Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Liga rFactor F1 > Newsy F1

Ostatni wywiad przed GP Bahrainu

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Newsy F1 Newsy F1

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 14-03-2010, 20:29   Post #1 (permalink)
Awatar Dalmatynczyk
 
Zarejestrowany: May 2008
Skąd: Bytom
Postów: 828
Ostatni wywiad przed GP Bahrainu

Już jutro bolidy wystartują do pierwszego wyścigu sezonu, GP Bahrainu. Jak na razie jest wiele nie wiadomych co do formy zespołów. W tym roku pojawiło się wiele nowych ekip oraz takich które powstały na bazie zespołów z ubiegłego sezonu. Co chwila pojawiają się nowe plotki i sensacyjne informacje. W gazetach można było przeczytać obszerne porównania zespołów. Ale jak managerowie oceniają swoje szanse i jakie są ich przewidywania na ten sezon? Postanowiliśmy przepytać każdego z osobna, w sprawach dotyczących nadchodzącego sezonu A.D. 2010.



Ferrari - Adrian "Xan" Szkutek

Wiele mówi się o tym, że w tym sezonie utracicie swoją dominacją nad resztą stawki, jakie jest twoje zdanie na ten temat?


- Na dzień dzisiejszy trudno odpowiedzieć na to pytanie. Myślę, że będzie to dużo trudniejszy sezon niż 2009, głównie ze względu na to, że Cezary i Piotrek zrezygnowali z jazdy. Na szczęście udało się zatrudnić konkurencyjnych kierowców, którzy w połączeniu z naszym bolidem nie powinni mieć problemów w walce o punkty, a nawet o zwycięstwa.

A jak oceniasz resztę stawki, czy nowe zespoły mają jakiekolwiek szanse na rywalizację o punkty?


- Każdy ma szanse w walce o punkty, jednak myślę, że najbardziej mogą odstawać zespoły Renault i Sauber. Miłą niespodziankę może zrobić Lotus, gdzie karty rozdaje Artur Szykuła, moim zdaniem może to być czarny koń tego sezonu. A jeśli chodzi o czołówkę to będą się liczyły trzy zespoły: Mercedes, Williams i Ferrari i to one będą walczyły o mistrzostwo.



Mercedes GP - Janusz "Jahu" Szulborski

W paddocku mówi się o Was jako największym zagrożeniu dla Williamsa oraz Ferrari. Jak mówią plotki, pomimo tego że powstaliście na bazie upadłego zespołu wasz bolid jest jednym z najlepszych w stawce. Jakie są wasze cele na ten sezon? Szykujecie jakąś niespodziankę dla konkurencji?


- To prawda, nie ma żadnych wątpliwości że będziemy największym zagrożeniem dla Ferrari i Williamsa, a raczej powiedziałbym że to oni są zagrożeniem dla nas, gdyż cel na ten sezon mamy jeden - zdobyć obydwa tytuły mistrzowskie. Jeżeli nam się to nie uda to będę zmuszony ustąpić ze stanowiska szefa zespołu. Mimo zmiany producenta i sponsorów w pracę nad bolidem włożyliśmy mnóstwo pieniędzy i byłaby to kompromitacja, gdyby nie udało nawiązać się walki z czołowymi zespołami. Jednak nikt nie jest w stanie przewidzieć czy będziemy najlepsi. Trudno mi też mówić o niespodziance ponieważ nie są jeszcze zamknięte wszystkie sprawy finansowe zespołu, ale mam nadzieję że w trakcie sezonu coś wymyślimy


Jeśli miałbyś oceniać to jakie zespoły według ciebie będą miały szansę na stałe miejsce w pierwszej dziesiątce?

- Na pewno w pierwszej połowie sezonu będą dominować zespoły o ugruntowanej pozycji, takie które mają stały zgrany skład i takie które przygotowywały się do obecnego sezonu od dawna. Należy tu wymienić przede wszystkim Williamsa, również Ferrari, ale nie ma mowy o takiej dominacji jak w ubiegłym sezonie. Na pewno pozytywnie zaskoczyć może STR, a także Mclaren. Do tego grona dołączyłbym jeszcze mój własny skromny zespół Mercedesa Niestety poza tymi pięcioma ekipami nie widzę raczej zespołu który często mógłby gościć w pierwszej dziesiątce. Ale mam nadzieję że się mylę i że nowe zespoły sporo namieszają. Jeśli nie w pierwszej, to chociaż w drugiej połowie sezonu.



STR - Ferrari - Maciej "dracon" Mielczarek

Mówi się o Was „czarny koń”. Czy uważasz, że pomimo plotek jakie krążą w prasie będziecie w stanie nawiązać walkę z czołówką?


- Artykuł, który ukazał się w pewnym szmatławcu, na temat naszej sytuacji finansowej był zmyśloną historyjką nie popartą żadnymi faktami napisaną w celu zwrócenia na siebie uwagi pewnego gnojka nazywającego siebie ‘dziennikarzem’. Spotkały go już za to odpowiednie konsekwencje i nie chciałbym już więcej wracać o tego tematu. Toro Rosso nigdy nie było nawet blisko bankructwa. A odpowiadając już na Pana pytanie – zespół zrealizował w pełni swoje plany rozwojowe na obecny sezon i jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni. Mamy jeden z najlepszych bolidów stawce, dzięki skoncentrowaniu praktycznie całej swojej siły rozwojowej na ten sezon, stabilna sytuacje finansową oraz dwóch młodych i utalentowanych kierowców. Artur już rok temu pokazał na co go stać w F1 wygrywając wyścig w Singapurze, mając jeden ze słabszych bolidów w stawce. Jacek jest z kolei jednym z największych talentów odkrytych w serii F3 w ubiegłym roku, którego STR wychwyciło jeszcze podczas ostatniego sezonu i podpisało z nim kontrakt. Ma już za sobą świetny debiut na torze w Abu Zabi gdzie zajął 8 miejsce i teraz liczymy, ze pod okiem bardziej doświadczonego kolegi, szybko włączy się do walki w czołówce stawki. Wszystko co osiągnęliśmy do tej pory osiągnęliśmy po naprawdę ciężkiej pracy kiedy przed startem poprzedniego sezonu odwróciła się od nas większość sponsorów przez co musieliśmy sobie radzić z prawie dwa razy mniejszym budżetem niż np. Ferrari i inne czołowe zespoły. Ale udało nam się dobrze wszystkim pokierować i w tym sezonie celem zespołu jest podwójna korona.

Nie boisz się, że problemy z poprzedniego sezonu znów mogą pokrzyżować Wam plany, a nowe zespoły zaczną deptać Wam po piętach?


- O problemach i „problemach” wypowiedziałem się już chyba wystarczająco przy poprzednim pytaniu.
Jeśli chodzi o ocenę naszych szans na tle innych zespół… W tym sezonie na podium powinni się jedynie pojawiać kierowcy 4 zespołów: STR, Ferrari, Mercedesa i Williama. O ile różnice w bolidach pierwszej trójki są małe i w rywalizacji miedzy kierowcami tych stajni będzie decydował praktycznie tylko indywidualny talent i umiejętności, o tyle w przypadku Williamsa przepaść technologiczna jest już ogromna i ich kierowcy będą mieli bardzo ułatwione życie… można nawet powiedzieć, że nie wykorzystanie tego handicapu, przez ich kierowców będzie skończonym frajerstwem.
Reszta zespołów, a w szczególności te nowopowstałe, raczej będzie walczyć o ochłapy pozostawione przez ww. czołówkę, tym bardziej, ze w ich składach trudno znaleźć jakieś gwiazdy, które by mogły cos wycisnąć z ich bolidów.



McLaren - Mercedes - "alkatraz"

Poprzedni sezon był bardzo ciężki, lecz pomimo tego nie poddaliście się i zbudowaliście naprawdę dobry bolid. Lecz według bukmacherów będziecie mogli walczyć co najwyżej o miejsce pod koniec pierwszej dziesiątki. Czy podzielasz ich zdanie?


- Sezon 2009 był dla nas udany, co wcale nie oznacza, że było nam lekko. Walczyliśmy do ostatniego Grand Prix, jednak zabrakło tego o co w tym wszystkim chodzi.. mowa oczywiście o zwycięstwie.
Mając dwóch równo jeżdżących kierowców, wydaje nam się cele jakie sobie postawiliśmy na sezon 2010 powinny zostać osiągnięte. To czy prognoza bukmacherów się sprawdzi dowiemy się dopiero w listopadzie.

Myślisz, że nowe zespoły mogą Wam zagrozić?


- Nowe zespoły na pewno mogą wprowadzić zamieszanie w klasyfikacji konstruktorów. Czy będą mogli walczyć o najwyższe laury? Być może, nigdy nie wiadomo jak potoczy się wyścig, jak zespół przygotował się do weekendu Grand Prix. Jednak zasada jaką wyznajemy w McLaren Mercedes to nigdy nie lekceważyć przeciwnika, na pewno będziemy bacznie obserwować ich poczynania.



Force India - Mercedes - Szymon "muscimol" Osiecki

Ostatnio rok był nie zbyt udany w Waszym wykonaniu. Mimo to uważa się, że jesteście bardzo zgranym zespołem mogącym wiele namieszać. Myślisz, że pierwsza dziesiątka jest dla Was „zarezerwowana”?


- Mieliśmy trochę kłopotów kadrowych, poprzedni manager po entuzjastycznym początku chyba rozczarował się niezbyt szczęśliwym losowaniem sponsorów, co miało duży wpływ na formę teamu i zostawił kierowców samych sobie. Wtedy o pomoc poprosił mnie Larus, z którym znamy się z czasów przedsimracingowych. Jako, że niewiele dało się już zdziałać w zeszłym sezonie, postanowiliśmy skupić się na pracy nad bolidem na sezon 2010.
Braki w funduszach musieliśmy nadrabiać kilometrami testowymi i 2-ka naszych podstawowych kierowców dała z siebie wszystko. Po zakończeniu sezonu kierowca Larus odbył 3-miesięczny obóz treningowy na platformie iRacing co myślę było strzałem w dziesiątkę, bo w aktualnym sezonie obserwuję u niego zwyżkę formy - ujarzmienie 100-konnej bestii jaką jest spec racer ford nie jest łatwym zadaniem, ale wywiązał się z niego znakomicie wygrywając time trial season w klasie rookie. O michałpana jestem spokojny, bo to bardzo równy kierowca dysponujący dużymi umiejętnościami.
Pierwsze testy w tym sezonie wyglądają nienajgorzej, ale jak to w Formule 1 bywa, nigdy nie można być pewnym na 100%, a aktualne miejsce w stawce zweryfikuje dopiero wyścig w Bahrajnie, ale jesteśmy pełni optymizmu i rzeczywiście liczymy na pierwszą dziesiątkę.


Duże zagrożenie mogą stanowić też RBR i McLaren. Czym chcecie ich pokonać?

- 4 teamy są bardzo silne (Ferrari, Williams, Mercedes i Toro Rosso) i trudno spodziewać się, żeby reszta zespołów mogła im zagrozić. Pozycja piąta jest natomiast sprawą otwartą. Myślę, że kilka teamów będzie o nie walczyć, a doświadczeni i rozważni kierowcy mogą przechylić szalę na nasza korzyść. Szczególnie groźni będą Lotus i McLaren i to w nich upatrujemy głównych rywali, choć być może RBR także dołączy do grupy pościgowej, możemy się wtedy spodziewać bardzo zaciętej walki, kiedy 4 teamy będą walczyły o 2 miejsca punktowe.



Renault - Sebastian "G.Mark" Grabis

W poprzednim sezonie właściwie nie istnieliście. Obecnie mówi się, że będziecie zamiatać tyły. Jak Ty oceniasz wasze szanse w tym sezonie?


- Szans zespołu Renault w tym sezonie nie będę oceniał, gdzie tak naprawdę się znajdujemy, zweryfikują pierwsze wyścigi.

Myślisz, że będziecie w stanie skutecznie walczyć o punkty i bronić się przed młodymi i pełnymi zapału zespołami?


- Nie liczymy na wiele, ale na pewno walczyć o każdy punkt będziemy. Tak jak mówiłem dużo zweryfikuje pierwszy wyścig, może i bolid Renault nie jest najlepszy w stosunku do konkurencji, ale bolidy same się nie prowadzą, są też kierowcy, których Renault ma dość doświadczonych



Lotus - Cosworth - Artur "Art" Szykuła

Powstaliście na bazie Super Aguri i to po nich odziedziczyliście bolid, który uważany jest za poważne zagrożenie dla środka stawki. Czy pomimo małego doświadczenia i nowych kierowców będziecie w stanie spełnić pokładane w Was nadzieje?

- Mam nadzieje, ze tak. Zaczynamy sezon z doświadczonymi kierowcami, aby trochę popracować nad rozwojem auta po Super Aguri. Młodzi kierowcy musza teraz poczuć klimat wyścigów F1 i może w trakcie sezonu dostana szanse... ale będą musieli na nią ciężko zapracować podczas testów.

Jak oceniasz szanse innych nowych zespołów, które muszą startować od zera. Czy są w stanie cokolwiek zdziałać?


- Myślę, że mając ambitnych kierowców oraz mocno zaangażowanego menadżera i kadry, mogą szybko dogonić środek stawki. Co prawda ograniczono ilość testów i może być im trudno, ale kto wie, na jaki innowacyjny pomysł wpadną ich inżynierowie.



Virgin - Cosworth - Michał "majeklth" Mroczek

Jesteście całkowicie nowym zespołem z brakiem doświadczenia, ale z wielkim zapałem. Jakie są Wasze cele na pierwszą część sezonu?

- Nie da sie ukryć, że mamy przed sobą ciężkie zadanie, ale mamy zamiar braki doświadczenia nadrabiać ciężka pracą. Nadrzędnym celem tego sezonu jest zbieranie drogocennego doświadczenia które powinno zaprocentować w przyszłości.
Oczywiście sprawą honoru jest walka z HRT, który startuje z tego samego poziomu co my i też nie będzie im lekko.

Czym chcecie pokonać konkurencję, którą jest HRT i Lotus. Tak samo jak Wy mają oni wielkie nadzieje i chcą wypaść jak najlepiej. Macie może jakąś tajną broń?

- Patrząc na wyniki testów i biorąc pod uwagę fakt, że Lotus dysponuje lepszym bolidem można ocenić, że są o jakieś pół kroku przed nami. Jednak opracowany w tym sezonie system rozwoju który wspiera szybszy rozwijanie zespołów startujących z zerowego poziomu, pozwoli nam w połowie sezonu nawiązać równą walkę technologiczną. Bronią przeciwko HRT będą nasi kierowcy, którzy posiadają umiejętności pozwalające na dojeżdżanie do mety przed kierowcami HRT.



Sauber - Ferrari - Jakub "migant" Grabowski

Pomimo słabego poprzedniego sezonu, odrodziliście się ze zdwojoną siła, nową nazwą
i nowym silnikiem. Myślisz, że ta rewolucja pozwoli Wam walczyć o punktowane miejsca?


- Zespół przystępuje do sezonu ze spora strata do czołówki, naszym zadaniem jest zmniejszać ten dystans, nie da sie tego zrobić błyskawicznie więc na wyniki będzie trzeba poczekać. Rewolucja dotyczy sposobu rozwoju zespołu, poprzedni model sie nie sprawdził, obecny stawia nieco inne cele przed kierowcami. Walka o punkty będzie ciężka, przynajmniej 6 zespołów konkurujących z nami jest w stanie regularnie punktować.

Waszym głównym rywalem według prasy ma być Force India. Czy uważasz, że pomimo słabszego bolidu jesteście w stanie spełnić pokładane w Was nadzieje?

- Nie skupiamy się tylko na rywalizacji z Force India, który to zespół nawiasem mówiąc wydaje sie być niedoceniany. Jako zespół będziemy sie koncentrować na tym by konsekwentnie realizować cele zespołu, nie wdając się przy tym w dezorganizujące prace porównania i spekulacje medialne.



HRT - Cosworth - Robert "dakatsu" Lewandowski

Jesteście jednym z dwóch całkowicie nowych zespołów. Wasze uczestnictwo było nie pewne aż do ostatnich dni. Czy mimo to będziecie w ogóle w stanie włączyć się do rywalizacji?

- Ostatnie tygodnie rzeczywiście były dla nas nie lada wyzwaniem. Do końca nie było pewne czy uda nam się zebrać odpowiednie osoby do zespołu ale teraz ze spokojnym sumieniem mogę powiedzieć, że jesteśmy gotowi. Dogonienie reszty stawki to kwestia czasu i pieniędzy. W sezonie 2010 postawiliśmy sobie za cel środek stawki i wszyscy nad tym ciężko pracujemy.

Jak oceniasz waszych głównych rywali, Virgin. Co będzie decydującym atutem, który pozwoli Wam się wyróżnić?


- Dziewiczy zespół Virgin ma bardziej doświadczonych kierowców, zwłaszcza Pana Tomasza Żminde. Jednak nasi "bracia" Grzegorz i Tomasz Wicińscy szybko nadrabiają zaległości. Bolid, który zaprezentowaliśmy dopiero trzy dni temu, przechodzi teraz serię testów i każdy przejechany kilometr procentuje. Naszym rywalom życzymy powodzenia i niech wygra lepszy!




Z wywiadu można dowiedzieć się paru rzeczy. Jedną z nich jest fakt, że stawka najprawdopodobniej podzieli się na trzy grupy po cztery zespoły, w każdej możemy liczyć na zaciekłą walkę, w pierwszej o mistrzostwo, w drugiej o pozostanie w strefie punktowanej, a w trzeciej o przetrwanie i jak najlepszy start w przyszłym sezonie.
Każdy chce być jak najlepszy i liczy, że to on ma ten atut który pozwoli mu wygrać z konkurencją. Jak jest na prawdę dowiemy się jutro, ale już dziś możemy być pewni, że wyścig będzie bardzo emocjonujący.


W wywiadzie nie uczestniczyły dwie drużyny, Williams oraz RBR.



Dalmatynczyk i Majeklth
Dalmatynczyk jest offline  

Ostatnio edytowane przez groovy : 14-03-2010 - 22:19
Rating: 1 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2010, 15:07   Post #2 (permalink)
Awatar simon999
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 6.372
Po wypowiedziach mozna wnioskowac, ze kazdy zespol czuje sie mocny, bedzie ciekawie
simon999 jest offline  




Rating: 71017 | Skill: 8.13 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2010, 15:28   Post #3 (permalink)
Awatar Jakusa
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Elbląg/Toruń
Postów: 1.655
Ja już się nie mogę quala doczekać
Jakusa jest offline  


Rating: 48461 | Skill: 7.74 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2010, 17:45   Post #4 (permalink)
Awatar Dakatsu
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Skąd: Toruń
Postów: 1.422
Nikt nie wierzy w HRT

pozatym bardzo fajnie napisane... no coś menago w Renault niezbyt chciał się wypowiedzieć
Dakatsu jest offline  




Rating: 10017 | Skill: 4.90 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 11:03   Post #5 (permalink)
Awatar majeklth
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Postów: 1.380
Spoko Dakatsu,po wczorajszym wyścigu pewnie kilka osób zmieniło swoje zdanie o nowych zespołach ,bo widać ,ze będą walczyć o punkty i mogą je podebrać niektórym pewniakom ze środka stawki

Swoją drogą ciekawie ma się nasza liga w stosunku do "reala"-Lotus 2xDNF,a virgin i hrt spokojnie by dojechały w punktach w komplecie,gdyby nie problemy natury technicznej
majeklth jest offline  


Rating: 6658 | Skill: 1.76 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 11:08   Post #6 (permalink)
Awatar simon999
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: Wrocław
Postów: 6.372
Lotusa pokonały "niewiarygodne wydarzenia"
simon999 jest offline  




Rating: 71017 | Skill: 8.13 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Sim-Sport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 11:41   Post #7 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
W 2009 Super Aguri też miało z tym problem
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 12:16   Post #8 (permalink)
Administrator F1
Awatar dracon
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Wieluń / Łódź
Postów: 4.347
Cytat: Napisał majeklth Zobacz post
Spoko Dakatsu,po wczorajszym wyścigu pewnie kilka osób zmieniło swoje zdanie o nowych zespołach ,bo widać ,ze będą walczyć o punkty i mogą je podebrać niektórym pewniakom ze środka stawki
No oczywiscie, ze beda walczyly o punkty, przeciez 8 kierowcow nie moze zajac 10 punktowanych miejsc, wiec walczcie ile sie da o te 3 punkty i 'modlcie' o jak najwiecej takich prezentow jakie dostaliscie wczoraj
dracon jest offline  
"To finish first, first you have to finish" - Juan Manuel Fangio

YouTube - orangeDracon

Rating: 101690 | Skill: 4.37 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 12:24   Post #9 (permalink)
Awatar majeklth
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Postów: 1.380
No bez przesady z tymi prezentami.Zanim silniki popadały Rubiq jechał w punktach,a Kawa zaliczył dt Koledzy z HRT tez nieźle cisnęli.
majeklth jest offline  


Rating: 6658 | Skill: 1.76 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2010, 12:28   Post #10 (permalink)
Administrator F1
Awatar dracon
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Wieluń / Łódź
Postów: 4.347
Jechal 8 bo nie bylo Splotta
dracon jest offline  
"To finish first, first you have to finish" - Juan Manuel Fangio

YouTube - orangeDracon

Rating: 101690 | Skill: 4.37 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
bahrainu, ostatni, przed, wywiad

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

97 osób online
95 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator