Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga Race07 WTCC > Newsy WTCC

Relacja z wyścigu WTCC 2010 na torze Pau

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Newsy WTCC Newsy WTCC

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 06-04-2010, 15:30   Post #1 (permalink)
Awatar rafalgt
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 359
Relacja z wyścigu WTCC 2010 na torze Pau

Witamy serdecznie i zapraszamy do zapoznania się z relacją kolejnego już wyścigu z serii WTCC 2010. Mamy nadzieję, że relacja przypadnie Wam do gustu i czytając ją będziecie mogli wyobrazić sobie niesamowite momenty z tego wyścigu. A więc zaczynamy.
Za nami już drugi raz kierowcy zmagali się na torze by walczyć o najwyższe laury. Tym razem zawitaliśmy do Francji na tor Pau. Czy i tym razem kierowcy z drużyny Roaring Pipes Maniacs zdominują wyścig? Tego dowiemy się niebawem.
Pogoda na ten weekend zapowiada się zmienna. W pierwszym wyścigu nie powinno padać, lecz drugi wyścig może za sprawą deszczu przerodzić się w czystą loterię.

Do kwalifikacji przystąpiło 29 kierowców. Najlepszym okazał się M Jakusz-Gostomski z Cuore Sportivo Team.

Wyścig czas zacząć. Sędzia daje znak i można ruszać. M Kowalski startujący z drugiej pozycji obejmuje prowadzenie już na starcie. M Jakusz-Gostomski spada na czwartą pozycję. Najlepiej z czołówki wystartował M Skrzypczak przesuwając się z szóstego miejsca o cztery w górę. Kierowca D Furmaniak jadący na piątej pozycji zostaje uderzony w tył przez kierowcę A Kuźmińskiego. Poszkodowany wpada na bandę i udaje mu się wyjechać na tor z powrotem do peletonu na piętnastej pozycji. L Socha (P24) nie wyhamowuje przed zakrętem, gdzie stłoczyło się kilka samochodów i uderza z dużą siłą w auto R Flaszyńskiego. Zarówno jeden jak i drugi tracą zderzaki, przy czym L Socha przebija przednią lewą oponę. P Kamiński traci dwudziestą pierwszą pozycję na rzecz R Flaszyńskiego. W samochodzie L Sochy po kolejnym mocnym spotkaniu z bandą nie wytrzymuje silnik i staje w płomieniach. Kierowca bezpiecznie opuszcza płonące auto. S Piech jadący na trzeciej pozycji traci w szybkim tempie kolejne dwie i spada na piąte miejsce. R Kucharzyk (P15) zostaje uderzony w tył i po wciśnięciu się w jadący szyk aut spada na dwudziestą szóstą pozycję. Z Tomczak (P19) stara się wyprzedzić D Brykałe. Ten jednak nie odpuszcza i blokuje skutecznie przeciwnika.
D Brykała zostaje porwany przez kosmitów podczas swojego czwartego okrążenia. Prawdopodobnie stracił połączenie z serwerem. M Gruskos (P22) zostaje potrącony przez jadącego tuż za nim M Ciborowskiego i ląduje na bandzie. Włączając się do walki ponownie uderza w niego kolejny kierowca urywając mu na szczęście tylko lewe lusterko. Kierowca P Boszczyk jadący na dwunastej pozycji traci panowanie na ułamek sekundy i tą sytuację wykorzystuje D Furmaniak wyprzedzając go na prostej startowej. Tuż za nimi J Dziemidowicz (P17) popełnia niepotrzebny błąd. Kierowca wchodząc w prawy zakręt najeżdża na krawężnik przednim prawym kołem i traci panowanie nad autem. Pojazd staje bokiem i trochę mija sekund zanim rusza w dalsza drogę. W rezultacie kontynuuje jazdę aż z dwudziestej trzeciej poz.
Lider wyścigu M Kowalski oddala się coraz bardziej od pozostałych kierowców. Jadący na trzeciej pozycji M Jakusz-Gostomski z dużą łatwością wyprzedza M Skrzypczaka. Przy tym manewrze kamery zarejestrowały mrugnięcie światłami w samochodzie M Skrzypczaka. Czyżby ten manewr był przemyślany? Z tyłu stawki toczy się walka pomiędzy M Ciborowskim (P21) a A Jastrzębskim (P20). Ten pierwszy atakuje dość ostro rywala przepychając się po wewnętrznej stronie toru na nawrocie. Z Tomczak (P16) wykorzystuje na ósmym okrążeniu błąd M Andrzejczaka i wyprzedza go bez większego problemu. Poszkodowany w tej sytuacji Andrzejczak traci przedni zderzak. S Mioduchowski (P15) nie wyhamowuje do zakrętu i uderza przednim kołem w bandę okalającą tor. Niestety opona przy tym starciu nie wytrzymuje i pęka. Jadąc dalej niestety traci szybko dużo pozycji. W rezultacie zjeżdża do boksu na wymianę opon. M Skrzypczak po raz kolejny daje znaki świetlne swoim przeciwnikom, aby mogli go bezpiecznie wyprzedzać. Tym razem to A Kuźmiński odbiera mu trzecie miejsce. Podejrzewamy ze M Skrzypczak ma problemy z autem i nie podejmuje walki z nadjeżdżającymi z tylu rywalami. S Mioduchowski podczas dublowania zostaje potrącony przez inny samochód i uderza w barierę tracąc przedni zderzak. Kontynuuje jazdę, jednak kolejne zakręty są coraz trudniejsze do przejechania. Po chwili staje na boku i kończy jazdę w tym wyścigu.
Dwa okrążenia przed końcem wyścigu walka toczy się o czwartą pozycję pomiędzy M Skrzypczakiem, S Piechą i J Strumidło. Po raz kolejny Skrzypczak odpuszcza pozycję przepuszczając rywali. Tym razem korzystają z okazji wymienieni wyżej zawodnicy. Jadący na dziesiątej poz. W Andersz popełnia błąd na dwunastym okrążeniu wpadając prosto w opony otaczające tor. Po chwili rezygnuje z dalszej jazdy. Również na tym samym okrążeniu kończy swoją przygodę z wyścigiem J Dziemidowicz prawdopodobnie również zostając „porwanym przez kosmitów”.
Na przedostatnim okrążeniu ostra walka toczy się o dziesiąte miejsce pomiędzy D Rycewiczem, M Stefanikiem oraz D Furmaniakiem. Ten ostatni zyskuje jedną pozycję po błędzie Stefanika. Okrążenie później D Rycewicz popełnia błąd i miejsce dziesiąte obejmuje Furmaniak. Na kolejnej szykanie Rycewicz nie mieści się w torze i lekko uderza w bandę przyhamowując auto. Jadący tuż za nim Stefanik nie ma szans na reakcję i trąca tył Rycewicza, awansując tym samym na jedenastą pozycję. Poszkodowany w tym zdarzeniu stoi tyłem do kierunku jazdy tuż przez linią mety w ciasnym zwężeniu toru i może tylko patrzeć jak cztery inne auta wyprzedzają go bez najmniejszego problemu. Na mecie Rycewicz melduje się dopiero na szesnastej poz. P Boszczyk nie dojeżdża do mety na jedno okrążenie przed końcem z powodu braku paliwa. Kierowca musi być wściekły.

Po podliczeniu wszystkich kar klasyfikacja pierwszego wyścigu na torze Pau we Francji wygląda tak:


PozImię i nazwiskoNickZespółSamochódQualOkr.StatusPunkty
1Marek KowalskimarkowRWS RacingHonda Accord Euro R21521:04.46120
2Michał Jakusz-GostomskimichaljgCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 156115+1.303 17
3Sylwiusz PiechklrActuares Daemonii RacingBMW 320si E90715+13.616 15
4Tomasz KaempfThoo24MassCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 1561015+16.552 13
5Marek JarmołowiczBzYczekSenior Racing TeamSEAT Leon TDI615+21.425 11
6Darek TrelatrelikkBT Racing Chevrolet Lacetti1415+26.319 10
7Jakub StrumidłoPonte15POWERTEC RTSEAT Leon415+30.221 9
8Marcin Skrzypczakkobe191Roaring Pipes ManiacsBMW 320si E90515+31.246 8
9Adam KuźmińskisAdiCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 156315+36.956 7
10Michał StefanikStiepekRoaring Pipes ManiacsBMW 320si E901515+41.173 6
11Zbigniew TomczakbikeroDesert Storm RacingSEAT Leon TDI1915+43.993 5
12Michał AndrzejczakTaKe2POWERTEC RTSEAT Leon1115+49.548 4
13Dominik FurmaniakRace MasterOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R815+54.440 3
14Patryk Kamińskipati1974Old Timers Racing Alfa Romeo 1561715+58.187 2
15Dariusz RycewiczsparcodarcoOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R1315+59.187 1
16Marek CiborowskiCibiKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R2615+1:05.508 0
17Artur Jastrzębskiar2rZippyshare RacingSEAT Leon2915+1:07.502 0
18Robert FlaszyńskiwielkiPOWERTEC RTSEAT Leon2115+1:12.636 0
19Maciek Gruskosoops2khautec racingAlfa Romeo 1562715+1:15.018 0
20Rafał KucharzykRafQPIAA Racing TeamHonda Accord Euro R1215+1:25.688 0
21Roman BarzykTangoKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R2415+1:26.501 0
22Wiktor Nowakowskivictor79NIN R07SEAT Leon2515+1:32.629 0
23Paweł BoszczykBoszczykBT Racing Chevrolet Lacetti180DNF0
-Jakub DziemidowiczinmateITS RacingBMW 320si E90230DNF0
-Seweryn MioduchowskiSewerNIN R07SEAT Leon2210DNF0
-Wojciech AndreszWojtekAWhite Horse RacingSEAT Leon90DNF0
-Dariusz BrykałaDARULUSKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R160DNF0
-Łukasz SochaLukkyApex CompetitionHonda Accord Euro R280+99:39:10.538 +15l0
-Tomek IzdebskimszczujApex CompetitionHonda Accord Euro R200+99:38:55.538 +15l0


Czas na drugi wyścig tego dnia.

Po pierwszym wyścigu pierwsze dziesięć aut, które w kolejności zakończyły wyścig zamieniają się miejscami i tak zwycięzca wyścigu pierwszego startuje z dziesiątej pozycji. Drugi na mecie M Jakusz-Gostomski startuje z dziewiątej pozycji itd.
Pogoda do tego wyścigu nie nastraja optymizmem. Jest mokro i ślisko, przez co spodziewamy się wielu ryzykownych i niebezpiecznych manewrów na torze. Zwłaszcza, iż ten tor jest bardzo ciasny i miejscami niebezpieczny.
Start jest trudny. Deszcz bardzo przeszkadza kierowcom w jeździ. Do pierwszego zakrętu na prowadzeniu pozostaje D Furmaniak jednak nie wyhamowuje przed zakrętem i spada na trzecią poz. O pierwsze miejsce walczy Skrzypczak i Trela. Tej pierwszy w trzecim zakręcie wchodzi po wewnętrznej tym samym obejmuje prowadzenie. Przez moment na nawrocie zaklinowało się sześć samochodów. Po chwili dopiero każdy jakoś poradził sobie z tą sytuacją i kontynuował jazdę. W Nowakowski jadący na dziewiętnastej poz. traci panowanie i na ostrym nawrocie staje tyłem do kierunku jazdy. Czeka aż wszyscy przejadą i startuje dalej z ostatniej pozycji. D Brykała (P24) zostaje potrącony przez M Gruskosa (P25) i obaj wypadają z toru przy tym spadając o dwie pozycje. D Brykała (P28 ) wjeżdża do mechaników na szybką naprawę auta. D Rycewicz (P15) wpada w poślizg i uderza przodem auta w barierę z opon. Kontynuuje jazdę na dwudziestej czwartej poz. Jadący na drugiej poz. D Trela na dohamowaniu do pierwszego zakrętu nie wyrabia i uderza autem w opony. Rywale szybko korzystają z okazji by zyskać cenną pozycję. Poszkodowany rusza w dalszą walkę z siódmej poz.

Z tyłu stawki na L Socha (P25) popełnia duży błąd na wejściu w szykanę i urywa przedni zderzak. Traci przy tym pozycję. Po chwili decyduje się odwiedzić swoich mechaników. Po chwili w tym samym miejscu W Nowakowski (P27) robi identyczny błąd. Wracając do L Sochy kierowca w boksach ma problemy i mechanicy nie są w stanie naprawić uszkodzeń. Kierowca postanawia jechać dalej jednak jazda bez przedniego skrzydła jest niemożliwa w takich warunkach pogodowych. Zawodnik rezygnuje z dalszej jazdy.
M Jakusz-Gostomski (P11) uderza w bandę z opon i obraca auto. Nadjeżdżający peleton samochodów nie pozwala mu na podjęcie dalszej jazdy i musi czekać aż wszyscy bezpiecznie przejadą obok niego. Niestety M Ciborowski nie zachowuje należytej ostrożności i uderza w jadącego przed nim S Mioduchowskiego. Z tej sytuacji korzysta P Boszczyk awansując na szesnastą poz. R Kucharzyk (P12) przebija się do przodu i wyprzedza w niezłym stylu M Andrzejczaka.
Do boksów zjeżdża M Jakusz-Gostomski (P24). W Nowakowski kończy swój udział w tym wyścigu uderzając w bandę i uszkadzając auto. Kamery uchwyciła niesamowity manewr A Jastrzębskiego (P21), który po uderzeniu w bandę obraca auto i jedzie tyłem przez około 200m, po czym obraca samochód w efektowny sposób. Traci przy tym jedną pozycję. Furmaniak (P2) broni się cały czas przed atakami J Strumidło (P3). Wychodząc z zakrętu Furmaniak zauważa żółte flagi i stojący w poprzek drogi samochód. Ostro hamuje zarzucając autem i objeżdża dublowane auto z prawej strony. Niestety obija się przy tym o opony i ląduje na poboczu toru. Jadący tuż za nim Strumidło wykorzystuje to zamieszanie i wyprzedza przeciwnika omijając go o włos. Dla Furmaniaka ta sytuacja jest niesamowicie przykra, ponieważ startuje dalej aż z dziewiątej pozycji. Okrążenie później w tym samym miejscu Furmaniak traci kolejne dwie pozycje po błędzie na dohamowaniu.
Na okrążeniu dziewiątym lider wyścigu M Skrzypczak uderza przodem w bariery toru i rozwala zawieszenie. Dalsza jazda jest już nie możliwa. To jest koniec jazdy o zwycięstwo. Prowadzenie obejmuje J Strumidło.
Jadący na czwartej pozycji D Trela zjeżdża do swoich mechaników na zmianę opon.
Na 11 okrążeniu D Trela potrąca na dohamowaniu zawodnika T Izdebskiego (P15), aby po chwili zakończyć wyścig prawdopodobnie z powodu uszkodzonego zawieszenia.
W Polowie wyścigu zaczynają się zjazdy do boksów na obowiązkowe zmiany opon. Pogoda na torze zaczyna się poprawiać i kierowcy starają się odrabiać straty z pierwszej części wyścigu. Lider J Strumidło jedzie z dużym zapasem przed kierowcami jadącymi za nim. Za nim jednak toczy się walka o miejsce pomiędzy czterema autami. M Andrzejczak (P4) traci panowanie nad autem i ląduje na poboczu toru. Traci przez to dwie cenne pozycje. P Kamiński (P14) kończy jazdę na dziewiętnastym okrążeniu po poprzednim uderzeniu dwa razy w bandy okalające tor. Silnik takich ciosów nie wytrzymał i stanął w płomieniach. Na szczęście służby porządkowe zagasiły niewielki pożar i szybko wyciągnęły kierowcę z auta.
Pogoda znowu się pogorszyła, lecz jeszcze mocno nie pada.
Na pięć okrążeń przed końcem S Piech (P3) atakuje zaciekle drugą pozycję, na której znajduje się M Stefanik. Przez długi czas siedzi mu na zderzaku jednak nie potrafi znaleźć miejsca do wyprzedzenia przeciwnika. Tuż za nimi M Kowalki (P4) broni swojej pozycji przed atakującym R Kucharzykiem. Do mety tylko trzy okrążenia. Stefanik (P2) i Piech (P3) jadą obok siebie na prostej startowej. Dojeżdżają do zakrętu i obaj popełniają niewielkie błędy obijając się o bandę. Jadący za nimi Kowalski (P4) korzysta z tej sytuacji i wychodzi na trzecią pozycję przed Stefanika. Ten jednak nie odpuszcza i wraca natracone miejsce.
Dwa okrążenia do końca. Stefanik (P3) robi duży błąd wchodząc w zakręt. Uderza o zewnętrzną część toru. Tą sytuację wykorzystuje Kowalski. Jednak nie! Kowalki przestrzeliwuje zakręt i wpada autem w opony. To koniec szansy w walce o podium. Jedzie dalej, lecz aż na piątej pozycji. Z całej tej sytuacji korzysta najlepiej R Kucharzyk wbijając się na trzecie miejsce.
Ostatnie metry wyścigu i linie mety, jako pierwszy przekracza J Strumidło. Jako drugi na mecie melduje się S Piech. Na trzeciej pozycji metę przekracza R Kucharzyk. Gratulacje dla najlepszych. Ostatnie chwile wyścigu były bardzo emocjonujące. A oto cała tabela wyścigu drugiego.

PozImię i nazwiskoNickZespółSamochódOkr.StatusPunkty
1Jakub StrumidłoPonte15POWERTEC RTSEAT Leon2740:51.38520
2Sylwiusz PiechklrActuares Daemonii RacingBMW 320si E9027+28.853 17
3Rafał KucharzykRafQPIAA Racing TeamHonda Accord Euro R27+37.838 15
4Michał StefanikStiepekRoaring Pipes ManiacsBMW 320si E9027+40.061 13
5Marek KowalskimarkowRWS RacingHonda Accord Euro R27+46.726 11
6Michał AndrzejczakTaKe2POWERTEC RTSEAT Leon27+51.467 10
7Tomasz KaempfThoo24MassCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 15627+1:10.344 9
8Robert FlaszyńskiwielkiPOWERTEC RTSEAT Leon27+1:15.831 8
9Zbigniew TomczakbikeroDesert Storm RacingSEAT Leon TDI27+1:16.163 7
10Dariusz RycewiczsparcodarcoOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R27+1:30.022 6
11Seweryn MioduchowskiSewerNIN R07SEAT Leon26+25.026 +1l5
12Tomek IzdebskimszczujApex CompetitionHonda Accord Euro R26+39.459 +1l4
13Roman BarzykTangoKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R26+1:381 +1l3
14Paweł BoszczykBoszczykBT Racing Chevrolet Lacetti26+1:02.522 +1l2
15Dariusz BrykałaDARULUSKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R26+1:22.181 +1l1
16Michał Jakusz-GostomskimichaljgCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 15625+21.366 +2l0
17Artur Jastrzębskiar2rZippyshare RacingSEAT Leon25+41.912 +2l0
18Maciek Gruskosoops2khautec racingAlfa Romeo 15625+52.984 +2l0
19Marek CiborowskiCibiKINGSPAN PROMO TEAMHonda Accord Euro R25+1:06.131 +2l0
-Marek JarmołowiczBzYczekSenior Racing TeamSEAT Leon TDI2DNF0
-Wiktor Nowakowskivictor79NIN R07SEAT Leon0DNF0
-Marcin Skrzypczakkobe191Roaring Pipes ManiacsBMW 320si E900DNF0
-Darek TrelatrelikkBT Racing Chevrolet Lacetti0DNF0
-Dominik FurmaniakRace MasterOutlawz Racing TeamHonda Accord Euro R0DNF0
-Adam KuźmińskisAdiCuore Sportivo TeamAlfa Romeo 1560DNF0
-Patryk Kamińskipati1974Old Timers Racing Alfa Romeo 1560DNF0
-Jakub DziemidowiczinmateITS RacingBMW 320si E9023DNF0
-Łukasz SochaLukkyApex CompetitionHonda Accord Euro R0DNF0



Autor filmu: TaKe2
rafalgt jest offline  

Ostatnio edytowane przez Qbekbear : 09-04-2010 - 20:04


Rating: 39123 | Skill: 7.81 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-04-2010, 22:36   Post #2 (permalink)
Art
Awatar Art
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 8.575
swietny film , az poscigalbym sie z Wami
Art jest offline  
Rating: 147953 | Skill: 7.34 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-04-2010, 22:57   Post #3 (permalink)
Awatar Qbekbear
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 6.494
Ja osobiście nie widzę przeszkód Może odczarujesz sobie WTCC, bo jak dotąd to Cię poniewierali strasznie
Qbekbear jest offline  


Rating: 26003 | Skill: 6.62 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-04-2010, 23:46   Post #4 (permalink)
Awatar TaKe2
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Łódź
Postów: 607
Fajny news Może odrobinę chaotyczny, ale to się poprawi z czasem na pewno - zresztą jak widać dużo się działo. Fajnie, że ktoś takie coś pisze miło się czyta w relacji swoje nazwisko. Ja filmy zrobię Ty pracuj nad newsami i będzie super
TaKe2 jest offline  



Rating: 42758 | Skill: 6.26 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 00:41   Post #5 (permalink)
Awatar Thoo24Mass
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Kraków
Postów: 2.802
Ja to jakis niewidoczny bylem a w czolowce sie doturlalem. Nawet nie wiedzialem, ze tak duzo sie dzialo. Dzwonow i spinow co niemiara. A te n dzwiek z heli to troche jak z kalacha .
Fajny i oby staly punkt sezonu.
Thoo24Mass jest offline  
Rating: 121617 | Skill: 8.96 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 01:05   Post #6 (permalink)
Awatar trelikk
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Kielce
Postów: 991
Może troszeczkę chaotycznie, ale Panowie... po prostu tyle się działo w tym evencie Dzięki za relacje i jeszcze do tego film Take2... świetny news, tak trzymać
trelikk jest offline  
Rating: 25256 | Skill: 8.47 | OpenRating: 0
Logitech Momo Racing | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 03:05   Post #7 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.551
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał Qbekbear Zobacz post
Ja osobiście nie widzę przeszkód Może odczarujesz sobie WTCC, bo jak dotąd to Cię poniewierali strasznie
Widzac na wideo co sie tam dzialo, to Art mialby b. duze szanse na kolejne poniewieranie

Filmik fajny ale malo fpsow czasami. No i auta czasem tak dziwnie poruszaja sie w poslizgu. To byl rep serwerowy?
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 11:42   Post #8 (permalink)
Art
Awatar Art
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 8.575
, no widze, ze teraz auto #1 jest w mojej roli
Art jest offline  
Rating: 147953 | Skill: 7.34 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 12:16   Post #9 (permalink)
Administrator
Awatar BzYczek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Racibórz
Postów: 7.155
Ha ha śmieszne

EDIT: Dzięki za relację z wyścigów
BzYczek jest offline  
MSI Z77-G45|i5 3570K@4,5|Macho 120|Corsair Vengeance 8GB|Gigabyte Radeon HD 7970 OC 3GB
3xDell U2312HM|HDD1TB|Plextor M5P 128GB|Corsair HX80 +Gold 650W|Laptop Acer 5930G

F E E L the S T I N G


Rating: 78964 | Skill: 10.60 | OpenRating: 0
| Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-04-2010, 16:18   Post #10 (permalink)
Awatar rafalgt
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 359
Cytat: Napisał TaKe2 Zobacz post
Fajny news Może odrobinę chaotyczny, ale to się poprawi z czasem na pewno - zresztą jak widać dużo się działo. Fajnie, że ktoś takie coś pisze miło się czyta w relacji swoje nazwisko. Ja filmy zrobię Ty pracuj nad newsami i będzie super

Dzięki za pochwały i krytykę

Postaramy się do końca sezonu robić newsy z filmami i będzie gicio
rafalgt jest offline  


Rating: 39123 | Skill: 7.81 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2010, pau, relacja, torze, wtcc, wyścigu

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f202/relacja-wyscigu-wtcc-2010-torze-pau-10069/
Dodane przez For Type Data Hits
Tomek Izdebski - adres e-mail, adres pocztowy, numery telefonów, wszystko! 123people.pl This thread Refback 19-12-2010 23:58 1


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator