Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

[rfactor - GT3 2014] - Nordschleife - zapowiedź

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 04-09-2014, 20:12   Post #1 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

[rfactor - GT3 2014] - Nordschleife - zapowiedź

NORDSCHLEIFE


15.09.2014r - poniedziałek

PIĄTA RUNDA MISTRZOSTW GT3 NA SIMRACING.PL

1 wyścig długodystansowy - 144 minuty (2,4 godziny)



Challenge accepted


Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia co można by nowego napisać aby zachęcić do startu na takim torze. O tym obiekcie można pisać bez końca, o jego wspaniałej i jednocześnie tragiczniej historii, jak i wpływie na obecne pokolenia miłośników sportów motorowych i współczesne super auta, dla których stał się swoistą "tablicą wyników". The Green Hell, przydomek nadany przez Sir Jackiego Stewarta nie jest przesadyzmem. Ten "kawałek" asfaltu to prawdziwy sprawdzian umiejętności kierowcy. Obiekt łączy w sobie wszystko co najlepsze i najgorsze, zmiany elewacji, super szybkie proste, mocne hamowania, zakręty przez szczyt, hopki przy prędkości kilkuset na godzinę, bardzo szybkie i ciasne S-ki i pochyloną karuzelę z nierówną nawierzchnią, nazywaną też "pralką". Dziewięć minut jazdy, ledwie sześć okrążeń na godzinę przy średnim tempie prawie 200 km/h.


Wyścig i jazda po tym torze jest inna niż cokolwiek innego. 24h LeMans to wyścig "dla dżentelmenów", wyścig wielkich pieniędzy, ograniczonej ilości aut na starcie, walki koncernów. Nord, to jedna z ostatnich ostoi oldschoolowego ścigania wariatów, gdzie Mercedes SLS GT3 staje na starcie przeciwko staremu Oplowi Manta czy pucharówce Renault Clio, wraz z ... klikuset innymi autami. Na starcie co roku staje kilkaset aut, w kilkudziesięciu kategoriach. Start odbywa się w trzech grupach za trzema Safety Carami. Już po kilku kółkach zaczyna się festiwal dublowania przy wrzawie ćwierci miliona fanów sportów motorowych. Ten obiekt to jak wyspa Mann dla motocyklistów.

The night. The horror


Cała magia tego obiektu objawia się gdy znika słońce. Wtedy wymagane jest jeszcze większe skupienie, precyzja i doświadczenie. Wielu mówi, że aby nauczyć się na pamięć toru trzeba tu przejechać przeszło 100 okrążeń. Żeby z nim wygrać, trzeba trenować cały czas. Tor potrafi "ugryźć" każdego, nawet najbardziej doświadczonego zawodnika. Zakrętów, sekcji jest tak wiele, że trudno jest utrzymać wysoką powtarzalność czasów idącą w parze z mocnym tempem. Nie raz na każdym okrążeniu popełnia się mniejsze i większe błędy w różnych sekcjach, a błędy tutaj, potrafią być bardzo kosztowne. Wypadnięcie z trasy na Flugplatz czy Aremberg, na piątym biegu, nie należy do najprzyjemniejszych. Górujący nad miastem zamek Nurburg, nie wybacza błędów. Bariery są bardzo blisko toru, nie ma żadnych stref bezpieczeństwa lub szerokich, płaskich kerbów, umożliwiających cięcie czy szerokie wyjścia. Asfalt jest nierówny, auto cały czas skacze, przemieszcza się, nawet przy małych prędkościach.

Ten wyścig to wydarzenie, a przeszło dwu godzinne zmagania, ich ukończenie, potrafią być celem samym w sobie. Na mecie takiego wyścigu, możecie sobie tylko pogratulować. Amerykanie mają Indianapolis, Daytonę, Sebring. Australia ma Mount Panoramę, Europa ma LeMans, Monako, Spa czy Silverstone, jednak nic nie przebije przeszło 150 zakrętów w ciągu 9 minut. Panie i Panowie, przed wami gwiazda wieczoru - Nordschleife.



Życzymy wszystkim powodzenia i do zobaczenia na torze!

PS. Piotrek, w ramach tradycji:


"Going down, party time
My friends are gonna be there too"


__________________________________________________ ______________

Ogłoszenia parafialne:


Adakar jest offline  

Ostatnio edytowane przez Adakar : 04-09-2014 - 21:38
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-09-2014, 21:12   Post #2 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Kilka filmów instruktażowych


Adakar jest offline  

Ostatnio edytowane przez Adakar : 04-09-2014 - 21:36
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-09-2014, 21:36   Post #3 (permalink)
rad
Administrator GT3
Awatar rad
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Postów: 4.003
rad jest offline  


Rating: 43375 | Skill: 5.12 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-09-2014, 22:15   Post #4 (permalink)
Administrator rFactor2
Awatar marek987
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Postów: 1.358

rF2 Gogle i W

Ja od siebie dodam co Tony Brooks powiedział o Nürburgringu:

Cytat: Napisał Tony Brooks
The Nürburgring is the best circuit in the world. It provides such variety and contrast that is resembles a true road circuit. You don't come up to the same stupid corner every minute and a half. The idea - which was the basis of motor racing - was to drive as fast as possible on public roads which, for safety, were closed to the public. Anything else is circus stuff. It's not motor racing.
marek987 jest offline  
Rating: 57396 | Skill: 5.08 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-09-2014, 23:01   Post #5 (permalink)
Awatar byru
 
Zarejestrowany: Jul 2011
Skąd: Jaworzno
Postów: 983

rF2 SMP GT3 2017

Fajna zapowiedź a porównanie "Ten obiekt to jak wyspa Mann dla motocyklistów" mówi samo za siebie o tym torze
byru jest offline  
Rating: 97712 | Skill: 9.89 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-09-2014, 23:32   Post #6 (permalink)
Administrator ACC
Awatar Shpon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 409
Wiem że było ale może ktoś nie widział a warto
Shpon jest offline  
Rating: 29788 | Skill: 4.52 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2014, gt3, nordschleife, rfactor, zapowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f200/rfactor-gt3-2014-nordschleife-zapowiedz-16538/
Dodane przez For Type Data Hits
Forum tematyczne - F1 Online This thread Refback 08-09-2014 22:37 9


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

145 osób online
143 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator