Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 25-06-2011, 01:27   Post #101 (permalink)
Awatar marty_k
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: London, UK
Postów: 1.162
A Ty pozwalasz nowym od razu jezdzic w FIA GT? Placenie nie ma tutaj nic do rzeczy, bo to sa drobne. Przy tylu tysiacach osob zawsze znajdzie sie paru artystow.

Ja mam licencje A na road i B na owalach. Na zwyklych torach nie spotkalem sie osobami, ktore chca innym robic na zlosc. Jesli juz ktos powodowal dzwony to albo spinowal, zbyt optymistycznie probowal wyprzedzac albo po spinie wjezdzal po kola. Bardziej brak ogarniecia w moim odczuciu.

Natomiast na owalach pare razy spotkalem sie z artystami, ktorzy np. nie mogac mnie wyprzedzic zaczeli spychac z toru albo po przypadkowym kontakcie musieli oddac. Bylo to jednak doslownie pare sytuacji, a ja jednak troche jezdze

Co jak co, ale uwazam, ze SR jest akurat okay.
marty_k jest offline  
Rating: 3448 | Skill: 5.71 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 01:43   Post #102 (permalink)
Super Moderator
Awatar Krzysztof Szczech
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Poznań / Piła
Postów: 6.608
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
dziwi mnie czemu w tak elitarnym srodowisku jak iR community, gdzie trzeba placic, jest rygorystyczny SR etc, na torze jest tyle ludzi ktorzy nie tyle spinuja ale nie umieja sie zachowac? takie odnioslem wrazenie z waszych wypowiedzi.
Skąd wziąłeś to "elitarne community" ?
Przecież w klasie Rookie są nierzadko ludzie, którzy stawiają pierwsze kroki w simracingu.

To nasze Level0 w/g takiej definicji jest "mega elitarne", bo trzeba jakąś konsystencję uzyskać na treningach i egzamin teoretyczny zaliczyć.
Krzysztof Szczech jest offline  


Rating: 45278 | Skill: 5.75 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 01:47   Post #103 (permalink)
Awatar marty_k
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: London, UK
Postów: 1.162
Otoz to. Jak zaczalem jezdzic to nie poswiecalem zbyt wiele czasu na treningi. Wyscig i do przodu Skutki tego byly oplakane, ale w koncu sie nauczylem.

edit: Krzysiek, z iRatingiem 800 to Ci serdecznie wspolczuje wyscigow, pewnie jest mega hardcore
marty_k jest offline  
Rating: 3448 | Skill: 5.71 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 01:55   Post #104 (permalink)
Super Moderator
Awatar Krzysztof Szczech
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Skąd: Poznań / Piła
Postów: 6.608
Ja na nowych owalach zawsze trenuję by się upewnić, że panuję nad autem. Nawet jak już mam jakiś obcykany to sobie zrobię powtórkę.

Za to w NVIDIA Cup odwrotnie - zrobiłem 4 okrążenia na Okyamie - właściwie tylko sprawdziłem w którą stronę są zakręty i pojechałem wyścig - start z końca, ominięcie armageddonu i pogoń za P2 w miarę jak uczyłem się toru i robiłem coraz lepsze czasy
Krzysztof Szczech jest offline  


Rating: 45278 | Skill: 5.75 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 02:36   Post #105 (permalink)
Awatar RafQ
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Skąd: Tarnów
Postów: 2.230
Jakos udalo sie zrobic ten SR .Widzialem dzisiaj chyba wszystkie przejawy ludzkiej glupoty jakie tylko sa mozliwe.Od dublerow koszacych czolowke,przez dachowania a na wspomnianej jezdzie pod prod skonczywszy.
Zrobilem 11 wyscigow dzisiaj i...nie chce tego Legendsa wiecej na oczy widziec .


Co do poziomu startujacych to IMO najgorzej jest w seriach z fixed setami.Sa osoby ktore wchodza na rozgrzewke i po 5 min treningu na czesto nieznanym dla siebie torze od razu jada race (nie musza grzebac w secie wiec nie musza kombinowac tylko jechac).
W wyzszych seriach i bardziej wymagajacych samochodach tego nie ma a jak juz to takie sytuacje zdarzaja sie sporadycznie.
RafQ jest offline  
Rating: 75921 | Skill: 11.24 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 02:57   Post #106 (permalink)
Awatar marty_k
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: London, UK
Postów: 1.162
Eee, Ty juz prawie B masz! W ogole jaki iRating nastukales. Ja na owalach mialem chyba 1800 ale pojechalem pare wyscigow bez wiekszego treningu i mam teraz 1300 ;]

edit: to teraz jak Impala MPR zrobisz to bedziesz mial B, tak?
marty_k jest offline  
Rating: 3448 | Skill: 5.71 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 03:03   Post #107 (permalink)
Awatar marty_k
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: London, UK
Postów: 1.162
Jesse Nieminen wykrecil 2:08.9 z optimalem 08.45

Doug Willey wrote:
I wonder how these fast times compare to the practice sessions for the real nationwide practice today.

Kevin Bouhalassa:
About 4 seconds quicker here than in RL.
marty_k jest offline  
Rating: 3448 | Skill: 5.71 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 06:58   Post #108 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Wypowiedz Eric'a Hudec'a odnosnie prawidlowych temperatur pracy dla opony w Impali
"No, the drop off is a stock car tire compound design effect. Sports cars and open-wheelers will have an optimum temperature range above ambient. "

Wynika z tego, ze rzeczywiscie opona nascarowa najlepiej trzyma w temperaturze otoczenia, czyli ok. 30 stopni celsjusza. A inne samochody nie beda az tak cierpialy przy malym malym poslizgu, bo po pierwsze sa lzejsze a po drugie optymalna temeratura pracy ich opon jest duzo wyzsza.

A tu relacja z rozmowy z kierowca nascar.
"I was in a practice with Chad McCumby (pretty sure that is spelled wrong, but he's a real nascar driver) and he said its pretty spot on. Not exact but much much closer than what we had."
norbi jest offline  

Ostatnio edytowane przez norbi : 25-06-2011 - 07:35
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 12:17   Post #109 (permalink)
Awatar RafQ
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Skąd: Tarnów
Postów: 2.230
Cytat: Napisał marty_k Zobacz post
Eee, Ty juz prawie B masz! W ogole jaki iRating nastukales. Ja na owalach mialem chyba 1800 ale pojechalem pare wyscigow bez wiekszego treningu i mam teraz 1300 ;]

edit: to teraz jak Impala MPR zrobisz to bedziesz mial B, tak?
Zrobie kilka TT i bede mial B.iRating mialem nieco powyzej 2000 ale poszedłem za dobrą radą Krzyśka i "zbijałem" go celowo jadąc bezpiecznie niekiedy w koncu stawki .

Bardzo fajnie jezdzi sie Late Modelem po Concord ale ze wzgledu na NTM chyba mniej osob jezdzi w ostatnie dni.

Co do czasu Nieminena,to wcale sie nie dziwie - wkoncu to alien .
Śmiesza mnie troche teksty ze alieni beda miec problemy z NTM.Alieni zawsze bedą alienami a GH zawsze bedzie sobą . Z ich umiejetnosciami spokojnie beda w stanie sie dostosowac .
RafQ jest offline  
Rating: 75921 | Skill: 11.24 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-06-2011, 12:39   Post #110 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.347
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał norbi Zobacz post
Wypowiedz Eric'a Hudec'a odnosnie prawidlowych temperatur pracy dla opony w Impali
"No, the drop off is a stock car tire compound design effect. Sports cars and open-wheelers will have an optimum temperature range above ambient. "

Wynika z tego, ze rzeczywiscie opona nascarowa najlepiej trzyma w temperaturze otoczenia, czyli ok. 30 stopni celsjusza. A inne samochody nie beda az tak cierpialy przy malym malym poslizgu, bo po pierwsze sa lzejsze a po drugie optymalna temeratura pracy ich opon jest duzo wyzsza.
Czyli co? oni maja opone ktora optymalnie umie pracowac tylko jak lezy w boksach, a odkad sie ja zalozy do auta to juz nigdy nie bedzie optymalnych temperatur? No chyba ze podczas jazdy po owalu ona sie chlodzi caly czas do tych 30*
Co jednak w przypadku stock'ow na torach drogowych? dostaja specjalne opony czy jezdza na tych samych? A jakos tego nie widze, zeby grzac opone na ok 100* kiedy jej optymalna temp pracy (raczej lezenia) jest 30*
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
iracing

« Nie włącza się | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-2-0-a-12641/
Dodane przez For Type Data Hits
iRacing - Page 503 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 21-07-2017 15:47 1
Luźna rozmowa o iRacing This thread Refback 29-12-2014 23:51 5
iRacing - Page 2436 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 09-02-2014 00:39 7
S1 2014 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 29-01-2014 16:47 3
S4 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 18-10-2013 09:59 3
iRacing - Page 1249 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 25-01-2013 20:40 3
iracing.com - Page 695 - GTPlanet Forums This thread Refback 25-01-2013 20:39 7
SimRacing wyścigi online This thread Refback 18-05-2012 19:30 2
Season 2 update - Release notes & Experiences thread - Page 2 - NoGripRacing Forums This thread Refback 16-05-2012 12:46 1
iRacing - Page 504 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 07-05-2012 09:00 3
Zobacz wątek - iRacing • Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 26-06-2011 10:40 110


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

196 osób online
193 Gości
3 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator