Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Newsy i Artykuły > Newsy > SimRacingPL

F1 2017 Codemasters

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

SimRacingPL Newsy o wszystkim co dotyczy Portalu SimRacingPL

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 22-01-2018, 13:41   Post #1 (permalink)
Awatar f1driver
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 424
F1 2017 Codemasters

Grał ktoś ? Jakie wrażenia ?
f1driver jest offline  
Rating: 17967 | Skill: 5.77 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-01-2018, 15:01   Post #2 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 2.082
Bardzo dobra gra. Fizyka juz tez na lepszym poziomie jak poprzedniczki. Fajna otoczka f1. Imo warto zagrac jak ktos jest fanem f1 ale i nie tylko dla fanow bo to bardzo dobra gra wyscigowa.
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Własna sekwencja | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-01-2018, 15:23   Post #3 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.027
W sumie niewiele sie rozni od poprzedniego roku ale trzeba przyznac, ze drobne ulepszenia sa w kazdej plaszczyznie. Tak, ze jak ktos ma F1 2016 to szkoda kasy. W innym wypadku warto kupic.
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-01-2018, 18:32   Post #4 (permalink)
Awatar f1driver
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 424
Dzięki za opinie, w takim razie kupuję
f1driver jest offline  
Rating: 17967 | Skill: 5.77 | OpenRating: 0 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2018, 09:58   Post #5 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Kupiłem. Mam bardzo mieszane uczucia.

Zacząłem od razu od kariery, ponieważ to simcade to ustawiłem ai na maksa, wziąłem Saubera i w Australii mimo zaiwaniania ile wlezie Wehrlein mi spuścił łomot. Gdzieś tak o sekundę w sesjach treningowych. Ponieważ to miała być rozrywka, więc odpaliłem karierę jeszcze raz na 80 czy 90% (nie pamiętam) i spokojnie objechałem Pascala, co starczyło i tak tylko na P19 na starcie. Byłem zachwycony faktem, że mając najwolniejsze auto w stawce jestem na szarym końcu, bo w mało której grze wydawałoby się logiczna sytuacja, ma miejsce.

Wyścig zaczął się na mokrym i było naprawdę fajnie. Potwierdzam, że fizyka jest bardzo ok i parę dobrych lat temu uznano by ją za pełnoprawny symulator. Brakuje co prawda KERSu, ale prowadzenie auta daje mnóstwo frajdy. Czas potrzebny na pokonanie 100% dystansu mija błyskawicznie. Błędne decyzje odnośnie pitstopów bolą. AI jeździ dobrze, poprawnie się zachowuje w walce. Naprawdę chce się jeździć, bo kwestię ducha wyścigów F1 (na ile mogę to ocenić po dwóch wyścigach na pełnym dystansie) gra oddaje nieźle - trzeba dbać o auto, o paliwo, jest to bardziej skomplikowane niż gaz w podłogę i na maksa do przodu ile wlezie. Oczywiście nie spodziewajmy się za dużo - to wciąż prosta gra i cud, że chociaż mieszankę paliwową można zmieniać w trakcie jazdy (a nawet trzeba). Krawężniki tnie się jak czołg, nie ma flatspotów (ale to nie każda gra mająca ambicję być symulatorem ma), temperatura opon to nie jest coś, czym się należy martwić, "brudne" powietrze ma tylko efekt na prędkość na prostej, a ustawienia auta... Hmm... Jak na simcade to źle nie jest, bo niby jest wszystko, co być powinno, ale np w porządnym symulatorze jest więcej parametrów do regulacji jednego koła, niż w F1 2017 w całym zawieszeniu. Jak dla mnie jest to poziom w pełni akceptowalny w tym gatunku.

Z drugiej strony trudno jest twórcom wybaczyć kompletne nieporozumienie w kwestii zmiennych warunków pogodowych. Po deszczu tor schnie w mgnieniu oka - 10 kółek i zakłada się slicki, co może nie jest aż takim błędem, ale bzdurą jest to, że schnie cały tor, zamiast BL. Widać, że model jest tu prostacki i z poprzedniej epoki, wszak schnąca nitka wyścigowa była już w GP3 z 15 lat temu. Rozumiem, że to zwykła ścigałka, a nie coś z ambicjami, ale akurat ten element mogli twórcy zrobić z głową - tym bardziej że by się to pięknie komponowało z charakterem tej gry. Nikt by nie wymagał zaawansowanego modelu z rFactora2, ale opartą na skryptach wersję można było zrobić.

To jednak jest jeszcze nic, prawdziwą wtopą twórców jest SC. Kto to zakodował to nie wiem, kto odpowiadał za koncepcję też nie wiem, ale ci ludzie powinni dostać natychmiast dyscyplinarkę Mówiąc ogólnie w sytuacji gdy mam okrążenie straty SC nie udało mi się dogonić. Przez trzy okrążenia. Cisnąc okrążenia qualowe. WTF?! Ale karę za zbyt szybką jazdę dostaje się niemal z marszu (co jest o tyle dziwne, że jechałem w tempie aut przede mną, zwalniając do wymaganej prędkości podczas gonienia SC). Element ten jest zdecydowanie do poprawy, obecnie to największa wada tej gry. W pierwszym wyścigu SC dodatkowo skopał działanie niebieskich flag, przez co zarobiłem karę oh well... Pierwsze punkty dla zespołu poszły się walić

Z rzeczy, które mi się nie podobają to konsolowy charakter tej gry. Niestety. Zapomnijcie o myszce, tej w menu nie ma. Zapomnijcie, że obejrzycie jakąkolwiek klasyfikację - mogłoby się wydawać, że spokojnie powinna być dostępna, a tu zonk. Można sobie ba nią spojrzeć zaraz po wyścigu i tylko wtedy. Niby detal, a cholernie wkurza. Dodatkowo po drugim wyścigu coś się u mnie zrypało - lider miał zero punktów, a kolejni zawodnicy mieli podaną stratę do owego lidera. Zabawnie wygląda generalka, gdzie jeden gość ma zero punktów, a reszta jest na minusie Oczywiście wyników wyścigów też się nie obejrzy, gdyby ktoś np chciał sobie przypomnieć pod koniec sezonu kto pierwszy wyścig wygrał.

Ok, Australia za mną. Czas na Chiny w moim złomowatym Sauberze. Po łomocie, jaki miałem w Australii tu spodziewałem się podobnego. Wprawdzie w Melbourne gdyby nie kary bym dojechał na P9, ale w deszczowym wyścigu różne rzeczy się dzieją... Więc... Niespodzianka. P7 czy tam P8 w qualu. Na mecie, gdyby nie dwukrotnie opóźniony zjazd do boksu byłbym na P4 (kilku odpadło, kilku pokonałem). Ale.. SC plus kara z czapy zepchnęła mnie na P6. Żeby było śmieszniej SC wznowił wyścig zanim grupa zawodników się zbiła, w efekcie po wznowieniu miałem stratę 50s do Pereza przede mną i blisko minutę przewagi nad Sainzem. Urocze... Zobaczymy co będzie w Bahrainie. Jeśli znowu Q3 to chyba trzeba będzie zresetować karierę i dać AI maks poziom. Inaczej gra nie ma sensu... Niestety poziomu trudności "w locie" zmienić się nie da, a szkoda.

Mam nadzieję, że powyższe uwagi pomogą podjąć decyzję komuś niezdecydowanemu. Gra ma niedoróbki i niedorzeczności w warstwie koncepcyjnej, ale mimo to jest niezła i przykuła mnie do monitora. Z pewnymi zastrzeżeniami mogę ją polecić.
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2018, 10:10   Post #6 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 2.082
W laptopie masz sporo zakładek i tam powinna być klasyfikacja jak i podzielone na wyścigi kto co wygrał. Poziom trudności można zmienić przed każdym GP chyba że wybrałeś tryb hardcore. Menu nie jest za czytelne na początku i przemieszczanie się pi nim zwłaszcza kierownica to porażka trzeba albo padem albo klawiaturą . ja z SC nie miałem takich przygód. Imo gra i tak jest lepiej dopracowana od premiery niż wiele innych tytułów 😉
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Własna sekwencja | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2018, 10:28   Post #7 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Właśnie nie ma. Jedyne z rezultatów co znalazłem, to wykaz tego na jakich pozycjach kończyłeś poszczególne wyścigi. Co mnie mocno rozczarowało.

U mnie w trybie kariery poziom ai jest "wyszarzony" i nie mogę go zmienić. Chyba że trzeba to uczynić między wyścigami.

Z SC są takie jaja, że nie mogłem dogonić go na prostej (285kmh). Gdy go dopadłem dostałem polecenie by wyprzedzić lidera oraz SC i dogonić kolejkę aut za nim. Dogonić przez trzy kółka już mi się nie udało, a cisnąłem na maksa, robiąc swojego best lapa w wyścigu Myślę, że z czasem rozkminię co jest nie tak z SC.

Ogólnie jednak to naprawdę dobra gra i jeździ mi się świetnie. Niby odstresowująco, ale gdy się ciśnie to poziom koncentracji jest jak podczas wyścigu ligowego. O ile jednak w puszkach są luźniejsze momenty, tu grzejesz na maksa cały czas.

Aha, zapomniałem wspomnieć o "programie trenimgowym" podczas sesji treningowych. Pierwszy wyścig - podobało mi się. W drugim zaczęło mi to już przeszkadzać. W kolejnych myślę że będzie mnie to doprowadzać do wścieklizny, a ominąć się tego nie da - od tego zależy rozwój auta. O ile jeszcze "zapoznanie z torem" można łyknąć, tak samo jak "tempo qualowe, czy" strategię wyścigową, tak programy oszczędzania opon, czy pożal się Boże oszczędzania paliwa są zwyczajnie głupie. Choć i tak kulsony poleciały przy debilnych "wyścigach" aut historycznych. *&#@=* na to wpadła to nie wiem, pomysł tak głupi i nie pasujący do klimatu gry, że ręce nie tyle opadają co odpadają. O ile by sobie pojeździć dla rozrywki taka opcja jest fajna, o tyle wsadzanie tego do kariery to kompletna bzdura :/
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2018, 13:25   Post #8 (permalink)
Awatar Dybens
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Postów: 2.087
Cytat:
Ponieważ to miała być rozrywka, więc odpaliłem karierę jeszcze raz na 80 czy 90% (nie pamiętam) i spokojnie objechałem Pascala, co starczyło i tak tylko na P19 na starcie.
Ja odpalałem kilka razy i skończyło sie na 101% a i tak na kilku torach jest za mało, ale czasem trzeba coś ugrać
Ogólnie przyjemnie.
Dybens jest offline  
Rating: 106438 | Skill: 12.56 | OpenRating: 0
Logitech DFP | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 10:14   Post #9 (permalink)
The Godfather
Awatar Gared
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 12.777

<div class=
Niestety poziomu trudności zmienić się nie da. Ustawiłem 80% i jest to stanowczo za mało Sauberem wygrałem dwa wyścigi i regularnie wbijam do q3 - przy czym normą jest kończenie wyścigów bez szalonego wysiłku za Ferrari, RBR i Mercem. Z drugiej strony 11 wyścigów już za mną i szkoda mi resetować karierę. Jest może jakiś edytor save'a, cokolwiek?

Drugie pytanie - czy punkty wpakowane w rozwój auta przechodzą z kierowcą do nowego zespołu (przy jego zmianie), czy trzeba zaczynać od zera?
Gared jest offline  
Rating: 74564 | Skill: 7.53 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-02-2018, 13:52   Post #10 (permalink)
Awatar Race_Master
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Zielona Góra/Londyn
Postów: 8.027
rozwoj sie nie przenosi.
A co do poziomu trudnosci to na 99,999% da sie zmienic - chyba ze cos w ostatnich patchach zablokowali...
Race_Master jest offline  


Rating: 130938 | Skill: 7.96 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Act Labs | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
2017, codemasters

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

348 osób online
347 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator