Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 22-06-2011, 23:45   Post #11 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.040
hmm a ja chyba stary jestem, bo walczę na Road Atlanta już kilka min i dopiero 1 pełne okrążenie mi się udało przejechać Dziwnie przód lata na boki, czasami mam wrażenie, że pomimo trzymania kierownicy nieruchomo jedzie gdzie go koleiny poniosą, tak jakby były luzy w układzie kierowniczym lub w zawieszeniu. Chyba, że faktycznie opona pracuje, ale możliwe, że tylko sobie to wmawiam.
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2011, 23:49   Post #12 (permalink)
Awatar marty_k
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: London, UK
Postów: 1.162
Zrobilem dwa kolka na RA. Auto wydaje sie bardziej podsterowne, pewnie na tym secie fixed takie jest, ale rowniez DUZO bardziej przewidywalne. Trzeba tez sie wiecej nakrecic, ale np. udalo mi sie przeleciec ten dlugi luk bokiem i wyratowalem pod koniec DDD
marty_k jest offline  
Rating: 3448 | Skill: 5.71 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2011, 23:57   Post #13 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Ja śmignąłem na Spa i jest rewelka, auto przewidywalne, nie ma nic z przywar OTM, które mnie odrzucały, można depnąć gaz na wyjściu, nie trzeba gazem skręcać, no i ta consistency , na starej impali miałem rozrzut między optimalem a bestem 3s, a tutaj kręcę równiutkie kółka i na każdym kolejnym urywam kolejne dziesiąte .
FFB rewelka, przy pierwszym kontakcie wydawał się jakiś dziwny, oczekiwałem czegoś a'la nKP, a tu wyszło coś pośredniego, w każdym bądź razie jest słabszy, musiałem zwiększyć siłę w opcjach iR, ale cały czas pracuje, nie tak jak na starej oponie tylko kerby i zakręty, tutaj non-stop silnik coś mieli .
Edit. Chłopaki, chodźcie na hosted "NNW @ Spa" .
muscimol jest online  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:11   Post #14 (permalink)
Awatar Yaper
 
Zarejestrowany: Sep 2009
Skąd: Głowno<->Warszawa
Postów: 223
No i kurna nie wytrzymałem. Załadowałem eKartę i kupiłem ImpalęB wraz z Sebringiem i Road Atlantą (które już wcześniej miałem zakupić).
Yaper jest offline  
Rating: 3501 | Skill: 4.29 | OpenRating: 0
Logitech G25 | Logitech G25 + LC | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Układ H
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:12   Post #15 (permalink)
Awatar IceMan
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Postów: 1.525
no to ja mam całkowite odmienne wrażenia
autem kompletnie nie da się jechać
opony jak już stracą przyczepność to tak jak by były z plastiku zrobione, kompletnie nic nie czuć

inna dziwna sprawa
spróbujcie ruszyć paląc gumy - opona jakoś dziwnie się nagrzewa tylko na środku (pomimo małego ciśnienia bo zimna), ciśnienie w niej rośnie i jak już napisałem nagrzewa się na środku i kompletnie, ale to kompletnie nie ma przyczepności, nie da rady przejechać zakrętu nawet sporo wolniej normalnie
i nie palę gumy na maxa, poprostu małe przypalenie na starcie, co powinno raczej rozgrzać gumę, a tutaj efekt jest odwrotny

narazie to ledwo w stanie jestem przejechać pół lapa, niby optimal na road america dobry bo 2:13, ale okrążenie muszę robić na raty

max co udało mi się ujechać to półtora lapa
IceMan jest offline  


Rating: 84438 | Skill: 10.81 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:26   Post #16 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.040
Załaduj fixed zamiast basic - wydaje się być stabilniejszy i bardziej do zapanowania. Generalnie sam nie wiem, ale mam wrażenie, że jest o wiele trudniej niż na OTM i że jednak zwiększy się dystans między alienami a ludźmi.

Co do braku gripa po przypaleniu opony to coś chyba jest nie tak - nie wierzę, że nawet owalowa opona w rilu może się aż tak szybko rozgrzać i że aż takie różnice w gripie na niej są.
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:36   Post #17 (permalink)
Awatar IceMan
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Postów: 1.525
otm byl w tym aucie bomba
teraz wystarczy najmniejszy uślizg i już koniec jazdy ! czuć momentalnie że brak przyczepności na tej osi która się uślizgnęła, więc jak ta opona ma wytrzymać na owalu jak jest non stop obciążona ?
IceMan jest offline  


Rating: 84438 | Skill: 10.81 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:42   Post #18 (permalink)
Awatar RafQ
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Skąd: Tarnów
Postów: 2.230
Moje pierwsze wrazenia:

1.Auto duzo bardziej przewidywalne na dohamowaniach.Nie trzeba już "trzymać tyłka gazem" i spokojnie mozna dohamowywac precyzyjnie robiac lekkie przegazowki.

2.Duża stabilnosc i grip przy "bezpiecznej" jezdzie natomiast po zerwaniu przyczepnosci samochod w porownaniu do starego modelu szybko ześlizguje sie i spinuje.

3.Brak driftowania samochodu,dzwieku slizgajacych sie opon oraz znaczne zmniejszenie sie granicy pomiedzy pelna kontrolą a niekontrolowanym uślizgiem samochodu.Stosunkowo latwo jedzie sie nie cisnąc za to trudniej wyczuć limit.

4.Łatwiej o powtarzalnosc okrazen jadac z lekkim zapasem a trudniej jedzie sie na maksa.Jak zblokuje sie koła na dohamowaniu i szybko nie zareaguje,to samochod jedzie prosto jak po lodzie.

Dodatkowo zauwazylem podobnie jak klr lekki "luz" w punkcie centralnym polozenia kiery oraz delikatne wężykowanie samochodu.

Nie wiem co dalej z tego wyniknie ale pierwsze wrazenia pozytywne.Nareszcie jazda samochodem jest bardziej stabilna i przypomina bardziej tą z oglądanych onboardów.

Nie jestem ekspertem ale IMO to bardzo duza zmiana w porownaniu do poprzedniego zachowywania sie samochodu na torze.Driftowanie przez cały zakręt,"łapanie" gripu w szczycie łuku prowadzacy ostatecznie do znacznego zysku czasowego nie wchodzi w gre.

Czasy porownywalne do tego co robilem na RA w starej Impali B na OTM ale trudniej jedzie sie na limicie.

EDIT: testowalem na RA na setach fixed oraz advanced.
RafQ jest offline  
Rating: 75921 | Skill: 11.24 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:48   Post #19 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.040
Albo jak się na dohamowaniu zblokuje jedną stronę, lub tylko jedno koło - nie da się potem jechać, nawet powoli... jakaś masakra

btw, spory "traffic" na Spa, normalnie ciężko kawałek wolnego asfaltu wyhaczyć i nieźle się ludzie wykładają w zakrętach (zresztą ja też)
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-06-2011, 00:55   Post #20 (permalink)
Awatar RafQ
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Skąd: Tarnów
Postów: 2.230
Cytat: Napisał klr Zobacz post
Albo jak się na dohamowaniu zblokuje jedną stronę, lub tylko jedno koło - nie da się potem jechać, nawet powoli... jakaś masakra
Dokłanie odnioslem takie samo wrazenie.Zblokujesz dłuzej na dohamowaniu to...narta .

Jak wspomnialem - trudniej wyczuc limit i trzeba bardziej polegac na FF niz skupiac sie na dźwiękach opon (ktore sa ograniczone do minimum w porownaniu do poprzedniej wersji).
RafQ jest offline  
Rating: 75921 | Skill: 11.24 | OpenRating: 0
Logitech G27 | Fanatec Clubsport Pedals | Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
iracing

« Nie włącza się | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-2-0-a-12641/
Dodane przez For Type Data Hits
iRacing - Page 503 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 21-07-2017 15:47 1
Luźna rozmowa o iRacing This thread Refback 29-12-2014 23:51 5
iRacing - Page 2436 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 09-02-2014 00:39 7
S1 2014 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 29-01-2014 16:47 3
S4 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 18-10-2013 09:59 3
iRacing - Page 1249 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 25-01-2013 20:40 3
iracing.com - Page 695 - GTPlanet Forums This thread Refback 25-01-2013 20:39 7
SimRacing wyścigi online This thread Refback 18-05-2012 19:30 2
Season 2 update - Release notes & Experiences thread - Page 2 - NoGripRacing Forums This thread Refback 16-05-2012 12:46 1
iRacing - Page 504 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 07-05-2012 09:00 3
Zobacz wątek - iRacing &bull; Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 26-06-2011 10:40 110


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

201 osób online
197 Gości
4 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator