Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 10-10-2013, 22:17   Post #3351 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
Dla SM to będzie się trzeba starać aby zaliczyć te 13 punktów i aby wózek cały czas dał się prowadzić, no ale zobaczymy czy to coś zmieni.
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2013, 14:33   Post #3352 (permalink)
Awatar monsteroberto
 
Zarejestrowany: May 2012
Skąd: Bristol
Postów: 627
w sumie to chyba dobry pomysl, moze ludzie zaczna troche myslec podczas wyscigu, ja to bym chcial zeby kazdy musial zaliczyc kwalifikacje inaczej nie przystepuje do wyscigu
monsteroberto jest offline  
Rating: 3053 | Skill: 6.07 | OpenRating: 0
| Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2013, 19:03   Post #3353 (permalink)
Awatar Marklar
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: London / UK
Postów: 642
Cytat: Napisał Klapaucjusz Zobacz post
Dla SM to będzie się trzeba starać aby zaliczyć te 13 punktów i aby wózek cały czas dał się prowadzić, no ale zobaczymy czy to coś zmieni.
Jak dla mnie dobry pomysł z dyskwalifikowaniem zawodników. Miałem kilkanaście wyścigów, gdzie przekroczyłem te 13 puntów. Gdyby limit był od początku nie straciłbym tyle SR . Dwa razy zarobiłem po 28 punktów jadąc w FR500S. Do dzisiaj się dziwię dlaczego sam nie zrezygnowałem i nie wyszedłem z wyścigu. Po 10 punktach wyścig z reguły i tak jest nie do uratowania.
Marklar jest offline  

| Logitech G25 + LC | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2013, 20:49   Post #3354 (permalink)
Awatar Bienio
 
Zarejestrowany: May 2008
Skąd: Lublin/Warszawa
Postów: 691
Cytat: Napisał Marklar Zobacz post
JPo 10 punktach wyścig z reguły i tak jest nie do uratowania.
Zależy jaki to tor (np. na Spa łatwo zbierać off-tracki) i ile trwa wyścig.
Bienio jest offline  
Rating: 17001 | Skill: 9.34 | OpenRating: 0
Logitech DFGT | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2013, 21:35   Post #3355 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
Cytat: Napisał monsteroberto Zobacz post
w sumie to chyba dobry pomysl, moze ludzie zaczna troche myslec podczas wyscigu,
Zobaczymy, ale wydaje mi się że nie da się całkowicie zniechęcić szaleńców.
No i nie zawsze to jest tak że wypadki to efekt bezmyślności. Spora część z nich to po prostu brak doświadczenia.

Cytat: Napisał monsteroberto Zobacz post
ja to bym chcial zeby kazdy musial zaliczyc kwalifikacje inaczej nie przystepuje do wyscigu
He he
Też nie lubisz gości, którzy startują choć niespecjalnie są przygotowani do wyścigu i tych co są szybcy i szaleją na początku wyścigu.
Też niekiedy mi się to nie podoba, ale z drugiej strony patrząc to w niektórych seriach ciekawym rozwiązaniem jest start bez kwala, bo wtedy jest szansa na więcej walki. Jest to co prawda ryzykowne, bo wtedy startuje się w bezpośredniej bliskości z ludźmi którzy potrafią niekiedy wyczyniać cuda już w T1.
No ale nie wiem czy nakaz zaliczenia kwala wiele by zmienił. Wtedy niektórzy zaliczali by przed wyścigiem przynajmniej jedno czyste okrążenie w kwalu bez zwracania uwagi na czas.
To nie jest rozwiązanie.
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2013, 23:02   Post #3356 (permalink)
Awatar Marklar
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: London / UK
Postów: 642
Cytat: Napisał Bienio Zobacz post
Zależy jaki to tor (np. na Spa łatwo zbierać off-tracki) i ile trwa wyścig.
Właśnie SPA. Tam zebrałem te 28 punktów. Większość za offtrack.
Marklar jest offline  

| Logitech G25 + LC | Thrustmaster TH8 RS Shifter | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-10-2013, 14:40   Post #3357 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Update odnośnie zmian w kodzie FFB:
Cytat: Napisał David Tucker
What I did for this upcoming season is completely gut our joystick handling code. It was old and crufty, and still had refferences to our old dos FFB drivers from way back when. The improvements include:

- Hot plugging of devices, no more need to get everything plugged in at start-up
- Remembering device mappings, even if a device is missing. No more need to keep that joystick plugged in for the camera, if you are not using it.
- Much simplified and improved communication with devices. I'm as confident as I can be that we are doing everything right and not causing any driver issues from our code. Previously we had the occasional wheel that went dead mysteriously, and that could have been a byproduct of how we organized our code.
- Support for more devices, now up to 16
- Simplified button handling, I'm 99% of the way to supporting the full 128 buttons per device. But our mapping code currently does not support more than 64 buttons.
- Proper hat switch support, now we support diagonal motion on 'd-pads'
- Auto calibration of most axis, you no longer need to calibrate your joysticks before mapping them to the camera tool or the in car controls. But I left the calibration code in place in case you feel the need.
- Much improved calibration of the primary driving controls (gas/brake/steering). It all should work much better now.
- Calibration files now written out into a text file that you can edit. Now you can short calibrate any axis in a reliable way.
- Improved 'Min-Force' slider support as previously mentioned.

Outside of the min force slider I have not modified anything directly related to the feel of the FFB. All that work should result in everything behaving just as it always has, except it is now a lot cleaner to look at and much more reliable.
Dodatkowo planowane są zmiany odnośnie przetwarzania wyliczonych sił przez driver sterownika. Mogą dojść dodatkowe opcje, które w zależności od zastosowanej kierownicy mogą dawać lepsze efekty w FFB. Z tym, że te zmiany nie pojawią się w najbliższym buildzie, być może trafią w któryś kolejny "maintenance window".

Jest na forum iR duży wątek o zmianach w rejestrach, które umożliwiają własnoręczne zmiany i niektórzy raportują sporą poprawę w ich przypadku chociaż nie można oczywiście wykluczyć efektu placebo : NTM6! - Good improvement of FFB through registry.
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-10-2013, 10:47   Post #3358 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Z zapowiedzi 13th Week wiadomo już jakie wózki na pewno dostaną NTMv5:
Cytat:
The Legends cars will be racing at Charlotte (road), Laguna Seca, Lime Rock, Okayama (long and short) and Summit Point (Jefferson Reverse) . . . on the NTMv5 once the new build is released.

The week’s unofficial competition includes the ever-popular Carburetor Cup with the Gen6 Chevies and Fords at Talladega and -- once the new build goes live – three 24 Hours of Fun series featuring the cool new content. One series features the V8 Supercars at Bathurst, while another will pit the Nationwide Impala and Mustangs against each other Iowa Speedway. We’ll also have one multi-class series with 54 car fields of the SpecRacer Ford, Mazda MX5 Cup and Pontiac Solstice . . . all on the NTMv5 at Bathurst.
Pytanie, czy "all on the NTMv5" odnosi się także do aut zaznaczonych na czerwono?

RUF zostanie wydany dopiero w 2014S1.
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-10-2013, 11:58   Post #3359 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Ciekawostka z harmonogramu oficjalnej serii "Road Warrior Series":

Polecam zwrócić uwagę na auta jadące w Spa 2.4 Hour . Wiadomo już jakie jest kolejne drogowe auto w planach .
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-10-2013, 12:50   Post #3360 (permalink)
klr
Awatar klr
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Postów: 3.040
BMW Z4 GT3 zdaje się, że zostało już potwierdzone przez Tony Gardnera, ale z tej rozpiski by wynikało, że RUF też będzie w spec GT3 (mam na myśli tą wersję Cup), bo chyba nie zrobią 2 klas - w jednej RUF, w drugiej 2 auta GT3?
klr jest offline  
"i tried it and really, didn't like that crap"

Rating: 31841 | Skill: 7.06 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
iracing

« Nie włącza się | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-2-0-a-12641/
Dodane przez For Type Data Hits
iRacing - Page 503 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 21-07-2017 15:47 1
Luźna rozmowa o iRacing This thread Refback 29-12-2014 23:51 5
iRacing - Page 2436 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 09-02-2014 00:39 7
S1 2014 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 29-01-2014 16:47 3
S4 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 18-10-2013 09:59 3
iRacing - Page 1249 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 25-01-2013 20:40 3
iracing.com - Page 695 - GTPlanet Forums This thread Refback 25-01-2013 20:39 7
SimRacing wyścigi online This thread Refback 18-05-2012 19:30 2
Season 2 update - Release notes & Experiences thread - Page 2 - NoGripRacing Forums This thread Refback 16-05-2012 12:46 1
iRacing - Page 504 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 07-05-2012 09:00 3
Zobacz wątek - iRacing • Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 26-06-2011 10:40 110


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator