Szukaj:
PL EN ES
Polecamy




Kalendarz treningów
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor F1 79

F1'79 2010 - Czyli na szczycie łańcucha hardkorowego

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Liga rFactor F1 79 Liga rFactor F1 79

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 13-02-2010, 19:19   Post #1 (permalink)
Awatar groovy
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 2.561
F1'79 2010 - Czyli na szczycie łańcucha hardkorowego

Wiosna... czas kiedy niedźwiedzie wybudzają się z zimowego snu i wychodzą ze swoich nor w poszukiwaniu pożywienia. By tego dokonać muszą przemierzać długie dystanse, często bezskutecznie... W tym samym czasie ludzie z gatunku hardkorosapiens wynurzają się ze swoich basenów olejów silnikowych by szukać nowych wrażeń i adrenaliny. Oni mają nieco łatwiejsze zadanie, ponieważ by znaleźć to czego pragną nie muszą daleko szukać. Wystarczy, że zajrzą do działu Ligi SimRacingPL F1’79.

Tak, tak – to oznacza, że przed nami kolejny, już czwarty sezon w naszych ulubionych potworkach z roku 1979. Tym razem stawiamy na maksymalne „get real”. A co to oznacza w praktyce? Koniec z pieszczeniem się! Koniec z kombinowaniem z dystansem i torami! Teraz każdy będzie musiał zewrzeć poślady i udowodnić, że nie znalazł się tu przez przypadek!






W poprzednich sezonach uważano, że dystans powinno się ograniczać. Uważano, że nikt przecież nie wytrzyma tak długo w tych szatańskich bestiach. Gdy zaś dystans był znacznie mniejszy, słychać było tylko głosy „WIĘCEJ! WIĘCEJ”. Widocznie, mod F1’79 jest jak dobry narkotyk – uzależnia już po pierwszym spróbowaniu. Dlatego też w tym sezonie uznaliśmy, że nie możemy trzymać was na takim głodzie... Zwiększamy dystans do 100%! Koniec i kropka! Jeśli jeszcze tego nie czujecie to pomyślcie… Klaustrofobiczne GP Monaco – 2 GODZINY

Kalendarz. W 2009 były dodatki w stylu Estoril, Detroit z roku 1988, Rouen z 1974 – jednym się podobało, innym nie. Ok, zdania były podzielone. Dając teraz propozycję stworzenia kalendarza złożonego tylko z torów sezonu 1979 wszyscy byli zgodni. Chcecie „get real”? Będzie „get real”. Mam Jednak przykrą wiadomość dla mega-fanów, nie zmieściliśmy bowiem 15`u eventów w kalendarzu. Miejsca było jedynie na 11 GP. A jakie to będą obiekty?
  • 07.03 - Kyalami '79
  • 28.03 - Buenos Aires '79
  • 25.04 - Long Beach '79
  • 23.05 - Interlagos '79
  • 13.06 - Dijon '79
  • 04.07 - Monaco '79
--------
WAKACJE
--------
  • 12.09 - Jarama '79
  • 03.10 - Monza '79
  • 24.10 - Zandvoort '79
  • 14.11 - Watkins Glen '79
  • 05.12 - Osterreichring '79

Jak widzicie, powraca Buenos Aires, Dijon, Monaco (yeah!), Jarama i Monza. Pożegnaliśmy za to Montreal, Zolder, Silver i Hocky.

Kolejna rzecz, drużyny. Niech żyje wolność wyboru! - innymi słowy koniec z ograniczeniami. Każdy łączy się z kim chce bez znaczenia w czym startuje, jaki ma kolor włosów, ile ma lat, ile rąk(macek). Jedyną restrykcją jest to, że można się łączyć w max 3-osobowe drużyny.

A co pozatym?
  • Poprawiony system pieniężny – droższe to, tańsze tamto, sprawiedliwie traktowani kierowcy dołączający w trakcie sezonu
  • Wymóg zaliczenia minimum 30 okrążeń pomiarowych na treningach by móc wystartować w wyścigu
  • Zwiększona ilość pomiarowych okrążeń w sesji kwalifikacyjnej, ale uwaga! Rozbijasz bolid, kończysz jazdę
  • Jeszcze bardziej dopieszczony mod F1’79

Jakie warunki muszę spełniać aby wystartować w waszej hardkorowej lidze? – pewnie zadajesz sobie takie pytanie. Już odpowiadam ...
  • Rating minimum 3000, opłacona składka SRPL i licencja F1’79 lub Superlicencja
  • Mod SimRacingPL F1 1979 w najnowszej wersji
  • Aktualny tor
  • Duuuuuże COJONES

Spoko, spoko, by móc brać udział w treningach potrzebne będą tylko ostatnie trzy rzeczy.

W tym sezonie gwarantujemy równie profesjonalne podejście do ligi jak w sezonie 2009. Co więcej, powracamy do tradycji zapowiedzi, relacji (w tym filmików) z każdego wyścigu. Także, Gentlemen... get rdy 4 wyyywiaaadyyy


Po więcej szczegółów zapraszam do tematów:


A oto co mieli do powiedzenia kierowcy o nadchodzącym sezonie...

Krzysztof Migut
Moje nadzieję przede wszystkim ukończyć wszystkie wyścigi, reszta jest drugorzędna. No i mieć fun.

W nadchodzącym sezonie podoba mi się wszystko, z wyjątkiem systemu pieniężnego, nie jest tajemnicą, że jestem zwolennikiem jednego auta na cały sezon. Jak get real, to get real . Postaram się wybrać taki samochód, żeby wystarczył na maksymalnie dużą liczbę wyścigów; raczej nie będzie to McLaren - szczerze mówiąc, widok 10 takich samych aut na gridzie w zeszłym sezonie był jedną z przyczyn, dla których odpuściłem większość sezonu 2009 - to F1, a nie wyścigi Cup .

Zespół, to oczywiście Ted Strike 'er Racing, jak zawsze. Zapraszam serdecznie starą gwardię - Rochu, a może i Binio się nawróci?

Krzysztof Szczech
Mój debiut w sezonie 2009 miał na celu głównie zapoznanie się ze specyfiką tej ligi i jej klimatem. W sezonie 2010 skupiam się na lidze FIA GT, a w F1'79 zbieram doświadczenie.
W miarę postępowania sezonu będę się starał jeździć coraz szybciej.
Za cel stawiam sobie nie więcej niż 3 DNF i przynajmniej 3 razy top5. Sam nie wiem, który będzie trudniejszy do zrealizowania, ale wszystko wskazuje na to, że nie mogłem trafić do lepszego zespołu
Sezon zapowiada się bardzo dobrze. 100% dystansu wyścigu będzie dla mnie szczególnie trudne, bo nawet świetnie przygotowany mam tendencje do popełniania prostych błędów (już 2 razy pożegnałem się z pewnym podium w lidze CART), ale podejmowanie wyzwania do dla mnie nieodłączna część simracingu. Nowy system pieniężny i swoboda doboru bolidów w zespołach nie robią mi większej różnicy bo za słabo znam te bolidy i będę się zapewne zdawał na wybór bardziej doświadczonego kolegi z zespołu.

Marcin Pawlica
To będzie mój pierwszy sezon w F1'79 więc na początek zamierzam skupić się przede wszystkim na dojeżdżaniu do mety (najlepiej mieszcząc się w 90% dystansu ). Świetnie, że będą same tory z F1'79, jak dla mnie najlepsze rozwiązanie. Cieszę się także, że teamy będą bez restrykcji, zapewne zmniejszy to również liczbę 1-osobowych zespołów.
Jestem bardzo zadowolony z możliwości startu w BioHazard Racing Team. Podziękowania dla Jakusy za skompletowanie tak wspaniałej ekipy .

Matias Estrela
Kiedy otrzymalem pm-ke od Groovy;ego zastanawiałem się całkiem serio, czy w ogóle coś napisaś, bo raczej nic interesującego do powiedzenia nie mam. Ale jak trzeba (trzeba, trzeba! – red.) to mus.
Zdecydowanie wolałbym, żeby liga w tym roku byla rozgrywana w autach z ‘67 roku, ale skoro uparli się znowu zrobić ją na ‘79, no to dooobra, niech będzie . Uczestniczyć mam zamiar, ale wiecie jak to jest z długofalowymi planami kiedy mieszka się z siłą wyższą w postaci zony. Moje oczekiwania są skromne.. Mogę je nawet wymienić w punktach, bo w sumie zawsze mam takie same : 1. dożyć do końca sezonu 2. o ile to możliwe dojeżdżać do mety 3. może czasami jakiś punkcik... To ostatnie to raczej mało prawdopodobne, bo jak mowią źli ludzie, podobno o lasce jeżdżę... Ale co zrobić, każdy musi dźwigać swój krzyż... Dlugość wyścigów mi nie przeszkadza, choć pewnie wpłynie to w znacznym stopniu na frekwencję na mecie. Tory mogą byc, choć gdyby zależało by to odemnie to pewnie kalendarz wyglądałby troszkę inaczej. System pieniężny mi się nie podoba. Zebyśmy się dobrze zrozumieli , nie przeszkadza mi ten konkretny , ogólnie nie podoba mi się, że jest, ale jako, że nic w tym temacie nie da się zmienić, pozostaje się przyzwyczaić i nie zwracać uwagi.
Liczę na dobrą zabawę i walke fair na torze. Mam nadzieję na zdobycie nowych doświadczeć, i że będę mógł wziąć udział w jak największej ilości wyścigów.
Na sam koniec prośba do Adminów. Jak będziecie robić galerię z wyścigów to wrzucajcie też zdjęcia pit-babies, bo teraz to cięgle tylko auta i auta... A tak by było na czym oko zawiesić.

Michał Mroczek
Jeszcze nie wiem na 100% czy będę brał udział w przyszłym sezonie (na pewno postaram się pojechać wyścig inauguracyjna na Kyala (nie żebym coś sugerował ) ),ale wiem,że wszystkie decyzje i założenia na przyszły sezon mi odpowiadają.100% dystansu,teamy bez restrykcji i usprawnienie systemu pieniężnego na pewno zwiększą ilość zabawy i przyjemności płynącej z jazdy w najlepszej lidze na SRPL.

Oscar Kubicki
Owszem biorę udział, ale nie od początku sezonu z powodu bicia ratingu Oczekiwania od ligi.. hmm raczej bardziej oczekuje od siebie większego wysiłku przy treningach i robieniu setupu by w końcu docierać do mety.
Sezon zapowiada się bardzo dobrze, pełen dystans oznacza walkę nie tylko z innymi zawodnikami, ale również z samym sobą by dojechać do mety. Dodatkowo pojawią się nowe zagadnienia, jak "kiedy lub czy w ogóle pitować". Tory tylko z 79 roku napewno dodają smaczku i realizmu do ligi. Teamy bez restrykcji, zwiększy to możliwość wyboru strategi zespołu, bo jeden zawodnik który gorzej czuje się na torze, będzie mógł brać słabszy bolid niż drugi który np myśli o podium. Co do zespołu, jeszcze nie mam zielonego pojęcia gdzie wyląduje . Taktyka na 2010... hmm będę się starał jeździć bolidami które najbardziej czuje, które może nie koniecznie są najszybsze, ponieważ potrzebuje w końcu kończyć wyścigi na mecie, a nie na bandzie.

Radosław Żukowski
Będzie to mój pierwszy pełny sezon w F1 1979, priorytetową sprawą dla mnie będzie dojeżdzanie do mety. Oczywiście będę starał się jeździć jak najlepszym tempem i spróbuję włączyć się do walki o jak najwyższe lokaty.
Podoba mi się pomysł pełnego dystansu, właściwie po dwóch sezonach w FIA GT nie jest to dla mnie jakieś zaskakujące. Przyzwyczajony jestem do dwugodzinnych wyścigów, więc przejechanie 1.5h nie powinno być wielkim wyzwaniem (choć zdaję sobie sprawę z wymagającego moda).
Jeśli chodzi o tory to nie mam zdania, nie znam większości z nich, więc wstrzymam się od wypowiedzi.
Ciężko cokolwiek powiedzieć o usprawnionym systemie pieniężnym, bo przecież nie przedstawiono go jeszcze. W każdym razie, jeśli będzie podobny do tego z zeszłego roku (w sensie, że tylko ceny niektórych bolidów zostaną poprawione) to jak najbardziej jestem za.
Zespoły bez restrykcji wyboru bolidów to dobry pomysł, bo nie ograniczają nas koledzy zespołowi, można samemu dobrać zestaw bolidów na sezon według własnych kryteriów.
Z przyjemnością mogę powiedzieć, że będę jeździł w zespole razem z RafQ i Larusem. Na ten moment nie wiemy jeszcze jak zespół będzie się nazywał. RafQ oczywiście jest aktualnym mistrzem i zapewne będzie starał się walczyć o kolejne trofeum, ja postaram się dotrzymać mu kroku
Taktyka jest taka, żeby sensownie zaplanować wybór bolidów na cały sezon, a później to już tylko trening, trening i trening... No i modły o bezpieczne T1 L1.

Rafał Kucharzyk
W 2009 wszystko ułożyło się dla mnie idealnie dzięki czemu zdobyłem P1 w klasyfikacji generalnej.Jestem realistą i wiem że wynik w nowym seoznie będzie bardzo ciężko powtórzyć.Będe więc bardzo zadowolony jeżeli uda mi się stanąć na podium klasyfikacji generalnej i to sobie stawiam za główny cel w 2010.
Zmiany w regulaminie oceniam bardzo pozytywnie.Tory tylko z '79,nowy usprawniony system pieniężny oraz więcej swobody jeżeli chodzi o organizacje treamów.Wszystkie te zmiany zapewne odświeżą trochę ligę.Co do pełnego dystansu wyścigów mam mieszane uczucia...ale może nie będzie tak źle.
Jeżeli chodzi o zespół to starty planuje wraz z Dawidem Paszkowskim (Larusem) oraz Radkiem Żukowskim (Thuggiem).Myśle że w tym składzie możemy sporo osiągnąć jako drużyna w 2010 roku.Jeżeli chodzi o taktyke to trudno cokolwiek powiedzieć.Tak na prawdę wszelkie kalkulacje rozpoczną się w decydującej - II części sezonu.Do tego czasu po prostu będziemy starać się jechać jak najlepiej w pojedynczych wyścigach niezależnie od bolidu w którym będziemy startować.
Tak więc sezon 2010 zapowiada się bardzo ciekawie.Nie mogę się już doczekac pierwszych treningów i oczywiście pierwszego wyścigu sezonu.

Robert Stanieta
W tym sezonie debiutuję w lidze F1'79.
Jako że brak mi doświadczenia to moje oczekiwania i nadzieje są proste. Dojeżdzac do mety .
Tak naprawdę to ten sezon bedzie dla mnie testowy : tory , bolidy nie wszystkie jeszcze poznałem . O taktyce na razie nie myślę bo i tak będę miał co robic .
Sezon zapowiada sie ciekawie ale dla mnie bedzie bardzo wymagajacy choby ze wzgledu na 100 % dystans .
W tym sezonie skupiam się tylko i wyłącznie na F1'79.
Co z tego wyjdzie ... zobaczymy.

Seweryn Mioduchowski
To już kolejny - chyba 4ty? sezon w lidze F1 79. Liga ta rozgrywana jest na zdecydowanie najlepszym, oczywiście według mnie , modzie do rFactora. Podoba mi sie to , że wreszcie bedzie to dystans 100% , że tory będą tylko z sezonu 79 no i to , że nadal bedziemy śmigać tymi wspaniałymi bolidami Moje oczekiwania są tylko takie by móc wystartować w każdym wyścigu i w każdym zobaczyć mete ,startował bedę razem z dr_aus'em bo dobrze sie spisał w poprzednim sezonie i dobrze nam sie współpracowało. Może troche mieliśmy złą taktykę i straciliśmy bo obaj nie mogliśmy pojechać po 1 z wyścigów - na czym ucierpiała taktyka i finanse teamu , ale w sumie dogadywaliśmy sie i było spoko. Szukam obecnie trzeciego kierowcy do mojego zespołu Nine Inch Nails F1 - wiec chętni pisać na priva ! Mam nadzieję , że ten sezon będzie jeszcze lepszy i chciałbym go ukończyć w top10 .

Tomasz Kozdroń
Nazywam sie Phantom kierowca i chcę przedstawić swój życiorys. Mam koła, mam gaźnik, bolid drewniany, kierownica zepsuta, jak ja to powołu mówię zmieniła miejsce się kręcenia się.
Uważam, że liga F1 79 jest najlepszą ligą na portalu i myślę, że w nadchodzącym sezonie 2010 taką
pozostanie. Mam nadzieję, że do ligi zgłosi się jeszcze więcej kierowców niż to było dotychczas,
co zapewni jeszcze większy fun. Powiększenie dystansu do 100% jest dobrym krokiem w stronę realizmu,
chociaż spowoduje więcej dnfów. Tory tylko z 79 roku to kolejny krok w stronę get reala, jednak trochę szkoda, ponieważ jest wiele swietnych torów z epoki.
Życzę wszystkim miłej zabawy w nadchodzącym sezonie. Dziękuje bardzo Państwu.

Tomasz Sobański
Sezon 2010 będzie dla mnie wyjątkowy z wielu powodów.
Po pierwsze primo w przerwie zimowej powiększyła mi się rodzina, a co się z tym wiąże nie byłem w stanie poświęcić tyle czasu na przygotowania do sezonu.
Po drugie primo będzie to mój pierwszy pełny sezon w F1'79, więc śmiało można określić mnie jako debiutanta, pomimo kilku startów w ubiegłym sezonie.
Po trzecie primo-ultimo będzie to mój pierwszy pełny sezon na SRPL
Moje oczekiwania na ten sezon to przede wszystkim dojeżdżanie do mety co nie będzie proste ze względu na wydłużenie dystansu wyścigu. Co do pozycji, w którą mierze to będzie to uzależnione od tego w ilu wyścigach w trakcie sezonu będę się mógł pojawić na gridzie. W kwestii teamu cały czas trwają negocjacje z moim agentem i na dzień dzisiejszy moge tylko powiedzieć, że na pewno będę się ścigał w F1'79
Zmiany w porównaniu z 2009 rokiem mam nadzieje, że będą szły "ku lepszemu". Jedyne co mnie niepokoi to zwiększenie opłat za licencje F1 do 3000pkt. Dochodzą mnie słuchy, że niektórzy koledzy nie wyrobią się z "budżetem" i nie pojawią sie na starcie do pierwszego GP. Taktyka, jaką mam zamiar obrać jest bardzo prosta. Wystartować-dojechać-najlepiej wygrać . Tak na poważnie to będzie to uzależnione od teamu i poki co jeszcze nie czas na to. Zamierzam się skupić przede wszystkim na jeździe.
Bardzo podoba mi się wydłużenie dystansu i fakt, że będą tory tylko z 1979 roku, no i teamy bez restrykcji.
Do zobaczenia na torze .

Tomasz Wadas
Jeśli tylko czas i sprzęt dopisze to żadnego wyścigu w 2010 nie przepuszczę. Sprawa teamu jest jeszcze otwarta. Jedno jest pewne: w pierwszym wyścigu wystartuję Williamsem albo Shadowem ale raczej Ferrari. Choćby dlatego, że jeszcze nie startowałem Renault w żadnym Grand Prix.
Co do zmian w regulaminie to wszystko mi odpowiada....bardzo. F1'79 Forever!
groovy jest offline  

Ostatnio edytowane przez groovy : 20-03-2010 - 15:13
Rating: 54326 | Skill: 10.77 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2010, 23:33   Post #2 (permalink)
Awatar majeklth
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Postów: 1.376
Nikt nie komentuje?Czyli w przyszłym sezonie groovy sam będzie się po torze ścigał ze swoim cieniem...? Gratz mistrza groov

Mój misterny plan startów w przyszłym sezonie niestety się rozp...ił w zderzeniu z rzeczywistością...

Mimo wszystko,życzę świetnego sezonu,mnóstwa czystej walki na torze i oprawy godnej najlepszej ligi na portalu

PS.
Cytat:
Spoko, spoko, by móc brać udział w treningach potrzebne będą tylko ostatnie trzy rzeczy.
Chyba tylko 3 pierwsze rzeczy,chyba,że fotka cojones zastąpi 3k ratingu i licencje F1 79

Edyt: do walentynków to jeszcze 22 minuty zostały.
majeklth jest offline  


Rating: 6658 | Skill: 1.76 | OpenRating: 682
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2010, 23:36   Post #3 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.315
Cytat: Napisał majeklth Zobacz post
Nikt nie komentuje?
Jakieś 99% facetów z tego forum właśnie teraz się Walentynkuje i cojones potrzebują do czegoś innego... nie w głowie im komenty...
SirDuncan jest offline  
25

Skakałem na Flugplatz



Rating: 24459 | Skill: 2.40 | OpenRating: 2965
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-02-2010, 23:59   Post #4 (permalink)
Awatar gawr0n
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Skąd: Katowice
Postów: 1.208
walentynki dopiero za 2 minuty a tak w ogóle to normalnie chłopaki prześcigają się w reklamie lig
gawr0n jest offline  
time to race


“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)

Rating: 19186 | Skill: 12.48 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 21:44   Post #5 (permalink)
Awatar mrmario
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 785
Full dystans to Palm Pikuś Będę trochę padnięty w poniedziałki w robocie. W zeszłym sezonie to były krótkie sprinty
mrmario jest offline  
Rating: 45203 | Skill: 4.20 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 22:08   Post #6 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 11.897

rF2 WEC 2016 GTE
rF2 ALMS 2016 GTE

Cytat: Napisał gawr0n Zobacz post
walentynki dopiero za 2 minuty a tak w ogóle to normalnie chłopaki prześcigają się w reklamie lig
Yep. I dlatego zapowiedź najbardziej wymagającej ligi na portalu ukaże się jako ostatnia

Gared jest offline  
Rating: 69770 | Skill: 7.38 | OpenRating: 1247
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 22:31   Post #7 (permalink)
Awatar groovy
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 2.561
Cytat: Napisał Gared Zobacz post
Yep. I dlatego zapowiedź najbardziej wymagającej ligi na portalu ukaże się jako ostatnia


groovy jest offline  
Rating: 54326 | Skill: 10.77 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Logitech G27 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 22:51   Post #8 (permalink)
Awatar majeklth
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Postów: 1.376
......no fakt,zapowiedzi najnowszego sezonu LVL0 jeszcze nie było...
majeklth jest offline  


Rating: 6658 | Skill: 1.76 | OpenRating: 682
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 23:18   Post #9 (permalink)
Awatar Jakusa
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Elbląg/Toruń
Postów: 1.653
Jakusa jest offline  


Rating: 48461 | Skill: 7.74 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-02-2010, 23:37   Post #10 (permalink)
Administrator
Awatar matias
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 1.866
nie ma sie z czego smiac. jak w lvl0 w czolowce nie jedziesz, to zeby przezyc, trzeba wiekszego skilla niz we wszystkich innych ligach razem wzietych...
matias jest offline  
Rating: 15805 | Skill: 4.99 | OpenRating: 0
Logitech DFGT
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2010, czyli, f179, hardkorowego, szczycie, łancucha

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy