Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 16-08-2010, 20:35   Post #1 (permalink)
Awatar Jakusa
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Elbląg/Toruń
Postów: 1.658
F1 2010 - Wakacyjne wywiady


Po kłopotach F1 wraca na właściwe tory, aby zapomnieć o problemach i skupić się na rywalizacji przeprowadzone zostały wywiady z 3 kierowcami, których wybrała maszyna losująca.




Łukasz "Splott" Szlęzak P1 Mercedes GP Petronas


Wspaniały samochód i świetne wyniki, tak można uogólnić opis Twojego zespołu. Razem z Twoim team matem przewodzicie zarówno
w klasyfikacji indywidualnej jak i zespołowej, pewne jest, że walka o mistrzostwo rozegra się między Wami. No właśnie, wiele osób
zastanawia się czy podejmiesz walkę z Karasiem o tytuł mistrzowski a może wynik jest z góry ustalony ?


- Nie jestem BMW Sauber żebym rezygnował w połowie sezonu z walki o mistrzostwo mając na to szanse . Dam z siebie wszystko aby mnie się udało, tym bardziej że to mój ostatni sezon na tym portalu. Odejść jako mistrz - ładnie to brzmi . Cieszę się że rywalizacja między nami przebiega czysto, bezkolizyjnie i kulturalnie. Obaj wiemy ze pod koniec sezonu będzie gorąco...

W kwalifikacjach do tej pory wygrałeś Pole Position z Karasiem tylko jeden raz, podsłuchując radio Mercedesa na pewnym GP powiedziałeś
"Spoko i tak wole startować drugi". Wyjaśnisz nam te słowa?


- Słabe mamy te radio, trzeba to poprawić abyście nas już nie słyszeli Co do startu, ważne żeby startować z pierwszej linii, wtedy jest bezpośrednia walka na T1. Na błędy Karasia w kwestii startu liczyć nie mogę, więc trzeba być bardzo precyzyjnym. W tym roku startuje się trudniej niż w 2009 ze względu na inną charakterystykę bolidów co jeszcze bardziej utrudnia sprawę tym kierowcom, co mają sprzęgło w przycisku (np. Ja), a nie w pedale (Karaś). To czy wole startować z P1 czy P2 to zależy od samego toru, konkretnie od T1 ale szczegółów nie napiszę.

Montreal i Valencia, tych 2 wyścigów z pewnością nie zaliczysz do udanych. Jak wiemy zawiodły hamulce, czy to był błąd w ustawieniu bolidu,
czy może podejrzewasz sabotaż?


- Cóż, wyszło moje niedoświadczenie, ale przede wszystkim pech. Na testach zimowych ani razu nie padły mi i testerowi hamulce, więc nie mieliśmy danych telemetrycznych na ile możemy sobie pozwolić z temperaturą hamulców. Niestety Montreal był o wiele bardziej "hamulco-żernym" torem niż Bahrain i Barcelona, skończyło się wiadomo jak (gdybym miał pomoc/współpracę od teamu to by się tak nie skończyło...). Od tej pory wiedziałem jak ustawiać chłodzenia. Wyścigu w Valencii dalej nie rozumiem. Miałem ustawione średnie chłodzenie, na testach było okej (padły mi tuz po dystansie wyścigowym). Z tego względu na wyścig dla pewności ustawiłem wyższe chłodzenie, i padły mi.. z 10-15 okr przed metą. Byłem totalnie zaskoczony i zdruzgotany. To było dla mnie nie możliwe. Może było cieplej niż na testach... . Szkoda ze w tak pechowy sposób straciłem aż 50 pkt... To nie był sabotaż, po prostu pech.


Dawid "Larus" Paszkowski P6 Force India F1 Team


Po ciężkim i mało owocnym sezonie 2009, przyszły dużo przyjemniejsze chwile dla Ciebie i Twojego zespołu. Obecnie zajmujecie 4 miejsce w klasyfikacji zespołowej tracąc do najbliższego STR 27 punktów. Jak oceniasz Wasze szanse na walkę o podium?


- Sezon 2009 był bardzo trudny dla mnie jako kierowcy. Cały zespół przeżywał poważny kryzys. Tegoroczny sezon był więc
dużym wyzwaniem. Już teraz można powiedzieć, że odnieśliśmy duży sukces. Jesteśmy naprawdę konkurencyjni i jazda sprawia mi
wielką przyjemność. Ciężka praca nad bolidem i własną formą przynosi oczekiwane rezultaty. Nadal tracimy sporo do czołowych 3 ekip, ale różnica sukcesywnie się zmniejsza. Realnie więc patrząc szanse na podium są niewielkie, ale na pewno też nie jest to już niemożliwe. Myślę, że kolejne tory będą sprzyjać charakterystyce naszego bolidu. Będziemy walczyć.

Wyścig na Hungaroring pokazał, że w Waszym zespole nie stosuje się TO. Przez cały wyścig byłeś blokowany przez wyraźnie wolniejszego Michałpana. Chodziło tylko o czystą rywalizację, czy może współpraca miedzy Wami nie układa się najlepiej?

- Absolutnie nie. Współpraca między nami jest bardzo dobra, myślę że każdy chciałby mieć takiego teammate'a jakim jest Michał. Wyścig rządzi się swoimi prawami, każdy z nas walczy o jak najlepszą pozycję.

Trzy razy kończyłeś wyścig na 4 miejscu. Jest to dla Ciebie frustrujące czy może bolid nie pozwala na więcej?

- Na pewno jest to trochę deprymujące, ale myślę, że i tak wyciągamy maximum z bolidu, więc 4-te miejsca należy traktować jako ogromny sukces. Przed sezonem takie miejsca bralibyśmy w ciemno. Poza tym taka sytuacja tylko jeszcze bardziej mnie motywuje do dalszej pracy i treningu.

Spa-Francorchamps - opisz tor swoim "okiem" które zespoły wg. Ciebie będą miały tu największą przewagę?


SPA to niesamowity tor. Klasyk. Trudny, niewybaczający błędów. Myślę, że układ sił się nie zmieni. Bolid będzie tu odgrywał ogromną rolę, bo z jednej strony potrzebna jest bardzo dobra prędkość na prostych, a z drugiej mamy bardzo wymagający aerodynamicznie drugi sektor. Mercedes powinien dzielić i rządzić.


Marcin "Signum" Pawlica P18 McLaren Mercedes


Jesteś najmłodszym i jak narazie najmniej doświadczonym kierowcą w stawce, dysponujesz przeciętnym bolidem, a mimo to na 2 starty oba ukończyłeś na punktowanych pozycjach, jak z Twojej perspektywy wyglądają te wyniki?

- Trenowałem dosyć sporo i jako cel postawiłem sobie dojeżdżanie do mety, ale nie spodziewałem się, że uda mi się zdobyć punkty. Miałem jednak sporo szczęścia, ponieważ inni rywale popełniali błędy.
Hockenheim zaczął się dla mnie niezbyt dobrze, ponieważ już na L1T1 zostałem uderzony przez jeden z bolidów Lotusa, który wyspinował. Uderzyłem w barierę, spadłem na koniec stawki i musiałem zjechać do boksu na naprawy. Wyjechałem zdublowany przez wszystkich, ale dzięki późniejszej jeździe na 1 pit, utrzymując równe, w miarę szybkie tempo, udało mi się dogonić stawkę i ostatecznie zdobyłem 1 pkt. Jeśli chodzi o Hungaroring, to czułem się na tym torze świetnie. Czasy były obiecujące i z optymizmem oczekiwałem wyścigu. W qualu pierwszy raz dostałem się do Q3, z czego bardzo się cieszyłem, gdyż udało mi się wyprzedzić kilku rywali w znacznie szybszych bolidach. Niestety, na którymś z pierwszych okrążeń freez spowodował, że straciłem kilka pozycji. Mimo wszystko nie zrezygnowałem z walki i zacząłem odrabiać straty, a pod koniec kilku kierowców odpadło z wyścigu i udało się minąć metę na P7, co było sporym sukcesem. Było to maksimum tego, co mogłem osiągnąć, ponieważ z przodu byli już tylko rywale dysponujący dużo lepszymi samochodami, z którymi nie było najmniejszej szansy nawiązać walki. Tak więc jak najbardziej jestem zadowolony z wyników.

Po ostatnim wyścigu na Węgrzech określono Cie odkryciem sezonu F1, chciałbyś to skomentować?

- Uważam, że było to mocno przesadzone, są inni którym bardziej należy się miano odkrycia sezonu


Jakie masz plany na sezon 2011? Zamierzasz zostać w McLarenie czy podjąć negocjacje kontraktu z jakimś bardziej konkurencyjnym zespołem?


- Jak na razie nie wiem, czy będę miał czas aby w przyszłym sezonie startować w F1, ale jeśli tak to z pewnością zostanę w McLarenie.
Jakusa jest offline  

Ostatnio edytowane przez McLaren : 18-08-2010 - 19:57


Rating: 48461 | Skill: 7.74 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-08-2010, 14:53   Post #2 (permalink)
Awatar Nexert
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Skąd: Działdowo
Postów: 84
Wyślij wiadomośc poprzez MSN do Nexert
"kierowcom", jest błąd.
Wywiad lox. Aż chce się czytać do końca
Nexert jest offline  
Rating: 2339 | Skill: 3.67 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-08-2010, 15:10   Post #3 (permalink)
Awatar Signum
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Ruda Śląska
Postów: 919
Ehh już mu to wcześniej mówiłem i nie poprawił
Signum jest offline  
Rating: 67699 | Skill: 8.42 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-08-2010, 15:19   Post #4 (permalink)
Awatar Larus
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 5.897
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do Larus
Jaki błąd ?! O czym wy mówicie :O

Edit:
Aaaa, na pierwsze "kierowcom" tylko spojrzałem
Larus jest offline  
Rating: 131232 | Skill: 9.46 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-08-2010, 15:39   Post #5 (permalink)
Awatar Jakusa
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Elbląg/Toruń
Postów: 1.658
Tak to jest jak się pisze szybko i nie sprawdza A teraz już nawet edytować nie mogę...
Jakusa jest offline  

Ostatnio edytowane przez Jakusa : 19-08-2010 - 13:30


Rating: 48461 | Skill: 7.74 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2010, wakacyjne, wywiady

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

527 osób online
522 Gości
5 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator