Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor FIA GT

[rfactor - GT32015] Oschersleben - zapowiedź

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor FIA GT Liga rFactor FIA GT

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 15-03-2015, 11:20   Post #1 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Cool [rfactor - GT32015] Oschersleben - zapowiedź




22. marca 2015r - NIEDZIELA

Czwarta i piąta runda MISTRZOSTW GT3 2015 na simracing.pl

2 wyścigi typu sprint 2x40 minut



McDonald w Hotelu popijany Hasseröderem


Motorsport Arena Oschersleben to jeden z młodszych torów w Niemczech. Otwarty ledwie w 1997 roku, nie może równać się historią z Nurburgiem, Hockenheim czy Sachsenringiem, ale zdążył już gościć wiele międzynarodowych serii rangi mistrzostw świata. Mogliśmy tu oglądać FIA GT, WTCC, DTM, Formułę 3, GT Masters czy SBK. Pierwszy zakręt, a właściwie dwa noszą nazwę "Hotel". Zakręt znany z wielu karamboli i zerowej przestrzeni życiowej dla zawodników środka stawki każdego wyścigu. Swoją opinię wyraził jeden z komentatorów EuroSportu podczas relacji WTCC:


"The guy who designed that corner should be taken into a dark room and be beaten"
Człowiek, który zaprojektował ten zakręt, powinien być zmaltretowany w ciemnym pokoju

Faktem jest, że wcześniejsza wersja zakrętu, była szybsza i łagodniejsza, jednak nie dawała żadnej okazji do wyprzedzania, a te przed wynalezieniem KERSów i DRSów wymuszano na mocnych hamowaniach. Stąd przebudowa, gdzie wydłużono prostą startową, robiąc z T1 zakręt pod kątem 90 stopni, wymuszając mocne hamowanie i okazję do wyprzedzania oraz problemy z trakcją na niekończącym się T2.

Inne charakterystyczne miejsca to potrójna szybka sekcja zakrętów w lewo na 3/4 biegu, kończąca się podobną sekcją jak T1/T2. Następnie dojazd do bardzo szybkiej szykany McDonalds z ciasnym wejściem i wyjściem na tylną prostą. Trzeci sektor, tylko z pozoru wygląda na prosty. Szykana Shell, wymaga ciasnego wejścia i stłumienia uślizgu auta na wejściu, aby jak najszybciej odbić do prawej strony na wyjściu na Ammanie. Przed ostatni zakręt, Bauer, to kolejny zacieśniający się łuk, a mimo to pokonywany na 4 biegu. Do Zeppelina hamujemy najpóźniej jak to możliwe, zabierając pod siebie tarkę po zewnętrznej na wyjściu na prostą start-meta. Tor bez miejsca na oddech. Prosta jest naprawdę krótka, nie ma miejsca na odpoczynek i zaraz po dobrym wyjściu, skupiasz się na punkcie hamowania do T1.

W 2014 roku podczas startu wyścigu ADAC GT Masters, w której ścigają się auta klasy GT3, miał miejsce groźnie wyglądający wypadek. Uczestniczyło w nim aż sześć aut, Nicki Thiim wykonał kilka piruetów wokół własnej osi w powietrzu i to wszystko ... przed pierwszym zakrętem, który wydawałoby się jest "stworzony" do powodowania niebezpiecznych sytuacji. Na prostej, tuż po starcie, zachaczyły się dwa auta w środku stawki, stanęły w poprzek toru i rozpoczęło to reakcję łańcuchową.

Poniżej materiał video:

Z innych ciekawostek. W 2005 roku w WTCC wygrał Alex Zanardi. 4 lata po utracie obu nóg w wypadku na torze Lausitzring w serii CART. Oba miejsca są oddalone o ledwie 160km w linii prostej od siebie.


Runda 4. 2015-03-22 20:30 - Oschersleben 40 minut
Runda 5. 2015-03-22 21:20 - Oschersleben 40 minut




Zapraszamy !

Chcesz dołączyć i szukasz niezbędnych plików?
Sprawdz temat: [rFactor GT3 2015 I] Kalendarz + potrzebne pliki

Chcesz być na bieżąco ze zmianami w regulaminie/modzie ?
Sprawdz temat: [rFactor GT3 2015 I] Ogłoszenia administracyjne

Szukasz team-partnera do swojego teamu ?
Sprawdz temat: [rFactor GT3 2015 I] Szukam teamu / kierowcy

Chcesz wyróżnić swoje auto w tłumie i szukasz szablonu ?
Sprawdz temat: [rFactor GT3 2015 I] Sprawy organizacyjne

Mod:
  • SimRacingPL GT3 2015 0.95 | POBIERZ
  • SimRacingPL GT3 2015 0.96 Patch | POBIERZ
  • SimRacingPL GT3 2015 0.97 Patch | POBIERZ
  • SimRacingPL GT3 2015 Shader Fix | POBIERZ



Tor:
  1. 22.03.2015 | Motorsport Arena Oschersleben | SPRINT | 2x40minut || POBIERZ



Inne:


SRPLSync || POBIERZ
  • Program wrzucamy do głównego folderu rFactora. Po uruchomieniu wpisujemy dane logowania i wybieramy z listy rFactor GT. Program automatycznie pobierze moda, tor, ostatnie patche i malowania.
  • Większość aktualizacji powinna być dostępna w kilka-kilkanaście minut po zainstalowaniu na serwerze, jednak nowe tory będą się pojawiać z kilkugodzinnym opóźnieniem - zwykle w ten sam dzień, w godzinach popołudniowych lub wieczornych.
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2015, 13:49   Post #2 (permalink)
Awatar thooorn
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 6.588
Stary Hotel był ok, ale to co z nim zrobili potem to tylko budzi agresję w kierunku pomysłodawców i twórców. Typowy młynek do masakrowania połowy stawki ku uciesze widowni.

BTW, wyścig WTCC z 2005 oglądałem
thooorn jest offline  


Rating: 114324 | Skill: 12.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-03-2015, 18:02   Post #3 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Chciałem tylko przypomnieć, że pit-stop w każdym wyścigu typu sprint jest OBOWIĄZKOWY
Ma to na celu uniknięcie "eko-drajwingu" (m.in. w moim wykonaniu ) z poprzedniego sezonu

Kto nie zjedzie do boksów dostaje DQ
Adakar jest offline  

Ostatnio edytowane przez Adakar : 18-03-2015 - 15:42
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2015, 15:47   Post #4 (permalink)
Awatar Adakar
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: Wloclawek
Postów: 4.236

rF2 SMP DTM 2017
rF2 SMP GT3 2017

Przypominam także, że aby wziąć udział w kwalifikacjach do pierwszego wyścigu należy wyrobić limit 15 okrążęń i uzyskać hot lap w przedziale 107% od najlepszego. W tej chwili "bariera" ustawiona jest ... dość nisko. Czas należy uzyskać DO SOBOTY. TEJ SOBOTY

Aby zgłoszenie było ważne, zawodnik musi spełniać dodatkowo następujące warunki:
Czasy hotlap i konsystencji liczone w zakresie czasowym
2015-03-01 / 2015-03-21
Najlepszy czas okrążenia podczas treningów względem najlepszego czasu z zgłoszeń musi się mieścić w 107% co daje czas 1:34.491 (+06.182)
Podczas treningów przejechać co najmniej 15 okrążeń pomiarowych
Adakar jest offline  
Screw You guys ... I am out of here ...

Rating: 112440 | Skill: 9.70 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-03-2015, 20:27   Post #5 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.595
Limit na chwilę obecną wyrobiony, okupiony wieloma napadami epilepsji. Okrutny tor
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
oschersleben, rfactor, zapowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

477 osób online
475 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator