ten zakręt, na szczęście pobocze jest w tym miejscu bardzo szerokie. Orelhe pokonujemy na 2 biegu, po czym zbliżając się do T8 wrzucamy 3 i na tym biegu, delikatnie odpuszczając gaz pokonujmy Curva 8. Zdecydowane hamowanie i redukcja do drugiego biegu w celu pokonania Gancho i Curva 10. Wychodząc z T10 musimy delikatnie obchodzić się z gazem, jako że w tej części toru błędy nie są wybaczane. Kolejny jest Esses, który pokonujemy na ‘dwójce’ i od tego momentu możemy już zacząć przyśpieszać w celu osiągnięcia jak najlepszej prędkości na prostej startowej. W Parabolica Ayrton Senna wchodzimy na ‘trójce’, by ciągle przyśpieszając na wyjściu wrzucić czwarty bieg i podążając w stronę słońca osiągnąć czas poniżej 1:41 (śmiech).
Quelxes jest offline  
Rating: 18928 | Skill: 9.15 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Fanatec CSR Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
estoril, przed, torze, wyścigiem

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator