Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Wyścigowe Mistrzostwa Polski SimRacingPL > Wrażenia z Wyścigów

[WMPSRPL] Poznań 20.02.2010

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wrażenia z Wyścigów Na gorąco z wyścigów Ligowych

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 20-02-2010, 22:27   Post #1 (permalink)
Awatar MKRaven
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 429
[WMPSRPL] Poznań 20.02.2010

Dość nieszczęśliwy termin na race wypadł niestety i chyba to jeszcze spowodowało przyszpilenie mojego neta, który nie pozwolił mi nawet na dokończenie FL...

Cóż dzięki wszystkim za jazdę i graty dla zwycięzców - byliście naprawdę z innej planety .
MKRaven jest offline  
Rating: 3372 | Skill: 4.21 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-02-2010, 23:19   Post #2 (permalink)
Administrator
Awatar BzYczek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Skąd: Racibórz
Postów: 7.155
Możecie mnie zlinczować Sorki
BzYczek jest offline  
MSI Z77-G45|i5 3570K@4,5|Macho 120|Corsair Vengeance 8GB|Gigabyte Radeon HD 7970 OC 3GB
3xDell U2312HM|HDD1TB|Plextor M5P 128GB|Corsair HX80 +Gold 650W|Laptop Acer 5930G

F E E L the S T I N G


Rating: 78964 | Skill: 10.60 | OpenRating: 0
| Logitech G25 + LC | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-02-2010, 23:22   Post #3 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.040
A wiec to twoja zasluga bzyczek? No ladnie.

Co do mojego wyscigu to nie mialem setupow i niestety musialem troche improwizowac. Przez to tez po niezlym poczatku gdy bylem chyba na P5 przydazyly mi sie dwa glupie spiny i spadlem daleko na ostatnie miejsce. Pozniej odrabialem, troche wyprzedzalem i w koncu nieszczesliwie sie zderzylem z Lesiem :/
Uszkodzony caly przod i auto zaczelo byc bardzo podsterowne. Udalo mi sie jednak utrzymac P5 i spokojnie jechalem na "autopilocie" az do feralnego resa sesji.
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Elite Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-02-2010, 23:45   Post #4 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.040
Chcialbym organizatorowi pogratulowac profesjonalnego podejscia - grozenie banami w sytuacji gdy jest zamieszanie z powtorzeniem wyscigu i nie udzielanie informacji na ten temat jest naprawde na poziomie...
I jeszcze powtorzenie wyscigu zaraz po jego przerwaniu - prawie 2 godziny po pierwotnej porze jego rozgrywania tez jest super pomyslem... nie kazdy moze smigac do 1 w nocy...gratulacje Ja akurat o nic nie walcze ale ci co sa w innej sytuacji maja prawo byc wkurzeni.
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Elite Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-02-2010, 23:53   Post #5 (permalink)
Administrator
Awatar McLaren
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Białystok
Postów: 14.862
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do McLaren
proponuję zapoznać się z regulaminem co mówi w takich wypadkach
McLaren jest offline  



Rating: 72251 | Skill: 6.46 | OpenRating: 0
Logitech G25 | VPP Pedal-Set | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-02-2010, 23:56   Post #6 (permalink)
Awatar MKRaven
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Warszawa
Postów: 429
No ale jednak jak wchodzą zdezorientowani ludzie to wypadało by im coś powiedzieć, a nie grozić banami... W końcu taka niby poważna impreza a dzisiaj troszkę sporo jaj było.

W ogóle na resie dzisiaj znów miałem ogromniaste pingi i mnie wywaliło, co ciekawe sprawdzałem na innych serkach i problemu nie było.
MKRaven jest offline  
Rating: 3372 | Skill: 4.21 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-2010, 00:02   Post #7 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.040
Cytat: Napisał McLaren Zobacz post
proponuję zapoznać się z regulaminem co mówi w takich wypadkach
Zapoznalem sie co mowi regulamin. Wyscig powinien byc pominiety lub powtorzony. Nic nie pisze o terminie powtorzenia ale chyba logicznym jest ze nie kazdy ma czas zeby z wyscigu 2h zrobilo sie w sumie 4h... Trzeba bylo powtorzyc w innym terminie albo pominac jesli taki termin bylby trudny do znaleznia a nie zmuszac ludzi do jezdzenia do godzin wieczornych.

EDIT:
McL - moze i pisales wyjasnienie ale jak jeszcze kilku osob nie bylo na serwerze - a pozniej nie raczyles juz wyjasnic tym co nie byli tylko straszyles banami.
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Fanatec CSR Elite Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-2010, 00:03   Post #8 (permalink)
Administrator
Awatar McLaren
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Białystok
Postów: 14.862
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do McLaren
widzę brak zrozumienia, właśnie przez swoje pisanie sami sobie przeszkadzaliście w przeczytaniu informacji. Ja coś piszę i potem x wypowiedzi nie na temat, o skalowaniu czasu czy zużyciu opon i zdziwienie, że nie wiadomo o co chodzi.


ps. nie straszyłem a upominałem, to automat liczy bany za czat podczas zakazu.
McLaren jest offline  



Rating: 72251 | Skill: 6.46 | OpenRating: 0
Logitech G25 | VPP Pedal-Set | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-2010, 03:52   Post #9 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.494
Kwalifikacje:
Miałem fajnego seta przygotowanego, ale omyłkowo sobie go nadpisałem innym przed wejściem na serwer Na szczęście udało się wskoczyć na P3.

Wyścig:
Udany start. Schowałem się za Marcinem który też dobrze wystartował dzięki czemu znalazłem się przed Mlodem. Marcin zaczął mi odchodzić, więc postanowiłem przynajmniej trochę potrzymać Artka za sobą (jemu się też jakoś nie spieszyło do atakowania ). Po 2 czy 3 lapach w końcu mnie łyknął na dohamowaniu i tyle go było widać
Pozostało więc trzymać przewagę nad Grześkiem. Po kilku okrążeniach jednak Mlod utknął za Marcinem, dzięki czemu ich przewaga zatrzymała się na około 11s. Pierwszego stinta jechałem na medach, planując na drugiego założyć softy, dlatego taki obrót sprawy był dla mnie korzystny.
Niestety, jakoś w 30 minucie ekran się zamroził na wejściu w T1...dobrze że tam, bo była szansa utrzymać się na torze. Wiedziałem też, że będę mieć w plecy około 15-17 sekund. Pytanie tylko, jak mocno posypią się tekstury... Na szczęście nie było źle. Nitka asfaltu praktycznie się nie zmieniła. Kerby dało się rozpoznać a auto Grześka, który "nadrobił" prawie 20s stratę było dobrze widoczne w lusterkach. Do Mloda i Marcina traciłem już prawie 30s więc marzenia o P3 w generalce poszły się gonić
Zostało tylko utrzymać P3 i dojechać do mety. Z powodu całej sytuacji koncentracja już nie była ta, wpadały drobne błędy aż kilka okrążeń później zawinąłem autem na dohamowaniu do Z12. Wyjeżdżając z pobocza widziałem że mam czysto - auto RM niestety miało wtedy teksturę podobną bardzo do asfaltu, przez co go najnormalniej w świecie nie zauważyłem i mu wyjechałem w zasadzie pod koła
Na wyjściu na prostą wyszło że auto jest na tyle pokrzywione że bez naprawy się nie obejdzie. Postój koło pitów na ostudzenie silnika i potem wjazd na naprawę, tankowanie i wymianę opon. Do półmetka wyścigu jeszcze trochę brakowało, więc o jeździe na 1 stop mogłem tylko pomarzyć. Na domiar złego, zamiast Softów, ustawiłem sobie Super Softy (no i 100L paliwa)
Wyjechałem na P7, mając w zasadzie do wszystkich przed sobą przynajmniej jedno okrążenie straty (do Marcina i Mloda to już chyba 2 się zrobiły ). Art, który również wtedy wyleciał na bandę (się nas przestraszył ), musiał odwiedzić alejkę i się naprawić, wyjechał zaraz za mną. Po szybkich kalkulacjach wyszło że była szansa zyskać jedną pozycję. O dziwo, szybciej niż się nam wydawało bo z 1:22 które traciłem do P6, jakoś w 50 minucie zrobiło się 0:19...i tu się zakończył nasz wyścig
Usłyszałem tylko że znalazłem się w boxach (miałem rozsypane tekstury więc nie wiedziałem co się dokładnie stało) no i że mogłem wejść na tor
Art mi powiedział że zrestarowało weekend. Szybko więc rs kompa i powrót na dedyka.

Po zawziętej dyskusji obu stron (kierowcy vs McL ) finalnie wyszło że za chwilę pojedziemy wyścig ponownie. No to na szybko zainstalowałem inne sterowniki (na których nie miałem problemów z freezami, przynajmniej na obecnej konfiguracji kompa), restart...ufff, zdążyłem wejść

Pozycje startowe zostały z kwalifikacji. Skoro wcześniej zbytnio nie odstawałem od Marcina i Mloda (jadąc na medach) no to zaryzykowałem i wziąłem softy na pierwszego stinta.... jak się później okazało, to był błąd
Start tym razem przeciętny. Artek poszedł do przodu, Marcin też a mi na ogonie siadł Grzesiek, którego a cholerę się nie mogłem pozbyć Koncentracji zero - czasy skakały od 1:32.5 do 1:32.8. Parę błędów, w końcu spin i Grigorji wskakuje na P3. Zebrałem się, zacząłem gonić no i goniłem. Jak strata z kilku sekund skurczyła się do jazdy na ogonie, Grzesiek postanowił pobawić się w zakrzywianie czasoprzestrzeni (jak sam to później określił ) i ot tak, zaczął mi odchodzić Mi się opony kończyły (mówiłem już że zrobiłem błąd biorąc softy na pierwszego stinta? ) więc po prostu musiałem jechać swoje. Do pitów zjechałem w 55 minucie, mając mniej niż 1 kwadrat na tylnych kapciach (czyli jazda po lodzie). Musiałem wziąć medy i spróbować cisnąć ile się da. Jeszcze w pitach zrobiłem kolejny błąd, bo zapomniałem sobie włączyć silnik pod koniec postoju. Kolejne kilka sekund w plecy względem Grześka
Po wyjeździe strata wynosiła niecałe 6 sekund ale całkiem szybko zrobiło się z niej 13s (potrzebowałem kilku okrążeń żeby przestawić się z nerwowych softów na łagodniejsze i bardziej podsterowne medy) i na tym poziomie utrzymywała się do około 60 okrążenia, kiedy to zaczęła powolutku topnieć. To był dla mnie sygnał że Grześkowi zaczyna siadać grip w softach (będąc na medach, opóźnił zjazd do pitów by w drugim stincie jechać na softach które jazdę na równą 1h wytrzymywały dosłownie na styk). Jemu czasy okrążeń się pogarszały a mi poprawiały. Strata malała, najpierw po 0,5 a później już nawet i ponad 1s na okrążeniu. Czy wystarczy czasu by go dogonić? Na tym etapie wpadało 1:32.5, on nie mógł sobie pozwolić na szaleństwo więc szansa była... ale jednak troszkę zabrakło Linię mety minąłem ze stratą niecałych 2 sekund
P3 w generalce nie udało się obronić, w wyścigu wskoczyło P3 (zamiast P4 - Marcin w końcówce wyścigu spalił silnik) i mimo braku bezpośredniej walki, przez całe 2h nie mogłem narzekać na nudę.

Gratulacje dla Marcina za P1 , Grześka za P2 Artura za P3 w generalce indywidualnej!
Na szczęście ekipa ORT może się pochwalić P1 w generalce zespołowej

Dziękuję McLarenowi oraz osobom które pomagały w organizacji całej imprezy za pomysł i realizację Mistrzostw. Szkoda że frekwencja spadała z wyścigu na wyścig. Mam nadzieję że było to tylko i wyłącznie z powodu takiego a nie innego moda (któremu to i owo można zarzucić ).

Trzymam kciuki by następnym razem udział wzięło więcej osób spoza SRPL.
LesiU jest offline  

Ostatnio edytowane przez LesiU : 21-02-2010 - 04:17
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Fanatec Clubsport Shifter | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-02-2010, 12:02   Post #10 (permalink)
Awatar Grigorji
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Postów: 711
Ja za cel na dzisiaj postawiłem sobie dojechać na co najmniej 7 pozycji To było minimum do utrzymania P2 w generalce Między innymi dlatego nie trenowałem za dużo.
W qualu oczywiście wykręciłem PB, wskakuje na P3 aż tu nagle przede mną pojawia się LesiU Musiał chyba coś zjeść, że się taki szybki zrobił
Start trochę zepsułem, ale nie na tyle żeby stracić pozycję. Przez chwile utrzymywałem się za czołówką, potem zaczęli mi odjeżdżać. Na dodatek zaliczyłem jednego spina, po którym spadłem za Arta i dracona. Od tej pory zaczęła się niezła walka. Widziałem że dracon był minimalnie szybszy od Arta, ale sobie z nim nie mógł poradzić i przekazał mi pałeczkę Artur był nie do przebicia. W S2 w sekcji zakrętów, byłem co prawda trochę szybszy, ale co z tego jak nie było miejsca na wyprzedzenie za to na prostych już byłem wolniejszy. Po jakimś czasie Art chyba trochę za wcześnie zaczął hamować do zakrętu, a ja zaś troszkę za późno i wbiłem mu się praktycznie pod łokieć:/ Postanowiłem, że oddam mu pozycję. Na następnym lapie, jak już mnie wyprzedzał, zaraz za nim wbił się dracon. Ten chyba przegapił punkt hamowania i obydwoje polecieli na trawę (nie ma to jak dobry teammate). Teraz już w zasadzie trzeba było dojechać do mety. Potem jeszcze LesiU zaliczył spina i sobie jechałem spokojnie na P3. Nawet po 40 minutach wyścigu sobie myślałem, że chyba odwykłem od długodystansowych wyścigów bo już miałem dosyć... a tu za 10 minut zonk xD ni stąd ni zowąd wszyscy lądujemy w boksach na sesji practice...
W drugim wyścigu już miałem bardzo dobry start, ale co z tego jak Marcin mi nie zrobił miejsca W końcu wbijam na P3 i zacząłem kręcić takie czasy, że aż sam się dziwiłem. Nie wiem, po prostu jakichś skrzydeł dostałem. Robiłem regularne 1.32.7-9 na medach. Ale to nic, jak mnie LesiU dogonił na 0.3s wstąpił we mnie jakiś alien i wykręciłem hotlapa 1.32.3 Szkoda tylko że tylko 2 lapy miałem takie dobre LesiU już nie nadrobił straty i powoli zacząłem się oddalać. Do drugiego stintu postanowiłem założyć softy. Nie wiem czy to był dobry pomysł. Co prawda na początku kręciłem dobre czasy, ale ostatecznie na medach jechałem szybciej Od około 30 minut do końca miałem lekki kryzys jechałem żeby tylko dojechać, na dodatek softy już były zużyte, stąd moja nierówna jazda... Widziałem moją topniejącą przewagę, ale mimo wszystko w myślach byłem spokojny o swoje P3. Na koniec jeszcze Marcin odpadł i szczęśliwym trafem zdobyłem
To był morderczy wyścig Nie byłem przygotowany psychicznie na taki dystans ale w sumie nie mam żalu ani do Mcla, ani do Bzyczka Było super. Nie ma to jak wygrana walka ze sobą i ta satysfakcja na koniec
Jeszcze moje gratulacje, dla Mloda i Lesia za pudło w tym wyścigu, oraz dla Marcina i jeszcze raz dla Mloda za pudło w generalce
Na koniec chciałbym bardzo podziękować administracji, oraz wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji mistrzostw. Wspaniały pomysł i oby taka impreza się jeszcze powtórzyła. Mam tylko nadzieję, że z innym modem i że pod koniec frekwencja również będzie dopisywać.

EDIT: Oczywiście podziękowania również dla dracona, za wspólną jazdę w zespole i w klasyfikacji zespołowej

EDIT2: Ha, jako jedyny przejechałem 100% lapów w mistrzostwach wybaczcie, musiałem się pochwalić
Grigorji jest offline  

Ostatnio edytowane przez Grigorji : 21-02-2010 - 12:15


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae

Rating: 76726 | Skill: 10.99 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
poznań, wmpsrpl

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

321 osób online
320 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator