Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 12-11-2005, 01:00   Post #1 (permalink)
Awatar mALy
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Ukuruku
Postów: 1.785
GP Europy - Oczami kierowcy

Co prawda do zbliżającego się GP zostało jeszcze 7 dni, ale już teraz wielu kierowców rozpoczęło pierwsze testy mające na celu jak najlepsze zapoznanie się z torem. Zobaczmy jak okrążenie niemieckiego toru pokonuje Andrzej Leszka, który w poprzedniej edycji ligi zajął tutaj pierwsze miejsce.
Andrzej Leszka
"Okrążenie zaczynamy wrzucając 6 bieg, tak aby na końcu prostej start-meta uzyskać prędkość około 315km/h na 7 biegu. 100 metrów przed zakrętem w prawo rozpoczynamy hamowanie. Licznik, na wyjściu z zakrętu powinien wskazywać 75km/h. Następnie wciskamy gaz niemal że do oporu uważając przy tym aby "tyłek" nam nie uciekł. Wrzucamy drugi bieg i skręcamy w lewo. Teraz jedziemy około 170km/h z lekko wychylona kierownica. Przed trzecim zakrętem zaczynamy redukcje biegów od czwórki aż do jedynki aby prędkość w zakręcie wyniosła 100km/h. Wyjście z tego zakrętu jest bardzo trudne, ponieważ trzeba dodać gaz jak najszybciej, a zarazem uważać na wrażliwy tył bolidu. Po tym wchodzimy w szybki prawy zakręt na jedynce przy około 130km/h wyjeżdżając maksymalnie na zewnętrzna toru. Teraz przed nami ukazuje się krotka prosta na której rozpędzamy się do 280km/h na 6 biegu. Następnie szybka redukcja do trójki i zakręt w lewo, a potem gaz tak aby wyjechać maksymalnie na zewnętrzna toru. Tuz przed nami jest zakręt w prawo wiec zjeżdżamy z prawej strony toru jadąc jak najbardziej w lewo tak aby pokonanie następnego zakrętu było jak najłatwiejsze. Następnie rozpędzamy się z około 150km/h do przeszło 295km/h.


Opóźniamy hamowanie przed następnym zakrętem do maksimum i staramy się jechać jego środkiem. Wychodzimy z niego z prędkością około 150km/h. Wyjście z zakrętu jest jednym z trudniejszych miejsc na torze. Trzeba uważać aby nie wcisnąć zbyt szybko gazu do oporu. Stopniowo przyśpieszamy tak aby na końcu prostej nasza prędkość wzrosła do 265km/h. Przed nami ukazuje się szybka sekwencja zakrętów lewy-prawy pod gore, jedziemy ją z wciśniętym do oporu pedałem gazu tak aby nasza prędkość na wyjściu wzrosła do 278km/h. Potem rozpędzamy bolid do 305km/h żeby następnie wcisnąć hamulec przed zakretem w lewo i uzyskać prędkość nie przekraczającą 160km/h. Przed kolejnym zakrętem rozpędzamy się do około 240km/h, a wychodząc z niego nie przekraczamy 195km/h. Następnie wciskamy gaz do oporu i pędzimy ile fabryka dała do szykany uzyskując prędkość około 303km/h.


Szybka redukcja biegów do jedynki, a następnie stopniowe przyspieszanie aż do ostatniego zakrętu w prawo. Ten pokonujemy na jedynce uważając na tył samochodu. Wyjeżdżając z niego widzimy upragniona metę. Rozpędzamy bolid tak szybko jak to tylko możliwe kończąc okrążenie na 6 biegu."
mALy jest offline  
Rating: 42340 | Skill: 16.06 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
europy, kierowcy, oczami

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

490 osób online
489 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator