Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 07-01-2012, 00:42   Post #1 (permalink)
Administrator Gogli
Awatar SirDuncan
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Postów: 8.499
C.A.R.S - Build 124 - Wszystko pięknie

Posłuchajcie tego - "flaki". Matko, co za nazwa. Ale jak moja mamusia przygotuje flaczki, to - nie ma bata - jeden litrowy słoik ląduje w mojej lodówce. Albo spójrzcie na ostatni projekt Steviego Wondera - Zondę. Ale gdy tylko wytoczymy się z garażu i ruszymy przed siebie - nie ma bata - gdyby Bóg był samochodem, byłby Zondą. Prowadzi to do stwierdzenia, że nie można mieć wszystkiego naraz. Dlatego też, gdy patrzę na najnowsze zdjęcia z C.A.R.S. obawiam się, że szanse na dobrą fizykę mogą być mniej więcej zerowe.








Choć od każdej reguły są wyjątki. Więc miejmy nadzieję, że C.A.R.S. jest tym wyjątkiem. Programiści nad tym mocno pracują wypuszczając co chwila kolejne wersje i nowe elementy tej gry. W najnowszej wersji, 124 wprowadzono następujące zmiany:
  • Poprawki do fizyki zalecane przez Bena Collinsa;
  • CDeferredRenderingHelper – only set the specular irradiance map if it is enabled - cokolwiek to jest zapewne powoduje, że gra wygląda jeszcze ładniej;
  • Poprawki shaderów tła oraz efektów świateł hamowania dla DX 9 i DX 11
  • Nowy układ kamer na torze Bathurst
Ta wersja jest dostępna dla wszystkich, którzy wykupili członkostwo. Osobom z poziomem "wtajemniczenia" junior daje to szansę na spróbowanie się za kierownicą Ariela Atoma Mugen na nowych wersjach dostępnych torów.

Osobom urzeczonym wyżej zamieszczonymi zdjęciami przypominam, że aby stać się właścicielem C.A.R.S. wystarczy jednorazowa opłata w wysokości 10 euro. Jednak wysupłanie większej kwoty pozwoli nam na wejście do kręgu osób, które będą miały większy wpływ na rozwój gry. Więcej szczegółów na stronie producenta: WMD Portal

Źródło: VirtualR – Sim Racing News
SirDuncan jest offline  
12:27


Rating: 25452 | Skill: 2.41 | OpenRating: 993
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 01:03   Post #2 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 813
Co jak co ale grafika urywa jaja

filmik z nowej wersji:
carson jest offline  
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 01:11   Post #3 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.435
Na tych screenach akurat nie urywa... natomiast modele są ładnie zrobione

EDIT:
Na tym filmiku Spa wygląda (pod względem wyprofilowania nitki toru) jakby je wzięli prosto F1 2010/2011 od Codemasters
Skanowane laserowo na pewno nie jest. To już teraz widać
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 01:22   Post #4 (permalink)
Awatar carson
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Skąd: Piotrków Tryb
Postów: 813
No i zachowanie pojazdow "wyglada" w wielu momentach dziwnie. Byc moze to tylko zludzenie przez latajaca po calej kabinie kamere
carson jest offline  
Rating: 21 | Skill: 0 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Własny układ H | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 01:34   Post #5 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.203
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
tak bedzie wygladal rF2 jak sie zalozy shadery Krzyska.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 01:40   Post #6 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.435
Ja myślę że lepiej
CARS, jak na symulator samochodów to i owszem, wygląda bardzo ładnie (szczególnie detale aut) ale patrząc ogólnie, na mnie wrażenia nie robi jako takiego.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 02:50   Post #7 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.706
O jak dobrze że na screen'ach i filmikach nie da się stwierdzić czy input lag nadal jest na nieakceptowalnym poziomie.
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 04:35   Post #8 (permalink)
Awatar onoofry
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Skąd: Nowy Targ
Postów: 153
Hmm, to ja zacznę z innej beczki. Za najlepszego/kultowego Need For Speeda jest uważane Porsche 2000. Nie jestem pewien, czy się ze mną zgodzicie, ale na podstawie kryteriów "kultowości" NFS Porsche wróżyłem swego czasu podobne traktowanie Shiftowi i Shiftowi 2 (z perspektywy, powiedzmy, 10-letniej, roku 2020). O ile wychodzące w międzyczasie pozycje z tej franczyzy raczej potwierdzają moje ponadprzeciętne zdolności profetyczne o tyle C.A.R.S. robi ze mnie wręcz Izajasza - bo traktuję C.A.R.S.jako następcę Shifta - rozwinięcie możliwości engine'a, wykastrowanego przez wydawcę (EA) z, jak podejrzewam, gotowych już rozwiązań, zbliżających ten tytuł (i jego developerów) do pozycji akceptowalnej dla simracingu. Jednym zdaniem: engine Shifta 2 był wcale nieźle simracingowy, został jednak dopasowany na siłę do grania na padzie z powodów komercyjnych. Za taką tezą przemawiają dwie rzeczy (dobra i zła): z jednej strony najbardziej simowy setup aut w NFS ever (działający wcale nieźle), a z drugiej kompletnie pieprznięta fizyka driftu - nieważki (napędzany) tył auta.

CARS robi ta sama ekipa, która robiła Shifta 2 (no, prawie ta sama). Mają w rękach od jakiegoś czasu własne silniki - graficzny i fizyczny. O ile do graficznego ciężko się przyczepić, zwłaszcza w kontekście tego, co oferuje simowa konkurencja, o tyle fizyczny, choć na oko niezły, dalej jest zagadką. A co ważniejsze dla simracingu w wydaniu ligowym czy e-sportowym: jak to się będzie sprawdzać w prywatnym, self-hosted, systemie ligowym (telemetria, system kolizji, flagi, wyniki live, własny dedyk etc.).
Jak dla mnie - owszem, duże nadzieje, ale raczej nie na tym poziomie, o którym mówimy w przypadku rFactora, iRacing, nkpro czy simbinów. Chociaż chciałbym się mylić - wtedy 2012 nie kojarzyłby mi się tylko z... ***** występem naszej reprezentacji na Euro Miałby znacznie lepszą recenzję. I trzymam kciuki - za SMS, za ISI, za KUNOS i SIMBIN. Za chłopaków z LFS trzymam chyba najbardziej sentymentalnie
PS. A te gwiazdki w tekście są po to, żebym proroczych swych mocy za darmo nie rozdawał
Cytat: Napisał Klapaucjusz Zobacz post
O jak dobrze że na screen'ach i filmikach nie da się stwierdzić czy input lag nadal jest na nieakceptowalnym poziomie.
PPS. A na to akurat jest bardzo proste remedium, trzeba mieć 10 EUR
onoofry jest offline  
Rating: 6305 | Skill: 7.58 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 10:08   Post #9 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.065
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Pośmigałem wczoraj więcej i rzeczywiście jest poprawa, ale w dalszym ciągu auta są, że tak powiem "all over the place", FFB jest kompletnie niekomunikatywny, np. wchodząc w ostatni zakręt na Watkins, kiera jest luźna, a potem zaczyna skręcać w prawo dawno po wyjściu z zakrętu, coś jakby transfery masy były spowolnione tak ze 100x, być może własnie to powoduje brak połączenia z autem, a może to w dalszym ciągu kwestia input laga, niby mam 120FPS, ruchy kiery wirtualnej i realnej w miarę się pokrywają, a dalej mam wrażenie, jakby wszystko reagowało z opóźnieniem, trafienie w apexy jest bardzo trudne.

Jako ciekawostkę powiem, że wczoraj mojego syna w wieku 8 lat odwiedzili koledzy z klasy i dałem im pojeździć na swoim sprzęcie. To był ich pierwszy kontakt z simami, na piewszy rzut dałem właśnie CARS, ze wszystkimi helpami i chłopaki nie umieli zrobić jednego kółka, na drugi rzut włączyłem iR i nawet w Skipie (z helpami ofkoz) szło im lepiej - po prostu auta zachowywały się bardziej intuicyjnie i lepiej reagowały na inputy.
muscimol jest offline  

Ostatnio edytowane przez muscimol : 07-01-2012 - 10:36
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2012, 10:34   Post #10 (permalink)
Awatar Zenon
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Rzeszów
Postów: 9.742
Proszę uprzejmie potraktować powyższą wypowiedź o iR jako ciekawostkę, a nie początek flejma. Proszę.

U mnie, gdy testowałem jakąś poprzednią wersję, input lag był prawie niewyczuwalny przy jeździe pojedynczej, ale gdy niebacznie włączyłem sobie wyścig z kilkoma przeciwnikami, to samochód w zakrętach jechał prosto, bo input z kierownicy miał takie opóźnienie .
Zenon jest offline  
Rating: 78667 | Skill: 5.82 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
124, build, cars, pięknie, wszystko

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

287 osób online
283 Gości
4 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy