Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Race07 WTCC > Newsy WTCC

Liga WTCC budzi się ze snu... letniego - koniec przerwy wakacyjnej

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Newsy WTCC Newsy WTCC

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 28-08-2010, 00:30   Post #1 (permalink)
Awatar Qbekbear
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 6.494
Liga WTCC budzi się ze snu... letniego - koniec przerwy wakacyjnej

We wtorek, 17 sierpnia, po dokładnie 71 dniach przerwy, na serwery SimRacingPL wraz z pierwszymi treningami po wakacjach powróciła Liga WTCC. Już za kilka dni najlepsi kierowcy samochodów turystycznych spotkają się ponownie na torze i to na torze szczególnie bliskim naszym sercom. Liga WTCC by SimRacingPL po raz pierwszy zawita do Polski. Pierwszy wyścig drugiej części sezonu 2010 już 29 sierpnia w Poznaniu!

Już po pierwszej części sezonu widać, że przeniesienie ligi na platformę Race07 wyszło jej na dobre - rywalizacja o tytuł jest w tym roku niezwykle zacięta - szóstego kierowcę klasyfikacji generalnej dzielą od lidera zaledwie 32 punkty, podczas gdy do zdobycia pozostało ich jeszcze 200. Rozegrany dotychczas tuzin wyścigów wyłonił aż dziewięciu różnych zwycięzców. W sześciu przeprowadzonych sesjach kwalifikacyjnych jedynym kierowcą, któremu udało się sięgnąć po pole position więcej niż jeden raz jest... dopiero trzynasty w klasyfikacji generalnej Kuba "Qbekbear" Niedźwiedź (do którego wrócimy w dalszej części artykułu), któremu udało się to dwukrotnie. Kaskadę statystyk można by ciągnąć o wiele dłużej, jednak żadne słowa nie oddadzą zaciekłości rywalizacji w touring carach.

Poniżej znajdują się tabele przedstawiające klasyfikację generalną indywidualną i zespołową. Dzięki decyzji Administracji o wprowadzeniu możliwości rozszerzenia składu wszystkich teamów do 3 kierowców i punktowaniu dwóch najlepszych w każdym wyścigu, także ta, z pozoru poboczna, rywalizacja nabrała rumieńców.


PozImię i nazwiskoZespółSamochódPunkty
1Sylwiusz PiechActuares Daemonii RacingBMW 320si E90135
2Jakub StrumidłoPOWERTEC RTSEAT Leon129
3Marek JarmołowiczSenior Racing TeamSEAT Leon TDI115
4Michał StefanikRoaring Pipes ManiacsBMW 320si E90111
-Marek KowalskiRWS RacingHonda Accord Euro R111
6Darek TrelaBT Racing Chevrolet Lacetti103
7Dominik FurmaniakOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R86
8Tomasz KaempfCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 15675
9Piotr MorawiecActuares Daemonii RacingBMW 320si E9059
10Michał AndrzejczakPOWERTEC RTSEAT Leon56
11Marcin SkrzypczakRoaring Pipes ManiacsBMW 320si E9048
12Tomasz BożkoSenior Racing TeamSEAT Leon TDI46
13Jakub NiedźwiedźActuares Daemonii RacingBMW 320si E9044
14Wojciech KlimekPIAA Racing TeamHonda Accord Euro R42
15Tomek IzdebskiApex CompetitionHonda Accord Euro R38
16Zbigniew TomczakDesert Storm RacingSEAT Leon TDI36
17Rafał KucharzykPIAA Racing TeamHonda Accord Euro R33
-Paweł BoszczykBT Racing Chevrolet Lacetti33
19Szymon StróżyńskiOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R30
-Dariusz RycewiczOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R30
-Dariusz BrykałaKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R30
-Adam KuźmińskiCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 15630
23Michał Jakusz-GostomskiCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 15628
24Wojciech AndreszWhite Horse RacingSEAT Leon17
-Robert FlaszyńskiPOWERTEC RTSEAT Leon17
26Tomek WeberNIN R07SEAT Leon16
27Seweryn MioduchowskiNIN R07SEAT Leon14
28Tomasz WicińskiBracia WBMW 320si E9013
29Roman BarzykKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R10
30Jakub NastajGato Negro RacingSEAT Leon8
-Artur JastrzębskiZippyshare RacingSEAT Leon8
32Marek CiborowskiKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R6
-Adam ChodowskiGreen Frog Racing TeamAlfa Romeo 1566
34Wiktor NowakowskiNIN R07SEAT Leon3
-Sebastian HubaAuto GT Team PolandBMW 320si E903
36Patryk KamińskiOld Timers Racing Alfa Romeo 1562
37Tomasz JędzierowskiZippyshare RacingSEAT Leon1
38Łukasz SochaApex CompetitionHonda Accord Euro R0
-Łukasz Cabanek007 TeamHonda Accord Euro R0
-Patryk ŁyjakNIN R07SEAT Leon0
-Mirosław KopećZippyshare RacingSEAT Leon0
-Maciek Gruskoshautec racingAlfa Romeo 1560
-Jakub DziemidowiczITS RacingBMW 320si E900
-Grzegorz WicinskiBracia WBMW 320si E900
-Bartosz StarzyńskiWhite Horse RacingSEAT Leon0



PozZespółPunkty
1Actuares Daemonii Racing238
2POWERTEC RT202
3Senior Racing Team161
4Roaring Pipes Maniacs159
5Outlawz Racing Team146
6BT Racing 136
7Cuore Sportivo Team133
8RWS Racing111
9PIAA Racing Team75
10KINGSPAN PROMO TEAM46
11Apex Competition38
12Desert Storm Racing36
13NIN R0732
14White Horse Racing17
15Bracia W13
16Zippyshare Racing9
17Gato Negro Racing8
18Green Frog Racing Team6
19Auto GT Team Poland3
20Old Timers Racing 2
21WEB Racing1
22hautec racing0
-ITS Racing0
-007 Team0


Powróćmy jednak do tego, co nas czeka. Jak wspomnieliśmy wcześniej, jeszcze przed końcem sierpnia Liga WTCC odwiedzi tor Poznań. Warto zaznaczyć, że "cyfrowa" wersja tego obiektu została wykonana przez nasz portal. Dzięki wsparciu ze strony Automobilklubu Wielkopolskiego grupie ludzi kierowanej przez Krzysztofa "McLarena" Walińskiego udało się odtworzyć poznańską pętlę bardzo dokładnie i szczegółowo. Warto też wspomnieć nazwisko Piotrka "Misia" Misiorka, który wykonał konwersję na platformę Race07 - tor pierwotnie był przeznaczony dla rFactora. Jeżeli chodzi o sam układ toru, zawiera on sporo szybkich zakrętów i zdradliwych miejsc - w Formule 1 i innych szybkich seriach wyprzedzanie mogłoby sprawić tu wiele trudności, jednak specyfika wyścigów samochodów turystycznych pozwala na walkę niemalże w dowolnym miejscu.

Kolejnym miejscem, które odwiedzimy wraz z kierowcami będzie holenderski tor Zandvoort. Obiekt ten powraca do kalendarza WTCC po roku przerwy. Spore różnice wysokości i wiele różnorodnych zakrętów przywodzą na myśl tory rodem z BTCC.

10.10.10 - wtedy miejsce będzie miał stały punkt programu Ligi WTCC - Valencia. Mimo że tor Ricardo Tormo niektórym być może już się znudził, jest to techniczny obiekt będący skutecznym sprawdzianem umiejętności kierowców, a liczne dohamowania pozwalają na zaciętą walkę o pozycje.

Przedostatni weekend odbędzie się w dalekiej Japonii na torze Okayama, który debiutował w kalendarzu w roku 2009. Ma podobną charakterystykę co tor w Walencji, choć jest z pewnością ładniej położony - tor przebiega przez bujny las. Ma także nieco dłuższe i szersze proste odcinki.

Finał sezonu odbędzie się tradycyjnie na ciasnych ulicach Makao. Toru tego nie trzeba nikomu przedstawiać - 6.2 km długości, 19 zakrętów, szerokość minimalna - 7 metrów i żółto-czarne bariery Armco - lepszą arenę na finał WTCC trudno sobie wyobrazić.

Na poznańskim paddocku udało nam się porozmawiać z kilkoma kierowcami, którzy znaleźli chwilę dla mediów w czasie treningów na torze.

Pierwszym z nich jest lider tabeli, Sylwiusz "klr" Piech. Jego debiut na serwerach SimRacingPL datujemy na 2007 rok, kiedy to wziął udział w lidze GTL. Nie osiągnął wtedy spektakularnych wyników. Lepszą formę zaprezentował w sezonie 2008 - mimo że wciąż nie imponował prędkością, kiedy brał udział w wyścigu regularnie dojeżdżał na punktowanych pozycjach. Właśnie - kiedy brał udział. Niestety częsta absencja uniemożliwiła mu zawojowanie klasyfikacji generalnej, choć już wtedy dał się poznać jako całkiem szybki i, przede wszystkim, regularny kierowca. W sezonie 2009 liga historyków przeniosła się na platformę rFactor, która Sylwiuszowi wyraźnie nie pasowała. W żadnym, może poza finałowym starciem na torze Kyalami, wyścigu nie uzyskał dobrego wyniku. Dodatkowo mocno zaniedbał ligę Historic często opuszczając wyścigi, a wiązało się to z jego zaangażowaniem w nowopowstałą ligę Race07. Klr odnalazł się w tym simie i znowu zaprezentował mocną, równą formę kończąc sezon bardzo mocno obsadzonej ligi na 10 pozycji.

Moment ten okazał się przełomem w karierze Piecha. Pierwszą połową sezonu 2010 ligi WTCC, do której dołączył po jej przejściu na platformę Race07, potwierdził swoją klasę i swoją równą i, co najważniejsze, wreszcie szybką jazdą zdominował o wiele bardziej utytułowanych rywali. "Faktycznie trudno być niezadowolonym z sytuacji w tabeli. Pierwsza część sezonu ułożyła się dla mnie i dla teamu bardzo dobrze. Osobiście celowałem w TOP8, może TOP5, a okazało się, że jest realna szansa na powalczenie o mistrzostwo WTCC 2010, także w klasyfikacji zespołowej.". Jego dużym atutem okazała się dobra forma także w mocno obciążonym samochodzie. Nawet z największą karą wagową w stawce, Sylwiusz radzi sobie niemal w każdym wyścigu znakomicie. - "Kwestia odpowiednich zmian w setupie i treningu oraz fakt, że inni kierowcy także posiadają jakieś kary wagowe... a może to BMW dobrze sobie radzi z balastem. Na Zolder miałem 86 kg przez co w Qualu traciłem ponad 1.5s do czołówki, a że poziom w lidze jest bardzo wyrównany i w tej 1.5s często mieści się prawie 20 kierowców, to nie pozostało mi nic innego jak pokręcić się pod koniec stawki. Była co prawda szansa na punkty, ale niestety nie udało się." - mówi Piech. Kurtuazja ? Może tak, może nie, trudno jednak dyskutować z twardymi faktami - tak naprawdę Sylwiusz Piech odbiegał prędkością od rywali tylko na Zolder. Na dalszą część sezonu spogląda z chłodnym realizmem: - "Nie mam szczególnych planów na drugą część sezonu. Na pewno zrobię co w mojej mocy, aby zdobyć mistrzostwo, ale zdaję sobie sprawę z tego, że będzie ciężko. Przewagę nad P2 mam niewielką i prawdopodobnie za chwilę ją stracę, a do końca sezonu pozostało przecież jeszcze 10 wyścigów, więc wszystko może się zdarzyć. Minimum jakie w tej chwili zakładam to walka o TOP3 indywidualnie. W walce o mistrzostwo w klasyfikacji zespołowej liczę oczywiście na pełne wsparcie teamu, zwłaszcza w wyścigach, w których przez balast będę skazany na zamiatanie toru pod koniec stawki. (śmiech)" Już niedługo dowiemy się czy uda mu się zaprezentować na torze wirtuozerię godną pochodzącego z tego samego miasta Chopina. Na wyścigi w Poznaniu spogląda jednak, znowu, z dystansem i spokojem. - "Szczerze mówiąc do tej pory Poznań mi się nie podobał, mam na myśli układ toru, ale w WTCC jeździ się po nim całkiem przyjemnie. Jeśli chodzi o moje szanse, to trudno powiedzieć. Balast na pewno będę miał największy z całej stawki, więc łatwo nie będzie, ale na Imoli byłem w bardzo podobnej sytuacji, a tam udało się dwukrotnie być w TOP3. Może i tym razem się uda, a jeśli nie, to przynajmniej zdejmę z siebie trochę balastu na następne trzy rundy." - tonuje nastroje kierowca ze Stalowej Woli.

Drugim kierowcą, którego udało nam się złapać jest broniący mistrzostwa WTCC z sezonu 2009 Marek "BzYczek" Jarmołowicz. Już od swojego debiutu w 2008 roku w lidze WTCC dał się poznać jako szybki i równy kierowca. Po świetnym debiutanckim sezonie zajął szóste miejsce w klasyfikacji generalnej i okazał się drugim najlepszym debiutantem sezonu. Równolegle od początku mocno angażował się w projekt Race07 na SimRacingPL biorąc regularnie udział w wyścigach tej ligi oraz pomagając w jej organizacji. Już rok później udało mu się po twardej walce odnieść podwójny triumf w lidze WTCC - zdobył mistrzostwo zarówno indywidualne, jak i zespołowe. Zajął także piąte miejsce w lidze Race07 i trzecie w wakacyjnym pucharze Skody Octavii. Był też jednym z kierowców najbardziej lobbujących za przejściem z ligą WTCC na platformę Race07. Kiedy ten projekt stał się faktem, został administratorem tej ligi i od początku roku wywiązuje się ze swojej roli niezwykle sumiennie.

Mimo to wciąż osiąga bardzo dobre wyniki jako kierowca. Ostatnio niestety, po paddocku rozeszły się plotki o jego rzekomym rozbracie ze ściganiem. Nie ucieszy zapewne jego fanów wiadomość, że ich idol potwierdza te pogłoski: - "Niestety jest to prawda i moje przyszłe starty stoją ciągle pod znakiem zapytania. Póki co nie pojawiam się na treningach [dzień, w którym udało nam się porozmawiać z Markiem to jedyny raz, kiedy był on w Poznaniu aby zaznajomić się z torem - dop. redakcji], a i ligę wakacyjną musiałem sobie odpuścić. Na Poznaniu postaram się przynajmniej pojawić, choć na jakiś specjalny wynik nie liczę. Przynajmniej stracę trochę wagi. Co do obrony tytułu to raczej nie mam większych szans z prostego powodu - nie mam chwilowo czasu na treningi i przygotowania do wyścigów. Osobiście bardzo kibicuję kierowcy BMW 320si E90 - Sylwiuszowi Piechowi. Z tego co wiem to ma w tej chwili przynajmniej dwuosobowy fanklub (śmiech). Myślę, że ma duże szanse na zdobycie tytułu. Oczywiście również nie można lekceważyć pozostałych zawodników, bo kilku ma jeszcze spore szanse na tytuł. Klasyfikacja generalna będzie się mocno zmieniać - głównie ze względu na kary wagowe, które w Race07 są bardzo odczuwalne.". BzYczek nie sili się także na optymizm w kontekście rywalizacji zespołowej. Na pytanie o możliwość rywalizacji z ekipami Actuares Daemonii i POWERTEC odpowiada: - "Nasz zespół jako jedyny walczy w Seatach TDI (był przez kilka wyścigów Bikero ale przepadł gdzieś na dobre), które chyba nieźle zaskoczyły swoim potencjałem. Niestety z powodu wypadku mojego teammate'a i zarazem głównego inżyniera zespołu Tomasza "Tombo" Bożko nie mogliśmy dobrze punktować w tylu wyścigach w ilu chcielibyśmy. Do tego Dodgers gdzieś się zakrecikował i też nie punktuje na rzecz zespołu. (śmiech) Co do rywalizacji z zespołem AD Racing to chyba nie mamy już większych szans zważywszy na to, że jeżdżą w nim na prawdę bardzo dobrzy kierowcy - Rosomak, z którym w ubiegłym sezonie ostro walczyłem do końca o tytuł, klr - aktualny lider oraz Qbekbear, który świetnie jeździ choć często spotyka go pech. Co do POWERTEC to powiem tylko tyle. W każdym wyścigu muszę się na te "pszczółki" naciąć i nieźle się z kierowcami teamu namęczyć. Co najgorsze to przeważnie jeżdżą niesamowicie skutecznie i bezbłędnie, co uniemożliwia ich wyprzedzenie ". Ze względu na zaangażowanie Marka w administrowanie ligą, poprosiliśmy go także o komentarz z punktu widzenia admina: - Jak oceniam z punktu Administratora... hmmm... na początku był chaos (śmiech), ale teraz, wraz z dużą pomocą ze strony Trelikka oraz Qbekbeara, dajemy radę to wszystko pociągnąć. Dodgers też gdzieś tam się od czasu do czasu przypałęta i pomoże posprawdzać różne rzeczy. (śmiech) Niestety SebaOnePL walczy z problemami osobistymi i podobnie jak ja ostatnio nie ma czasu na ściganie się, a tym bardziej na adminowanie. Oczywiście nie mogę w tym miejscu zapomnieć o McLarenie, który zza kulis bardzo pomaga nad tym wszystkim zapanować. Ogólnie to mam nadzieję, że zawodnicy nie mają większych zastrzeżeń co do prowadzenia ligi. Według mnie przejście na platformę Race07 Ligi WTCC wyszła chyba na dobre. Pomimo tego, że zarządzanie ligą z punktu administratora sprawia nieco więcej problemów, ściganie się na tym simie daje dużą frajdę. Do tego mamy zawsze dość mocną obsadę więc nie ma na co narzekać. - konstatuje Jarmołowicz. A dodatkowo trzymamy kciuki za jego wolny czas, aby miał go trochę w zanadrzu na ściganie i adminowanie.

Ostatnim kierowcą, z którym przeprowadziliśmy wywiad jest Jakub "Qbekbear" Niedźwiedź. Debiutował razem z BzYczkiem w sezonie 2008 ligi WTCC, jeszcze na platformie rFactor. Pomimo beznadziejnego debiutu (nie ukończył obu wyścigów na Zandvoort, a na Kurytybę nie zdążył przygotować samochodu) już w swoim trzecim weekendzie odniósł swoje pierwsze zwycięstwo na torze Ricardo Tormo w Walencji. Na najwyższym stopniu podium stanął jeszcze trzy razy - na Oschersleben, Oulton Park i Charade. Choć jeździł nierówno, a znakomite występy przeplatał słabymi (Snetterton, Brno, blamaż w Silverstone), często imponował nie tyle szybkością (tylko zawody na Oulton Park zdominował pod względem osiąganych czasów), ale znakomitą jazdą w wyścigach, brawurowymi manewrami wyprzedzania, twardą obroną i wolą walki. Skończył sezon na piątej pozycji w klasyfikacji generalnej dokładając do tego świetne występy w niezwykle wymagającej serii V8 w trakcie wakacji oraz słabsze w SOC.

Niestety już od początku sezonu 2009 dopadł go pech i fatalna forma. Sezon WTCC zaczął beznadziejnie, walcząc z przeziębieniem zdołał wywalczyć zaledwie dwa punkty w Kurytybie. Potem, zdeterminowany aby zrehabilitować się na Brands Hatch został boleśnie ukarany za liczne wyjazdy poza tor i skończył weekend bez punktów. I kiedy wydawało się, że odrodził się na Pau, gdzie zaimponował prędkością na tym ciasnym ulicznym torze zajmując dwukrotnie drugie miejsce, znowu zaliczył mocną obniżkę formy, której w większości przypadków nie miał już czym tłumaczyć. Tragedii dopełniła awaria sprzętu, która uniemożliwiła uczestnictwo w dwóch kończących sezon weekendach. Próby startów w innych seriach także kończyły się fatalnie - Kuba był wolny w swoich nielicznych startach jako kierowca rezerwowy w F1 (gdzie częściowo winę ponosi słaby bolid) a także w Porsche Supercup.

Sezon 2010 to znowu katastrofalny początek. Zdesperowany na ściganie wystartował na słabym, zastępczym sprzęcie. W fatalnych warunkach nie zdołał nic ugrać. Do niezbyt szybkiej jazdy dołożyła swoje brzemienna w skutkach kolizja na pierwszych okrążeniach pierwszego wyścigu. Wtedy, podczas rekreacyjnej gry w siatkówkę, doznał bardzo nieszczęśliwej kontuzji. - "Powiedziałbym, że diagnoza brzmiała jak wyrok, ale trochę zbyt górnolotnie by to zabrzmiało. (śmiech) Niemniej jednak złamanie kostki uniemożliwiło mi występ na jednym z moich ulubionych torów - Pau. Dodatkowo oznaczała półtoramiesięczny rozbrat ze ściganiem, co musiało odbić się na formie w kolejnych wyścigach. Tak też się stało. W dwa dni po zdjęciu gipsu wystartował na torze Imola nie zdobywając ani jednego punktu. - "Dopiero co zdjęto mi gips z nogi. Jako że była to lewa noga, bardzo niekomfortowo czułem się na dohamowaniach, zwłaszcza biorąc pod uwagę twardy hamulec z G25. Ból i brak treningu złożyły się na fatalny rezultat. Odrodził się dopiero na Zolder, choć wciąż popełniał błędy i słono za nie płacił. Po pole position w Belgii już na początku wyścigu popełnił duży błąd i skończył wyścig rozbijając samochód o pitwall. Daleko poniżej swoich możliwości zaprezentował się też na Algarve, gdzie znów mimo dobrych czasów w treningach i kwalifikacjach zawalił oba wyścigi. Światełkiem w tunelu dla młodego kierowcy jest dobry występ na Brands Hatch. - "Mam nadzieję, że w drugiej części sezonu utrzymam dobrą formę z czerwca. Trudno mi w tej chwili liczyć na cokolwiek w kontekście walki w generalce. Nastawiam się w tej chwili na dobre występy w poszczególnych wyścigach, tym bardziej, że tory, na których będziemy się ścigać jesienią bardzo mi się podobają. Liczę po prostu na dobrą jazdę. Pierwszy raz od 2008 roku... - podsumowuje Qbekbear.


A zatem jak dalej rozwinie się rywalizacja w sezonie 2010 Ligi WTCC ? Pierwsza scena aktu drugiego już w niedzielę! Zapraszamy do Poznania!





Qbekbear jest offline  

Ostatnio edytowane przez Qbekbear : 28-08-2010 - 02:03


Rating: 26003 | Skill: 6.62 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 01:22   Post #2 (permalink)
Awatar DARULUS
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Skąd: Inowrocław / Dublin
Postów: 508
Świetny newsik. Przyjemny i lekki w czytaniu. Fajny przekrój bez nudnych szczegółów. Skrót kariery kierowców = rewelacja
DARULUS jest offline  


DZIĘKI STUKROTNE administracji i wszystkim zaangażowanym za wkład w tworzenie i funkcjonowanie portalu Niech Wam Bozia w dzieciach wynagrodzi (bo niż demograficzny mamy)

Rating: 21298 | Skill: 4.83 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 01:26   Post #3 (permalink)
Awatar simon999
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 6.372
Swietnie napisane

A ja..... nawet nie mialem czasu pojawic sie na serku zeby strzelic choc kilka lapow jutro, a w zasadzie dzis tez nie dam rady zrobic wymaganego jednego mierzonego na serku:/
simon999 jest offline  




Rating: 71017 | Skill: 8.13 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 02:19   Post #4 (permalink)
Awatar SebaOnePL
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Skąd: Lublin
Postów: 2.556
Bardzo fajny artykuł. Przeczytałem z dużą przyjemnością i aż się nie mogę doczekać wyścigu na Poznaniu w niedzielę gdzie mam nadzieję zdobyć choć kilka pkt.
SebaOnePL jest offline  
Rating: 21893 | Skill: 3.25 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 08:03   Post #5 (permalink)
Administrator
Awatar BzYczek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Racibórz
Postów: 7.155
Cytat: Napisał Qbekbear Zobacz post
Po świetnym debiutanckim sezonie zajął szóste miejsce w klasyfikacji generalnej i okazał się drugim najlepszym debiutantem sezonu.
Nie no na każdym miejscu musisz to przypominać?

Cytat: Napisał simon999 Zobacz post
Swietnie napisane

A ja..... nawet nie mialem czasu pojawic sie na serku zeby strzelic choc kilka lapow jutro, a w zasadzie dzis tez nie dam rady zrobic wymaganego jednego mierzonego na serku:/
Simon 1 okrążenie jest chwilowym wymogiem aby zawodnicy byli zorientowani ile okrążeń przejechali. Jeżeli nie będzie do jutra kompletu to się spokojnie zmieścisz bo przed rozesłaniem haseł będzie to jedno okrążenie wyłączone.


Widzę, że klr też będzie taktycznie podbijać Poznań

Qbek świetnie napisane ale następnym razem prosimy o jakieś zdjęcia
BzYczek jest offline  
MSI Z77-G45|i5 3570K@4,5|Macho 120|Corsair Vengeance 8GB|Gigabyte Radeon HD 7970 OC 3GB
3xDell U2312HM|HDD1TB|Plextor M5P 128GB|Corsair HX80 +Gold 650W|Laptop Acer 5930G

F E E L the S T I N G


Rating: 78964 | Skill: 10.60 | OpenRating: 0
| Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 09:34   Post #6 (permalink)
Awatar trelikk
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Kielce
Postów: 991
Dobre Qbek masz talent

Co do drugiej części sezonu, mam nadzieje że mój szewi jeszcze Wam pokaże na co go stać
trelikk jest offline  
Rating: 25256 | Skill: 8.47 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 12:15   Post #7 (permalink)
Awatar simon999
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 6.372
Cytat: Napisał BzYczek Zobacz post


Simon 1 okrążenie jest chwilowym wymogiem aby zawodnicy byli zorientowani ile okrążeń przejechali. Jeżeli nie będzie do jutra kompletu to się spokojnie zmieścisz bo przed rozesłaniem haseł będzie to jedno okrążenie wyłączone.

O, czyli jeszcze jest nadzieja
simon999 jest offline  




Rating: 71017 | Skill: 8.13 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 13:08   Post #8 (permalink)
Awatar Qbekbear
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 6.494
Jeżeli chodzi o zdjęcia, to ja dostaję torsji jak mam się bawić w to całe wynajdywanie zdjęć, uploadowanie, zmienianie rozmiarów itd. Dlatego graficznie taka lipa
Qbekbear jest offline  


Rating: 26003 | Skill: 6.62 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-08-2010, 17:29   Post #9 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.041
Fajny art, bardzo dobrze się go czyta

Cytat: Napisał BzYczek Zobacz post
Widzę, że klr też będzie taktycznie podbijać Poznań
Taktyka jest inna niż się wszystkim wydaje natomiast smuci mnie info o Twoim braku czasu na ściganie, bo liczyłem na wspólną walkę o któreś pudło Mam nadzieję, że czas się jednak znajdzie
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
budzi, koniec, letniego, liga, przerwy, się, snu, wakacyjnej, wtcc

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

201 osób online
199 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator