Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Archiwum > Ze świata simracingu > Inne symulacje

Assetto Corsa - Pierwszy raport z postępu prac

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 06-01-2012, 02:36   Post #1 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.509
Assetto Corsa - Pierwszy raport z postępu prac

Nowy rok, nowe wyzwania. Wyzwaniem Kunos Simulazioni w 2012 jest wydanie symulacji Asetto Corsa. Do upłynięcia terminu co prawda jeszcze rok ale z drugiej strony TYLKO rok. Nic dziwnego, że zespół KS wziął się do roboty. Poniżej przedstawiam tłumaczenie ich raportu z postępu prac:

"Pierwszy roboczy dzień nowego roku miał bardzo napięty grafik. Stefano popracował nad dawno nie ruszaną wersją graficznego engineu, potem pogrzebał trochę w fizyce i wpadł mu do głowy pomysł jak uczynić system dźwiękowy bardziej przyjaznym dla moderów .

Simone także pracuje nad grafiką, a ponadto aktualizuje zawartość całej gry wywołując przy tym "achy i ochy" współpracującego z nim Marco.

Marco, z kolei podjął się tajnej misji związanej ze zdobyciem licencji. Pierwej jednak zdobył licencję na zabijanie, dlatego też gdybym wyjawił wam o jaką licencję chodzi, wówczas Marco musiał by skorzystać z uprawnień dawanych przez tą pierwszą licencję. Tak więc cierpliwości
(Spoko ISI nas przetrenowało - dopisek autora).

Ponadto Marco ustala plan pracy zespołu na najbliższe miesiące. Z kolei Aris wgryza się w modyfikacje fizyki oraz próbuje ogarnąć system dźwiękowy gry. Luciò, za to, poszedł na zakupy i targa do siedziby swoje nowo zakupione zabawki.

I to wszystko pierwszego dnia... a nawet porządnie nie zabraliśmy się do roboty.

Swobodne tłumaczenie wykonał SirDuncan.


Źródło: VirtualR – Sim Racing News
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2012, 10:33   Post #2 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Jeżeli Kunos jednego dnia zajmował się grafiką, fizyką i jeszcze mu przyszedł nowy pomysł na engine dźwięku, to jak dla mnie są jeszcze w czarnej d...
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2012, 11:01   Post #3 (permalink)
Awatar Thoo24Mass
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Kraków
Postów: 2.771
Chyba zbyt doslownie odebrales przekaz od Kunos .
Thoo24Mass jest offline  
Rating: 121617 | Skill: 8.96 | OpenRating: 0
Fanatec Clubsport Wheel | Fanatec CSR Elite Pedals | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2012, 13:58   Post #4 (permalink)
Awatar Zenon
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Rzeszów
Postów: 9.774
Oraz mocno swobodny przekaz Sira
Zenon jest offline  
Rating: 78667 | Skill: 5.82 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2012, 03:36   Post #5 (permalink)
Awatar Kierownik
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 77
Pierwsze auto potwierdzone

KTM X-BOW R | Assetto Corsa
Kierownik jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2012, 20:06   Post #6 (permalink)
Awatar feels3
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 5.814
W kwestii torów szału nie ma, widziałem lepsze rzeczy, ale samochody...

Mają rozmach chłopaki

Assetto Corsa – New Licensed Content Announced — VirtualR – Sim Racing News




feels3 jest offline  
Rating: 28473 | Skill: 6.27 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2012, 20:16   Post #7 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.256
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
a cala tajemnica tkwi w porzadnym modelu oswietlenia i dobrych shaderach. jak krzychu sie dorwie do rf2 to wynik bedzie taki sam jak nie lepszy.. bedzie tylko trzeba "pozyczyc" modele
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2012, 20:21   Post #8 (permalink)
Awatar patryksok.
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Modena.
Postów: 3.601
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
a cala tajemnica tkwi w porzadnym modelu oswietlenia i dobrych shaderach. jak krzychu sie dorwie do rf2 to wynik bedzie taki sam jak nie lepszy.. bedzie tylko trzeba "pozyczyc" modele
No i jak shadery nie będą zjadały 30% więcej zasobów
patryksok. jest offline  
Rating: 16913 | Skill: 6.53 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2012, 20:31   Post #9 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.256
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
czemu shadery maja zdadac?
Pewnie nawiazujesz do tych ktore generuja niebo w rf1. shadery pozostalych materialow nie obciazaja znacznie.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-2012, 20:51   Post #10 (permalink)
DAK
Administrator iRacing
Awatar DAK
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Olkusz
Postów: 2.230
Z całym szacunkiem dla Krzyśka, ale chciałbym w tym temacie poczytać coś o pracach nad AC, a nie znów o jego shaderach.
DAK jest offline  
Rating: 9862 | Skill: 5.87 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
assetto, corsa, pierwszy, postępu, prac, raport

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

280 osób online
278 Gości
2 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator