Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Wyścigowe Mistrzostwa Polski SimRacingPL > Wrażenia z Wyścigów

[WMPSRPL] Most GP 09.01.2010

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 10-01-2010, 00:16   Post #11 (permalink)
Awatar MKRaven
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 429
Ja chciałem na początku przeprosić za cuda jakie wywijał mój net w R2 - mam nadzieje, że nikomu tym wyścigu nie zepsułem .

Same wyścigi to chyba na nic więcej nie mogłem liczyć już nawet przy poziomie moich umiejętności i tych co finiszowali przede mną.
Qual P9 i nawet nie dobiłem do 1:36:4, które wcześniej robiłem bez problemu no ale ok.
R1 pojechałem bezbłędnie praktycznie, pod koniec już zwalniając bo i tak widziałem, że nie dojdę stawki przede mną. R2 chyba 1-2 większe błędy, ale bez spinów no i zmieniłem wszystkie koła w picie, a wydawało mi się, że sporo osób jednak tylko jedną oś no i strata przez to, którą musiałem odrabiać.

Ogólnie P6 i P7, nie narzekam bo najlepszy mój wynik, szkoda, że coraz mniej osób na starcie się pojawia.

EDIT:
A i sorry dla kolegi Szczecha za moje amatorskie dwa ataki, które nie miały się prawa udać, na szczęście zachowałeś zimną krew i nie dopuściłeś do crasha. Dzięki Ci za to .
MKRaven jest offline  
Rating: 3372 | Skill: 4.21 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 00:24   Post #12 (permalink)
Awatar CaymaN
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Postów: 2.004
Qual zlamilem

R1: Tu jazda caly czas za ORT i na koniec na dohamowaniu do t1 wyprzedzilem Lesia o malo nie ladujac na bandzie. Ryzykownie, ale sie udalo. Na ostatnim lapie w zakrety do konca staralem sie wyprzedzic Art'a. I to nie wypychajac... Najpierw skrecal na bl, wiec ja w druga i wtedy wlasnie zajechal mi droge, puknalem go, ale nie bylem chamem i oddalem pozycje. P4

R2: Tu na L1 strzal w dupe. Tyl zolty... Zle sie jechalo. Okrazenie pozniej na szykanie zostalem obrocony, i dobity do konca. Widze Art juz zglosil wypadek... Sorka, nie widzialem Cie tam, no ale coz, nie dosc ze dostalem to jeszcze kare za to mam...
Tak jakby im bardziej sie czlowiek staral, to tym bardziej dostanie w kosc.
Dalej sie zaczelo... spiny i bledy. Na ostatnich metrach wyscigu udalo sie zyskac 2 poz. ale pewnie i tak wszystko na marne..
CaymaN jest offline  
Rating: 16743 | Skill: 4.35 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 00:32   Post #13 (permalink)
Art
Awatar Art
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 8.575
Cayman jestes mlodziutki, ale rozgarniety z Ciebie chlopak, mam nadzieje, ze z dzisiejszego wyscigu wiele sie nauczysz,

co do R1 i mojego blokowania, moja BL tak wygladala, zobacz calego repa, jak ja tam hamuje, a ze nauczony jestem, ze wchodzac od wewn. w zakret trzeba mocniej zahamować, zeby Cie nie wyplulo na zewn., Ty tego nie przewidziales i sie zatrzymales na mnie, to tez byla by Twoja wina...

BTW skoro nie znasz rywala i jak jedzie, to nie wyprzedzaj go odrazu jak sie zblizysz na zakrecie... bo czesto bedziesz mial wypadki,
ale wierze ze dasz rade i do swojej szybkosci dodasz jeszcze rozwage, bo troche w R2 porozbijales chlopakow

PEACE
Art jest offline  
Rating: 147953 | Skill: 7.34 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 00:36   Post #14 (permalink)
Awatar CaymaN
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Postów: 2.004
Art nic do tej akcji nie mam, widze, ze ktos mi zwraca uwage, to sie tlumacze jak ja to widzialem. Tu akurat nie mialem czasu na wleczenie sie za kims, decyzje trzeba bylo podjac w ulamku sekundy, bo nie wiele zostalo do konca i zrobilem jak zrobilem.
CaymaN jest offline  
Rating: 16743 | Skill: 4.35 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 01:01   Post #15 (permalink)
Awatar Grigorji
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Postów: 711
Jak dla mnie weekend wypadł supcio
W qualu jeszcze pobiłem swoje pb o jakieś 0.3s i udało się wbić na P3 zaraz za Marcinem ;O

R1 bardzo dobry. Start w miarę udany, a co najważniejsze pozycja utrzymana. Potem Marcin na chwilę wypada na trawkę, co oczywiście musiałem wykorzystać Jak mnie dogonił to zaczęła się fajna walka. Szkoda tylko że taka krótka, bo na jakieś 2 okrążenia. Po dość kontrowersyjnym T1 tracę pozycję, no ale dobra. Strata niewielka, P3 też dobre, aż tu ku mojemu zdziwieniu Artur nagle znika i wskakuję na P2. Ahh, aż pomyśleć że otarłem się o P1

W R2 obawiałem się przebijania, czy nie zrobię jakiegoś błędu, ale okazało się wprost przeciwnie. Co się do kogoś zbliżyłem to wypadali. Chyba ze 4 albo 5 tak wyprzedziłem i znalazłem się na P2 za kobem. Po pitstopie byłem przed nim, ale przede mną wylądowali jeszcze Marcin z Arturem:/ Próbowałem jeszcze postraszyć Artura, aż miałem drobny uślizg, On mi uciekł i już tak zostało..
Ogólnie jestem bardzo zadowolony Jak na razie, najlepszy występ w mistrzostwach

Graty dla reszty pudła i tych, co dojechali, bo tor nie wybaczał błędów
Grigorji jest offline  


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae

Rating: 76726 | Skill: 10.99 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 01:30   Post #16 (permalink)
Awatar Marcin89
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Poznań
Postów: 472
Q - masakra, o 0.5s gorzej niz moje PB - P2

R1 - przez pierwsze okrazenia szukalem sposobu na wyprzedzenie mloda, niestety po 3 lapach przestrzelilem delikatnie pierwszy zakret esek w s1 i spadlem na p3. Gdy juz dogonilem grigorjego przez pierwsze kilka lapow nie moglem sie zblizyc na tyle, aby przeprowadzic atak. W koncu udalo sie na tyle opoznic hamowanie do t1, ze znalazlem sie na p2. Przy wyjsciu z t2 lekko mnie zucilo i doszlo do malego kontaktu. Naszczescie nie zaspinowalismy. Jadac na 2 pozycji bylem na tyle daleko, ze juz nie bylo sensu gonic mloda. W pewnym momencie dostal CLa - P1

R2 - Pierwsze pare okrazen byly bardzo ostrozne. Gdy sie znalazlem juz na P3 probowalem dogonic grigorjego. Kiedy sie to udalo myslalem jak go tu machnac Niestey w pierwszym zakrecie s2 zaspinowalem i spadlem na p4 Krotki postuj w pitstopie pomogl mi wyprzedzic osoby, ktore mialy go juz za soba. Mialem okolo 4s przewagi nad mlodem. Na wszelki wypadek zmniejszylem boost Nie byl to jednak dobry pomysl, bo po paru okrazeniach doszedl mnie Artur. Z powrotem ustawilem na maxa boost. Gdy przewaga stopniala do okolo 2s przestrzelilem t1 Na szczescie nie znalazlem sie poza torem. Od tego momentu nie moglem zlapac optymalnego rytmu. Opony z przodu mialy juz jedna kreske i zaczalem odczuwac lekka podsterownosc. Na przed ostatnim zakrecie do meta obronilem atak mloda i dojechalem na P1
Marcin89 jest offline  
i5 760 @ 4GHz | Thermalright Silver Arrow | Asus P7P55D-E PRO | A-data plus 4x2GB 1600 CL8 | SLI NVIDIA GTX580 | SSD Vertex 3 240GB | Xonar Essence ST | Seagate 500GB + 2000GB | Corsair AX850 | Silverstone FT02B-WRI | 3x BENQ XL2410T 120Hz 3D | TrackIR 5 PRO | SimRacingPL raceBOARD-S



Rating: 131160 | Skill: 14.86 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2010, 01:58   Post #17 (permalink)
Super Moderator
Awatar Krzysztof Szczech
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Poznań / Piła
Postów: 6.608
sADi - szkoda tej sytuacji w R1. W wyścigu byłem przekonany, że Cię wywiozłem, ale potem parę razy to na repie obejrzałem i sam już nie wiem. Wydaje mi się, że miałem prawo do toru jazdy i że nieco za szybko wszedłeś w ten zakręt.
Najlepiej chyba jak to zgłosisz - zrobię filmik i się nie przyznam, bo jestem ciekaw co sędziowie powiedzą

Q: Blisko PB i P10 - ogólnie ok, bo przygotowanie takie sobie.
R1: Po wspomnianym wyżej incydencie poczekałem jakieś 30s za sADim i już właściwie miałem po wyścigu. Nie mając nic do stracenia podkręciłem trochę tempo i dokopałem się do P11.

R2: Start z P11. Zjechałem na pitstop na 15 okrążeniu. Przed zjazdem do boksu walka z Lesiem, po wyjeździe walka z MKRavenem - w końcówce wyścigu tak mnie zmotywował, że jechałem ostro ostatnie 5 okrążeń. Ataki były chyba tylko 3 albo 4, ale za to 10 okrążeń ścigania się nawzajem - fajnie było.

CaymaN - zrób coś dla mnie - obejrzyj ten incydent w R2L3 na powtórce i spójrz w prawo ze swojej kabiny - widać mnie i Arta jak na dłoni. Z mojego i Arta kokpitu widać, że bez problemu byśmy Cię ominęli gdybyś się nie ruszał...
Tymczasem ruszyłeś:
- bez rozglądania się
- na BL
- pod prąd
Twoje uszkodzenia, o których pisałeś w zgłoszeniu z Kawarettim wzięły się głównie z czołowego zderzenia ze mną. Ja oczywiście również uszkodzony.

Czyli sam się załątwiłeś (oczywiście spin to nie Twoja wina, ale większość uszkodzeń tak).
No, ale myślę że było warto rozbić auto, po to by zobaczyć minę kojota podczas czołowego zderzenia

LesiU, Dracon, MKRaven - fajno było, dzięki
Krzysztof Szczech jest offline  


Rating: 45278 | Skill: 5.75 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2010, 09:37   Post #18 (permalink)
Awatar Marcoone
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Jelenia Góra
Postów: 5.652
Są do wglądu galerie z obu wyścigów na torze Most

Galeria - simracing.pl - Most GP - 2010-01-09 21:00
Galeria - simracing.pl - Most GP - 2010-01-09 21:35
Marcoone jest offline  
NAD nigdy nie był szybki - Kimi

Rating: 49418 | Skill: 5.07 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
wmpsrpl

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

458 osób online
458 Gości
0 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator