Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 04-05-2012, 19:10   Post #2161 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Cytat: Napisał Steve Myers
It's my hope that it will be ready and deployed within the next few weeks. The car is so much better now that it needs to be in your hands as soon as possible.

We are hoping that Shane van Gisbergen and Scott McLauglin get home from Perth this weekend and spend some time with the newest build of it and give us the thumbs up. Then it's just a matter of bug testing it and getting some setups built for it.

Steve
Jakis koles z forum.
Cytat:
last i heard after talking with Scott Mclaughlin was that they are still working on the tyre degradation issue that isnt there on other cars with the NTM.

Apart from that, he said it is awesome. Within a tenth of their real life times at Phillip Island and feels just like it should.
I jeszcze inny.
Cytat:
From talking with Scott about it (as Muggo said). It sounds like it's something we should all look forward to.
Te dwa ostatnie cytaty sa z prywatnych rozmow pomiedzy iRacer'ami a Scottem Mclaughlin'em (kierowca Dunlop V8 Supercar Series), a nie papka PR'owa, wiec chyba jednak bedzie niezle

Juz nie moge sie doczekac
norbi jest offline  
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 08:29   Post #2162 (permalink)
Awatar Swir80PL
 
Zarejestrowany: Jul 2011
Skąd: Dublin
Postów: 215
V8 zapowiada się bardzo obiecująco.
Już dosyć dawno zastanawiałem się czy nie wskoczyć do V8, ale ciąglę się powstrzymuję z powodu nadchodzącego (od dłuuuugiego czasu) NTM. Niska frekwencja również nie pomaga. Zatrzymałem się w Skip Barberze już 3 sezony i napompowałem swój Irating tak, że w każdym innym samochodzie czuję się słabo. Ciągle się wacham nad wejściem do V8 i ciągle się zastanawiam czy jest sens robić to już teraz, czy czekać kolejne tygodnie (miesiace?) na ten NTM. Co radzicie Panowie? Kupić V8 i śmigać, czy czekać?
Swir80PL jest offline  
Rating: 6730 | Skill: 13.57 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 11:40   Post #2163 (permalink)
DAK
Administrator iRacing
Awatar DAK
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Skąd: Olkusz
Postów: 2.231
Wcześniej czy później i tak będziesz musiał kupić V8, skoro Cie interesuje ta seria. Imho warto to zrobić już teraz, bo primo będziesz miał porównanie starych z nowymi kapciami, secundo nauczysz się już teraz prowadzenia tego wyjątkowo - jak widać po frekwencji nie tylko dla mnie - ciężkiego "ogiera" do opanowania. Na NTM powinno być Ci zdecydowanie łatwiej.
DAK jest offline  
Rating: 9862 | Skill: 5.87 | OpenRating: 0
Thrustmaster T300 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 13:51   Post #2164 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
Mnie się wydaje że przesiadka ze skipa wprost do V8 nie jest dobrym pomysłem.
Dla mnie skip nadal jest jeszcze wózkiem w którym potrzebuję się podszkolić a V8 wątpię abym kiedykolwiek opanował. Jeżeli jednak miałbym taki plan to pewnie wcześniej próbowałbym swoich sił w nieco łatwiejszym wózku ale choć trochę podobnym do V8. W takim układzie wcześniej należałoby opanować C6R lub choćby Mustanga z podstawki, lub jakikolwiek inne wózki gdzie działa się bardziej gazem aniżeli kierownicą.
Wątpię aby dało się opanować V8 bez dłuższego treningu na łatwiejszych wózkach. Ta maszyna jest chyba najtrudniejsza do opanowania w całym kontencie iR.
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 14:43   Post #2165 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał Klapaucjusz Zobacz post
W takim układzie wcześniej należałoby opanować C6R lub choćby Mustanga z podstawki, lub jakikolwiek inne wózki gdzie działa się bardziej gazem aniżeli kierownicą.
Mustang to OTM, IMO lepiej Caddy, a w ogóle najbliżej to byłaby chyba Impala B na drogowych torach (moc i live axle).
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 14:55   Post #2166 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
Cytat: Napisał muscimol Zobacz post
chyba Impala B na drogowych torach (moc i live axle).
Pewnie tak, ale tym wózkiem nie ma sezonów drogowych, a chyba nie ma lepszej nauki aniżeli jazda w wyścigach
CTSVR zaś jakoś mi nie pasuje do V8, może i parametrami podobny ale chodzi o sposób prowadzenia. Tak jak już wielu zauważyłu ten wózek prowadzi się jak jakiś czołg a V8 raczej się tak nie prowadzi. Jest o wiele bardziej wyrywny.
Tak czy siak skok ze skipa wprost do V8 to raczej zły pomysł.

Co do zaś Mustanga, to nawet jeżeli jest na OTM ( nie śledzę prac przy nim, bo mnie niespecjalnie on interesuje) to on raczej nadaje się do nauki skręcania gazem
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 14:58   Post #2167 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Cytat: Napisał DAK Zobacz post
Wcześniej czy później i tak będziesz musiał kupić V8, skoro Cie interesuje ta seria. Imho warto to zrobić już teraz, bo primo będziesz miał porównanie starych z nowymi kapciami, secundo nauczysz się już teraz prowadzenia tego wyjątkowo - jak widać po frekwencji nie tylko dla mnie - ciężkiego "ogiera" do opanowania. Na NTM powinno być Ci zdecydowanie łatwiej.
Mysle, ze slaba frekwencja w V8SC wynika glownie z tego, ze jest to jeden z niewielu wozkow pozostalych na OTM.
Ludzie po prostu wola jezdzic na NTM niz na OTM.

Dla mnie V8SC to jeden z latwiejszych wozkow, tak samo jak np. Impala B na NTM na drogowych. Dla mnie byly latwiejsze niz np. taki Spec na OTM.

Duzo zalezy od techniki jazdy. Mysle, ze V8SC czy to na NTM czy OTM bedzie trudniejszy dla tych, ktorzy bardzo ostro obchodza sie z gazem, by zaraz musiec ratowac sie kontra.
Ten wozek wymaga plynnego operowania hamulcem, kierownica, a zwlaszcza gazem.





Wnioskujac z tych filmikow, gaz do dechy mozna wcisnac dopiero, gdy juz wyszliszmy na prosta.


Wedlug mnie wlasnie najblizszy charakterystyka do V8SC bylby wlasnie Cadillac.
norbi jest offline  

Ostatnio edytowane przez norbi : 05-05-2012 - 15:57
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 15:03   Post #2168 (permalink)
Awatar Zenon
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Rzeszów
Postów: 9.807
Mi się lepiej jeździ V8SC niż Caddym, który ma jakieś dziwne narowy.
Tylko, że mam najprawdopodobniej złą technikę jazdy Supercarem, bo bardzo mocno zuzywam mu przednie opony. Ale IMO i tak właśnie najbliżej właśnie tym dwóm samochodom do siebie.
Zenon jest offline  
Rating: 78667 | Skill: 5.82 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 16:04   Post #2169 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.347
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał norbi Zobacz post
Wnioskujac z tych filmikow, gaz do dechy mozna wcisnac dopiero, gdy juz wyszliszmy na prosta.
Nie znam ch-tyki tych aut w iR, ale po wypowiedziach mozna wznioskowac ze nie sa zbyt podsterowne. Te filmiki imo pokazuja ze dozuje sie gaz na wyjsciu aby zabronic wlasnie podsterownosci - innymi slowy aby sie zmiescic w zakrecie.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-05-2012, 16:19   Post #2170 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
Te filmiki imo pokazuja ze dozuje sie gaz na wyjsciu aby zabronic wlasnie podsterownosci - innymi slowy aby sie zmiescic w zakrecie.
Od 1:02 pierwszego filmiku mowia, ze kierowcy dozuja gaz po to, aby zminimalizowac slizganie sie tylnych kol.
Mi slizganie sie tylnych kol (wheelspin ) nie kojarzy sie z podsterownoscia.


Poza tym te samochody maja tzw. live axle.
Samochody z tym wynalazkiem maja tendencje do wychodzenia bokiem z zakretow.
norbi jest offline  
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
iracing

« Nie włącza się | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-2-0-a-12641/
Dodane przez For Type Data Hits
iRacing - Page 503 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 21-07-2017 15:47 1
Luźna rozmowa o iRacing This thread Refback 29-12-2014 23:51 5
iRacing - Page 2436 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 09-02-2014 00:39 7
S1 2014 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 29-01-2014 16:47 3
S4 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 18-10-2013 09:59 3
iRacing - Page 1249 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 25-01-2013 20:40 3
iracing.com - Page 695 - GTPlanet Forums This thread Refback 25-01-2013 20:39 7
SimRacing wyścigi online This thread Refback 18-05-2012 19:30 2
Season 2 update - Release notes & Experiences thread - Page 2 - NoGripRacing Forums This thread Refback 16-05-2012 12:46 1
iRacing - Page 504 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 07-05-2012 09:00 3
Zobacz wątek - iRacing • Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 26-06-2011 10:40 110


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator