Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

[rfactor - GT3 2014] - Algarve - recap

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 02-09-2014, 23:37   Post #1 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

[rfactor - GT3 2014] - Algarve - recap

AUTODROMO INTERNATIONAL DO ALGARVE


01.09.2014r - poniedziałek

CZWARTA RUNDA MISTRZOSTW GT3 NA SIMRACING.PL

2 wyścigi x 40 minut



Time to go GREEN !

Na portugalskim obiekcie pod Portimao tempo od samego początku nadawały bulgoczące silniki made in USA. Chevrolety Coervette prowadzone przez odpowiednio Nikodema 'Niko' Wiśniewskiego, Marcina 'kobe' Skrzypczaka, Rafała 'enzet' Pussego, Piotra 'rosomak' Morawca i Mariusza 'Onslow' Szeląga. Best of the rest okazał się duet z Qjaw, Adam 'Adakar' Karkuszewski i debiutujaca w GT3 Justyna 'tina' Kamińska.


Kobe attack!

Start przebiegał bezkolizyjnie do drugiego nawrotu. Onslow po przegraniu startu z Adakarem, próbował się odegrać; przestrzelił jednak punkt hamowania i zachaczył pomarańczowego Chevy Rosomaka. Szeląga postawiło bokiem i Bartek Maciak miał dużo szczęścia w swoim BMW, że nie zakończyło się to frontalnym uderzeniem po wewnętrznej.


Brak doświadczenia ? Stres ? Onslow spinuje w T2


...inna liga


Adam, move over cause lady coming through

Cztery pozostałe Corvetty na czele podzieliły się na pary, kobe i Niko na czele, rosomak i enzet kawałek z tyłu. Adakar prowadził grupkę "nie amerykańskich aut", majac za plecami tinę, Maćka 'mastablasta' Paśnickiego (Aston) i Bartka 'Gripman' Zawidzkiego (BMW). Układ szybko się zmienił, masta przed tiną i Adakarem, jednak jechali podobnym tempem z racji obranej strategii. Gripman miał trudności z utrzymaniem tempa i zaczynał odstawać. Na 11 okrażeniu Adakar zaliczył Connection Lost.


Walka poza TOP10 nie należy do nudnych


Środek stawki: Nawmar, Koguciuk, Shpon i Bryczek


Pussy i Morawiec - ciasno ale z respektem


Tak mogło wyglądać podium wyścigu. "Przeżyje" tylko Masta

W połowie wyścigu, jak to maja w zwyczaju kierowcy amerykańskich aut, rozpoczęli zjazdy do boksów. Nikodem był wyraźnie przed kobe przed swoim pit stopem. Kobe zjeżdżający jedno okrążenie później wyjechał side by side z Niko na dojeździe do T1, jednak kierowca Feeder Sport Poland musiał ratować się poszerzeniem zakrętu aby nie doszło do kolizji, tracąc tym samym pozycję. Od tego momentu Ci dwaj kierowcy rozpoczynają piorunującą szarże w górę stawki, mijając jak pociąg TGV kolejnych rywali, oszczędzających opony i paliwo.


To nie był największy problem Nawmara. Na ostatnim okrążeniu skończy się paliwo


Debiutujący Janusz Jano w połowie wyścigu złapał dobre tempo


Na 110% - kobe tuż po wyjeździe z boksów odzyskuje P1 po błędzie Niko

Bez zjazdu do boksów na czele stawki pozostawała tina, która wyprzedziła mastę i podróżowała tempem około 2 sekundy gorszym od goniących ją Chevroletów. Buforem dla nich miał być jeszcze Michał Byrczek i Grzegorz Koguciuk, którzy także nie zjechali do mechaników. Niestety tina przesadziła z narzuconym tempem i nie wytrzymała przednia lewa opona w jej Audi. Ostatnie dwa okrążenia zdecydowała się pokonać na feldze, aby nie tracić cennych sekund w boksach, ratując prawie podium w Silver Cup.


Masta mówi: DOŚĆ!


Bartek Maciak nie mógł się odnaleźć w R1


Przebita opona niszczy świetny debiut tiny w GT3

Kobe i Niko nie zdołali dogonić masty, który na mecie miał ledwie 8 sekund przewagi, z przeszło 30 jaką zyskał po zjazdach szybszych rywali. Na trzecim miejscu w Pro Cup zameldował się kolega zespołowy kobego z Team VRS, rosomak. W Silver Cup wygrał bez sprzecznie Nikodem przed debiutującym Mariuszem Szelągiem, który przebijał się z końca stawki, po swoim błędzie na pierwszym okrążeniu. Trzecie miejsce wywiózł Kamil 'Cortez' Wierzbowski, wyprzedzając tinę na ostatnim okrążeniu.


Aston Martin ponownie najszybszy

Gratulacje dla zwycięzców i wszystkich, którzy ukończyli rywalizację.

REPLAY WYŚCIGU NUMER 1 - ALGARVE:
http://files.simracing.pl/pub/01_Sym...Algarve_R1.Vcr


Wyniki wyścigu w klasie PRO


Wyniki wyścigu w klasie SILVER
Adakar jest offline  

Ostatnio edytowane przez Adakar : 03-09-2014 - 10:13
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 00:44   Post #2 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 08:43   Post #3 (permalink)
Awatar barthezz
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Skąd: Łódź
Postów: 681
Adam, drugi wyścig na Slovakiaringu ukończyłem na 10-tym miejscu w generalce. Więc powienienem mieć punkt więcej.

Co do mojego zdjęcia to ten tor jest taki zakręcony, że kuwiałem zajrzeć do mapy.
barthezz jest offline  
Rating: 11351 | Skill: 2.85 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 08:50   Post #4 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

A faktycznie - przynajmniej ktoś to czyta i sprawdza
Wpisalem 1 pkt Grześkowi. Jak wrócę do domu to poprawię
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 09:09   Post #5 (permalink)
Awatar barthezz
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Skąd: Łódź
Postów: 681
Adam, bardzo fajnie się to czyta. Tym bardziej, że zostało o mnie wspomniane. Pamiętaj o recapie Slovakiaring 2.

Wysłane z mojego LT18i przy użyciu Tapatalka
barthezz jest offline  
Rating: 11351 | Skill: 2.85 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 10:11   Post #6 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Wiem i jeszcze zapowiedz Norda muszę wymielić
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-09-2014, 12:42   Post #7 (permalink)
Awatar knooger
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 685
Cytat: Napisał Adakar Zobacz post
A faktycznie - przynajmniej ktoś to czyta i sprawdza
Wpisalem 1 pkt Grześkowi. Jak wrócę do domu to poprawię
W rodzinie nic nie ginie
knooger jest offline  
Rating: 26451 | Skill: 5.81 | OpenRating: 0
Logitech G25
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2014, 01:10   Post #8 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

AUTODROMO INTERNATIONAL DO ALGARVE


WYŚCIG NUMER DWA



Wzorowy wężyk przed startem drugiego wyścigu

Drugi wyścig to jak zwykle odwrócona kolejność czołowej dziesiątki z pierwszego wyścigu. Całą stawkę prowadzi Karol 'Shpon' Melech i Krzysztof 'Zenon' Migut. W drugiej linii Grzegorz 'knogger' Koguciuk i Onslow. Dalej Byrczek, Pussy, Morawiec, Wiśniewski, Skrzypczak i Paśnicki. Z końca stawki startował Adakar po CL'u w R1 i Paweł 'modlicha' Wojdyło, któremu mechanicy jednak zreanimowali auto i był w stanie pojechać.



Można tak ... i tak

Pierwsze skrzypce tuż po komendzie startu, przejmują jak zwykle Corvetty. Three i four-wide na prostej tuż przed ciasnym T1. Po pierwszym zakręcie na czele, jedyną nie-Corvettą zostaje Shpon w Ferrari. Zaraz za nim są cztery auta made in USA. Knogger i Byrczek niejako oddają pole do popisu czołówce R1, pozostając rozważnie na zewnętrznej T1 i hamując wcześniej, umożliwiając wyprzedzanie i nie wdawanie się w niepotrzebne przepychanki. Porsche Miguta próbuje zostać z czołówką, ale brakuje miejsca i musi sporo poszerzać na wyasfaltowanym poboczu.


Każdy szuka swojego miejsca na torze

Z tyłu dochodzi do niewielkiego kontaktu Janusza 'yano' Jano i Adakara. Janusz mija swój punkt hamowania i próbuje ratować się cięciem przez trawę, niestety natrafia na hamujące Audi, dochodzi do niewielkiego dotknięcia, bez konsekwencji dla wymienionych. Ofiarą zostaje tina, trafiona czarnym pociskiem mknącym przez pas zieleni. Adakar na S2 wjeżdża będąc już na P11, tuż za kolegą zespołowym, który puszcza go przed trzecim sektorem.


tina znowu bez szczęścia

Karol spinuje na L2, tuż za pierwszym zakrętem, a w walce o P1, kobe wyprzedza Szeląga. Jedynym autem stawiającym opór pozostaje Aston Martin Paśnickiego. Zenon i Adakar obaj popełniają bład na hamowaniu pod górę w S3; Porsche spinuje i zatrzymuje się w żwirku, Audi udaje się odhamować na poboczu i kontynuować jazdę za BMW Knoggera. Na tej samej górce, Bartek Maciak w walce z Kamolą zalicza niegroźny spin po lekkim kontakcie na wewnętrznej. Z boksów z nowymi oponami wyjeżdża tina, ma jednak bez mała okrążenie straty, musiała pokonać całe L1 na flaku. Kobe i Nikodem szybko uporali się z Szelągiem i zaczynają uciekać. Za gangiem Corvett i wyjącego Astona podąża już z wyraźną stratą Knogger i Adakar. W S2 błąd popełnia Nikodem, jadąc za szeroko i za szybko w podwójnym prawym. Błąd kosztuje utratę P2 i spadek za Maćka Paśnickiego.


Zenon i Adakar poza trasą


Aston sandwitch

Kolejne okrążenie, w pierwszym sektorze kończy się przepychanką three-wide i kanapką z Astona. W trzecim sektorze, Nawmar kolejny weekend z rzędu doprowadza do kolizji. Próbując wykorzystać walkę Bryczka z Kamolą, próbuje być mądrzejszy od nich obu. Kończy się urwanym spoilerem dla Nawrockiego i przebitą lewą tylną w kujawskim Audi. Michał ma wielkie trudności z opanowaniem auta, ale udaje się wytrwać i dojeżdża do mechaników. Maciek Paśnicki dzielnie broni się w walce o czwartą lokatę, jednak musi na agrafce uznać wyższość Chevroletów, które nie zwracają uwagi na opony czy spalanie. Enough is enough.


Nawmar chciał ugryźć za dużo


kobe is out

Na 10 okrążeniu czołowa piątka Chevroletów wciąż ma siebie na wyciągnięcie ręki. Klasyfikacja wygląda następująco: kobe, enzet, niko, Onslow, rosomak, mastablasta, knogger, Adakar, GripMan. Z wyścigu w między czasie wychofuje się Nawmar, na 11 okrążeniu pech dopada kobego, który uderza w ścianę i kończy rywalizację. Na walce o szóstą lokatę Adama z Grzegorzem, korzysta Bartek Zawidzki. Na trzynastym okrążeniu rozpoczynają się zjazdy. Jako pierwszy decyduje się Niko, Onslow. Rundę później enzet i rosomak. Paśnicki i Adakar mający wciąż na ogonie knoggera zostają na torze.


Wielu miało ochotę na dziesiąte miejsce w generalce


Piętnaste miejsce to jedno wyżej niż szesnaste - powiedział Bartek


Nikodem wraca na P2, ale czy zdąży dogonić Maćka ?

Na 19 okrążeniu stawka wygląda następująco: mastablasta, Adakar, Niko, Onslow, enzet, rosomak, GripMan, tina (!), knogger i Cortez. Tempo goniących Chevroletów jest ok. 2.5 do 3 sekund lepsze od prowadzącej dwójki. Na dwudziestym kółku, w S1, Adakar zalicza kilkusekundowego freeza, to pozwala Nikodemowi natychmiast odrobić pozostałą stratę. Na końcu tego okrążenia Wiśniewski przypuszcza atak i wyprzedza Audi na prostej start-meta. Onslow jeszcze na ostatnim okrążeniu zjeżdża do boksów i oddaje swoją pozycję Zawidzkiegomu w BMW. Wyścig zakończył się pewną wygraną i kontrolowaniem końcówki wyścigu przez Paśnickiego w Astonie. Nikodem mimo piorunującego tempa nie dał rady dogonić lidera. Stracił kilka cennych okrążeń na początku wyścigu, kiedy popełnił błąd i spadł właśnie za mastę. Podium uzupełnił pierwszy raz w tym sezonie Adakar w Audi. To drugie podium dla tego zespołu w drugim weekendzie z rzędu.


... nie zdąży

Gratulację dla zawodników, którzy ukończyli zmagania i zapraszamy po więcej !

REPLAY WYŚCIGU NUMER 2 - ALGARVE:
http://files.simracing.pl/pub/01_Sym...Algarve_R2.Vcr

Wyniki wyścigu w klasie PRO


Wyniki wyścigu w klasie SILVER
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2014, 01:22   Post #9 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Poprawiona tabelka - nieoficjalna
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, algarve, gt3, recap, rfactor

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator