Szukaj:
PL EN ES
Polecamy



Kalendarz treningów






Alfaholicy_SimRacingPL Server
Wróć   SimRacing wyścigi online > Symulatory > Dostępne symulatory > iRacing

iRacing: filmy, fotki i inne multimedia

Zarejestruj się Projects Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

iRacing Platforma iRacing

Odpowiedz
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-11-2015, 12:56   Post #2241 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.078
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał marco Zobacz post
Silnik graficzny nie zmienił się od początku (dodali tylko brudzące się szyby)
DX11 to nie jest, ale to jest nieprawda. Z tego co pamiętam, nie chce mi się przeglądać całego changelogu to dodali:
  • Shadow maps na torach
  • Dynamic Shadow Mapping w kokpitach
  • Dynamiczna teselacja toru
  • Tory i wyścigi nocne
  • Occlussion culling
  • Zwiększenie tekstur aut z 512x512 do 2048x2048
  • Możliwość malowania felg
  • Physical Based Rendering aut i torów (Nordschleife będzie pierwszym torem z PBR, parę aut ma to już zaimplementowane)
  • War wagons w pitach
  • Animowane ręce na kierownicy
  • Dynamiczne zabrudzenia szyby
  • Dynamiczne zabrudzenia karoserii
  • Dynamiczne gumowanie toru i resztki gumy poza linią wyścigową
  • DoF w replayach
  • Backfires
I pewnie jeszcze o czymś zapomniałem .
muscimol jest offline  
good zNec, max cdr/as/13y lfg 109+ ns

Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2015, 13:08   Post #2242 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.381
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Wiekszosc tego co wymieniles trudno nazwac zmianami w silniku graficznym. A juz na pewno nie tory nocne, textury czy backfires
Do zmian w engine bym zaliczyl sprawy zwiazane z cieniami i culling. Reszta to po prostu zmiany w grafice.

Zastanawia mnie ta tesselacja. Bo to domena DX11 dopiero oraz Physical Based Rendering. To pewnie znowu jakies "buzz words" do opisania czegos co inne gry uzywaja od lat.
MaXyM jest offline  
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2015, 13:23   Post #2243 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.078
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
Wiekszosc tego co wymieniles trudno nazwac zmianami w silniku graficznym. A juz na pewno nie tory nocne, textury czy backfires
Do zmian w engine bym zaliczyl sprawy zwiazane z cieniami i culling. Reszta to po prostu zmiany w grafice.

Zastanawia mnie ta tesselacja. Bo to domena DX11 dopiero oraz Physical Based Rendering. To pewnie znowu jakies "buzz words" do opisania czegos co inne gry uzywaja od lat.
Tory nocne to była duża zmiana w silniku graficznym. PBR to nie buzzwords, tylko nowy "trend" w projektowaniu shaderów:


Co do teselacji, to chyba źle to opisałem
Cytat:
Added a new graphics option to tessellate the entire track surface and walls/fences into static video memory during track loading, which then avoids any dynamic track tessellation during racing. Previously, portions of track would be pre-tessellated at only 2 levels of detail, but the highest levels of detail would be provided via CPU side dynamic tessellation. This option adds a 3rd level of detail to the pretessellated track, allowing dynamic tessellation to be completely disabled at run-time. The primary benefits of using this option include avoiding CPU usage to tessellate the track, avoiding track related dynamic geometry transfers to the GPUs and between GPUs, and we believe and sincerely hope that this option may also work around a bug that was causing freezes and corruption for some GPUs with certain versions of video drivers (nVidia’s latest few WHQL drivers with 400/500 series GPUs). The drawbacks of enabling this option include using up to an additional 12MB of video memory to store the extra geometry (at the largest track), and an overall slightly higher triangle count per frame - due to the loss of the continuous levels of detail that is available with dynamic tessellation.
Zwiększenie wymiaru tekstur aut była dla nich sporą zmianą i pracowali nad tym dość długo, tak samo dodanie malowania felg, nie pytaj mnie o szczegóły, bo nie jestem grafikiem. Mi też się wydawało, że to powinno być proste do zmiany ale na forach tłumaczyli, dlaczego jest to dla nich skomplikowane i musza przepisywać sporo kodu.
muscimol jest offline  
good zNec, max cdr/as/13y lfg 109+ ns

Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2015, 13:30   Post #2244 (permalink)
Member
Awatar MaXyM
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Praha, Czech Rep.
Postów: 30.381
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do MaXyM
Ja nie twierdze ze to jest prosta rzecz.
Ale zmiana infrastruktury systemu gry, czy jego czesci dotyczacej grafiki to nie zmiana silnika graficznego.
Dla mnie silnik graficzny to ta czesc, ktora wyswietla dostarczone dane. To jak tymi danymi zarzadza gra/uzytkownik nie dotyczy juz silnika a wlasnie infrastruktury. Malowanie felg jest doskonalym na to przykladem

BTW PBR bedzie w iR przed DX11? Watpie. I nie dlatego ze nie da sie tego robic w DX9 ale dlatego ze by musieli przepisac wlasnie pol silnika i wszystkie shadery. A ty piszesz jakby to dotyczylo tylko norda. Tak btw to o PBR marzyl KSzczech jak pisal shadery do rF1. Narzekal ze programisci dostarczaja grafikom parametry materialow ktore mozna uzywac niezaleznie tworzac nierealne (bledne) wlasciwosci materialow. Co widac czasem i nowych grach jak AC: matowy kokpit ale ostre w nim odbicie slonca
MaXyM jest offline  

Ostatnio edytowane przez MaXyM : 11-11-2015 - 14:31
SLS developer :: sls.simracing.pl ::

Rating: 94355 | Skill: 7.59 | OpenRating: 0
Thrustmaster TX Racing Wheel | Logitech G25 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Sekwencja
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2015, 16:12   Post #2245 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.718
Wycinek z Release Notes na S4 2015:

Cytat:
Aston Martin DBR9 GT1

- Updated the v6 tires.

- Updated to use the new PBR shaders.

- For this season's GT1 class balancing, we have made the following changes: 7.1 kg less weight.
Klapaucjusz jest offline  


Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-11-2015, 23:03   Post #2246 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.078
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Cytat: Napisał MaXyM Zobacz post
BTW PBR bedzie w iR przed DX11? Watpie.
Tak jak już napisał Klapacjusz, kilka(naście) aut już ma PBR, Nord będzie pierwszym torem z PBR, w DX9, czy też DX10, bo takie rozrzerzenia są w iR używane już od dawna.
Cytat: Napisał Release Notes for 2012 Season 1
Modified the graphics engine to utilize a newer version of the HLSL shader compiler, which produces more efficient shader code. Most GPUs, especially if they are DX10 compatible, will be compatible with this new compiler.
muscimol jest offline  
good zNec, max cdr/as/13y lfg 109+ ns

Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 22:56   Post #2247 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.718
Przypadkowo trafiłem na rewelacyjny stream

Klapaucjusz jest offline  


Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2015, 10:55   Post #2248 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.078
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
iRacer, Glenn McGee wygrał Mazda Road to 24 Shootout.

Poniżej film, dokumentujący to wydarzenie


Podziękowania Glenna z forum .
Cytat: Napisał Glenn McGee
HUGE thanks to iRacing for making a simulator so real I could develop myself to the point to beat the seasoned and best Mazda champions in club racing and for giving all of us this opportunity now and for years to come

We really surprised Mazda and its so great that they came through and are supporting us.
muscimol jest offline  

Ostatnio edytowane przez muscimol : 20-11-2015 - 11:05
good zNec, max cdr/as/13y lfg 109+ ns

Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-11-2015, 13:18   Post #2249 (permalink)
Awatar muscimol
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Warszawa
Postów: 3.078
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do muscimol
Jak to było napisane w najnowszym wpisie Steve'a na blogu, iRacing zatrudnił Aussie Greg Hilla na pełny etat (to ten guru od dźwięków w simach, który robił dźwięki w GTRach, pCARSach, iR i wielu, wielu innych grach samochodowych), żeby dopieścił dźwięki w iR. Oto jego wpis na forum:

Cytat: Napisał Aussie Greg Hill
This is how it sounds in the sim from trackside - flatulence and all

No edits or fudging, just a static camera view. The sound is not finished yet and the onboard is still receiving the final polish.
As you can hear there are a lot of sounds going on in this hybrid system - harvesting whines, rattles and turbo noises. The flatulent sound is the MGU-H keeping the turbo spun up as a form of anti turbo lag (my wife's turbo diesel needs this tech badly).
There are 3 complete sonic models for this engine for cockpit, onboard/chase and trackside/distance. This engine is made up of multiple layers but most notably onload, steadyload and offload layers across the RPM range. Plus all the other sounds that need to be hooked up.

Anyway....this is probably my first post in my new role at iRacing so here's some info. If you haven't heard I'm now focusing exclusively on iRacing. I'll be pushing for a better sonic experience as hard as I can and the whole team are eager to support that, hence the reason Steve Myers begged me like a little girl wanting a pony, oh and thanks for the case of Shiraz and a subscription to “The Modern Drunkard” magazine.

On a serious note though, the goal is to develop a more authentic sonic experience and to better communicate the physics and environment. Every aspect of the audio system (including the actual sounds) should serve as sonic clues to deliver useful information to the sim-racer for a greater sense of connection. For example the new particle system for debris and backfires events requires a range of sounds for every permutation the physics can produce. There are 100's of particle sounds for each surface (grass, dirt, marbles, gravel traps) and 1000+ backfires because most are unique to each car. This all makes the whole experience livelier.

We've made changes to tire skid thresholds so the progression to skidding is smoother and communicative about grip levels. The surface sounds have been totally remixed and there are some new engines on the way. I'm pretty excited by this next build and the sounds have really taken the next step. Steve didn't say in his blog but the Ford based stockcars will finally have their own voice and I have source for the Toyota engine sound sitting here ready to be built.

We are drafting an audio road-map and fleshing out ideas that will take the sound of iRacing to a whole new level - very exciting!

Hope you like the MP4-30 sound clip!
Poniżej sampelek:
muscimol jest offline  

Ostatnio edytowane przez muscimol : 25-11-2015 - 14:29
good zNec, max cdr/as/13y lfg 109+ ns

Rating: 6897 | Skill: 6.80 | OpenRating: 0
| Logitech G27 | Hamowanie: Lewą nogą | Zmiana biegów: Łopatki
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-11-2015, 18:51   Post #2250 (permalink)
Awatar Klapaucjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Postów: 1.718
MP4-30


Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg M1.jpg (541,4 KB, 158 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg M2.jpg (537,8 KB, 157 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg M3.jpg (500,1 KB, 156 wyświetleń)
Klapaucjusz jest offline  


Rating: 7561 | Skill: 3.60 | OpenRating: 0
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
<font, color#bb0000>iracing, dla, filmy, fotki, inne, iracing, krzycha, motion, multimedia, photos, punkt, skins, skins< or font>, specjalnie, video, videos, widzenia

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://simracing.pl/forum/f242/iracing-filmy-fotki-inne-multimedia-9699/
Dodane przez For Type Data Hits
www.GTPL.pl &bull; Wyświetl temat - iRacing This thread Refback 25-11-2015 23:29 4


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
SimRacingPL

no new posts

Logowanie
Login:
Hasło:
 Zarejestruj się!

169 osób online
168 Gości
1 Zalogowanych
Facebook
Administratorzy
Administracja portalu
Owner
McLaren
Senior Admin
lelu0
Summer RC Cup 2018
lelu0
Admins
SirDuncan - Historic (GiW) Admin
Moderators
Dmnick - Super Moderator
sobol - Moderator