Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
stare 04-01-2014, 12:06   Post #3861 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
Ojoj zapowiada się kolejna wojenka

Mam pytanko.
Wczoraj po 20, na jakieś 10min nie mogłem się dostać do iR. Gdy już się dostałem to nie było jakoś specjalnie dużo sesji wyścigowych dla road. Był wczoraj o tej porze jakiś spory evet na owale?
Ktoś miał podobny zwis?
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:13   Post #3862 (permalink)
Awatar oops2k
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Krakow
Postów: 681
Z mojej strony koniec przekonywania
oops2k jest offline  
Rating: 2811 | Skill: 1.39 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:15   Post #3863 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał norbi Zobacz post
Cytat: Napisał Zenon Zobacz post
Ale co jest z tymi biegami? O hamowaniu silnikiem ci panowie nie słyszeli? W trójkowe zakręty muszę wchodzić na piątce, bo biegi sie nie zrzucają.
Sprawdzilem, RUF Track, wrzucony 1-wszy bieg odpuszczenie gazu przy 100km/h i mierzenie, ile czasu zajmie mu zwolnienie do 50km/h.
Samo odpuszczenie gazu (nie dotykam juz pedalow) - 50km/h pojawia sie po 7 sekundach.
Ta sama sytuacja, ale tym razem z wcisnietym pedalem sprzegla - 50 km/h pojawia sie po 23 sekundach.
Zdaje sie, ze hamowanie silnikiem dziala
Zenonowi chodziło o co innego. Jemu się wydawało, że wyścigowe RUFy mają skrzynię biegów jak McLaren i nota bene wersja Track powinna rzeczywiście taką mieć zgodnie ze specyfikacją 911 GT3 R (Type 997):
Cytat: Napisał Porsche.com
Moreover, the transmission electronics, featuring an automatic throttle blip control, make it almost impossible to miss a gear and over-rev the engine.
która jak powyższy cytat dowodzi w realu naprawdę zapobiega przedwczesnym redukcjom biegów (tak, to nie jest wymysł iR ).

W rzeczywistości wersje C-Spec i Track mają zwykłą manualną sekwencję z odcięciem przy upshiftach i jeżeli umiemy się z nią obchodzić, to można w trójkowy zakręt na jedynce wchodzić, co oczywiście zakończy się spinem, bo tylne koła się zwyczajnie zblokują.

IMO model przeniesienia napędu to jeden z największych plusów iR, żaden inny sim tego nie symuluje, dodatkowe efekty pochodzące z symulacji elastyczności, które doskonale słychać i które mają wpływ na fizykę dodają dużo do głębi symulacji i jeżeli już poświęcimy te kilka minut, żeby zrozumieć, jak się należy obchodzić z biegami i zapoznamy się jakie auto z jaką skrzynią jeździ, to dodaje też sporo frajdy z jazdy.



McLaren to typ 4. RUFy wyścigowe to 3b., mam nadzieję, że w kolejnym buildzie Track dostanie też 4-kę.

Cytat: Napisał IceMan Zobacz post
Pamiętacie skipa z wczesnych wersji?
Pamiętamy i nawet nadal go mamy w wersji offline 1.2 i IMO charakter auta nie zmienił się zbytnio.

Cytat: Napisał IceMan Zobacz post
Jak po odjęciu gazu zamiatał tyłem jak po zaciągnięciu ręcznego ? I co ?
Dalej spinuje po gwałtownym odjęciu gazu w zakręcie. Auto stało się bardziej przewidywalne, ma lepszy FFB, lepiej się prowadzi na limicie, ale ciągle nadsterowne off throttle, podsterowne on throttle i kieruje się nim pedałami a nie kierownicą, a osiągi ma ciągle bardzo zbliżone.
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:21   Post #3864 (permalink)
Awatar MariuszB35 PL
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Skąd: Olsztyn
Postów: 2.018
Cytat: Napisał mateuszKM Zobacz post
Spójrz na wypowiedź Zenona (hejter level max) i porównaj do swoich.

Za każdym razem jak napiszesz coś o iR, to chociaż miał byś trochę racji, to piszesz to w takim stylu, że nikt by Cię na poważnie nie wziął bo to jest żenujące.
Trzymaj jakiś chociaż minimalny poziom, bo na prawde z niesmakiem czyta się wszystkie Twoje wypowiedzi na temat innych simów niz AC.
no dobra może mnie poniosło trochę .ale chodzi o to że jak już być konsekwentnym to odnosić się do wszystkich platform(gier Sim) i być obiektywnym, czasami trzeba przyznać się do tego ze coś nie jest tak idealne . Btw w mojej opinii jako gotowy (pełny i skończony sim) puki co to Race 07 jest najlepszy o Ac pogadamy jak je skończą , bo jest dobrze ale nie idealnie, to samo można napisać o IR.
MariuszB35 PL jest offline  

Thrustmaster TX Racing Wheel | Własna sekwencja | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:23   Post #3865 (permalink)
Awatar norbi
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 1.939
Cytat:
McLaren to typ 4. RUFy wyścigowe to 3b., mam nadzieję, że w kolejnym buildzie Track dostanie też 4-kę.
Niedawno czytalem, ze RUF'y wyscigowe symuluja skrzynie z wersji 997, gdzie w realu trzeba samemu blipowac. Natomiast dopiero jego nastepca, czyli wersja 991 ma autoblipa w realu.

Takze nie dostaniemy skrzyni z wersji 991.
norbi jest offline  
Rating: 23896 | Skill: 9.68 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:30   Post #3866 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.066
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał norbi Zobacz post
Niedawno czytalem, ze RUF'y wyscigowe symuluja skrzynie z wersji 997, gdzie w realu trzeba samemu blipowac. Natomiast dopiero jego nastepca, czyli wersja 991 ma autoblipa w realu.
Takze nie dostaniemy skrzyni z wersji 991.
Komuś się pozajączkowało. Mój cytat odnosił się do 911 GT3 R (Type 997), tego, na którym jest wzorowany RUF Track. Kliknij Background w tym linku.
muscimol jest offline  
"Being wrong is erroneously associated with failure, when in fact, to be proven wrong should be celebrated, for it is elevating someone to a new level of understanding, furthering awareness.

There is no such thing as a smart human being, for it is merely a matter of time before their ideas are updated, changed or eradicated." Jiddu Krishnamurti



Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 + LC | Własna sekwencja | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 12:30   Post #3867 (permalink)
Studio 397 veh. engineer
Awatar LesiU
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Olkusz
Postów: 14.462
Auto blip jest standardem w klasie GT3. GT3 Cup R, czyli spec. GT3 na rok 2010 wzwyż, ma potencjometr zamiast linki gazu i na pewno już miało auto blip.
Nie pamiętam natomiast czy poprzednik (GT3 Cup S) już je miał.
LesiU jest offline  
Studio 397, rFactor 2: KLIK
PC: Intel i7 7700K; Asus ROG Strix Z270G Gaming; Kingston HyperX Fury 2x16GB 2400 CL15; MSI GTX 1080 Armor OC 8GB; SSD Samsung 256GB SM961 m.2 NVMe; HDD WD 2,5" 1TB 5400rpm; be quiet! Dark Power Pro P11 750W; LG 37,5" 38UC99
OSW: Lenze MCS12H15-, SimuCube, IONI Pro HC, Meanwell SDR-960-48
Pedały: Fanatec CSP v2




Rating: 108480 | Skill: 7.97 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Fanatec Clubsport Pedals | Hamowanie: heel & toe | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 13:01   Post #3868 (permalink)
Awatar mateuszKM
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Skąd: Kielce (okolice)
Postów: 881
Cytat: Napisał MariuszB35 PL Zobacz post
no dobra może mnie poniosło trochę .ale chodzi o to że jak już być konsekwentnym to odnosić się do wszystkich platform(gier Sim) i być obiektywnym, czasami trzeba przyznać się do tego ze coś nie jest tak idealne . Btw w mojej opinii jako gotowy (pełny i skończony sim) puki co to Race 07 jest najlepszy o Ac pogadamy jak je skończą , bo jest dobrze ale nie idealnie, to samo można napisać o IR.
A ja jeszcze napiszę, że wg. mnie nie ma czegoś takiego jak obiektywizm

Napisze jak ja to widzę.

Fani rf2 (m.in. ja) dostrzegają plusy w prowadzeniu aut, nie czują się oszukani, chociaż jak by na to nie patrzeć sim ma sporo niedociągnięć/bugów (mniej, lub bardziej kłopotliwych) co nawet w testach do ligi GT3 się objawia niektórym.
Podejścia ISI do końca nikt pewny być nie może i nie wiadomo jak i kiedy niektóre rzeczy będą naprawiane, więc wszystko takie kolorowe nie jest.

Fani iR (od wyjścia RUF-a i ja po części), wtopieni w styl jazdy jaki oferowało NTM4 nie dostrzegali jego wad, chociaż były one oczywiste, ale wszystko jako całość najprawdopodobniej rekompensowało to tym, którzy byli świadomi niedociągnięć, bo w sumie jeśli chodzi o rozgrywki multi i samo działanie platformy, ciągle pozostaje dla mnie najmniej kłopotliwym simem.

Fani GSC, uważają GSC za cudowny i skończony produkt, czesto narzekając na rozwojowość innych, a zapominają, że to już któraś wersja GSC, a entuzjazm widzę dopiero od tej wersji, więc poprzednie nie były do końca kolorowe. No i jak by na to nie patrzeć jest to tylko i aż dopracowany już stary sim.

Fani AC, zachwyceni podejściem Kunos i w pewnym sensie "łatwością" prowadzenia aut w stosunku do innych simów.
Też sprzedano im pół produkt, którego ostatecznego kształtu nikt nie może im zagwarantować.
W tym marketingowym nakręcaniu duża część dała się wkręcić tak, że czekają na AI jak na zbawienie, chociaż simracing od moich początków wiązany był głównie z multi.
Dodatkowo śmiem twierdzić, że np. gdyby iR, albo ISI wprowadziło coś takiego jak Drag to na pewno bez docinek by się nie obeszło, ale tutaj jest to uważane za normalność (mi osobiście nie przeszkadza).

Fani pCars dostrzegają piękno ich sima i cieszą się z rozwoju w zachowaniu aut, ale tak na prawdę kupowali kota w worku, bo ładnie to wyglądało, a jeździło ch..o, ale co tam i tak niektórzy krytykują sprzedaż półproduktów, chociaż zapłacili za taki i dzisiaj są coraz bardziej zadowoleni.
Niby mają mieć z tego jakieś zyski (chociaż ja traktuję to z lekkim przymrożeniem oka, możliwe, że nie słusznie), ale tak na prawdę sprzedano to dużej części jako "rozwojowy" sim, a na pewno nie ukończony produkt, prawdopodobnie po to żeby mieć kasę na rozwój, ale tutaj często jest to uważane za normalność, a u innych za wadę.
Kwestia tylko nazewnictwa Alpha, Beta i Omega.


Fani r07, oni są najmniej aktywni tylko śmigają ile wlezie

Dodatkowo praktycznie wszyscy są w stanie bronić "swojego" sima w oparciu o opinie "kierowców z reala", zapominając, że w dobie internetu, każdy fanboy może sobie napisać, że jest kierowcą z reala i wychwalać produkt pod niebiosa, a naprawdę być kierowcą tesco

Ja opinie kierowców traktuję i tak trochę z dystansem, bo tak na prawdę zanim zaczną oceniać dany sim i tak muszą się w niego w jeździć, bo to jednak ze względu na różnice w czuciu aut między simem, a rzeczywistością, czy chociażby ze względu na używane hardware po pierwszych paru kółkach za dużo by nie mogli powiedzieć.

Fakt takie opinie z pewnością są cenne, ale np. o kartach w GSC za dużo bym nie mógł powiedzieć porównując je do tego z czym miałem styczność testując je na żywo (fakt, że trochę wolniejsze). Ok przyczepność i styl jazdy niby podobny, ale samo czucie pojazdów jest tak kompletnie inne, że ten styl jazdy jest tylko podobny i wczucie się w tor w simie zajmuje mi więcej czasu.
mateuszKM jest offline  
Rating: 3138 | Skill: 4.49 | OpenRating: 0
Thrustmaster T500 RS | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 13:38   Post #3869 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.347
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Cytat: Napisał mateuszKM Zobacz post
Fani pCars dostrzegają piękno ich sima i cieszą się z rozwoju w zachowaniu aut, ale tak na prawdę kupowali kota w worku, bo ładnie to wyglądało, a jeździło ch..o, ale co tam i tak niektórzy krytykują sprzedaż półproduktów, chociaż zapłacili za taki i dzisiaj są coraz bardziej zadowoleni.
Niby mają mieć z tego jakieś zyski (chociaż ja traktuję to z lekkim przymrożeniem oka, możliwe, że nie słusznie), ale tak na prawdę sprzedano to dużej części jako "rozwojowy" sim, a na pewno nie ukończony produkt, prawdopodobnie po to żeby mieć kasę na rozwój, ale tutaj często jest to uważane za normalność, a u innych za wadę.
Kwestia tylko nazewnictwa Alpha, Beta i Omega.
Pozwole sobie naprostowac.
To nie jest kwestia "tylko"; to kwestia "aż" nazewnictwa.
SMS jako jedyne:
- nazywa aktualna faze rozwoju poprawnie (w przeciwienstwie do oszustwa ISI). Jest to pre-Alpha po ktorej nastapia fazy alpha i beta testow.
- planuje wydac dokonczony produkt. Czyli jako jedyne (moze obok AC) nie zaslania swoja nieudolnosc wiecznym rozwojem (co ma wzbudzic pozytywne udczucia ale wiadomo jak jest)
- publikuje milestones i roadmape
- daje dostep do procesu developingu, gdzie mozna rzeczy sugerowac, dyskutowac, pomagac
- reaguje tak szybko na raporty o bledach
- daje mozliwosc refundu kiedykolwiek w czasie developingu. Zadne oszustwa, zmiany terminow, ograniczenia.

Innymi slowy jest to jedyny produkt w fazie rozwojowej, gdzie tak naprawde ten dynamiczny rozwoj widac i wiadomo ze jest planowane jego ukonczenie i wydanie.
Wiadomo jak bylo z beta rF2 i jak sie skonczylo wiec nie musze sie powtarzac.

pCars jaki jest taki jest (ostatnio z nowym FFB imo moze konkurowac i z innymi simami) a do konca nie wiadomo jak bedzie (do jakiego stopnia bedzie to symulacja jaka oczekujemy). Ale trzeba im przyznac jedno: nie oszukuja na alfach/betach jak np. ISI, nie wyciagaja kasy obiecujac nieskonczony rozwoj (tak jakby simracerzy sie bali o przyszlosc simow, lol).
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2014, 13:54   Post #3870 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.715
NTM5 też ma wady. O czym było tutaj mówione.
Mało tego.
Zabawię się we wróżkę i powiem że każda następna wersja opon w iR (bez znaczenia jaka wersja i jak będzie nazwana) też będzie mieć wady.

To nie jest jednak wystarczający powód aby nie używać iR, bo pod tym względem nie różni się od innych produkcji. To czy się różni na plus czy minus to jałowa dyskusja.
Ta produkcja ma zaś wiele zalet, których brakuje innym i trzeba na prawdę mieć problem ze wzrokiem aby tego nie dostrzegać.
Klapaucjusz jest offline  
Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
iracing

« Nie włącza się | - »
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-2-0-a-12641/
Dodane przez For Type Data Hits
iRacing - Page 503 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 21-07-2017 15:47 1
Luźna rozmowa o iRacing This thread Refback 29-12-2014 23:51 5
iRacing - Page 2436 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 09-02-2014 00:39 7
S1 2014 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 29-01-2014 16:47 3
S4 New Build - NoGripRacing Forums This thread Refback 18-10-2013 09:59 3
iRacing - Page 1249 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 25-01-2013 20:40 3
iracing.com - Page 695 - GTPlanet Forums This thread Refback 25-01-2013 20:39 7
SimRacing wyścigi online This thread Refback 18-05-2012 19:30 2
Season 2 update - Release notes & Experiences thread - Page 2 - NoGripRacing Forums This thread Refback 16-05-2012 12:46 1
iRacing - Page 504 - Overclockers Australia Forums This thread Refback 07-05-2012 09:00 3
Zobacz wątek - iRacing • Forum Wyprzedź Mnie! This thread Refback 26-06-2011 10:40 110


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator